En moet er nog minimaal 5!!
Hier me verhaal..
Na 1 jaar op Aruba te hebben gewoont besloten terug te keren naar NL..
Gisteravond 21 uur in het vleigtuig gestapt van Arke fly rechtstreeks naar Amsterdam (ivm me mee reizende hond!) na ongeveer 1,5 uur vliegen werd de vrouw schuin voor me onwel.. Al gouw werd er omgeroepen of er er dokter aan boord was.. Er kwamen 2 dokters in opleiding...Ok was dus foute boel! Omdat ik rij 1 vloog kreeg ik alles mee wat er gebeurde.. Op een gegeven moment hoorde ik de AED aangesloten zitten en diverse shots doen! Hier op werd gelijk gereageerd dat we terug zouden vliegen naar de dichtsbijzijnde airport.. Dus naar puerto rico!
Gisteravond hier 23 uur geland.. Niet geslapen en dankzij dat dit Amerikaans grond gebied is.. Geen door start naar NL omdat het toestel gecontroleerd moet worden.. Nu moet dat weer Door een door Arkefly goedgekeurde monteur gebeuren.. Zitten dus nu al 13 uur hierzo! En moeten nog heel lang zitten in een klein hokje.. Ow en me hond mag er niet af, want 1 stap hierzo op de grond en ze moet 3 maanden on qarantene ondanks alle gezondeids verklaringen die voor NL gelden.. Mij klagen zijn dus..
*burocratie NL
*burocratie USA
* stomheid van puerto rico.. ( maak je er. Noodlanding die 30minuten van te voren word aangekondigd staat de doktoren nog niet klaar... Komen E eindelijk hebben ze geen brancaar bij zich..)
* nu fucking duur internetten via me NL sim..
Denk dus alle reden om te klagen..
Btw wel hulde voor de Arke crew! Vrouw is waarschijnlijk gered! 42 jaar en dochtertje van 9..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"