Ja ik heb je altijd zo'n lekker wijf gevonden hequote:
uhuh, potje scharen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb je altijd zo'n lekker wijf gevonden he
quote:
dat klinkt dramatisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Kut week gehad en wil mezelf naar de klote zuipen
Dat is ze toch altijd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:22 schreef dawg het volgende:
[..]
das al 2x in een uur tijd. beetje agressief vandaag?
Arme chubby, what's up?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Kut week gehad en wil mezelf naar de klote zuipen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:23 schreef dawg het volgende:
[..]
grote mond, piepklein hartje. denk ik.
Nou zo erg is het ook weer niet. Maar zit al vanaf dinsdag zonder keuken, en dat werkt niet zo prettig.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:24 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet, ik heb een heel groot hart.
Hahahaha boef.quote:
Wat een droefheidquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arme chubby, what's up?
Hier een beetje een minder dagje, maar die ga ik straks gewoon verdrinken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Docu met een vrouw van 79 en een 40 jaar jongere lover. Er is hoop
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat een droefheid![]()
Ik ben een beetje ongeduldig vandaag. That's all.
Je gaat toch niet alleen verdrinken? (anders ist wel zielig)
kunstgebit uit en dan je ogen dicht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Docu met een vrouw van 79 en een 40 jaar jongere lover. Er is hoop
Ik kan me er verder weinig bij voorstellen, maar dat zien we dan wel weer.quote:
Er word een andere keuken geplaatst maar de personen die de huisbaas betaald om dat te doen daar heb je geen zak aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arme chubby, what's up?
Hier een beetje een minder dagje, maar die ga ik straks gewoon verdrinken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:27 schreef dawg het volgende:
[..]
kunstgebit uit en dan je ogen dicht.
Nee, het is het oude vrouwen batsen guppies topic, let toch eens opquote:
kan ze hem er niet af bijten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]Waarom moet haar kunstgebit uit?
Er is niemandquote:
waar kan ik mij afmelden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, het is het oude vrouwen batsen guppies topic, let toch eens op
Alsof ze dat zou doen. Waar vindt ze er nog een die zo gek is?quote:
Hoeft niet, tegen de tijd dat ik 79 ben, ben jij veel te oud.quote:
er is altijd wel een wanhopige idioot te vinden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof ze dat zou doen. Waar vindt ze er nog een die zo gek is?
Je bent ook veel te lief. Je moet je gewoon oostblok-style aan het werk schreeuwen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er word een andere keuken geplaatst maar de personen die de huisbaas betaald om dat te doen daar heb je geen zak aan.
Dus duurt veel te lang en heeft me een hoop werk opgeleverd wat we dus voor niks gedaan hadden.
Het was zo erg dat ik zelf maar begonnen ben met de elektra.
Maar dus de hele week overdag klussen en sjouwen enzo en dan 's avonds het cafe open en al een paar weken geen vrije avond meer gehad begon me deze week even op te breken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
er is altijd wel een wanhopige idioot te vinden.
Mjah, lastigquote:
quote:
Geloof me ik was deze week echt niet lief.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent ook veel te lief. Je moet je gewoon oostblok-style aan het werk schreeuwen.
Niet!quote:
goh wat onverwachtsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:32 schreef Royco1 het volgende:
Maar volgens mij heeft dat ik ze uitmaakte voor beunhazen en amateurs er juist voor gezorgd dat ze nog minder hard werkte.
Je doet het ook niet goed...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geloof me ik was deze week echt niet lief.
Heb een aantal flinke woorden gehad met die gasten.
Maar volgens mij heeft dat ik ze uitmaakte voor beunhazen en amateurs er juist voor gezorgd dat ze nog minder hard werkte.
Ze hadden nog geluk.quote:
Ze is engquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:34 schreef MNR het volgende:
Ik snap t niet missbehavin, als ik 's avonds niet alleen thuis wil zitten of samen wil drinken or whatsoever dan ben ik ook in gezelschap. Hoe komt het dat dat bij jou dan niet het geval is?
Dus jij bent 'licht ontvlambaar' en zij is eng... Hmmm.quote:
Ehm, ten eerste heb ik hier eigenlijk geen vrienden (quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:34 schreef MNR het volgende:
Ik snap t niet missbehavin, als ik 's avonds niet alleen thuis wil zitten of samen wil drinken or whatsoever dan ben ik ook in gezelschap. Hoe komt het dat dat bij jou dan niet het geval is?
'Eng'... pffffquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus jij bent 'licht ontvlambaar' en zij is eng... Hmmm.
Ms had je je charmes in de strijd moeten gooienquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze hadden nog geluk.
Ik was kwaad genoeg om er 1 voor zijn kop te slaan.
Word alweer kwaad als ik er over typ.
En dat heb ik niet snel
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:36 schreef dawg het volgende:
dusss
ik ga eens een stad in puin schieten. adiosss!
Ik ben eigenlijk vrij relaxed en niet zo snel kwaadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus jij bent 'licht ontvlambaar' en zij is eng... Hmmm.
geef me ff 10 minuten om mijn spullen te pakken en weg te wezenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:36 schreef dawg het volgende:
dusss
Dan had ik beter jou kunnen bellen denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms had je je charmes in de strijd moeten gooien
Dat is het grote voordeel als iedereen die je in een land kent, op maximaal 1km afstand woontquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, ten eerste heb ik hier eigenlijk geen vrienden (), dus wil ik iets afspreken dan is het meteen gedoe en afstanden enzo. En ik zit met mijn grote kleine vriend he, vlak die ook niet uit
Maar ms ben ik wel gewoon saai.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan had ik beter jou kunnen bellen denk ik
Mensen kun je toch leren kennen? Mogelijkheden als sportclub, vereniging, spreek een keer af met dawgquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, ten eerste heb ik hier eigenlijk geen vrienden (), dus wil ik iets afspreken dan is het meteen gedoe en afstanden enzo. En ik zit met mijn grote kleine vriend he, vlak die ook niet uit
Ja, soms voelt het ook wel alsof ik ver in de rimboe woon hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het grote voordeel als iedereen die je in een land kent, op maximaal 1km afstand woont
hoge hakken, kort rokje, strak topjequote:
whehehequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:38 schreef MNR het volgende:
[..]
je grote, kleine vriend zit toch ook niet de hele dag thuis?
Ciao!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:36 schreef dawg het volgende:
dusss
Woon je in de randstad? Nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, soms voelt het ook wel alsof ik ver in de rimboe woon hoor
Ja, want dawg zit zo lekker in de buurtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Mensen kun je toch leren kennen? Mogelijkheden als sportclub, vereniging, spreek een keer af met dawg, offe met een Fokker! of met wie het klikt of... nmlk.nl. Je hoeft echt niet zonder vrienden te zitten als je niet wil. Keyword is wel actie ondernemen en erop uitgaan. Enne... je grote, kleine vriend zit toch ook niet de hele dag thuis?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoge hakken, kort rokje, strak topje
Dan hoef je ook niet af te spreken met dawg, want die wil zich graag met je verenigen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben dus totaal niet van de verenigingen enzo![]()
Je kunt hem toch vastleggen en een bakje met eten en water erbij zetten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, want dawg zit zo lekker in de buurt![]()
En ik ben dus totaal niet van de verenigingen enzoEn hoewel kleine man dan niet thuis is atm, ik moet er natuurlijk wel zijn he, hij kan moeilijk alleen zitten
gelet op de afkomst van veel mensen in de randstad is dat toch echt de rimboequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Woon je in de randstad? Nee.
Dus woon je ook in de rimboe.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet af te spreken met dawg, want die wil zich graag met je verenigen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Woon je in de randstad? Nee.
Dus woon je ook in de rimboe.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gelet op de afkomst van veel mensen in de randstad is dat toch echt de rimboe
Halloween was voor veel vrouwen een reden om net ff wat extra te laten zienquote:
Ik probeer je alleen maar te helpen hoor.quote:
Nou, samen cupcakes bakken met de buurvrouw van ff verderop, samen kletsen, lachen.. en als kleine man thuiskomt is ie ook nog eens extra happy met zijn chocomuffin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, want dawg zit zo lekker in de buurt![]()
En ik ben dus totaal niet van de verenigingen enzoEn hoewel kleine man dan niet thuis is atm, ik moet er natuurlijk wel zijn he, hij kan moeilijk alleen zitten
Ach zelfs mensen die nog redelijk dichtbij wonen wil je niet zienquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kent MissB nog niet zo goed hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, samen cupcakes bakken met de buurvrouw van ff verderop, samen kletsen, lachen.. en als kleine man thuiskomt is ie ook nog eens extra happy met zijn chocomuffin.
Maar goed, ik ga er verder niet op in. Ik voel de weerstand....![]()
Hoeveel middelvingers heb je meer gezien ten opzichte van normaal?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:44 schreef PeuRac het volgende:
Halloween was voor veel vrouwen een reden om net ff wat extra te laten zien
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, samen cupcakes bakken met de buurvrouw van ff verderop, samen kletsen, lachen.. en als kleine man thuiskomt is ie ook nog eens extra happy met zijn chocomuffin.
Maar goed, ik ga er verder niet op in. Ik voel de weerstand....![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel middelvingers heb je meer gezien ten opzichte van normaal?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach zelfs mensen die nog redelijk dichtbij wonen wil je niet zien
quote:
Meeklappende flappen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:46 schreef Cue_ het volgende:
Lol in Oeganda is het normaal om je schaamlippen juist uit te rekken. Tot zeg maar het tweede kootje van je vinger.
Dan schijnt de seks lekkerder te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |