Dan nog kloppen de namen dus juist nietquote:
Michiel is het jongetje...quote:Zijn vader, Michel Bierenbroodspot, draagt een spijkerbroek, rode trui en een zwarte jas. Michiel heeft een tatoeage onder aan zijn arm links van een vogel en op zijn rechterarm staat geschreven: Michel.
Zie edit. Ik keek op de link die je gaf.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nog kloppen de namen dus juist niet
[..]
Michiel is het jongetje...
Ja idd en die kleren al helemaalquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja als die vader een beetje nagedacht heeft, zijn die krullen vast al verdwenen
Die man ziet er gezellig uit.quote:
Die tekst is dan net gewijzigd, want ik kopieerde het ook van die linkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie edit. Ik keek op de link die je gaf.
Maar het zien en er wat van durven zeggen zijn er twee. Dadelijk heeft de mevrouw uit zenuwen heel veel make-up opgedaan. Dan schaam je je ook dood.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
Je ZIET dat toch van zo dichtbij bij daglicht, dat dat gezicht niet echt is, van die euh... niet Ushi maar die kakmadam
Cute!quote:
Thomas (zo heet ie ja, was het ff vergeten, die vind ik cutequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar het zien en er wat van durven zeggen zijn er twee. Dadelijk heeft de mevrouw uit zenuwen heel veel make-up opgedaan. Dan schaam je je ook dood.
Hij vond het geweldig! Best groot, zo'n stadionquote:
Ja, 3-1 en twee goals van Huntelaar, dus dat was natuurlijk superquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:11 schreef indaha het volgende:
Ach Schalke was vandaagen hebben ze ook gewonnen nu Christan ze aangemoedigd heeft?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben het niet door idd![]()
Hoi Ferrari!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |