Ik word helemaal gestoord van die achterlijke Patty Brard Heel jammer, soms kan ze best leuk zijn maar dit is duidelijk niet haar stiel.
Zoals ze de uitzending aan elkaar praat! Of eigenlijk, zoals ze de uitzending kapot lult! Haar zinsopbouw is te triets voor woorden en dat woordgebruik is ook niet echt om over naar huis te schrijven..
Het allerergste vind ik nog wel dat ze zo duidelijk lijdt en dat Hummie haar toch door laat werken! Ieder weldenkend mens kan zien dat Patty elke week minstens drie keer flink op haar smoeltje gemept wordt, hoe komt ze anders aan dat opgezwollen hoofd? Ze past amper in beeld!
Kijk, ik denk dat Patty gewoon aangetrokken is omdat ze er, meestal, wel lekker uitziet (niet mijn mening maar oke). Dus Hummie denkt de kijkcijfers op te krikken met een lekker wijf in beeld. Maar lieve Hummie, Patty ziet er niet uit, dat zie je toch zelf ook wel? En met Sandy en Kelly in huis heb je genoeg spannend vrouwelijk schoon om de uitzending immer boeiend te maken.
Hummie, laat Patty lekker thuis blijven, kan ze haar priveprobleempjes oplossen en vraag gewoon aan Beau of hij het weer komt doen. Niet samen met die hoe het ze ook alweer, gewoon lekker alleen Beau. Hij praat de boel tenminste vlotjes aan elkaar en het is een stuk aangenamer om naar te kijken. Dus Hummie, plies?
Beau for Big Brother!
quote:Die is leuk
Op donderdag 18 oktober 2001 13:21 schreef Troeltje het volgende:
Kijk, ik denk dat Patty gewoon aangetrokken is omdat ze er, meestal, wel lekker uitziet
quote:Lekker waren die vroeger, hè?
Op donderdag 18 oktober 2001 13:21 schreef Troeltje het volgende:triets
Rolf Wouters mag ook maar Beau is beter!!! maar geen Patty meer........
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 13:29 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Lekker waren die vroeger, hè?
Waar het hart vol van is.....
quote:Kunnen we geen alternatieve handtekeningactie houden?? iedereen die voor Beau, maar vooral tegen Patty is moet hier posten, dan bieden we dit topic ter lezing aan aan Hummie!!
Op donderdag 18 oktober 2001 14:18 schreef RB-tje het volgende:
helaas dit zal nooit gebeuren.
quote:Het is donderdag, toch ?
Op donderdag 18 oktober 2001 14:43 schreef BigDick het volgende:
Patty zuipt te veel voor de uitzending
HMmmmmmmmmmmmmm....
Groetjes van NachtVlinder
quote:Idem!
Op donderdag 18 oktober 2001 13:23 schreef Buffie het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens.Beau for Big Brother!
quote:Ik ga ervan uit dat dit sarcastisch bedoeld is
Op donderdag 18 oktober 2001 17:45 schreef Nachtvlinder het volgende:
Ik moet toch wel eerlijk zeggen dat ze het steeds beter gaat doen ...Het is voor haar natuurlijk ook de eerste keer dat ze een programma presenteerd..Al ben ik er wel van overtuig dat ze nog veel moet leren , maar goed toen jij voor het eerst op je beentjes stond kon je toch ook niet gelijk lopen maar beetje voor beetje stap je voor stapje is het jou geleerd(Stomme verglijking he maar zo zie ik het wel ) alles moet men leren..
Groetjes van NachtVlinder
quote:Nee waarom denk je dat ?
Op donderdag 18 oktober 2001 17:51 schreef Troeltje het volgende:[..]
Ik ga ervan uit dat dit sarcastisch bedoeld is
quote:Foutjeeeeeeeee ik was echt in de veronderstelling dat patty voor het eerst een tv programma presenteerde
Op donderdag 18 oktober 2001 18:06 schreef Troeltje het volgende:
Nou, omdat het toch niet de eerste keer is dat Patty een tvprogramma presenteert? Me dunkt dat ze ervaring genoeg heeft, vandaar dat ik dacht dat je het sarcastisch bedoelde
Ik lag altijd dubbel om zijn dingen..
edit: Trouwens, gisteren in de live uitzending, wat liep ze weer te stuntelen! Echt, wanneer gaat ze nou gewoon weg? Desnoods uit zichzelf, ik zou de eer aan mezelf houden!
Hahahahah heeft ze dat nou zelf niet in de gaten? Geen wonder dat ze in tijdnood komen!
Normaal gesproken respect! voor Patty, maar dit roept gewoon plaatsvervangende schaamte bij me op.
Dat gezucht alleen al...
quote:Patty woont in Amsterdam maar dat is dan ook wel het enige amsterdamse aan haar. Zoals een goed indo komt ze uit de omgeving van Den Haag. Niet dat we daar trots op zijn overigens.
Op maandag 05 november 2001 09:51 schreef Dabril het volgende:
Ga toch weg met Beau. Breau presenteerde BB2 puur en alleen voor zich zelf.
Wat een verschil met Patty, die zich 'levelt'met de bewoners en de kijkers. Gewoon een heerlijk Amsterdams mens die volledig zichzelf is en zich voor niemand te groot vindt
quote:Nou als dat het enige criterium is..
Op maandag 05 november 2001 09:51 schreef Dabril het volgende:
Ga toch weg met Beau. Breau presenteerde BB2 puur en alleen voor zich zelf.
Wat een verschil met Patty, die zich 'levelt'met de bewoners en de kijkers. Gewoon een heerlijk Amsterdams mens die volledig zichzelf is en zich voor niemand te groot vindt
Ik stem voor Boudewijn Buch! (die heeft momenteel toch geen programma, en is scherp van de tongriem gesneden!
Bovendien kan hij wél goed relativeren. Bovendien kijkt mijn vriendien dan ook weer mee naar Big-Brother.
Komt er eindelijk weer sex op tv: "En vertel eens Ed, wat zijn jouw geheime sekswensen? Dan laten we die in vervulling gaan..." Ed kijkt verlegen: "Euh, ik wil graag een romantische nacht met een opblaaspop."
quote:Tja, vooral met je neus vol coke en je lever vol drank
Op donderdag 08 november 2001 17:07 schreef Vrouw het volgende:
Ik vind Patty wel leuk hoorHet lijkt me best moeilijk een live uitzending presenteren.
quote:en de streams als het even kan?
Op donderdag 18 oktober 2001 13:21 schreef Troeltje het volgende:
Ik wil Beau terug!
quote:Een paar jaar terug heb ik Patty straal bezopen/'stoned' gezien in de Roxy.Die tent die toen is afgebrand in A'dam.Het was zo dat zij ronduit op de vloer lag van het damestoilet met Cindy Pielstroom boven op haar.Ze waren beide ver heen.
Op donderdag 08 november 2001 18:42 schreef femalehunter het volgende:[..]
Tja, vooral met je neus vol coke en je lever vol drank
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 11:38 schreef BigDick het volgende:
Ik wil Paul de Leeuw met Jan Mulder als presentatieDuo van BB
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |