slaat ook nergens op, midden op de dag
quote:ik ben toch nu alweer thuis!
Op donderdag 18 oktober 2001 14:26 schreef zovty het volgende:
2 uur is niet midden op de dag hoor
ik zat om 12 uur aant bier
quote:Toen was ik nog aan het ontbijten man
Op donderdag 18 oktober 2001 14:27 schreef killerb het volgende:[..]
ik ben toch nu alweer thuis!
![]()
ik zat om 12 uur aant bier
Ik zou maar naar de anonieme zupers gaan
quote:Da's wel vroeg ja...
Op donderdag 18 oktober 2001 14:27 schreef killerb het volgende:ik zat om 12 uur aant bier
quote:een praatgroepje
Op donderdag 18 oktober 2001 14:29 schreef DeF2K het volgende:[..]
Toen was ik nog aan het ontbijten man
Ik zou maar naar de anonieme zupers gaan
misschien en idee ja, maar het is zo
quote:hehe, NEE
Op donderdag 18 oktober 2001 14:30 schreef RazzleDazzle het volgende:
uhmmm...ruilen?
quote:
Alcohol Kans op verslavingBij overmatig gebruik is de kans op verslaving groot. Men raakt echter niet zomaar verslaafd aan alcohol. Daar gaat vaak lange tijd overheen. Risico lopen mensen die de alcohol voortdurend gebruiken om van stemming te veranderen. Ze merken dat ze zonder alcohol niet meer vrolijk kunnen worden of hun spanningen of angsten niet meer kwijt kunnen raken. Ze hebben de alcohol nodig en kunnen er sterk naar verlangen. Tegelijkertijd went het lichaam aan alcohol. Ze moeten steeds meer drinken om het effect nog te voelen. Het nodig hebben van alcohol en de toenemende gewenning zorgen ervoor dat ze steeds meer en steeds vaker gaan drinken. Op een gegeven moment treden ook nog onthoudingsverschijnselen op zoals slecht slapen, transpireren, angstig en gespannen worden en last hebben van trillingen. Ook krijgen ze problemen met familie en werk. Problemen die bestreden worden door opnieuw te drinken. Men komt in een spiraal naar beneden terecht. Ook kan er nog controleverlies optreden. Men is dan niet in staat om na een aantal drankjes te stoppen. Men drinkt door tot de roes.
quote:jAh!
Op donderdag 18 oktober 2001 14:35 schreef killerb het volgende:[..]
hoor je het eens van een ander
Achterlijke plurk!
quote:WAT GOEVER$#%$#%# ZAL IK JOUW ES FF $#%$#%3 JIJ $#%$##$ HOE^#$%$
Op donderdag 18 oktober 2001 14:36 schreef DeF2K het volgende:[..]
jAh!
hoor je het eens van een ander
Achterlijke plurk!
ohoh, de verschijnselen beginnen te beginnen
quote:Ik zie het...
Op donderdag 18 oktober 2001 14:38 schreef killerb het volgende:[..]
WAT GOEVER$#%$#%# ZAL IK JOUW ES FF $#%$#%3 JIJ $#%$##$ HOE^#$%$
![]()
ohoh, de verschijnselen beginnen te beginnen
het is allemaal je eigen schuld hoor
heel je leven down de drain
zonde hoor...
quote:ja....biertje?
Op donderdag 18 oktober 2001 14:41 schreef DeF2K het volgende:[..]
Ik zie het...
het is allemaal je eigen schuld hoor
heel je leven down de drain
zonde hoor...
quote:lekker!
Op donderdag 18 oktober 2001 14:41 schreef RazzleDazzle het volgende:[..]
ja....biertje?
quote:jointje
Op donderdag 18 oktober 2001 14:41 schreef RazzleDazzle het volgende:[..]
ja....biertje?
quote:Dat moet je niet aan mij vragen
Op donderdag 18 oktober 2001 14:44 schreef Killer_Mom het volgende:
was t lekker
quote:het was lekker bier, bokbier en euhm palm en witbier en euhm...nog de rest van het assortiment, ik kan al die namen niet onthouden, hele rij van die tappen
Op donderdag 18 oktober 2001 14:44 schreef Killer_Mom het volgende:
was t lekker
quote:Aaarrrrrgggggghhhhhh, Bokbier!!! Was even vergeten dat het daarvoor alweer tijd was, hier is het namelijk nog zomers warm. Dat is toch wel iets dat hier nog mist.
Op donderdag 18 oktober 2001 14:52 schreef killerb het volgende:[..]
het was lekker bier, bokbier en euhm palm en witbier en euhm...nog de rest van het assortiment, ik kan al die namen niet onthouden, hele rij van die tappen
Trouwens, maak je maar geen zorgen: met een vriend ging ik altijd direct na een tentamen een pint vatten, en de tijd maakte niets uit. We zijn er allebei niet slechter van geworden.
Het wordt pas zorgelijk als je voor negenen 's ochtends een shoarma gaat eten met alles d'rop en d'raan (met diezelfde vriend een keer gedaan, vooral de uien blijven de rest van de dag door je lichaam toeren).
quote:oh
Op donderdag 18 oktober 2001 15:01 schreef SilkTie het volgende:[..]
Aaarrrrrgggggghhhhhh, Bokbier!!! Was even vergeten dat het daarvoor alweer tijd was, hier is het namelijk nog zomers warm. Dat is toch wel iets dat hier nog mist.
Trouwens, maak je maar geen zorgen: met een vriend ging ik altijd direct na een tentamen een pint vatten, en de tijd maakte niets uit. We zijn er allebei niet slechter van geworden.
Het wordt pas zorgelijk als je voor negenen 's ochtends een shoarma gaat eten met alles d'rop en d'raan (met diezelfde vriend een keer gedaan, vooral de uien blijven de rest van de dag door je lichaam toeren).
dus, je zegt dat ik het vaker moet doen? ok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |