Met broerlief en wat neefjes en nichtjes.quote:
Maar dat is toch bizar? Of heb je het nu over de rekening van je geheime villa? *kijkt wantrouwig*quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel
Ik vind het idioot belachelijk veel, maar dat moeten we betalen. Elke f*cking maand
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Dat is ook geen geldBwoh dat is echt veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., wij 160 per maand
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Dat is wel leuk toch? veel plezierquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met broerlief en wat neefjes en nichtjes.
Zeker gezellig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is wel leuk toch? veel plezier
Ja he? Heel normaal was hij eigenlijk. Ik dacht dat hij altijd een bietje hysterisch was.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! En stiekem een pietsie verlegen-achtig. Had ik niet verwacht
Of buren met een wietplantage die stroom bij jullie aftappenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je zes drogers, drie zonnebanken en een wietplantage?
Nee, meestal moeten we nog bijbetalenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Krijg je dan aan het einde van het jaar veel terug?
Was het maar zoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
Heb je zes drogers, drie zonnebanken en een wietplantage?
Yupsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat voor gas en elektra Elisa?
Niente isolatie dan ofzo?quote:
Hoe is het met jouw soesjes?quote:
OMG. Hoeveel stroom vreten die pompen van jullie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, meestal moeten we nog bijbetalen
Ik heb er twee op en ben misselijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw soesjes?![]()
De mijne zijn al bijna op.
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1730494/1/50#10371http://i.fokzine.net/temp(...)sub.png8383]zaterdag 29 oktober 2011 20:51[/url] schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er twee op en ben misselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |