PJ maakte in 1993 al een nummer over ze:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:29 schreef borisz het volgende:
Rattus Catholicus nu aan het woord. Flauwe applausjes hoor.
inderdaad, niet spectaculair. toen ze voor Martijn een liedje van Boney M. zong hoorde ik al dat zij niet door zou gaan. van wat ik nu deze aflevering zie is het lieve blonde meisje de beste.quote:
Wat leuk Piet!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoi
Weer wat vakantieverslag
Vandaag naar de watervallen van Krka geweest, het was uitgestorven, maar een paar autos daar. Prachtig gebied, en ook hier kleurt de herfst mooi. Via een grote omweg teruggereden en door dorpen en streek gekomen die ik nog uit de oorlog ken.
Vanavond lammetje eten.
Ja die van mij, staat in het fokkookboekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:52 schreef Isabeau het volgende:
Heeft iemand nog een succesrecept voor een lekkere hartige taart?
Even checken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Ja die van mij, staat in het fokkookboek(met roomboterkorstdeeg
)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:54 schreef borisz het volgende:
In het kader van we doen makkelijk. Ristorante Pizza.
Ik zou zeggen check mijn facebook ff via Rossquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:52 schreef Isabeau het volgende:
Uitstekend moment om nu je Facebook profiel aan te makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Is dat veel werk, die korst? Anders koop ik gewoon deeg en gebruik wel je vulling
(Kan je niet copy-pasten, Sun? Vind het een beetje raar om op Ross' facebook te gaan als hij er niet is)
Morgen naar de Griek. Dus vandaag maar zelf koken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:54 schreef borisz het volgende:
In het kader van we doen lekker makkelijk. Ristorante Pizza.
quote:
Nee, bedankt. Ben erg verslavingsgevoelig wbt internetdingenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Uitstekend moment om nu je Facebook profiel aan te maken
hmm. Is natuurlijk wel zoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Nee ik vind die korst helemaal niet veel werk, en zoooooo veel lekkerderder dan gekocht deeg.
Net een spinazietaart of -ovenschotel besteld voor dinsdag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:52 schreef Isabeau het volgende:
Kan je beter aan de bloedworst gaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
Net een spinazietaart of -ovenschotel besteld voor dinsdag.![]()
Na 900 cc bloedverlies heb ik dat gewoon nodig.
Ja, ze komt bij mij ipv ik bij haar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je beter aan de bloedworst gaan![]()
Besteld bij krakkemoeke?
welke smaak? ik heb nog geen idee wat te eten maar de super is nog tot 20u openquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:54 schreef borisz het volgende:
In het kader van we doen lekker makkelijk. Ristorante Pizza.
Check:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Is dat veel werk, die korst? Anders koop ik gewoon deeg en gebruik wel je vulling
(Kan je niet copy-pasten, Sun? Vind het een beetje raar om op Ross' facebook te gaan als hij er niet is)
En zelf deeg maken is met een keukenmachine iig sneller dan wachten tot plakjes ontdooit zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salami en... een andere pizza waar ik de smaak even niet van weetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
welke smaak? ik heb nog geen idee wat te eten maar de super is nog tot 20u open
eet je er 2 dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Salami en.... nog keus naar een andere pizza.
Twee x de helftquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eet je er 2 dan?ik zou, als de super em heeft, voor de funghi gaan
hier hebben ze die niet
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Check:De vraag is of Isa een keukenmachine heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zelf deeg maken is met een keukenmachine iig sneller dan wachten tot plakjes ontdooit zijn![]()
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ook zonder machine is het de moeite waard het zelf te doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De vraag is of Isa een keukenmachine heeft.
check!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:09 schreef krakkemieke het volgende:
De vraag is of Isa een keukenmachine heeft.
Ik heb het met chipolata gemaakt, chorizo heb ik nog nooit geprobeerd maar ik kan me voorstellen dat dat ook erg lekker isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
check!
Eens kijken of ik chorizo kan vinden. Ik vind het wel een spannend recept.
Oh ja, dat bedoelde ik dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ook zonder machine is het de moeite waard het zelf te doenAlleen betwijfel ik of je dan nog steeds sneller bent
Smaakt chipolata anders dan verse worst?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb het met chipolata gemaakt, chorizo heb ik nog nooit geprobeerd maar ik kan me voorstellen dat dat ook erg lekker isPittiger en iets minder verfijnd wellicht.
Iets pittiger gekruid en erg fijn vlees. Maar volgens mij is gewone verse worst (saucijs) ook goed bruikbaar in deze taart.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Smaakt chipolata anders dan verse worst?
Ik zie het in Frankrijk wel, maar dan ga ik toch voor de merguez die ernaast ligt. En dat lijkt weer veel op chorizo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Iets pittiger gekruid en erg fijn vlees. Maar volgens mij is gewone verse worst ook goed bruikbaar in deze taart.
Ja jeetje, ik postte zelfs in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Ja jeetje krakkemieke, je post gewoon alweer. Zal ik de kaartjes alnog verzenden? Ik weet jouw huis te wonen
Sorry dat ik juist nu even afwezig ben geweest
Oh hoe tof!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:18 schreef borisz het volgende:
Sportploeg van het jaar is bekend: Het Nederlands Bridge team is wereldkampioen geworden
* Isabeau schrijft op boodschappenbriefje: chorizo/chippolate/worstquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Iets pittiger gekruid en erg fijn vlees. Maar volgens mij is gewone verse worst (saucijs) ook goed bruikbaar in deze taart.
Ik heb vroeger en nog steeds veel kaart spelletjes gespeeld van de pesten tot boerenbridge. miesemausen, hartenjagen en klaverjassen maar bridge moet ik nog eens leren doorgrondenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh hoe tof!![]()
Ik geef er niks om maar mijn moeder bridget.![]()
Mijn vader was goed in wiskunde en hij vond het daarom leuk, mijn moeder vindt het gewoon leuk, dus ik zou het doen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb vroeger en nog steeds veel kaart spelletjes gespeeld van de pesten tot boerenbridge. miesemausen, hartenjagen en klaverjassen maar bridge moet ik nog eens leren doorgronden.
ik was een weekje in het vakantiehuis zoals Milou het noemtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja jeetje, ik postte zelfs in het ziekenhuis.![]()
En jij kan er toch niks aan doen dat je juist nu geen internet had he.![]()
Ik ben nog steeds blij met een kaartje, thuis moet je toch weer een soort van opnieuw beginnen.
Eerste link op google:quote:
hehequote:Eetschrijven: Help! Wat is pezo?
eetschrijven.blogspot.com/2009/10/help-wat-is-pezo.html
19 okt 2009 – Ik heb nog nooit van pezo gehoord, bij mijn supermarkt hebben ze het ook niet en internet brengt evenmin soelaas. Kunt u licht laten schijnen? .
Etymologie is mijn forte.quote:
peper en zout denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Pezo- petso - pesto. Denk ik.
Slim.quote:
En nu wegquote:Klaar!
Je had in totaal 11 van de 15 vragen goed.
Dat is 'goed'.
Ik had er 9/15quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:46 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klik om de quiz te beginnen
Ik heb een nieuw kwisje gemaakt.![]()
Deze keer maar 15 vragen en alleen over de Indonesiche keuken.
Dat moet te doen zijn, toch? ;-)
oke, morgen dus weer lunsj in het DuitseLandquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:08 schreef z80 het volgende:
morgen een kookdagje. een pekelhammetje klaarmaken, rodekool met appeltjes en met de rest van de 3 KG appels appelmoes maken. hadden eigenlijk ook stoofperen bij gem Duitduitaeoeten maar die waren uitverkocht.
je bent welkom.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
oke, morgen dus weer lunsj in het DuitseLand
Zelf maken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Robin, ik zoek een zoete ketjap die met palmsuiker is gemaakt, tips?
Hij is echt niet moeilijk! Kun je best!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:
ik durf die test niet aan want ik ben bang om te falen
net de test ook even gemaakt. wat me opvalt is dat de vragen in NL zijn. en de knoppen in E.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:15 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Hij is echt niet moeilijk! Kun je best!
Geen last van, ik ben net thuis van klussen in het huis. Nu gedouched terwijl het eten opstaat. Ik maak witlofjes met ham + kaas uit de oven en aardappelpuree. Ik ben vanmorgen met Lein meegereden naar de stad want die had vroege dienst. Zodoende was ik al om 7:30 in het huis. Ik ben nu moe en vanavond kijken we film. We zijn naar een leuke videotheek in Capelle geweest en we hebben ook popcorn en chips meegenomen. We gaan "Sint" kijken. Huu.quote:
Jij redt dat wel!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:
popke ik weet dat ik kan ben alleen bang dat ik een beetje faalquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:15 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Hij is echt niet moeilijk! Kun je best!
Ah joh, zelfs ik had er 14 goed. Was soms vooral door dingen te filteren die het niet waren en soms een gokje, maar al met al toch tevredenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:
quote:Klaar!
Je had in totaal 14 van de 15 vragen goed.
Dat is 'behoorlijk goed'.
is dat met dat hele lieve Chinese meisje?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen last van, ik ben net thuis van klussen in het huis. Nu gedouched terwijl het eten opstaat. Ik maak witlofjes met ham + kaas uit de oven en aardappelpuree. Ik ben vanmorgen met Lein meegereden naar de stad want die had vroege dienst. Zodoende was ik al om 7:30 in het huis. Ik ben nu moe en vanavond kijken we film. We zijn naar een leuke videotheek in Capelle geweest en we hebben ook popcorn en chips meegenomen. We gaan "Sint" kijken. Huu.
Hoe kan je nou falen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
popke ik weet dat ik kan ben alleen bang dat ik een beetje faal
Omdat er iemand gereageerd heeft?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:22 schreef mascara-klodder het volgende:
waarom krijg ik steeds rechts in beeld te zien dat ik update heb?
dan ben ik blijkbaar niet zo actiefquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Omdat er iemand gereageerd heeft?
"Je had in totaal 10 van de 15 vragen goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:46 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klik om de quiz te beginnen
Ik heb een nieuw kwisje gemaakt.![]()
Deze keer maar 15 vragen en alleen over de Indonesiche keuken.
Dat moet te doen zijn, toch? ;-)
Geen idee, 't is die griezelsinterklaasfilm. We hebben ook The curious case of Benjamin Button meegenomen, maar die gaan we denk ik morgen maar kijken want dat is een weekfilm. Best leuk eigenlijk om weer eens naar de videotheek te gaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
is dat met dat hele lieve Chinese meisje?
ik ga maar even naar buiten, even lopen. buitenlucht helpt vast en kan gelijk even kijken of ik iets lekkers zie om te eten
Wel hoor, als je bezig bent om een reactie te typen krijg je dat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dan ben ik blijkbaar niet zo actief
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
is dat met dat hele lieve Chinese meisje?
ik ga maar even naar buiten, even lopen. buitenlucht helpt vast en kan gelijk even kijken of ik iets lekkers zie om te eten
Ja lekker ouderwetsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen idee, 't is die griezelsinterklaasfilm. We hebben ook The curious case of Benjamin Button meegenomen, maar die gaan we denk ik morgen maar kijken want dat is een weekfilm. Best leuk eigenlijk om weer eens naar de videotheek te gaan.
Je bent welkom hoor. Maar ik heb morgen weer dagdienst en Kaas staat tegelijk op om te gaan klussen, dus of het gezellig zal zijn, kan ik niet garanderen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Kan ik nog film komen kijken? Ben helemaal alleen en heb niets geplandKan ook naar de bios gaan en de Heinekenfilm kijken of zo. Leek me erg goed, tot Steer zei dat hij tegen viel
Ik ga morgen in Ede wandelen met een vriendin. Je mag mee? Kan ik je op de terugweg bij Lein en Kaas afzetten als ze dat leuk vinden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde morgen een poetsdag houden, dus had toch geen tijd. Op de fiets naar de winkel bedacht ik me dat het zaterdag was en dat ik alleen wasEn dat maakte me een beetje sombertjes haha. Zie wel wat ik ga doen en anders duik ik vroeg mijn bed in met een boek.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja lekker ouderwets![]()
Benjamin Button is mooi gemaakt
Bedankt voor de leuke uitnodiging, P, maar ik ga poetsenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga morgen in Ede wandelen met een vriendin. Je mag mee? Kan ik je op de terugweg bij Lein en Kaas afzetten als ze dat leuk vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
terug uit Thailand gezwommen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:22 schreef MissHobje het volgende:
avond
Koud hier in NL brrr kan er maar slecht aan wennen, net als de tijd hehe.
oh die, nee das een andere. nog niet gezien maar Sint hoort niet eng te zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen idee, 't is die griezelsinterklaasfilm. We hebben ook The curious case of Benjamin Button meegenomen, maar die gaan we denk ik morgen maar kijken want dat is een weekfilm. Best leuk eigenlijk om weer eens naar de videotheek te gaan.
Viel nog net mee, wel ernstig allemaal maar de weg naar airport en airport zelf geen problemen gelukkig.quote:
Hai die hobs! Ben je in Thailand geweest?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:22 schreef MissHobje het volgende:
avond
Koud hier in NL brrr kan er maar slecht aan wennen, net als de tijd hehe.
Welkom terug trouwens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:37 schreef MissHobje het volgende:
Viel nog net mee, wel ernstig allemaal maar de weg naar airport en airport zelf geen problemen gelukkig.
Is je veldritfiets al gereed?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:40 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben een beetje wereldvreemd ATM geloof ik
Fijn is dat he!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:40 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben een beetje wereldvreemd ATM geloof ik
Hoe gaat het met de verbouwing, wanneer gaan jullie over?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Man, fietsen? Ik zou niet eens weten hoe dat moet.
Doe dan je schaatsen maar aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Man, fietsen? Ik zou niet eens weten hoe dat moet.
ja absoluut!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:13 schreef Bluezz het volgende:
WB Hobbek
En wat hebben wij het hier maar goed, zonder overstromingen en zulks!
Fijn is dat hč, dat besef dat je gewoon rijk bent!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:15 schreef MissHobje het volgende:
ja absoluut!
Oh toen we thuis kwamen, het allerlekkerst was het moment dat ik in mijn bedje stapte, zo zacht hmm, ik dacht echt...ik heb het zo goed! wowwwwwwwwwwwwwwie
Ja bizar hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn is dat hč, dat besef dat je gewoon rijk bent!
Ik heb net Scream 4 gekeken, dat leek me wel wat voor een avondje alleen
slapenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
Wat gaan jullie allemaal met dat extra uur vannacht doen?
En jij ? Jullie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
een extra rondje dromen doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
Niet te hard zeggen. Die films worden hier gezien als infantiel en zoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:33 schreef MissHobje het volgende:
Scream 4wow ik zit transformers te kijken
denk deel 2
Had 3 in het vliegtuig gezien, best leuk die robotjes.
Slapenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
Doe maar ruig.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:49 schreef FutureFairytale het volgende:
daar zeg je me wat. helemaal vergeten! net weer ff gefeest in mn eentje
(gedanst) en nu flink aan de limo!
ja wel 2 pakjes Wicky met sinaasappelsmaak! FF goes wildquote:
DRIBBELquote:
Voor FF vanavondquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja wel 2 pakjes Wicky met sinaasappelsmaak! FF goes wild
ik heb zelfs op Jan Wayne gedanst (ja dit was een golden oldies avondquote:
gekkenhuis hier in Alphenquote:
dit is de leukste versie, lekker bubblingquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:58 schreef borisz het volgende:
Tijd om deze FF-plaat weer eens op te graven.
Alleen zoek ik nu nog de Golfer-versie.
Ah hebbes: http://www.dailymotion.co(...)-cha-cha-slide_music
Doe je wel een beetje voorzichtigquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
DRIBBELIk was net aan het dansen en heb het album van Alice Deejay ook opgezet. Ik heb gedanst op jouw naam
deze ken je wel toch Golferquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:01 schreef golfer het volgende:
Ik voel een kleine (zeg maar enorme...) generatiekloof.
Doe dan mij maar of Casper of de Soca Girlzquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dit is de leukste versie, lekker bubbling
Ik ben trots op jequote:Op zondag 30 oktober 2011 01:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb niks gebroken, goed he
Ja, die ken ik wel, FFT.quote:
Hé dat zingen we altijd op honkbalwedstrijdenquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Wil er iemand met mij mee party'en vanavond? Doe je linkerhand omhoog, je rechterhand omhoog. Van links... naar rechts.... en klappen
niet meer, ik ben de 'Vogelgriep' aan het luisteren op het momentquote:
Sweet 16 52quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijkvolgens mij zitten er best wel wat generatiekloven in dit topic
FFT is stokoud.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijkvolgens mij zitten er best wel wat generatiekloven in dit topic
dies tof!! trusten!quote:
zeikliedje maar ik vind em lief!quote:
ga jij nu toegeven dat je apres ski zingtquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hé dat zingen we altijd op honkbalwedstrijden
Zo'n heel stadion vol!
Nee honkbal!quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:10 schreef FutureFairytale het volgende:
ga jij nu toegeven dat je apres ski zingt
is ook het enigste zinnetje uit dat 'lied', nou tis meer een yellquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Maar we zingen dan ook echt alleen maar dat zinnetje he.
Ja, ik draag alweer bijna luiers.quote:
2e liedje is van Eric Dikeb, die met 'Big Diet' meedeed. Apart liedje he voor iemand die op dieet isquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:17 schreef golfer het volgende:
Bij het honkballen zijn er altijd een stel vaste liedjes die we meebrullen in het stadion.
Van links naar rechts en klappen.
André Hazes, De vlieger,
Kentucky Fried Chicken and The Pizza hut...
Bij een pitcherwisseling: should I stay ort should I go
En de 7 innings song: take me tot the ballgame.
3e, de 2e is Hazes.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:18 schreef FutureFairytale het volgende:
2e liedje is van Eric Dikeb, die met 'Big Diet' meedeed. Apart liedje he voor iemand die op dieet is
gezelligquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:25 schreef Bluezz het volgende:
Kom g breaking badje kijken en dan naar bedje
telefoon doet het zelf denk. ik moet wel mn wekkerradio en mn klok aanpassen, maar dat doe ik morgen denk. hoe laat switcht het?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu nog de vraag wat ik met m'n klok moet doen. Moet ik m'n wekker zetten en er vanuit gaan dan zo'n smartphone de klok zelf aanpast. Of moet ik hte toch zelf aanpassen
Sorry.quote:
Om 3 uur gaat het terug. Dus ik dacht eerst ik blijft tot dan wakker. En nu... nouja misschien dat gewoonquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
telefoon doet het zelf denk. ik moet wel mn wekkerradio en mn klok aanpassen, maar dat doe ik morgen denk. hoe laat switcht het?
oh ja leuk! nou welterusten dan maarquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Maar vanmiddag gaan we weer cultureel verantwoord doen bij Verhalen vertellen en luisteren.
haha ik ga zo wel anders en ga ik er om half 11 uit ipv ipv half 12 morgenquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Om 3 uur gaat het terug. Dus ik dacht eerst ik blijft tot dan wakker. En nu... nouja misschien dat gewoon
haha ben ik ook wel een beetje, maar Isa is dat meer (als ze 's nachts werkt)quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik dacht dat jij het nachtmens was hier
aah niet leuk op zondagquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik moet morgen ook werken
Gelukkig om 12 uur pas
Nouja standaard iedere zondag, maar dat betaalt wel lekker dus dat scheelt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah niet leuk op zondag
OMG! een jongen die ik ken stond 1,5 jaar droog, had ineens een date die een dag naar voren was verzet omdat ze niet meer wilden wachten. volgende dag veranderde hij zijn status van 'vrijgezel' naar 'in een relatie' op facebook
3 dagen later hebben ze een date bij hem thuis en hij had zn slaapkamer speciaal schoongemaakt..
nu is het weer 3 dagen later en hebben ze een trouwdatum; 12-12-'12.
echt.......![]()
nou das ook niet liefquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja standaard iedere zondag, maar dat betaalt wel lekker dus dat scheelt.
En wtfIk snap dat sowieso niet van die mensen die binnen no time overal relaties hebben. Ik ben het altijd zo snelweer zat dat het niet eens bij "serieus" in de buurt komt
oh zo, nee dat is goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Kan ik ook niks aan doen
Ik pik alleen de aller aller leukste eruitAls het bij voorbaat al niks dreigt te worden bespaar ik mezelf en die ander liever een hoop gezeik
wil je niet eens een pioneer?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Datis een leuk speeltje. Maar erg prijzig dus twijfelsss
Nee, dat heet lust & geil.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:49 schreef FutureFairytale het volgende:
nou das ook niet lief
maar die jongen... is dat nou omdat hij 1,5 jaar droog stond?
klinkt gezelligquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dat heet lust & geil.
Gaat vanzelf over in ruzie & sleur.
M'n iphone heeft het al gedaan, nu nog m'n Samsung en HTCquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben nog steeds bneieuwd of m'n telefoon het zelf doet of niet
Alsublieft!quote:Op zondag 30 oktober 2011 06:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan iemand een nieuw deel van vraag het piet topicreeks aanmaken? Op de ipad gaat dat niet.
Leuk!quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguhstraks lekker wandelen in de Planken Wambuis
Actief zegquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:01 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
Was al even bezig met mijn poetsdag, nu ff zitten met een kopje thee.
* krakkemieke voorhoofd van Isa voeltquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:10 schreef Isabeau het volgende:
Alle ramen staan open, bed afgehaald, afwasje gedaan, wc schoongemaakt, schoenenhoekje gesopt (wat een stof daar altijd zeg), was zit er in en straks ga ik de hele keuken doen
Het valt mee, maar ik merk dat ik niet in conditie ben. Ik zit een beetje te zenuwelijeren over een stukje wond wat dik is. Volkomen zinloos natuurlijk, morgen gaan de hechtingen eruit en dan zien we wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:11 schreef Isabeau het volgende:
En hoe gaat het daar, krak? Valt het mee of valt het tegen?
Nee, ik pieker niet meer, maar daar merk ik aan dat ik niet in conditie ben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:16 schreef Isabeau het volgende:
Conditie komt wel weer terug en dat stukje wond kan je dan morgen even naar vragen. Niet over piekeren, wordt het niet anders van
En anders hebben we de kou nog!quote:
Stoerquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En anders hebben we de kou nog!![]()
Ik ben nu Krak Piraat, met een sjaal om mijn middel.
Kantoortijden = alleen tussen 9 en 5 mensen bezoeken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:03 schreef AnneX het volgende:
Het extra uurtje goed gebruikt![]()
Vanmiddag naar 5huizen en weer eens bijleuteren met oude vrienden, bijdrinken
en - eten.
Het voornemen is bijtijds naar huis en kantoortijden te handhaven voor de rest van mijn leven.
Dat heb ik even gemistquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:03 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij is het voor het eerst sinds april dat mijn vingers er vrijwel normaal uitzien
Niks mis met roomboter, volgens de Slankies,quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Leuk dat het leuk was en linzensoep nomnomnom!
Ik maak de quiche voor vanavondLaat je wel horen hoe het was. Heb verdorie zelfs roomboter gehaald voor de korst
quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Leuk dat het leuk was en linzensoep nomnomnom!
Ik maak de quiche voor vanavondLaat je wel horen hoe het was. Heb verdorie zelfs roomboter gehaald voor de korst
Ja, behoorlijk! Maar alleen aan twee vingers gek genoeg. De laatste weken was het al wat rustiger, ook omdat het kouder is denk ik. Heb nu een zalfje dat iets lijkt te doen. Maar ze hebben nu dezelde kleur als andere vingers, geen vellen of blaasjes en zelfs m'n vingerafdrukken komen weer terugquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemistHad je eczeem?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:03 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij is het voor het eerst sinds april dat mijn vingers er vrijwel normaal uitzien
Ja,quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kantoortijden = alleen tussen 9 en 5 mensen bezoeken?
Je verklapt nu wel al 1 antwoord.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
3x goed gegokt geloof ik en de taugé en -edit-vragen wist ik ookValt me dus alles mee
12 van de 15quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]lekker hoor!!
![]()
Quizzz gedaan:
Klaar!
Je had in totaal 11 van de 15 vragen goed.
Dat is 'goed'.
![]()
terwijl ik mezelf helemaal niet echt een kenner van die keuken vind.. Maar ja die kruiden en specerijen gebruik ik wel vaak, dus dat wist ik gewoon, 3x goed gegokt geloof ik en de taugé en pedis vragen wist ik ook
Valt me dus alles mee
Dat is verrekte vervelend, eczeem bij je vingers. Vaak ook moeilijk te behandelen en regelmatig heeft het iets met werk te maken, maar je werkt helemaal niet met stoffen die irritant zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:08 schreef LieLie het volgende:
Ja, behoorlijk! Maar alleen aan twee vingers gek genoeg. De laatste weken was het al wat rustiger, ook omdat het kouder is denk ik. Heb nu een zalfje dat iets lijkt te doen. Maar ze hebben nu dezelde kleur als andere vingers, geen vellen of blaasjes en zelfs m'n vingerafdrukken komen weer terug
done.quote:
Het gemiddelde toetsenbord is niet zo gevaarlijk neequote:Op zondag 30 oktober 2011 12:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is verrekte vervelend, eczeem bij je vingers. Vaak ook moeilijk te behandelen en regelmatig heeft het iets met werk te maken, maar je werkt helemaal niet met stoffen die irritant zijn
En Anne, ik zou maar wat graag van die onregelmatige diensten af zijnEen baan met regelmaat is geweldig.
Briljant, dat had nog niemand eerder bedacht!quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmm het ruikt hier wel heel erg lekkerspekjes, ui, laurier/kruidnagel/jeneverbes.. jum! Heb trouwens een thee-ei gekocht om de kruidnagel en jeneverbessen makkelijk terug te kunnen vinden
vond het wel slim van mezelf
![]()
niet hier in de winkelquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Briljant, dat had nog niemand eerder bedacht!
Oh wacht.. Je hebt ook kruideneieren
Haha, alsof ik dat dachtquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
niet hier in de winkelen ik weet heus wel dat het niet een nieuw idee is joh
In onze digigids zegt eers Rossum, een een regel verder Rossemquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:30 schreef borisz het volgende:
Voor alle militair geīnteresseerden. Vanavond KRO Profiel over Maarten van Rossum een militair uit de 15de eeuw. Of zullen ze toch die historicus bedoelen die schuil gaat onder de naam van Rossem?.
Fons de Poel schetst een portret van Maarten van Rossem, Amerikadeskundige die als televisiecommentator.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:30 schreef borisz het volgende:
Voor alle militair geīnteresseerden. Vanavond KRO Profiel over Maarten van Rossum een militair uit de 15de eeuw. Of zullen ze toch die historicus bedoelen die schuil gaat onder de naam van Rossem?.
Lekker!quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:52 schreef Memento-Mori het volgende:
zo gewerkt en daarna ijsje gehaald
Jup, alleen kondigen ze het groot aan als van Rossum. Ik dacht dat de media nu wel beter wist...quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Fons de Poel schetst een portret van Maarten van Rossem, Amerikadeskundige die als televisiecommentator.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:14 schreef Bluezz het volgende:
Lange nieuwstraat? Die hebben ze ook in Bloestreg
Wij gaan straks naar Hlem in het mooie Huis te Zaanen naar verhalen luisteren. Thema is 'de worsteling'.
Goh.. verrassendquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:01 schreef golfer het volgende:
Vrij vernietigend artikel over de ICT-afdeling van het UWV in De Volkskrant.
Ik ga zo even met de hond op stap.. nu heb jij geen hond, maar een flink stuk fietsen/lopen in de kou en daarna een warme kop thee helpt bij mij altijd best aardig.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:18 schreef Jagärtrut het volgende:
lieve cullers...wat doen jullie op deze zondag?
Ik heb heel veel gewerkt deze week, en nu vind ik het heel moeilijk om me over te geven aan het ontspannen. Dus ik ben van alles anders aan het doen...
Iemand tips?
Helemaal NIETS.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb heel veel gewerkt deze week, en nu vind ik het heel moeilijk om me over te geven aan het ontspannen. Dus ik ben van alles anders aan het doen...
Iemand tips?
Maakt niet uit wat je doet, wandelen, stukkie fietsen, een huishoudelijk klusje, als je in je hoofd maar los kan komen van je werk. Dát is ontspanning.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Iemand tips?
Ja, ik heb al 2 weken een vriendin te logeren, en die heb ik vandaag maar eens de deur uitgeschopt, omdat ik het huis toch eens even voor mezelf nodig had. Dus nu vind ik dat ik binnen moet blijven...quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat je doet, wandelen, stukkie fietsen, een huishoudelijk klusje, als je in je hoofd maar los kan komen van je werk. Dát is ontspanning.
Verveling trouwens ook
quote:
Vissticks kunnen soms echt zo gruwelijk lekker zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
Pannetje vissticks opgegeten.
Vissticks![]()
Zijn die anders dan?quote:
Ik proef het verschil met die van AH niet of nauwelijks.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
vindt de substantie van de vis lekkerder. de b-merken hebben nml nog fijner gemalen vis dan die van Iglo
Op zich wel, wordt wel slapjes en zal wellicht wat teruglopenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:38 schreef Jagärtrut het volgende:
als ik bietjessalade maak (bietjes, feta, appel en wat vinaigrette), dat kan ik rustig een paar dagen in de koelkast goedhouden, toch?
6-0 eindstand, onvoorstelbaar.quote:
Dat had ik dus gister, niet vooruit te branden. Nu maar eens de voorbeschouwing op het Schaatsseizoen kijken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
6-0 eindstand, onvoorstelbaar.
Ik krijg mezelf echt niet in beweging vandaag, ben echt leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |