De eerste post van Modje Swetsenegger:
quote:En die van modje Ripley:
Geplaatst door Swetsenegger - zondag 28 november 1999 01:35ff checken of allus werrukt
quote:
Door Ripley (Moderator) - maandag 16 oktober 2000 15:51Ten eerste: ik vind het echt uit het jaar nul stammen dat een man van alles mag en een meisje niet. Net zoals ikzelf niet met de eerste de beste de koffer in duik wil ik ook geen jongen die al intiem is geweest met de halve stad. En ten tweede: ik vind mariska niet zozeer een slet, maar een irritante en kinderachtige aandachtvrager. Ze hangt het slachtoffertje uit en klaagt over koen bij iedereen die het wil horen, maar kruipt net zo makkelijk bij hem als het haar uitkomt. (niet dat Koen zich niet als een eikel gedraagt hoor) Ben ik de enige of lijkt dit gewoon erg op de Desiree/Robin-situatie in BB? Ook zo'n achterbakse zeikerd die alleen maar aandacht van een bepaalde jongen wil.
quote:Leuk! Klopt alleen geen reet van.
Op zondag 07 juli 2002 10:51 schreef Danny het volgende:
Ga naar http://www.fok.nl/getfirst.fok en zoek daar 'de eerste post van...'
quote:
Helaas, je mag een bericht maar tot maximaal 24 uur na posten wijzigen.
Je moet gewoon linken naar de post zelf met de [postid]/1 suffix.
En ik krijg 2 verschillende topics, die beiden onjuist zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 07-07-2002 10:55]
quote:Grappig
Ga naar http://www.fok.nl/getfirst.fok en zoek daar 'de eerste post van...'
Wel grappig tooltje overigens
quote:Ja dat klopt!
Op donderdag 31 mei 2001 22:27 schreef Zworld het volgende:
Nou Zworld is ook weer terugZijn nu ook alle klonen foetsie?
Maar ik was er al eerder, maar is een database crash geweest
450 postjes weg
Maar leuk dat je dit kunt doen
quote:Dem die edit tijd ook
Op zondag 07 juli 2002 10:55 schreef calvobbes het volgende:
Als ik op "deze" klik krijg ik alleen de melding dat ik het bericht niet meer mag edittenWel grappig tooltje overigens
Usernummer:
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/fokzine/fokzine.net/getfirst.fok on line 11
Je eerste post is deze in dit topic
quote:Idd! Wat een kutfeature is dat.
Op zondag 07 juli 2002 10:57 schreef Danny het volgende:
Dem die edit tijd ook
Maareh... er klopt nog geen reet van de getfirst feature dus.
Hoewel 't volgnummer wrs niet in de database staat... was wel een request van mij, trouwens.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 07-07-2002 11:09]
quote:De link naar het topic klopt bij mij wel, of lijkt wel te kloppen. Hoewel het niet m'n eerste post is, want die is tijdens de crash verloren gegaan.
Op zondag 07 juli 2002 10:53 schreef Arcee het volgende:[..]
Leuk! Klopt alleen geen reet van.
[..]
Je moet gewoon linken naar de post zelf met de [postid]/1 suffix.
En ik krijg 2 verschillende topics, die beiden onjuist zijn.
quote:Usernummer
Op zondag 07 juli 2002 11:00 schreef appelsientje het volgende:
ik kan niet eens zoeken op mijn usernaam, die is te lang
quote:Mekker niet zo, wees blij dat er in ieder geval een begin is.
Op zondag 07 juli 2002 11:00 schreef Arcee het volgende:
quote:Er is een flinke database crash geweest.
Op zondag 07 juli 2002 11:04 schreef sjak het volgende:
't Klopt niet bij mij. Mijn eerste post was veel eerder dan december...
quote:Prima, maar dan klopt het toch niet!
Op zondag 07 juli 2002 11:06 schreef Zworld het volgende:[..]
Er is een flinke database crash geweest.
quote:En die zou je zo:
Op zondag 07 juli 2002 10:57 schreef Zworld het volgende:
Ja dat klopt!Maar ik was er al eerder, maar is een database crash geweest
450 postjes weg
Maar leuk dat je dit kunt doen
code:moeten linken, Danny.http://forum.fok.nl/showtopic.php/40256/27/1
Hoewel het volgnummer wrs niet in de database staat, wat trouwens wel een featurerequest van mij was.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 07-07-2002 11:11]
quote:Doe FF reload. De post zelf staat er nu onder en hij wordt gesorteerd op post id. Zou niet weten waarom het niet zou kloppen. Wat is volgens jou JOUW eerste post dan ? (muv verloren gegane posts natuurlijk)...
Op zondag 07 juli 2002 11:00 schreef Arcee het volgende:[..]
Idd! Wat een kutfeature is dat.
quote:
Op zondag 07 juli 2002 11:07 schreef Priem het volgende:
Dit is in ieder geval mijn eerste post
http://forum.fok.nl/showtopic.php/61635/1/999
edit
Had je al gepost
[Dit bericht is gewijzigd door Zworld op 07-07-2002 11:13]
quote:Deze krijg ik via de feature:
Op zondag 07 juli 2002 11:09 schreef Danny het volgende:[..]
Doe FF reload. De post zelf staat er nu onder en hij wordt gesorteerd op post id. Zou niet weten waarom het niet zou kloppen. Wat is volgens jou JOUW eerste post dan ? (muv verloren gegane posts natuurlijk)...
quote:En dat was op: vrijdag 14 januari 2000 10:39
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
op 01-14-2000 om 09:13 AM schreef voyeur het volgende:
Daar hebben wij dus een oplossing op gevonden. Je zet die streepjes, dus | | | |
dan ga je met je cursor achter de laatste staan, houdt Shift ingedrukt en gaat dan met de pijltjes toetsen naar links tot je net voor de eerste | staat. Dan -én dat is de truc- tik je de \ TERWIJL je net op het moment dat je die ziet verschijnen snel op BackSpace én Insert drukt om hem er overheen te krijgen. Even een kwestie van timen, maar dan heb je wat je wilt! De zes spreekt dan natuurlijk voor zich; gewoon weer een | erachter daarna als in--------------------------------------------------------------------------------
Hmmmz, ik denk even na......
* Rhiannon snapt het niet!.Waarom gaat die streep door die turf van linksonder naar rechtsboven als in de truc de slashback gebruikt moet worden?
Deze komt uit de 'gewone' search:
quote:
Door Rhiannon - dinsdag 28 december 1999 15:40--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
op 12-28-1999 om 01:24 PM schreef GHaven het volgende:
De vraag aan Bart zou dus kunnen luiden : Waarom loop je niet het hele jaar gemaskerd over straat te lallen, of gewoon spontaan een keer in juli?--------------------------------------------------------------------------------
Grote kans dat hij wel gemaskerd over straat moet dit jaar, vooral om VOO te ontlopen die natuurlijk jarenlang gaan Bartje-uitmelken
[Dit bericht is gewijzigd door Rhiannon op 07-07-2002 11:15]
quote:Gesloten topics hebben geen post id, dus in dat geval zou 't niet goed gaan.
Op zondag 07 juli 2002 11:09 schreef Danny het volgende:
Doe FF reload. De post zelf staat er nu onder en hij wordt gesorteerd op post id.
quote:Die heb jij, in de tijd dat ik dat zelf nog niet kon, nog 'es hoogstpersoonlijk voor me opgezocht.
Zou niet weten waarom het niet zou kloppen. Wat is volgens jou JOUW eerste post dan ? (muv verloren gegane posts natuurlijk)...
Eerste post die ik krijg is van nov-'99!
quote:Ik krijg een post van 20 december 1999, terwijl mijn eerste rond 1 oktober 1999 gepost moet zijn. Die van 20-12 is overigens wel mijn eerste post in Feedback.... Daarvoor had ik voornamelijk in BB1, maar ook in nu nog bestaande fora als GC, MUZ en LIT gepost.
Op zondag 07 juli 2002 11:09 schreef Danny het volgende:[..]
Doe FF reload. De post zelf staat er nu onder en hij wordt gesorteerd op post id. Zou niet weten waarom het niet zou kloppen. Wat is volgens jou JOUW eerste post dan ? (muv verloren gegane posts natuurlijk)...
Leuke feature, maar 't heeft nog wat afwerking nodig!
[Dit bericht is gewijzigd door sjak op 07-07-2002 11:17]
Je kunt trouwens beter sorteren op tijdstip, Danny.
quote:Hij had beter eerst ff getest kunnen worden.
Op zondag 07 juli 2002 11:16 schreef Kozzmic het volgende:
Leuke feature, maar 't heeft nog wat afwerking nodig!
quote:Voortaan eerst ff de search gebruiken en kijken of er al een topic van deze strekking is waarin je posting geplaatst had kunnen worden Danny
Ga naar http://www.fok.nl/getfirst.fok en zoek daar 'de eerste post van...'De eerste post van Modje Swetsenegger:
[..]En die van modje Ripley:
[..]
quote:Daar zijn we nu toch mee bezig...
Op zondag 07 juli 2002 11:19 schreef Arcee het volgende:[..]
Hij had beter eerst ff getest kunnen worden.
quote:Maar dan zou je verwachten dat-ie op de 1e post in een niet-gearchieveerd forum uitkomt en ook dat klopt bij mij niet.
Op zondag 07 juli 2002 11:14 schreef misterDre het volgende:
Er wordt zeker niet gezocht in het archief.
Mijn eerste post was namelijk tijdens BB1 in sept-'99Eerste post die ik krijg is van nov-'99!
quote:Kun je beter deze nemen:
Op zondag 07 juli 2002 11:20 schreef Quenda het volgende:
Voortaan eerst ff de search gebruiken en kijken of er al een topic van deze strekking is waarin je posting geplaatst had kunnen worden DannyWat was jouw eerste post op fok ??
Benieuwd wat je eerste post op FOK! was?
Benieuwd wat je eerste post op FOK! was? deel 2
Topic waarin ik de (correcte ) eerste post opzocht.
quote:Het is een hartstikke leuke tool, maar als het niet klopt heb je er ook niets aan. En ik heb geen commentaar omdat ik wil mekkeren, ik geef gewoon aan dat het m.i. niet klopt. We kunnen ook niets zeggen en dan denkt Danny dat het klopt, dat is ook niet leuk toch. Nu kan ie er nog wat van leren
Op zondag 07 juli 2002 11:03 schreef Marble het volgende:Mekker niet zo, wees blij dat er in ieder geval een begin is.
[Dit bericht is gewijzigd door sjak op 07-07-2002 11:24]
quote:Is ook niet waar. Ik krijg een post in Feedback (uit overigens een gesloten topic). Daarvoor had ik niet alleen in BB1, maar ook in o.m. MUZ en GC gepost (in nog open topics).
Op zondag 07 juli 2002 11:14 schreef misterDre het volgende:
Er wordt zeker niet gezocht in het archief.
Mijn eerste post was namelijk tijdens BB1 in sept-'99Eerste post die ik krijg is van nov-'99!
woepsie
maar volgens mij klopt ie niet helemaal
quote:
patty is een hek er om heen en branden maar met de hap
Mijn 1e posting zou volgens dié search geplaatst zijn in December 1999 ( SFEER-VERPESTERS )
quote:Hmmmmz... Leuk en actueel topic!
Op zondag 07 juli 2002 11:26 schreef Quenda het volgende:
SFEER-VERPESTERS
quote:Hmmm... wel typisch een topic voor jou anders.
Op zondag 07 juli 2002 11:26 schreef Quenda het volgende:
Er klopt nix van dat http://www.fok.nl/getfirst.fok?Mijn 1e posting zou volgens dié search geplaatst zijn in December 1999 ( SFEER-VERPESTERS )
Hoe kan die dan de eerste zijn
!!
[Dit bericht is gewijzigd door Wolk op 07-07-2002 11:31]
quote:Ach..ik roep ook maar wat. In die periode heb ik hoofdzakelijk in BB gepost mijn eerste post via deze search kwam op een nog bestaand topic vandaar mijn veronderstelling.
Op zondag 07 juli 2002 11:23 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Is ook niet waar. Ik krijg een post in Feedback (uit overigens een gesloten topic). Daarvoor had ik niet alleen in BB1, maar ook in o.m. MUZ en GC gepost (in nog open topics).
De database heeft gewoon Alzheimer
quote:Done!
Op zondag 07 juli 2002 11:22 schreef Arcee het volgende:[..]
Kun je beter deze nemen:
Benieuwd wat je eerste post op FOK! was?
Benieuwd wat je eerste post op FOK! was? deel 2Topic waarin ik de (correcte
) eerste post opzocht.
quote:
Op zondag 07 juli 2002 11:30 schreef Wolk het volgende:
Mijn eerste post[/b] begint met [b]sorry, dat ik er nog even op terug kom..Hoe kan die dan de eerste zijn
![]()
!!
quote:Jawel he, alleen dekt de topictitel niet de lading van mijn posting in die thread
Op zondag 07 juli 2002 11:27 schreef Arcee het volgende:[..]
Hmmm... wel typisch een topic voor jou anders.
quote:Dit zou 'm moeten zijn.
Op zondag 07 juli 2002 11:23 schreef Kozzmic het volgende:
Is ook niet waar. Ik krijg een post in Feedback (uit overigens een gesloten topic). Daarvoor had ik niet alleen in BB1, maar ook in o.m. MUZ en GC gepost (in nog open topics).
quote:Ook dát is typisch iets voor jou.
Op zondag 07 juli 2002 11:34 schreef Quenda het volgende:
Jawel he, alleen dekt de topictitel niet de lading van mijn posting in die thread
quote:http://forum.fok.nl/showtopic.php/10029/1/25
Op zondag 07 juli 2002 11:35 schreef Arcee het volgende:[..]
Ook dát is typisch iets voor jou.
quote:
D8 dat ze daar verstoken waren van iedere vorm van communicatie met de buitenwereld?
Waarom dan wel de krant, zodat ze hun eigen populariteit nauwlettend in de gaten kunnen houden??
quote:Ik heb 'm getest, maar dan op user 1. Sja, die werkte
Op zondag 07 juli 2002 11:19 schreef Arcee het volgende:[..]
Hij had beter eerst ff getest kunnen worden.
quote:
Op zondag 07 juli 2002 11:41 schreef Danny het volgende:
Heb de topictitel veranderd. Is ook leuk
quote:Dit was m'n BIJNA eerste post...de tweede dus.
Op maandag 25 oktober 1999 08:16 schreef Mike het volgende:
Ik sla geen aflevering over. Ik heb afgelopen week ook even de CD gekocht met de muziek van de serie.
quote:Misschien dat je dan ook voor andere users kunt gaan testen? Gewoon met user 2 verdergaan en dan doorgaan tot user 31936
Op zondag 07 juli 2002 11:40 schreef Danny het volgende:[..]
Ik heb 'm getest, maar dan op user 1. Sja, die werkte
quote:Maak er dan van: "De zo maar een willekeurige post van...". Klopt een stuk beter.
Op zondag 07 juli 2002 11:41 schreef Danny het volgende:
Heb de topictitel veranderd. Is ook leuk
quote:
Op zondag 07 juli 2002 11:42 schreef mabit het volgende:
zou danny al een tipje van de sluier van de nieuwe layout hebben opgelicht...?!! gaat de fp er strax ook weer back 2 basic uitzien..?!
quote:Uit: RealAudio doet het niet.
[/b]
Op zaterdag 06 november 1999 02:33 schreef Danny het volgende:[/b]
ROFL ja, er zitten effe wat dingetjes tussendoor.
1 - Nieuwe Site van Phileine die erbij gaat komen.
2 - Nance Site die erbij gaat komen.
3 - Forum dat vernieuwd gaat worden.Daar moeten layouts voor gemaakt worden, html voor gemaaktMaar OOIT regel ik 't
quote:Deze is iig ouder en de oudste die nog te vinden is.
Op zondag 07 juli 2002 11:37 schreef Quenda het volgende:
http://forum.fok.nl/showtopic.php/10029/1/25
Dit is um volgens mijn *zoektochtje*
Je 1e post was dus gelijk een open sollicitatie voor modje. Ook echt iets voor jou.
quote:Cool, 28 September..
Op zondag 07 juli 2002 11:51 schreef Arcee het volgende:[..]
Deze is iig ouder en de oudste die nog te vinden is.
quote:Openlijk bedoel je ...
Je 1e post was dus gelijk een open sollicitatie voor modje. Ook echt iets voor jou.
quote:
Door Beertje66 - maandag 04 oktober 1999 09:28Danny,
2 vraagjes:- Ik kan nergens een e-mail adres vinden op de site. Waar kunnen bezoekers die dat willen een e-mailtje bestemd voor de Fokzine-crew dumpen?
- Is er een mogelijkheid om nieuwe forums aan te vragen cq. te nomineren? Mijn groet hobby is scouting en ik weet zeker dat er diverse Fok!-bezoekers zijn die ook op scouting zitten. Over twee weken is er weer de JOTA/JOTI. Dat is een goede gelegenheid om ook uit die hoek meer bezoekers te krijgen. Als je zo 1, 2, 3 geen forumleider voor hebt wil ik mij wel opofferen...
Groeten, Maarten
quote:Ach, 't gaat uiteindelijk om de kwaliteit van de mod in kwestie. Die is belangrijker dan een open sollicitatie natuurlijk
Op zondag 07 juli 2002 11:53 schreef Quenda het volgende:Openlijk bedoel je ...
Precies, das altijd beter dan via achterdeurtjes en meetingen kruiwagens zoeken nietwaar?
quote:
Door DIGGER - maandag 15 november 1999 23:36Danny, ff iets toch wel iets anders....
De laatste tijd beginnen ik en met mij vele anderen zich te ergeren aan Kastanova.
Voor elkele voorbeelden, zie topic versiertips:m/v in seksualiteitforum of al dat geherhaalde gezeur over ICQ in zake BB, met name zijn Topic van vandaag.
Op een normale manier trekt hij niet iets van de mede forummer aan, op een manier met wat humor erin ook niet.
Hoe jullie handelen in zake dit soort klachten weet ik niet, maar misschien (als je het met me eens bent natuurlijk) een idee om hem eens persoonlijk aan te spreken?Liefst zou ik wensen dat het niet nodig is en iedereen normaal deed en elkaar in zijn waarde zou laten (afgezien van sommige dingen, als het maar wel duidelijk humor is), maar met hem schijnt dat niet echt te kunnen.
Vandaar dus deze post.Oja, dat aantal posts achter mijn naam zegt trouwens niks, daar ik vanaf verschillende adressen werk en daardoor met meer als 1 naam werk. (mag toch, maak er geen misbruik van hoor).
Maar dat je niet denkt dat een of ander groentje je dit vraagt.Bij voorbaat dank
quote:Precies!! Blauwe is rood, Quenda naar actualiteit
Op zondag 07 juli 2002 11:57 schreef Danny het volgende:[..]
Ach, 't gaat uiteindelijk om de kwaliteit van de mod in kwestie. Die is belangrijker dan een open sollicitatie natuurlijk
quote:Mogge Barb.
Op zondag 07 juli 2002 12:05 schreef Barb het volgende:
Mijn eerste post als Barbie:
[..]Uit dit topic
Welnee, klopt nix van joh.
Ik had 't al 'es voor je bepaald: Benieuwd wat je eerste post op FOK! was?.
Dit topic dus: http://www.fokforum.nl/showtopic/10557
En deze post:
quote:
Geplaatst door Barbie - donderdag 14 oktober 1999 14:44SUPERKRIMI!!!
Voor het eerst in ruim 20 dagen was er eens iets leuk in huize BB!. Snap niet waarom jullie dit bagger vonden, beter dan ellelange zucht verhalen over het leven van de bewoners, toch?
quote:Zelfs toen bestond MSN-taal al
Geplaatst door Swetsenegger - zondag 28 november 1999 01:35
ff checken of allus werrukt
quote:
Op 27 april 2000 16:35 schreef Barb het volgende:
En het zit in een emmer
Oke, mijn aller aller aller eerste post op Fok! was onder username awraeven:
quote:Toen ging ik naar username -R-a-v-e-n-
Je eerste post is deze in dit topicIk heb al een tijdje een internetsite en wil hem gaan bijwerken met flash e.d. wat vinden jullie er nu van en waar zou ik eventueel flash kunnen zetten en hebben jullie verder nog tips????
Het adres is: www.angelfire.com/ne/AWRaeven
[Dit bericht is gewijzigd door awraeven op 19-02-2001 20:48]
quote:En eindelijk was het dan na veel pijn en moeite toch gelukt om als username Raven te krijgen
Je eerste post is deze in dit topictest
quote:
Je eerste post is deze in dit topicNa eerst awraeven & -R-a-v-e-n- te zijn geweest ben ik nu bij mijn volgende username aangekomen. En ik denk dat ik maar bij deze nieuwe username blijf hangen.
Wel weer bij 0 posts beginnen maar ach. Jullie weten toch wel wie je voor je hebt (anders pech gehad), dit is er iig alweer eentje.Raven op de chat en Raven op het forum zijn nu eindelijk dezelfde!
Van awraeven & -R-a-v-e-n- zullen jullie geen nieuwe posts meer zien. Vanaf zijn mijn posts alleen van Raven afkomstig. Maar of je daar nou blij mee moet zijn?
Tot zover deze mededeling. Succes nog verder met het tolereren van mij.
quote:Goedemorgen Arcee
Op zondag 07 juli 2002 12:10 schreef Arcee het volgende:Mogge Barb.
Welnee, klopt nix van joh.
Ik had 't al 'es voor je bepaald:
quote:Echt niet.
Op zondag 07 juli 2002 12:16 schreef Raven het volgende:
Oe! hij werkt
quote:Whehehehehehe... leuk.... Barb is al haske wakker.
Op zondag 07 juli 2002 12:18 schreef Barb het volgende:
Goedemorgen Arcee
Joh, weet ik toch welIk maak gewoon Danny ff blij door braaf te doen wat ie wil en niet te zitten zeuren dat zijn tooltje niet klopt
![]()
quote:uit Vriendelijk verzoek aan één van de administratoren
Om mijn verzoek te bevestigen , hier nog even mijn verzoek, die ik ook al heb geschreven via icq.
(mede omdat de ongelezen mail en de niet behandelde mail, nog vers in mij geheugen zitten)Mijn vraag is simpel, en een kwestie van een simpele handeling
Graag, AL mijn postings op Fok verwijderen, dus ook de postings in de topic's die gesloten zijn.BvD
Quenda aka Q-tje [img]i/s/wink.gif[/img]
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 13 Januari 2000).]
quote:Lief
Op zondag 07 juli 2002 12:37 schreef Danny het volgende:
De BIJNA eerste post van Quenda ®:
[..]uit Vriendelijk verzoek aan één van de administratoren
quote:
Stel dat p een rare uitspraak is zodat p waar is en niet-p ook. Nu willen we bewijzen dat een willekeurige andere uitspraak q waar is. Bewijs uit het ongerijmde Stel dat het niet zo is. p is niet waar. Tegenspraak, want p is waar! Dus q is waar.
Dus alle uitspraken zijn waar. Ik denk dat de logica wel leuk in elkaar zit zoals ie nu is.
Overigens wel onder ID 9536, want dat was mijn eerste account hier.
quote:Ehm... WRONG ANSWER!
Hij is weer supergaaf, de nieuwe Ferrari. Die gasten in Maranello hebben weer flink staan boetseren... 8)
Mijn prognose voor 2001 is als volgt:
1) Michael Schumacher
2) David Coulthard
3) Mika Hakkinen
En ik hoop dat de strijd spannend blijft tot de laatste race. En natuurlijk een fair gevecht!
Maar verder wel een grappig tooltje!
gebruik de normale search en zoek op username, geef daarbij kwa sorteermethode standaard "relevantie" op. Voor zover ik weet een weergave waarin je posts gedaan zijn. Ga naar de laatste pagina, onderste topic... en zoek daar je eerste post.
Zou bij mijn weten eerste post van de user moeten zijn.
quote:[radio] Dijkshoorn daagt Jensen uit!
Op zondag 07 juli 2002 17:27 schreef Brad het volgende:
Volgens mij is de volgende manier betergebruik de normale search en zoek op username, geef daarbij kwa sorteermethode standaard "relevantie" op. Voor zover ik weet een weergave waarin je posts gedaan zijn. Ga naar de laatste pagina, onderste topic... en zoek daar je eerste post.
Door Ole - zondag 10 februari 2002 23:22
quote:
Op zondag 10 februari 2002 18:35 schreef Meril het volgende:
xxxxxxxxxxxxxx
Ik geloof nooit dat dit ook gaat gebeuren.... Wie weet wordt het wel net zo'n klassieker als de confrontatie met Mylene de la Haye...
Trouwens toch jammer dat (juist?) nu het forum op de JidO site het niet doet....
quote:Mailen naar forum@fok.nl
Op maandag 08 juli 2002 01:25 schreef MOD het volgende:
[lomp mode on]
Hoe vind je je user nummer..
[lomp moder off]
quote:
Op maandag 08 juli 2002 01:29 schreef Lithion het volgende:[..]
Mailen naar forum@fok.nl
quote:De mijne is wel geil... Hoezo ?
quote:Ik zal het ff anders grammaticaal zuiver formuleren...
Op maandag 08 juli 2002 01:46 schreef Danny het volgende:[..]
De mijne is wel geil... Hoezo ?
Hoe vind ik mijn usernummer...
tjah, ik zou nie weten waar dat te vinden is, daarom...
quote:Jij komt zeker uit Zeeland, hè?
Op maandag 08 juli 2002 01:53 schreef MOD het volgende:[..]
Ik zal het ff anders grammaticaal zuiver formuleren...
Hoe vind ik mijn usernummer...
tjah, ik zou nie weten waar dat te vinden is, daarom...
quote:Mijn bijna eerste post.
Op zondag 02 september 2001 18:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hee zeur niet zo. Bij mij op werk hebben we 24 uur per dag radio keizerstad aan staan. Amnesty international overweegt dan ook stappen te ondernemen tegen mijn werkgever.
Let op de spelfout van Arcee aan het begin.
Ik heb ook wel eerdere posts maar die zijn weggeraakt in de crash.
quote:Lief.
Op maandag 08 juli 2002 09:39 schreef ullie het volgende:
Mijn bijna eerste post was in dit topic: Wat draai je nu...? Deel 47Let op de spelfout van Arcee aan het begin.
![]()
quote:Nou... Vooruit dan... Nog één keer...
[lomp mode on]
[lomp moder off]
Kijk eens naar het nummer wat in de URL balk staat als je je profiel bekijkt...
quote:Werkt ook niet. Hij sorteert op de tijd van je laatste reactie, dus als je eerst in topic a post, dan in topic b en dan weer in topic a, staat a hoger dan b, terwijl je vroegste post uit a komt.
Op zondag 07 juli 2002 17:27 schreef Brad het volgende:
Volgens mij is de volgende manier betergebruik de normale search en zoek op username, geef daarbij kwa sorteermethode standaard "relevantie" op. Voor zover ik weet een weergave waarin je posts gedaan zijn. Ga naar de laatste pagina, onderste topic... en zoek daar je eerste post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |