abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103716020
De dreumesjes:

27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
18 november 2009: Thyn, zoon van DutchieBre
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
09 maart 2010: Lucas, zoon van Cooki
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Sofie dochter van kaatjejannie
*poef* nu is het weg
pi_103716212
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef Asyniur het volgende:
Ik weet nog niet wat het is. Cooki heeft een soort wishfull thinking. Die wil gewoon los met meidenspul ;)23 nov hebben we de 20wekenecho. Dan maken we wereldkundig wat ik aan het afbakken ben ;)
ja, mensch, ik ben al aan t breien geslagen! kiek tan *O*
zoiets wordt t!
pi_103716221
Zei ik gister nog zo leuk dat Sofie nooit wakker is in de nacht?
Vannacht om 1.30 uur een Sofie helemaal overstuur. Ik heb haar haar doekje in de handen gegeven, zeepaard aangedaan en weer neergelegd.
Ik heb haar daarna niet meer gehoord.

Beetje jammer was, dat ik vanmorgen om 6 uur op moest om te werken. :O

Ik probeer haar nu een beetje wakker te houden. Zodat ze wat later naar bed gaat.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:54:06 #4
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103716318
Kaatje, zul je altijd zien! Fijn dat ze zo snel getroost was.

Cooki, jij gek vrouwmensch! O+

Filmpjes die jullie nog tegoed hadden...
pi_103716324
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Zei ik gister nog zo leuk dat Sofie nooit wakker is in de nacht?
Vannacht om 1.30 uur een Sofie helemaal overstuur
.

Ik probeer haar nu een beetje wakker te houden. Zodat ze wat later naar bed gaat.
dat heet de fokwet geloof ik }:| zielig he, als ze echt overstuur zijn.. -O-

hier proberen we lucas ook wakker te houden, o nee, hij houdt zichzelf wakker :X
vriend en ik kijken allebei op de klok: hoe laat kunnen we naar bed :@
oudste heeft griezeltocht dus daar moeten we ook nog op wachten :')
lekker stel he? :P
pi_103716465
Sofie is nu heerlijk aan het spelen, en vindt het allemaal wel best. N heeft haar vanmiddag een beetje laat in bed gelegd (om 15.30) en ze was pas om 18.00 weer wakker. Dus ik gok dat ze het nog wel even volhoudt.
Al hoef ik het niet te doen voor haar uitslapen, vanmorgen heeft N haar om 10.20 wakker gemaakt :@
*poef* nu is het weg
pi_103716769
ik hoef muppet echt niet wakker proberen te houden, dan is ze morgen juist extra vroeg wakker... Die lag er dus gewoon om 7 uur op.. morgen maar zien wat er gebeurd, gelijk maar in het nieuwe ritme gooien. Sinds deze week slaapt ze 's morgens wel ineens langer (veel langer :D donderdag was het half 9 :o en vrijdag ook zoiets.. vanmorgen dan weer 7 uur, maarja, weekend hè :'))
pi_103716794
Ik had haar ook niet later op bed moeten gooien, want er kwam af en toe al een halve driftbui incl. gebalde vuisten voorbij :P
pi_103717184
Haha hier ook Orea. Ze had haar middagslaapje overgeslagen dus ze was echt zwaar mopperig. Op de bank proberen te klimmen, niet lukken en huilend ter aarde storten. Tijdens het eten moest ze echt ineens heel hard huilen, helemaal overstuur. Toen ben ik maar met haar op de bank gaan zitten. even troosten en daarna ging ze lekker eten. Nu slaapt ze lekker.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:24:48 #10
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103717402
*O* Hier een slaper van half 5 tot 6 voor het avondeten.... dus ze hielt het goed vol tot 8 (normaal ligt ze er om 7 in)
Wie weet heeft het effect.... maar eigelijk ben ik heel bang voor 5 uur ;)

@ Meimel... Ik had wel mijn ogen open gehouden... maar niet gespot ;)
We hadden op het laatste moment besloten eens daar boodschappen te doen.. Oona had ook slecht geslapen overdag en moest er juist even uit om de middag vol te houden..
Ze slaapt helaas neit in de wandelwagen.. maar was extra moe van de indrukken dus sliep thuis als een roosje weer ^O^

@ temperamentjes die huilend ter aarde storten..
Ohhh dat kan ze als de beste hier ;) Echte meid.... ze zouden een aardig concert geven samen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103717506
Driftbuien? Wat zijn dat? O-)
(willen de mensen die Zoë vorige week zaterdag hebben meegemaakt dit aub niet ontkrachten :D)

Ze ligt in bed maar slapen is nog niet aan de orde want ze heeft pas 3 keer haar labeldoekjes, deken en knuffels op de grond gepleurd. :') Nog 3 keer en mijn zaterdagavond kan beginnen, yay wijn. :D
pi_103717511
Het ter aarde storten hebben we nog niet gehad (gelukkig?) maar ze kan héél goed duidelijk maken als ze iets wil of al heeft en niet terug wil geven. Ze mocht even met Mart zijn horloge prutten en toen hij dichterbij kwam en vroeg of hij hem terug mocht, ging ze hem zitten wegduwen :')

Op de opvang kan ze de jongens uit een groep 'hoger' al prima aan. Als zíj de Xylofoon wil, dan krijgt een ander kindje hem ook echt niet :P duwen, trekken... maar zíj heeft hem aan het einde :D ze laat het kaas niet van haar brood eten en dat vind ik wel goed! Alleen af en toe is het een driftkop als iets niet snel genoeg gaat, of niet naar haar zin gaat... dat beloofd nog wat :X (soms zo'n tegenstelling met het rustige, lieve meisje dat ze juist het grootste gedeelte van de tijd is... :D)
pi_103717528
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 20:27 schreef Spewey het volgende:

, yay wijn. :D
+ 1 :9
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:32:55 #14
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103717687
;) Oona is nu de jongste van haar groep op t kdv.... Af en toe is dat wel pittig voor haar en wil ze even rustig alleen spelen (hebben de leidster goed door gelukkig) Maar het merendeel van de tijd stort ze zich vol in het dreumes/peutergeweld ;) En weet precies wat ze wil
We'll have love aplenty
You and me
pi_103717695
Sofie is nog niet van de driftbuien, maar wel van de dramaqueen. Als iets niet lukt gaat ze dramatisch huilen.

Ook is ze van het afpakken. Pas in het zwembad had ik haar in de kleedkamer even in de box gezet, zodat ik mezelf kon aankleden. Ik had haar een rijstewafel gegeven.
Komt er een ander kindje in de box, met een liga. Sofie propt de rijstewafel in haar mond en rukt de liga uit de hand van het jongetje. (net als de volgende liga, en de banaan van het derde kindje). Ik neem nu maar de buggy mee, dan kan ze daar even inzitten.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:34:42 #16
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103717758
ff vraagie in t algemeen!
Heeft iemand de Ouders van Nu van Oktober toevallig??
We'll have love aplenty
You and me
pi_103717767
Sofie :D geef haar eens ongelijk Kaatje ;)

Relain, Leia is juist de oudste van de groep.. (omdat ze nog 2 lange slapen heeft en niet staat/loopt/kruipt blijft ze nog iets langer op de 'babygroep' maar ze gaat wel geregeld buurten bij de dreumessen) maar dat gaat tot nu toe nog wel goed.. Waarschijnlijk juist omdat de rest nog niet echt geïnteresseerd is in waar zij in geïnteresseerd is :D
pi_103717822
Amy laat zich wel dingen afpakken door andere kinderen en geeft ook heel de dag spullen weg aan anderen. Maar als wij iets afpakken dan wordt ze erg boos. Vanmiddag wilde ze steeds via de bank op de vensterbank klimmen.

Hahaha Sofie!

Ik ben trouwens echt heel blij met de gastouder waar ze tegenwoordig naar toe gaat. Ze speelt er heerlijk met de 2 jongens van twee jaar en kan lekker naar buiten om te ravotten wanneer ze wil. Ze volgen gewoon helemaal haar ritme en ze is er echt op haar plek :Y
pi_103717840
Hier hebben we Yaro ook opgehouden. Wel in combinatie met de dag. Zijn heerlijk een aantal uurtjes naar de Apenheul geweest, hij heeft zo genoten. En het record "apies" zeggen echt verbroken, wat was hij in zijn element. Op de heenreis had meneer maar 45 min geslapen, dus we gokte er op dat hij op de terugweg in slaap zou vallen. Konden we thuis was gaan eten en hem dan langer ophouden. Helaas was hij oververmoeid en overprikkeld dat het in slaapvallen in de auto niet wilde lukken. Na heel veel moeite heeft hij uiteindelijk toch nog 30 min geslapen, maar thuis had hij echt een avondhumeur. Was eigenlijk wel een beetje sneu. Tot aan het avondeten (patatjes). Zijn stemming draaide, daarna uitgebreid in bad en nog even beneden spelen. Net voorgelezen en op bed gelegd, en meneer is meteen vertrokken. Hij ligt nu ruim een uur later dan anders, dus ik hoop dat 6 uur, ook in het nieuwe ritme 6 uur blijft en geen 5 uur.
In het verleden was later er in, eerder er uit, dus we blijven duimen.. Ik heb morgen een vroege dienst dus we gaan het zien.

En omdat de Apenheul zo leuk was direct een abo afgesloten voor volgend seizoen *O*
pi_103717865
Weggeven is Leia ook wel goed in :) sta ik van de week in de supermarkt in de rij, muppet op de arm met haar konijn in haar handen.. Geeft ze die zo weg aan de meneer achter ons in de rij :')

Ze geeft van alles weg. Maar als zij iets wil, hell no dat iemand het afgepakt krijgt :') (incl. ik... :P .)
pi_103717875
Ik zie een Apenheul meet aankomen!! *O* :D Leuk!!
pi_103717884
Oh en driftbuien zijn wel herkenbaar, als meneer zijn zin niet krijgt is het echt krijsen. Ik probeer nu minder toe te geven.
pi_103717938
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 20:37 schreef Orea het volgende:
Ik zie een Apenheul meet aankomen!! *O* :D Leuk!!
*O* ja het was echt heel leuk, vooral waar de aapjes los lopen en komen kijken. Alleen oppassen dat ze, ze niet gaan aaien want dat mag niet. Oke de aapjes mogen ook niet in de buggy en die doen dat ook. Dus als zij niet luisteren, hoeft Yaro dat ook niet toch :P
pi_103717946
Ik loop ook wel eens weg als ze weer als een stervende zwaan op de grond ligt. En even later is ze weer heerlijk aan het spelen :p
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:40:41 #25
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103717985
Ohh hier ook een weggever... Vooral haar speen en pop worden met iedereen gedeeld.. Maar owee als ik ze weg wil leggen als ze gaat spelen ;) ( maar gaat steeds beter! )
We'll have love aplenty
You and me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')