Sponsordeal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:30 schreef kaasplankje het volgende:
Waar haal je Craft voor 20-25 Euro eentwee?
Wol heeft juist de eigenschap dat het ook warm blijft als het nat isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:16 schreef No-P het volgende:
Haha, kon ik er maar mee opscheppen, is van de club. Wel fijn spul, al heb ik ook nooit problemen gehad met de onbekende merken.
Merinowol is ook wel warm, maar alleen als het droog is, want het houdt water vast. Als het nat is kun je het beste iets van polyester ofzo kopen (ook geen katoen). Of een regenjack aandoen.
Ik heb er eens een survivalrun gedaan in deze:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wol heeft juist de eigenschap dat het ook warm blijft als het nat is![]()
En het gaat ook nog eens niet stinken, zoals al dat plastic spul wel doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (waarbij je helemaal in het water gaat <0 graden) maar dat was beduidend kouder dan een polyesterthermoshirt welke snel redelijk droog was. 1 ervaring is natuurlijk niet bewijzend en het was toen ook doorweekt ipv hoe je het nu gebruikt op de fiets.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:33 schreef No-P het volgende:
[..]
Ik heb er eens een survivalrun gedaan in deze:Wol blijft natuurlijk wel lang nat, dat klopt. En zo'n drijfnatte klets zal niet echt lekker voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (waarbij je helemaal in het water gaat <0 graden) maar dat was beduidend kouder dan een polyesterthermoshirt welke snel redelijk droog was. 1 ervaring is natuurlijk niet bewijzend en het was toen ook doorweekt ipv hoe je het nu gebruikt op de fiets.
Ik hebzelf veel shirtjes van icebreaker, ze maken ze in verschillende diktes, en de allerdunste shirtjes zijn ongeveer vergelijkbaar met een craft shirt.Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Meer drinken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:40 schreef .Quo het volgende:
Vandaag van Meijel (Limburg) naar Hengelo gefietst met m'n nieuwe Canyon, toch maar niet met de trein terug gegaan. Is met wat omrijden 150 km. geworden, was erg lekker.
Had het laatste stukje wel last van m'n kuiten (van die spier-samentrekkingen af en toe), is dat normaal als je voor het eerst op een andere fiets rijdt of moet ik hem beter gaan afstellen?
Hij zoeft zo lekker soepel schakelend comfortabel over de weg
Best veel gedronken onderweg, 2 bidons geleegd.quote:
Toen ik mijn nieuwe racer had ben ik er ook meteen 130km mee gaan trainen. Veel te ver natuurlijk. Beter eerst even finetunen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:40 schreef .Quo het volgende:
Vandaag van Meijel (Limburg) naar Hengelo gefietst met m'n nieuwe Canyon, toch maar niet met de trein terug gegaan. Is met wat omrijden 150 km. geworden, was erg lekker.
Had het laatste stukje wel last van m'n kuiten (van die spier-samentrekkingen af en toe), is dat normaal als je voor het eerst op een andere fiets rijdt of moet ik hem beter gaan afstellen?
Hij zoeft zo lekker soepel schakelend comfortabel over de weg
Ik denk dat je gewoon kramp had. Probeer de volgende keer meer drinken mee te nemen. Ik had het ook een keer maar toen ik weer gedronken had had ik er een stuk minder last van.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:08 schreef .Quo het volgende:
[..]
Best veel gedronken onderweg, 2 bidons geleegd.
Al waren die wel op toen de pijn begon... maarja dat heb ik vaker en die pijn niet.
momenteel zelfs bij skatedump voor 25 euro. (de pro zero versie met lange mouwen en col)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:55 schreef eentwee het volgende:
Voor die prijzen houd je best wiggle.co.uk, probikekit.com en skatedump.nl in de gaten.
Beetje overdreven lijkt me. Kijk maar uit dat die ketting na de 2e nacht niet keihard geworden is en er geen beweging meer in te krijgen is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:01 schreef Patroon het volgende:
Momenteel bezig mijn ketting compleet te ontvetten en daarna voor het eerst Squirt Lube aanbrengen, de verhalen die ik over dat spul hoor zijn allemaal positief.
Heb eerst de ketting eraf gehaald, daarna een nacht in de ketting reiniger. De volgende dag eruit gehaald en afgedroogd. Nu zit het nog een keer, een nacht in schone ketting reiniger. Morgen weer monteren en Squirt Lube aanbrengen
Ja heb je gelijk in, ik haal hem er straks uit en spoel hem met water na. Daarna laat ik hem goed drogen anders hecht de wax niet goed. Dat van het vuil eraf vegen en nogmaals smeren is me duidelijk, de wax zal het vuil naar buiten drukken. Maar bedankt voor de tip, komt goed!quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Beetje overdreven lijkt me. Kijk maar uit dat die ketting na de 2e nacht niet keihard geworden is en er geen beweging meer in te krijgen is.
Gewoon een keertje uitspoelen in de kettingreiniger, afspoelen met water zodat alle kettingreiniger echt van je ketting af is, anders lost die nieuwe smering wel heel snel op. Daarna monteren en tijdens het draaien beetje smeren met squirt lube (geen ervaring mee, voor de ketting althans......) of PEDROS GO! of CHAINj, de donkere prut die er door de capilaire werking nog uitkomt afvergen en opnieuw smeren. Nachtje laten staan en die ketting helemaal droog wrijven (want aan de buitenkant heb je geen smering nodig hé). Resultaat is dat er dan maar erg weinig troep aan je ketting blijft hangen.
Maar voor een tientje of drie heb je natuurlijk ook een perfecte nieuwe KMC S10L ketting.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |