Ik heb net lopen janken bij Private Practicequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
Komt er nog een wijvenfilm?
Ik heb er zin an! Kwijlen en janken FTW!
Nopequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:31 schreef indaha het volgende:
Ja dat had ik ook gedacht Qwea, dat jij dat wel zou bijhouden.
Ik wel , ik heb een excel bestand waar ik alles in zet, en ik kijk ongeveer 1 keer per week mijn rekening online na of het nog klopt
Janet is dan weer x-factor UK, vanavond nieuwe uitzending..morgen kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hij ging die ene (Amaro oid) toch terug halen?
Die ene (Caitlin Koch oid) die vond ik MOOI zegNiet normaal. Wat een knappe vrouw is dat.
En ik vind Drew het einde, maar ik ben wel bang dat ze alleen maar dit soort repertoire kan zingen. Haar eerste live show klonk ook goed!
En Janet Devlin vond ik tof met haar Guns 'n Roses nummer
En ohhhhhh die Josh Krajcik, OMG OMG OMG. Daar ben ik echt fan van!
Ik zit ook in het wilde weg te Youtuben, echt alles door elkaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Janet is dan weer x-factor UK, vanavond nieuwe uitzending..morgen kijkenWel irritant af en toe, alles door elkaar haha
Die Caitlin vond ik ook goed, zonde dat die niet door mocht. Simone Battle vond ik vreselijk en ook die ene met die grote mond
Ja mega baby, 56cm hoog nu. Lekker ding is hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef indaha het volgende:
Wat is het toch een mooi beestje geworden en zo groot in korte tijd
Gezellig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef tombolafan het volgende:
mobiel online want met de kindjes nog![]()
en ik hoor net dat we ik hou van holland gaan kijken
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:00 schreef tombolafan het volgende:
wat voor amber alert? Zit mobiel dus kan niet kijken
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
Fijn dat het leuk was Rewimo!
Dat Amber Alert faalt wel een beetje met de namen
Lijkt me stug dat het ventje van 1 een tattoo heeft
http://www.telegraaf.nl/b(...)iel__1___.html?p=1,1
Zie bovenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die foto kan ik niet van de telegraaf site halen.. misschien staat die nog ergens anders. Super schattig jochie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |