Ja ik heb je altijd zo'n lekker wijf gevonden hequote:
uhuh, potje scharen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb je altijd zo'n lekker wijf gevonden he
quote:
dat klinkt dramatisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Kut week gehad en wil mezelf naar de klote zuipen
Dat is ze toch altijd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:22 schreef dawg het volgende:
[..]
das al 2x in een uur tijd. beetje agressief vandaag?
Arme chubby, what's up?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Kut week gehad en wil mezelf naar de klote zuipen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:23 schreef dawg het volgende:
[..]
grote mond, piepklein hartje. denk ik.
Nou zo erg is het ook weer niet. Maar zit al vanaf dinsdag zonder keuken, en dat werkt niet zo prettig.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:24 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet, ik heb een heel groot hart.
Hahahaha boef.quote:
Wat een droefheidquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arme chubby, what's up?
Hier een beetje een minder dagje, maar die ga ik straks gewoon verdrinken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Docu met een vrouw van 79 en een 40 jaar jongere lover. Er is hoop
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat een droefheid![]()
Ik ben een beetje ongeduldig vandaag. That's all.
Je gaat toch niet alleen verdrinken? (anders ist wel zielig)
kunstgebit uit en dan je ogen dicht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Docu met een vrouw van 79 en een 40 jaar jongere lover. Er is hoop
Ik kan me er verder weinig bij voorstellen, maar dat zien we dan wel weer.quote:
Er word een andere keuken geplaatst maar de personen die de huisbaas betaald om dat te doen daar heb je geen zak aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arme chubby, what's up?
Hier een beetje een minder dagje, maar die ga ik straks gewoon verdrinken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:27 schreef dawg het volgende:
[..]
kunstgebit uit en dan je ogen dicht.
Nee, het is het oude vrouwen batsen guppies topic, let toch eens opquote:
kan ze hem er niet af bijten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]Waarom moet haar kunstgebit uit?
Er is niemandquote:
waar kan ik mij afmelden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, het is het oude vrouwen batsen guppies topic, let toch eens op
Alsof ze dat zou doen. Waar vindt ze er nog een die zo gek is?quote:
Hoeft niet, tegen de tijd dat ik 79 ben, ben jij veel te oud.quote:
er is altijd wel een wanhopige idioot te vinden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof ze dat zou doen. Waar vindt ze er nog een die zo gek is?
Je bent ook veel te lief. Je moet je gewoon oostblok-style aan het werk schreeuwen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er word een andere keuken geplaatst maar de personen die de huisbaas betaald om dat te doen daar heb je geen zak aan.
Dus duurt veel te lang en heeft me een hoop werk opgeleverd wat we dus voor niks gedaan hadden.
Het was zo erg dat ik zelf maar begonnen ben met de elektra.
Maar dus de hele week overdag klussen en sjouwen enzo en dan 's avonds het cafe open en al een paar weken geen vrije avond meer gehad begon me deze week even op te breken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
er is altijd wel een wanhopige idioot te vinden.
Mjah, lastigquote:
quote:
Geloof me ik was deze week echt niet lief.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent ook veel te lief. Je moet je gewoon oostblok-style aan het werk schreeuwen.
Niet!quote:
goh wat onverwachtsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:32 schreef Royco1 het volgende:
Maar volgens mij heeft dat ik ze uitmaakte voor beunhazen en amateurs er juist voor gezorgd dat ze nog minder hard werkte.
Je doet het ook niet goed...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geloof me ik was deze week echt niet lief.
Heb een aantal flinke woorden gehad met die gasten.
Maar volgens mij heeft dat ik ze uitmaakte voor beunhazen en amateurs er juist voor gezorgd dat ze nog minder hard werkte.
Ze hadden nog geluk.quote:
Ze is engquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:34 schreef MNR het volgende:
Ik snap t niet missbehavin, als ik 's avonds niet alleen thuis wil zitten of samen wil drinken or whatsoever dan ben ik ook in gezelschap. Hoe komt het dat dat bij jou dan niet het geval is?
Dus jij bent 'licht ontvlambaar' en zij is eng... Hmmm.quote:
Ehm, ten eerste heb ik hier eigenlijk geen vrienden (quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:34 schreef MNR het volgende:
Ik snap t niet missbehavin, als ik 's avonds niet alleen thuis wil zitten of samen wil drinken or whatsoever dan ben ik ook in gezelschap. Hoe komt het dat dat bij jou dan niet het geval is?
'Eng'... pffffquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus jij bent 'licht ontvlambaar' en zij is eng... Hmmm.
Ms had je je charmes in de strijd moeten gooienquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze hadden nog geluk.
Ik was kwaad genoeg om er 1 voor zijn kop te slaan.
Word alweer kwaad als ik er over typ.
En dat heb ik niet snel
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:36 schreef dawg het volgende:
dusss
ik ga eens een stad in puin schieten. adiosss!
Ik ben eigenlijk vrij relaxed en niet zo snel kwaadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus jij bent 'licht ontvlambaar' en zij is eng... Hmmm.
geef me ff 10 minuten om mijn spullen te pakken en weg te wezenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:36 schreef dawg het volgende:
dusss
Dan had ik beter jou kunnen bellen denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms had je je charmes in de strijd moeten gooien
Dat is het grote voordeel als iedereen die je in een land kent, op maximaal 1km afstand woontquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, ten eerste heb ik hier eigenlijk geen vrienden (), dus wil ik iets afspreken dan is het meteen gedoe en afstanden enzo. En ik zit met mijn grote kleine vriend he, vlak die ook niet uit
Maar ms ben ik wel gewoon saai.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan had ik beter jou kunnen bellen denk ik
Mensen kun je toch leren kennen? Mogelijkheden als sportclub, vereniging, spreek een keer af met dawgquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, ten eerste heb ik hier eigenlijk geen vrienden (), dus wil ik iets afspreken dan is het meteen gedoe en afstanden enzo. En ik zit met mijn grote kleine vriend he, vlak die ook niet uit
Ja, soms voelt het ook wel alsof ik ver in de rimboe woon hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het grote voordeel als iedereen die je in een land kent, op maximaal 1km afstand woont
hoge hakken, kort rokje, strak topjequote:
whehehequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:38 schreef MNR het volgende:
[..]
je grote, kleine vriend zit toch ook niet de hele dag thuis?
Ciao!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:36 schreef dawg het volgende:
dusss
Woon je in de randstad? Nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, soms voelt het ook wel alsof ik ver in de rimboe woon hoor
Ja, want dawg zit zo lekker in de buurtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Mensen kun je toch leren kennen? Mogelijkheden als sportclub, vereniging, spreek een keer af met dawg, offe met een Fokker! of met wie het klikt of... nmlk.nl. Je hoeft echt niet zonder vrienden te zitten als je niet wil. Keyword is wel actie ondernemen en erop uitgaan. Enne... je grote, kleine vriend zit toch ook niet de hele dag thuis?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoge hakken, kort rokje, strak topje
Dan hoef je ook niet af te spreken met dawg, want die wil zich graag met je verenigen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben dus totaal niet van de verenigingen enzo![]()
Je kunt hem toch vastleggen en een bakje met eten en water erbij zetten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, want dawg zit zo lekker in de buurt![]()
En ik ben dus totaal niet van de verenigingen enzoEn hoewel kleine man dan niet thuis is atm, ik moet er natuurlijk wel zijn he, hij kan moeilijk alleen zitten
gelet op de afkomst van veel mensen in de randstad is dat toch echt de rimboequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Woon je in de randstad? Nee.
Dus woon je ook in de rimboe.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet af te spreken met dawg, want die wil zich graag met je verenigen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Woon je in de randstad? Nee.
Dus woon je ook in de rimboe.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gelet op de afkomst van veel mensen in de randstad is dat toch echt de rimboe
Halloween was voor veel vrouwen een reden om net ff wat extra te laten zienquote:
Ik probeer je alleen maar te helpen hoor.quote:
Nou, samen cupcakes bakken met de buurvrouw van ff verderop, samen kletsen, lachen.. en als kleine man thuiskomt is ie ook nog eens extra happy met zijn chocomuffin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, want dawg zit zo lekker in de buurt![]()
En ik ben dus totaal niet van de verenigingen enzoEn hoewel kleine man dan niet thuis is atm, ik moet er natuurlijk wel zijn he, hij kan moeilijk alleen zitten
Ach zelfs mensen die nog redelijk dichtbij wonen wil je niet zienquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kent MissB nog niet zo goed hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, samen cupcakes bakken met de buurvrouw van ff verderop, samen kletsen, lachen.. en als kleine man thuiskomt is ie ook nog eens extra happy met zijn chocomuffin.
Maar goed, ik ga er verder niet op in. Ik voel de weerstand....![]()
Hoeveel middelvingers heb je meer gezien ten opzichte van normaal?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:44 schreef PeuRac het volgende:
Halloween was voor veel vrouwen een reden om net ff wat extra te laten zien
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, samen cupcakes bakken met de buurvrouw van ff verderop, samen kletsen, lachen.. en als kleine man thuiskomt is ie ook nog eens extra happy met zijn chocomuffin.
Maar goed, ik ga er verder niet op in. Ik voel de weerstand....![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel middelvingers heb je meer gezien ten opzichte van normaal?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach zelfs mensen die nog redelijk dichtbij wonen wil je niet zien
quote:
Meeklappende flappen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:46 schreef Cue_ het volgende:
Lol in Oeganda is het normaal om je schaamlippen juist uit te rekken. Tot zeg maar het tweede kootje van je vinger.
Dan schijnt de seks lekkerder te zijn
Het heeft wel wat. Doorgaans krijg ik het applaus pas na het neuken. Met zulke flappen al tijdens.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar heb jij last van als jij niet hoeft te rijden?![]()
one day you'll fly away.....quote:
Al dat onterechte applaus, al die mannen die denken dat ze er wat van kunnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het heeft wel wat. Doorgaans krijg ik het applaus pas na het neuken. Met zulke flappen al tijdens.
Je hebt het tegen mij hoor, niet tegen Peu.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Al dat onterechte applaus, al die mannen die denken dat ze er wat van kunnen
Ik heb het over mannen in het algemeen schatquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het tegen mij hoor, niet tegen Peu.
Ik was er vannacht een paar kwijtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel middelvingers heb je meer gezien ten opzichte van normaal?
Same, same. Ik ben verre van 'een man in het algemeen'.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb het over mannen in het algemeen schat
Ze zaten vast weer in je eigen anus!quote:
Ik woon in Ierland, hier is het erg groot, al ruim een maand liggen winkels vol met spullen en aankondigingen voor grote feesten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:53 schreef MNR het volgende:
Wat is trouwens heel die ophef over Halloween?
Dat is toch op 31 oktober, nietwaar?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik woon in Ierland, hier is het erg groot, al ruim een maand liggen winkels vol met spullen en aankondigingen voor grote feesten.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is toch op 31 oktober, nietwaar?
En wat houdt dat dan in? Halloween?
Ja daarna kerst of sinterklaasquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is toch op 31 oktober, nietwaar?
En wat houdt dat dan in? Halloween?
Als schaap gaan dat is een goeie dank je voor het ideequote:
Ach dan word je ms eindelijk eens goed genomenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als schaap gaan dat is een goeie dank je voor het ideeHopelijk komt er dan geen Turkse Slager anders loopt het niet goed met mij af
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach dan word je ms eindelijk eens goed genomen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met een vlijmscherp mes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:02 schreef missbehavin het volgende:
Och een beetje pijn is fijn toch?quote:
Dan hoop ik wel dat ik sterf op mijn hoogtepuntquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar niet met een mesquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och een beetje pijn is fijn toch?
Jij praat als gever, niet als ontvanger.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
Och een beetje pijn is fijn toch?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij praat als gever, niet als ontvanger.
Jij vindt beide lekkerquote:
Ben je toch niet alleenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:12 schreef missbehavin het volgende:
Hm vanavond wat afleveringen van The Walking Dead, gevolgd door The Dead. Me and some zombies tonight
Hoe denk jij dat nou weer te weten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij vindt beide lekkerEn volgens mij ontvangen meer dan geven
quote:
De betere vrouwen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
Jij vindt beide lekkerEn volgens mij ontvangen meer dan geven
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De betere vrouwen.Vriendjes worden missb?
Volgens Facebook niet.quote:
quote:
Ontken jij dan dat het zo is?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat nou weer te weten?
Ik moet ook nog steeds aan the walking dead beginnen, toch maar eens tijd voor makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:12 schreef missbehavin het volgende:
Hm vanavond wat afleveringen van The Walking Dead, gevolgd door The Dead. Me and some zombies tonight
Ik zeg helemaal niksquote:
Ik weet genoegquote:
Met halloween kan dat primaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
tassen gekocht73 euro bespaard
(soms word je te groot voor tassen met doodshoofden)
Ik invite alleen mensen die ik in het echt ken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]Snel doe er wat aan! Invite me!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik invite alleen mensen die ik in het echt ken.
[..]
Dit is de ideale manier om hem beter te leren kennenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat zit je me dan lekker te maken man?
[..]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is de ideale manier om hem beter te leren kennen
Zuipse!quote:
Zo wordt het natuurlijk nooit wat tussen julliequote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo wordt het natuurlijk nooit wat tussen jullie
Als ik Air was dat wist ik het welquote:
Ja, ik val altijd op de verkeerde he.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik Air was dat wist ik het welmaar goed jij wilt mij niet dus tsja
Heb jij meer foto's beschikbaar voor vrienden? Maak ik voor jou een uitzondering.quote:
?????quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij meer foto's beschikbaar voor vrienden? Maak ik voor jou een uitzondering.
Ik ook. Ik val alleen op personen die mijn niet leuk vindenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik val altijd op de verkeerde he.
We hebben het maar zwaar he.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook. Ik val alleen op personen die mijn niet leuk vindenWaarom val ik niet een keertje op een persoon die mij wel leuk vindt?
Echt welquote:
Uur langer zuipenquote:
Werkse morgen. Ik zal aan je denken als ik mij nog een keertje omdraaiquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er zijn mensen, ja heus, die morgenochtend moeten werken
En dan zeker gelijk van de gelegenheid gebruik maken om er een rukje aan te geven als je aan haar denkt, zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Werkse morgen. Ik zal aan je denken als ik mij nog een keertje omdraai
Nee joh ik denk aan jouquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan zeker gelijk van de gelegenheid gebruik maken om er een rukje aan te geven als je aan haar denkt, zeker?
Om het te snel klaarkomen uit te stellen?quote:
Niet waar jij welkom bent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:43 schreef Evie het volgende:
Hmz iemand nog een leuke party voor vanavond?
Ik BEN een leuke partyquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:43 schreef Evie het volgende:
Hmz iemand nog een leuke party voor vanavond?
Nee dan denk ik iemand andersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om het te snel klaarkomen uit te stellen?
Eerst zien dan gelovenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat? Met mij is het gewoon altijd feest
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan zal je toch echt langs moeten komen
Hier op Fok! is het vast gezelligquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]Eerst een foto en je cv opsturen heh
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier op Fok! is het vast gezellig
Drank haal jezelf maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:53 schreef Evie het volgende:
[..]Ik zie geen drankjes of strippende mannen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Drank haal jezelf maaren ik zit hier al uren naakt
sssst het oog wil ook wat he?!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En dan heb je zo'n lieve avatar.. tsk
Niet als ze echt mooi zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
Strippende mannen, als iets sad is.
Precies, daarom moeten jullie ook voor ons strippen. Is veel leukerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
Strippende mannen, als iets sad is.
Nee zelfs dan blijf ik het lachwekkend vinden. Doe dan maar een lekker wijf.quote:
Moet ik echt strippen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee zelfs dan blijf ik het lachwekkend vinden. Doe dan maar een lekker wijf.
Hm niet voor jouquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ga je dan zelf ook uit de kleren?
quote:
Ik geloof dat ze al voor mij bezig wasquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:18 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha okee, nou graag of niet hoor
Geniet ervanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze al voor mij bezig was
Ja zo vaak wordt er niet voor me gestript, dus dat zal wel lukken!quote:
Ik ben al naaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]Liever dan tijn ofzo.
Bring it on babe.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zuipse?
Ik moet gewoon werken dadelijk
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]Liever dan tijn ofzo.
Bring it on babe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:39 schreef Evie het volgende:
[..]Even meer drank aan het nuttigen
Editspoiler..Ja, just you loosen up babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Wat vervelend nouquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij moet mijn portie drank ook voor je rekening nemen
Ja dat is je muziekkeuze?quote:
Nee doe maar metal ofzoquote:
Vast welquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo lekker samen gaat met een strip-act
Wel doommetal dat duurt het lang. En als ik geen zin in grindcorequote:
Give what the ladies want Tijn, het is immers hun pleziertje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel doommetal dat duurt het lang. En als ik geen zin in grindcore
Precies, alleen niet altijd te letterlijk nemen.. verveelt zo snelquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Give what the ladies want Tijn, het is immers hun pleziertje.
ik dacht meer aan grunge:quote:
quote:
Uiteraard wel tegengas bij andere zaken maar wanneer ze vragen (of bevelen) naakt te gaan heb je het maar op te volgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies, alleen niet altijd te letterlijk nemen.. verveelt zo snel
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard wel tegengas bij andere zaken maar wanneer ze vragen (of bevelen) naakt te gaan heb je het maar op te volgen
U wens is mijn bevel meesteresquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij rijdt alfa, dus duurt wel ff
Vanavond is lastig, krijg bezoek die mijn bier komt opdrinken. Maar kan vast ergens in je agenda wel een datum vinden waarop ik mijn billen beschikbaar stel.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vanavond is lastig, krijg bezoek die mijn bier komt opdrinken. Maar kan vast ergens in je agenda wel een datum vinden waarop ik mijn billen beschikbaar stel.
sowieso...dat podium uit elkaar halen, in die auto proppen, naar Evie brengen, daar uitpakken en dat podium weer in elkaar zetten...wat een werk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Naakt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sowieso...dat podium uit elkaar halen, in die auto proppen, naar Evie brengen, daar uitpakken en dat podium weer in elkaar zetten...wat een werk.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat podium is naakt ja...tenzij je er iets overheen gooit.quote:
Ik bedoel of hij het zonder kleren opbouwt...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat podium is naakt ja...tenzij je er iets overheen gooit.
zodat je recht zijn dikke darm in kijkt als ie bukt??quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik bedoel of hij het zonder kleren opbouwt...
Misschien houdt ze wel van goatsequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zodat je recht zijn dikke darm in kijkt als ie bukt??
Fijn dat je het even vertaald want niemand kan Engels natuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:27 schreef Spezza19 het volgende:
Waarom een podium?
The world is a stage.... Oftewel, de hele wereld is een podium
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Fijn dat je het even vertaald want niemand kan Engels natuurlijk
Graag gedaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, jij bedankt!quote:
En je vertaalt is met een tquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hey Eva Braunquote:
Nee naar zn kont en bovenlichaam natuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zodat je recht zijn dikke darm in kijkt als ie bukt??
Wat is dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien houdt ze wel van goatse
Google hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee naar zn kont en bovenlichaam natuurlijk
[..]
Wat is dat?
De naïviteit.quote:
Wat heb je er voor over?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef Evie het volgende:
Ik durf het niet op te zoeken, maar wil het wel weten
Je moet het zien dat is veel beterquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:42 schreef Evie het volgende:
[..]
De nare blik op mijn gezicht waarsch als ik het hoor?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet het zien dat is veel beter
Doe ik het voor, mits foto van die blik natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:42 schreef Evie het volgende:
De nare blik op mijn gezicht waarsch als ik het hoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe ik het voor, mits foto van die blik natuurlijk.Damn, nasty, die omschrijving alleen alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een foto is meer dan 1000 woordenquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe ik het voor, mits foto van die blik natuurlijk.wtf heb je geen coloscoop meer nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Best interessant als je van de anatomie van de mens houdt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:44 schreef xFriendx het volgende:
Damn, nasty, die omschrijving alleen al
Eentje die goatse opgezocht heeft?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh god. We hebben er weer een jongens.
Misschien heeft ze het irl mogen aanschouwen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eentje die goatse opgezocht heeft?
Het profiel zegt dat ie man isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het irl mogen aanschouwen.
Van zichzelf?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het profiel zegt dat ie man is
Dus wie weet
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:59 schreef Evie het volgende:
Ik denk nu aan seks op mn tafel omdat een vriend van me vraagt of ik m al uitgeprobeerd heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaaargh stomme verbeelden van me
Peu is weer vrijgezel. Bel m eens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:59 schreef Evie het volgende:
Ik denk nu aan seks op mn tafel omdat een vriend van me vraagt of ik m al uitgeprobeerd heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het hoeft niet eens met mij, maar het mag welquote:
Hihihihi thnx I guessquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens met mij, maar het mag wel
De wijnkistentafel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:59 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe istie geworden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Jaaaah.... En het antwoord op de vraag was nee
Is dat niet knuz.nlquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
op watvoor sites kom jij, spezza?
Geenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
op watvoor sites kom jij, spezza?
Ik heb een grote tattooquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen
Geintruseert in intereses met eventewelen liefje en grot tato
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |