Leer het ons alsjeblieftquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat, jij vindt geweldig leuke kerels overal zónder datingsite?
Mooie muurschilderingen ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:22 schreef Evie het volgende:
Hoe bevalt jouw grotje?De mijne bevalt prima
+1quote:
Nog mooier? Oh god help us!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
Ik ben bij de kapper geweest Miss. Nu ben ik mooi.
Genoeg, maar ik hoef niet zomaar iedere leuke geweldige kerelquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat, jij vindt geweldig leuke kerels overal zónder datingsite?
Ik zeg even niks.quote:
Wat? Too much?quote:
Geweldig leuke, niet leuke geweldige. Details.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Genoeg, maar ik hoef niet zomaar iedere leuke geweldige kerel
Ja, vreselijk zeg, dat ik gelukkig ben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das volgens mij nog erger dan via een datingsite.....
Ik zeg nergens dat je niet gelukkig mag zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, vreselijk zeg, dat ik gelukkig ben.
Vast niet! Ik overdrijf nl nooit!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Een beetje wel. Beetje maar hoor babe.
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je niet gelukkig mag zijn
Zal ik deze doen dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
Over gelukkig zijn gesproken.... dit is mijn nieuwe lijflied
Kutliedquote:
Dat is al beterquote:
Nou mijn lijflied dan maar,quote:
Nee jong ben ik nog steedsquote:
quote:
Wanneer ben je jarig? Als het voor half december is, dan ben je 10 jaar ouder nogquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee ik lieg er niet over, maar ik heb geheel geen problemen met mijn bijna 36
13 novemberquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig? Als het voor half december is, dan ben je 10 jaar ouder nog
Dat ligt dan vast aan jou.quote:
Jij bent mijn voorbeeld. Waar ik me soms afvraag of ik als 30-plusser nog aantrekkelijk kan zijn, weet ik dankzij jou dat het met bijna 36 ook nog moeiteloos kan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee ik lieg er niet over, maar ik heb geheel geen problemen met mijn bijna 36
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent mijn voorbeeld. Waar ik me soms afvraag of ik als 30-plusser nog aantrekkelijk kan zijn, weet ik dankzij jou dat het met bijna 36 ook nog moeiteloos kan.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Je bent 10 jaar ouder op een maandje. anders was het maar 9 geweest![]()
Niet. Want ik meende het.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]Kijk, nu staan we weer quite!
Oudere vrouwen zijn altijd aantrekkelijkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent mijn voorbeeld. Waar ik me soms afvraag of ik als 30-plusser nog aantrekkelijk kan zijn, weet ik dankzij jou dat het met bijna 36 ook nog moeiteloos kan.
Have funquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:34 schreef ayumu het volgende:
[..]
Oudere vrouwen zijn altijd aantrekkelijker
Oh en ik niet?quote:
Niet altijd hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:34 schreef ayumu het volgende:
[..]
Oudere vrouwen zijn altijd aantrekkelijker
Ach en wee, hoe móet ik nu verder?quote:
Ach, tot je 40e sta je nog op mijn lijst.... Daarna is het ECHT over.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach en wee, hoe móet ik nu verder?
met een minder toffe kerel, sterktequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach en wee, hoe móet ik nu verder?
Oh en babs ook al...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, tot je 40e sta je nog op mijn lijst.... Daarna is het ECHT over.....
Heb jij pechquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan wonen hier toch wel opvallend veel oudere vrouwen voor wie dat niet geldt
Maakt dat verschil met je huidige situatie dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
Dan moet ik op mijn 40e maar het klooster in ofzo.
Ja, geen sexy kleding.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maakt dat verschil met je huidige situatie dan?
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, kutzooi.
Alhoewel de nieuwe buurvrouw van mijn ouders wel een hele mooie vrouw is.
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
Dan moet ik op mijn 40e maar het klooster in ofzo.
Zo zijn mannenquote:
Oh, zeg dat dan meteen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoorgewoon zorgen dat je in de komende 4 jaar de ware vind
Ja, jij ookquote:
Hij is in nederland nog niet leverbaar in het paars, en er is ook nog geen datum bekend wanneer die gaat komen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
zeg roy ik ben bang dat je die telefoon vast niet in t paars kan regelen he?hij is overal alleen maar in die lelijke kleur in nl
nee hoor...we willen ook wel de diepte in...een cm of 15quote:
Ach, vrouwen zijn net zo oppervlakkig... alleen die kijken weer naar andere dingen.quote:
wel OF iet gaat komen? of alleen in die mislukte poepkleur?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij is in nederland nog niet leverbaar in het paars, en er is ook nog geen datum bekend wanneer die gaat komen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee hoor...we willen ook wel de diepte in...een cm of 15
Dat zal wel.quote:
Zoals je misschien wel weet val ik op oudere vrouwenquote:
Zoals wat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ach, vrouwen zijn net zo oppervlakkig... alleen die kijken weer naar andere dingen.
Ja hij gaat wel komenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wel OF iet gaat komen? of alleen in die mislukte poepkleur?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals je misschien wel weet val ik op oudere vrouwenStuur mij gewoon een pm als je 40 wordt en nog steeds single
smoothquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals je misschien wel weet val ik op oudere vrouwenStuur mij gewoon een pm als je 40 wordt en nog steeds single
Oh dan val je wel op me?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:
mag ze je volgens weekend niet alvast een keer proberen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee nu alquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee nu alalleen jij nog niet op mij. Dus ik heb nog even om te bewerkstelligen
Waar heb ik het over jou?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja, je hebt gelijk... ik wil alleen een man met geld.
Dat is wel een goed ideequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mag ze je volgens weekend niet alvast een keer proberen?
Ik heb nog wel een vriend met geld in de aanbieding.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja, je hebt gelijk... ik wil alleen een man met geld.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over jou?
Ik heb het over vrouwen in het algemeen
missb is geen vrouw?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over jou?
Ik heb het over vrouwen in het algemeen
Oh die met dat vervelende wief toch? Is ie een beetje lekker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een vriend met geld in de aanbieding.
Moet je wel even zijn huwelijk kapot maken.
Mja, na de scheiding heeft ie geen geld meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een vriend met geld in de aanbieding.
Moet je wel even zijn huwelijk kapot maken.
ongedurigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja tijn wat is het nou, vorige week was het niet, nu wel.
quote:
de mijne zijn echtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]Man mijn cojones zijn groter dan de jouwe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |