Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
TheGreatHooD - The_Great_HooD
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
TheGreatHooD - The Great HooD
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360:
PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2011 14:33:32 ]
Mijne van TheHut is zojuist met de reguliere post bezorgd, dus vrees t niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
PostNL is net langsgeweest, maar geen spel te zien.
Of wordt het door iemand anders bezorgd?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
PostNL is net langsgeweest, maar geen spel te zien.
Of wordt het door iemand anders bezorgd?
Dingen verzonden met Royal Mail (van Zavvi, en The Hut) worden verspreid onder verschillende bezorgers, dus je weet nooit van wie het komt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Mijne van TheHut is zojuist met de reguliere post bezorgd, dus vrees t niet.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241004109841/quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:39 schreef Catkiller het volgende:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240998156820/
Dit is die van de Xbox. Die voor de PS3 is er volgens mij niet. Bestaat er wel één maar die gast waar het van is staat niet in de lijst en het is volgens mij ook geen Nederlander maar een Spanjaard ofzo
Sterretjes?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:55 schreef Catkiller het volgende:
Aah, komt door die klote sterretjes dat het onvindbaar is
quote:
Dat is de naam, als je dan op FOK zoekt kom je hem niet tegen.quote:**FOK! PS3 SOLDIERS**
Dan moeten we de eigenaar er maar eens op wijzen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Dat is de naam, als je dan op FOK zoekt komt je hem niet tegen.
Waarom heb je het spel niet in de winkel gekocht? Is het online veel goedkoper?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:06 schreef DrNick het volgende:
WAAR BLIJF JE LIEVE POSTVROUW?
En wie over de duivel spreekt...
Ja, als ik de prijs van de onderbroeken eraf haal kom ik uit op ¤28 voor het spel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:07 schreef Suc het volgende:
[..]
Waarom heb je het spel niet in de winkel gekocht? Is het online veel goedkoper?
Tering. De helft van wat ik ervoor heb uitgegeven. Waar heb je het besteld?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, als ik de prijs van de onderbroeken eraf haal kom ik uit op ¤28 voor het spel.
Zavvi, als je die onderbroeken eraf liet was het zelfs 2 pond uurder dan met.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:13 schreef Suc het volgende:
[..]
Tering. De helft van wat ik ervoor heb uitgegeven. Waar heb je het besteld?
Ik ook zavvi en uiteraard ook nog niet binnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zavvi, als je die onderbroeken eraf liet was het zelfs 2 pond uurder dan met.
Is de PostNL al wel geweest of ook niet? Anders komt ie denk ik maandag. Of dinsdag. Of woensdag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:16 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Ik ook zavvi en uiteraard ook nog niet binnen
Ja, hoop ook. Beter heeft de PostNL hem, anders gaan er klappen vallen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kameraad kreeg het spel gister binnen via zavvi, en ik vandaag.
Dus ga er maar van uit dat je het spel binnen enkele dagen binnen hebt
Ik hoorde net iets zwaars vallen op de deurmatquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:24 schreef Pierrre het volgende:
Ik heb vandaag ook echt al 3 keer naar de brievenbus gelopen
Hir ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik hoorde net iets zwaars vallen op de deurmat
Is de PostNL al langsgeweest? Bij mij wer hij volgens mij era gebracht, toen dacht ik: kut, hij zit er niet bij, en 5 seconden later: BF3 op de matquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godver de godver. Nergens meer een LE te krijgen, dus ik kan lekker wachten op zavvi.
Doe ik ook niet nog een keer.
Iemandquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:53 schreef RBWO het volgende:
Waarom kan ik niet gewoon inloggen op battlelog.battlefield.com ? Ik ben online.. heb me aangemeld op gunclub maar krijg steeds dat ik niet kan inloggen O_o.
Ik wil nl mijn m911 silenced + shotgun hebben!
Ja PostNL is al geweest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is de PostNL al langsgeweest? Bij mij wer hij volgens mij era gebracht, toen dacht ik: kut, hij zit er niet bij, en 5 seconden later: BF3 op de matDoor wie weet ik niet.
Ik op de PS3 ook regelmatig, maar moet zeggen dat ik me daar tot nu toe niet al te veel aan stoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:37 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
Beetje te vaak 'The connection with EA Online was lost.' gehad. Iemand anders last van?
ja ik ook, of dat er 23/24 op een server zitten en dan zegtie dat hij vol zit :/quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:37 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
Beetje te vaak 'The connection with EA Online was lost.' gehad. Iemand anders last van?
chick er uit! Het is BF of BEFFEN!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Verkapte TVP
Vriendin hier van het weekend, dus geen BF3!
OK de gast van de op gat dit feranderen, ff gedult ajbquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:19 schreef mar456 het volgende:
FF voor die gast van de op tis eig gewoon mrpluym.. Ik had mar456 dervoor gezet als mijn fok naamdus tis psn: mrpluym. :p
Vaag verhaal!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:53 schreef Die4iT het volgende:
Na 5 min spelen op elke twee xboxen zijn ze allebei DEUD... RROD... heb het er dus helemaal mee gehad
Nu wil ik het spel doorverkopen, maar het spel staat geregistreerd op mijn account.. hoe haal ik dit er af? weet iemand de procedure voor dit?
Jup.. maar xbox kon me er natuurlijk niet bij helpenquote:
Bij mij thuis, sealed en al. Had hetzelfde als jij alleen kwam mijn order wel vanochtend al binnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heeft iemand nog ergens een LE gezien in de randstad?
heey daar woon ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Bij mij thuis, sealed en al. Had hetzelfde als jij alleen kwam mijn order wel vanochtend al binnen.
45,- kun je t spel direct op pikken (Rdam Zuid).
Straks is het dus voor nog meer mensen verneuktquote:Hopefully resolve some of the issues
Zo goed ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:51 schreef Roces18 het volgende:
Munn1x staat net zoals in de beta weer bijna overal als topscore
En ik alleen als Jet Pilot terwijl ik daarin al zuig
heheh, wat speel je dan? rush of conquest?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:05 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet hoor, maar het viel me wel op
Ik ook nog als helicopter pilotquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:51 schreef Roces18 het volgende:
Munn1x staat net zoals in de beta weer bijna overal als topscore
En ik alleen als Jet Pilot terwijl ik daarin al zuig
ah wij domineren de luchtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik ook nog als helicopter pilot
Heb je gepmd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Bij mij thuis, sealed en al. Had hetzelfde als jij alleen kwam mijn order wel vanochtend al binnen.
45,- kun je t spel direct op pikken (Rdam Zuid).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij gebeurde dit ook in modern warfare
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:05 schreef pugehenis het volgende:
Single player is ook leuk trouwens, alleen niet echt origineel. Heb het gevoel alsof ik Cod 4 zit te spelen. Na een tijdje lijkt het verhaal gewoon hetzelfde te zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij gebeurde dit ook in modern warfareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
Lijkt me ook niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:29 schreef TheGloaming het volgende:
Elke keer als ik iemand neerschiet ga ik automatisch liggen. Een maat van mij zegt dat dit bij hem niet is? Dit is fucking irritant omdat je dan compleet de oriëntatie kwijt bent.
Een uurtje of 5.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:17 schreef mar456 het volgende:
Ik ben altijd keislecht met die pc-heli's. Misschien ben ik wel goed hierin :p. Maar kben nu met de singleplayer bezig en ik vind die tot nu tot wel te doen. Kweet alleen niet hoelang die duurt. Dus weet iemand hoelang je ongeveer daarmee bezig bent? Kzit nu al op anderhalf uur ofz..
Dit vraag ik mij dus ook af, in het scherm met het scoreboard en alles waar de tijd terug loopt voor een nieuwe game kan je dat blijkbaar nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:28 schreef Suc het volgende:
Hoe verlaat je trouwens een game nadat het is afgelopen?
* DrNick zegt kreunend en steunendquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:13 schreef Catkiller het volgende:
School natuurlijk, des te meer waardeer je het wanneer je weer tijd hebt om te spelen
jammer dat ik dan slaap :/quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vannacht gaat de klok 1 uur terug dus je kan een uurtje langer door spelen.
ik kan niet langer dan 7-8 u slapen, dus dat maakt niks uitquote:
Er zijn geweren met 30 kogels en 20. Lijkt me dan een dik nadeel!quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:24 schreef Catkiller het volgende:
Wat maakt de damage dat een wapen doet nou uit, gewoon schieten tot ze dood zijn!
Een weapon damage chart lijkt er nog niet te zijn
Vriend je gaf aan dat je pas 15 was..quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:08 schreef DrNick het volgende:
Wow, echt een vet spel. Moet nog wel wennen aan de helicopter en jet, zijn lastig te besturen.
Morgen komt een dilemma: School of Battlefield 3?
Ja, maar moet nog een verslag maken voor biologie, een voor CKV, beginnen met leren voor biologie (nou niet at dat heel moeilijk is), ben ik zeker 3 uur mee bezig. Maar goed, dan heb ik nog 10 uur om BF3 te spelenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:45 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Vriend je gaf aan dat je pas 15 was..
Dan kan de middelbare school niet veel / of moeilijk zijn... Kwestie van goed plannen dan komt het goed en zat tijd voor leuke dingen! Morgen als ik bijgekomen ben dan ga ik weer een middaguur knallen!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Jeuzus die helikopter valt tegen om te besturen! Ik spring erin tijdens MP, drie teamgenoten lijken me te vertrouwen, vanaf de eerste seconde dat ik opsteeg stapten ze allemaal uit en 3 seconden later was ik dood
Gelukkig is MarkoAlmelo er een stuk beter mee!
Ah dus dat geval noemn ze een sofam. Altijd als ik rondhupel ziek allema vage recon gadgets zoals die sateliet ezo, gewoo kapot knallen !quote:Op zondag 30 oktober 2011 06:41 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso 15 van de 16 games gewonnen die ik nog kan zien in de win/losses lijst![]()
Schrok dat het al half 8 was, blijkt het ineens pas half 7 te zijn
Ligt het aan mij of is de SOFLAM redelijk waardeloos? Of moet ik op een geheime knop drukken na het herkennen van een voertuig waarna er 15 vliegtuigen achter dat voertuig aan komen?![]()
sofam of dat zwaar voertuig-herkenningsgadget? Welke is de beste?quote:Op zondag 30 oktober 2011 07:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ah dus dat geval noemn ze een sofam. Altijd als ik rondhupel ziek allema vage recon gadgets zoals die sateliet ezo, gewoo kapot knallen !
Kijken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:28 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Hoe spot je voertuigen eigenlijk? Na al die jaren ontwikkelen, vergeten ze de manual.
Ja dah, maar bij BF2 kon je ze spotten voor je team. Claxons mis ik wel. Altijd leuk om de tegenstanders op de hoogte te brengen van incoming death.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kijken?
En binnenkort krijgen we claxons!
Of je pakt een lege server.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:10 schreef TJV het volgende:
Mocht je goed willen leren vliegen is het ook wel de moeite waard om HAWX uit een budgetbak op te pikken. Besturing is aardig hetzelfde.
Ik dacht dat een potje niet zou beginnen als er te weinig man was?quote:
Ow yeah.......quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:41 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik dacht dat een potje niet zou beginnen als er te weinig man was?
Heb apply to join gedaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:40 schreef RudyCarell het volgende:
En de Xbox 360 Platoon staat al op 15 man, gaat goed zo! Blijf aanmelden en wordt ook gelijk vrienden met diegene in de platoon, maakt het weer makkelijker te joinen!
Idd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:55 schreef Laat77 het volgende:
Spel is idd echt geweldig. Suckte in het begin, maar wordt er beetje bij beetje beter in!
Postalgold stuurde me ¤ 450,- , dat was echt fantastisch!quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:00 schreef Rensjebree het volgende:
Het is echt fantastisch!
alleen m'n chick vind het wat minder
Done.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:16 schreef Quantic het volgende:
Ik ben neergezet bij xbox live, helaas heb ik een ps3, graag wijzigen :p
Same here.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:26 schreef HansvanOchten het volgende:
Blijft maar hangen op de ps3 met connectie problemen.
Voertuigen spotten is hetzelfde als mensen spotten. Op de PS3 is dat select.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:31 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja dah, maar bij BF2 kon je ze spotten voor je team. Claxons mis ik wel. Altijd leuk om de tegenstanders op de hoogte te brengen van incoming death.
hoe krijg je die?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:48 schreef SoldMayor het volgende:
Wel lekker dat je na een tijdje van die service stars krijgt en dan sommige 10000 punten waard zijn.
49 euro in Rotterdam, Zoetermeer 55. Andere weet ik niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:29 schreef NextTVH het volgende:
Hoe duur is hij voor de xbox 360 bij de media markt? Als prijs beetje meevalt zo even halen. Xbox360 gamertag: TVH1994
Veel kills maken met een wapen. Bij elke 100 krijg je er sowieso 1. Nu net vier games gedaan en allemaal verloren. Balans is ver te zoeken somsquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:47 schreef Morgen- het volgende:
[..]
hoe krijg je die?ik ben nu bijna lvl 7
Kan je alleen hardcore in de serverlijst vinden? Want kon niks vindenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:32 schreef JediSimons het volgende:
Ze moeten echt meer Hardcore servers maken (PS3). Soms heb ik alleen maar keuze tussen 3 servers die al 23/24 zijn. Erg vervelend als ik samen met mijn kameraad wil spelen.
door iemand te knifenquote:
Hahaha! Zo gaat het bij mij ook de hele tijd. Voordat ik het weet heb ik weer 5 potjes gespeeld.quote:
Gevondenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:28 schreef Suc het volgende:
De laatste missie van SP heeft goede tunes zeg
Het zijn niet alleen de servers die niet steady zijn. De hele engine kraakt aan alle kanten. Het voelt gewoon net zo slecht en instabiel aan als de beta. Misschien was een jaar extra ontwikkeling niet zo'n slecht idee geweest.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:32 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Servers zijn nog steeds niet steady, net een knifestreak van 6, worden we gekickt
Blijf me verbazen hoe heerlijk die game is! Ah, nog 1 potje, nog 1 kill enz enz
Troll.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen de servers die niet steady zijn. De hele engine kraakt aan alle kanten. Zelden een spel meegemaakt dat zo slecht performed. Het voelt gewoon net zo slecht en instabiel aan als de beta. Misschien was een jaar extra ontwikkeling niet zo'n slecht idee geweest.
Ja ik zag ook zulke items, erg jammer dit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:40 schreef Rensjebree het volgende:
Trouwens.. wat ik zag op de battlelog..
[ afbeelding ]
twitter:Battlefield twitterde op zondag 30-10-2011 om 17:36:02We are currently investigating the on-going issues some people are experiencing on Xbox 360. Stay tuned. reageer retweet
Ze geven het zelf toe dat er een aantal dingen mis zijn met het spelquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
twitter:Battlefield twitterde op zondag 30-10-2011 om 17:36:02We are currently investigating the on-going issues some people are experiencing on Xbox 360. Stay tuned. reageer retweet
ik vind het spel anders prima hoor, als jij een nog betere game kan maken, wil ik dat wel eens zien.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:53 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ze geven het zelf toe dat er een aantal dingen mis zijn met het spel![]()
Tuurlijk, wat verwacht je dan? Dat zo een grote game die zeker al over de miljoen keer over de toonbank is gegaan gelijk goed loopt? Nee tuurlijk niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:53 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ze geven het zelf toe dat er een aantal dingen mis zijn met het spel![]()
Ja is goed man.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:58 schreef Laat77 het volgende:
Iemand dadelijk zin om een potje te spelen (PS3)??
Is goed, ik moet even me verslag afronden en dan kom ik er aan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:16 schreef Laat77 het volgende:
Oke, ik ben al online. Ik wacht wel op een uitnodigingOndertussen kan ik nog effe andere dingen doen.
Als ik een product koop verwacht ik dat dat goed werkt. Jij gaat er toch ook niet meer akkoord als je een TV koopt en het beeld loopt niet soepel? Developers zijn gewoon veel te lui geworden. Werkt een spel niet goed? Maakt niet uit, we gooien het op de markt en patchen het later wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat verwacht je dan? Dat zo een grote game die zeker al over de miljoen keer over de toonbank is gegaan gelijk goed loopt? Nee tuurlijk niet.
[..]
dat is geen luiheid, anders zouden ze het helemaal niet patchen.. Tis gewoon omdat de concurrentie ook met een nieuwe game komt..wat zou jij in dat geval gedaan hebben? Een jaar later pas je spel uitbrengen? Dan had je allang al (bijna) geen winst meer. Gij zult nadenken alvorens te postenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:17 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Als ik een product koop verwacht ik dat dat goed werkt. Jij gaat er toch ook niet meer akkoord als je een TV koopt en het beeld loopt niet soepel? Developers zijn gewoon veel te lui geworden. Werkt een spel niet goed? Maakt niet uit, we gooien het op de markt en patchen het later wel.
Ik hou niet van half werk dus zou het inderdaad later uitbrengen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:25 schreef Morgen- het volgende:
[..]
dat is geen luiheid, anders zouden ze het helemaal niet patchen.. Tis gewoon omdat de concurrentie ook met een nieuwe game komt..wat zou jij in dat geval gedaan hebben? Een jaar later pas je spel uitbrengen? Dan had je allang al (bijna) geen winst meer. Gij zult nadenken alvorens te posten
Dan hou je ook niet van winst.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:28 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik hou niet van half werk dus zou het inderdaad later uitbrengen.
Je mag hier alleen positief reageren?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:32 schreef Rensjebree het volgende:
Reageer gewoon nier op die droeftoeter.. laat hem maar lekker mw3 spelen..
Nou, ik vind dat ze van BC2 naar B3 meer naar CoD zijn gegaan eigenlijk. Minder tanks, meer close combat, in BC2 kon je nog niet liggen, nu wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:32 schreef Rensjebree het volgende:
Reageer gewoon nier op die droeftoeter.. laat hem maar lekker mw3 spelen..
hoe krijg je zo iets over het potje? ;oquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:33 schreef Rensjebree het volgende:
Ik had net toch een alle Jezus ziek potje rush..
De gasten in de squat werkte lekker mee.. zo dat ik de m-com s aan kon zetten..
[ afbeelding ]
NINJA!..quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je mag hier alleen positief reageren?
http://battlelog.battlefield.comquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:37 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
hoe krijg je zo iets over het potje? ;o
Dat liggen is juist een pluspunt, als sniper ga je toch niet op je hurken zoals bij BC2?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat ze van BC2 naar B3 meer naar CoD zijn gegaan eigenlijk. Minder tanks, meer close combat, in BC2 kon je nog niet liggen, nu wel.
Het blijft een heerlijk spel, maar echt niet beter dan CoD tot nu toe. Misschien als ik er meer van gezien heb, maar tot nu toe niet. Tussen BC2 en CoDBO had ik echt het idee een heel ander spel te spelen. Op de grotere maps na, en rush, nu nauwelijks.
Dat liggen is inderdaad een pluspunt. Dit spel heeft ook zeker wel potentie. Het is imo. alleen belachelijk dat zoiets gerushed puur en alleen om de "concurentie" te snel af te zijn. Dat soort kleutergedrag zou je als developer niet aan moeten beginnen. De kwaliteit van je product zou nummer 1 prioriteit moeten zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat liggen is juist een pluspunt, als sniper ga je toch niet op je hurken zoals bij BC2?
BF3 en negativiteit gaan niet samenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je mag hier alleen positief reageren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar onder welk tabje? Ik heb alleen soldier stats en allemaal co-op dingen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:41 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefield.com
Invite gestuurd.quote:
Ik doe ook wel meequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:48 schreef Laat77 het volgende:
Oke, dan voeg ik je ook toe, mocht er nog een fokker willen spelen... schaam je niet.. dan hebben we tenminste een squad
als ik gewoon ingelogd blijft en je heb een online game gedaan komt links onderin een groen dingetje te voorschijn..quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:47 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Ja maar onder welk tabje? Ik heb alleen soldier stats en allemaal co-op dingen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:51 schreef Morgen- het volgende:
Ik kan niet meer 'connect to ea online'
Jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:52 schreef byah het volgende:
Meer mensen problemen om te connecten op de xbox momenteel?
The BF3 Statistics Engine is currently down.quote:NOTICE We see that our Xbox 360 players are dropping connectivity. We are investigating this. Stay tuned!
Oh nice, thanks!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:50 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
als ik gewoon ingelogd blijft en je heb een online game gedaan komt links onderin een groen dingetje te voorschijn..
Dan kan je die stats bekijken.
Je ps of je xbox moet wel gekoppeld staan een je battlelog!
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:55 schreef Suc het volgende:
Gebruiken jullie ook voicechat? Wel handig als jullie met elkaar gamen.
Ik ga mijn vandaag gekochte headset uitproberenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:55 schreef Suc het volgende:
Gebruiken jullie ook voice chat? Wel handig als jullie met elkaar gamen.
Je bent in de squadquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga mijn vandaag gekochte headset uitproberen
De PS3 ondersteunt zeker alleen maar BT koptelefoons. Toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga mijn vandaag gekochte headset uitproberen
Ja, misschien ook USB, maar dat weet ik niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:59 schreef Suc het volgende:
[..]
De PS3 ondersteunt zeker alleen maar BT koptelefoons.
Euuh, volgens mij wel. Kijk eens onder instellingen>Randapparatuur>Audioapparaatquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:59 schreef timmmmm het volgende:
hoe weet ik of mijn headset het doet? Zou ik in het menu al kunnen praten, of wat?
Probeer dit eens.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:59 schreef timmmmm het volgende:
hoe weet ik of mijn headset het doet? Zou ik in het menu al kunnen praten, of wat?
Maar wel erg vreemd soms!quote:
ben nu bij dat stukje dat je in de jet zitquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Maar wel erg vreemd soms!
heb je opeens een rat aan je vingers hangen, en dan word je dood geschoten.
Ik ben er nog niet voorbij gekomen
Beetje jammerquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:40 schreef Rensjebree het volgende:
Trouwens.. wat ik zag op de battlelog..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij was het inloggen met je ea account.. Als die je psn naam erop heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:37 schreef Duuc-nl het volgende:
Hoe krijg ik zon account voor de battelog? heb gekocht voor ps3
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef Morgen- het volgende:
Aan rensje: na de rat..Ik kom niet voorbij de ratSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg het niet voor elkaar omdat beest te slachten of wat je er ook mee moet doen!JA!
Je kruipt die pijp in.. dan komt die rat uit het andere pijpje..quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:41 schreef Morgen- het volgende:
[..]
vertel me precies wat er gebeurt als je bij de rat bent
nou.. Voor de xbox hele tijd rt drukken en naar achter gaan... Dan rustig kijken waar ze zijn (de deur) en echt gewoon naar achter... Anders ben je weer dood.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Je kruipt die pijp in.. dan komt die rat uit het andere pijpje..
Die bijt in mijn vinger en dan word ik dood geschoten..
Nice! zal het morgen even proberen..quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:44 schreef Morgen- het volgende:
[..]
nou.. Voor de xbox hele tijd rt drukken en naar achter gaan... Dan rustig kijken waar ze zijn (de deur) en echt gewoon naar achter... Anders ben je weer dood.
veel gelukquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Nice! zal het morgen even proberen..
(dan is mijn chick weer weg)
Ik kan niks anders dan reconquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef Roces18 het volgende:
Vandaag begonnen met support:
m249 ,
shotsFired
14252
ahhaha, lekker supressive fire geven en sprayen als een gek
Volgens mij kan het wel alleen moet je wachten totdat de server vol is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef TJV het volgende:
Klopt het dat je geen lege servers kunt joinen op de PS3?
Maar dan is hij niet leeg meer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Volgens mij kan het wel alleen moet je wachten totdat de server vol is.
Dus ik kan niet in mijn eentje kutten met jets. WAT EEN KUTSPEL.quote:
Dat is uw mening mijn vrind. Ik vind dit spel echter prachtig.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Dus ik kan niet in mijn eentje kutten met jets. WAT EEN KUTSPEL.
Ik ook. Maar hoe moet ik nu testen of ik met een tank op mijn jet kan vliegen en die tank kan droppen boven een vlag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Dat is uw mening mijn vrind. Ik vind dit spel echter prachtig.
Niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik ook. Maar hoe moet ik nu testen of ik met een tank op mijn jet kan vliegen en die tank kan droppen boven een vlag.
Dat kan niet eens.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef TJV het volgende:
Ga jij dan eens met een tank op een jet vliegen Drumpertski.
Dat wil ik juist testen. Ik vind dat het moet kunnen.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:30 schreef Morgen- het volgende:
is koel! Voeg me maar toe op xbox (rensjebree)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA!
doe ik gelijk! Ik ben ankyouquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
is koel! Voeg me maar toe op xbox (rensjebree)
Iemand toevoegen oop een mobiel is best moeilijk :/quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Dan zullen we morgen even rellen!
voor nu ga ik verder met bier drinken en kut roepen!
Dat is bullshit, de laser helpt alleen om accurater te schieten vanuit de hip, dus wanneer je niet zoomt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef Morgen- het volgende:
Ik ben juist niet gewend met rennen, richten en ook echt killen. Gaat veel beter als ik snipe, vooral met een laser, echt heel accuraat
Ik krijg er wel beter headshots meequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is bullshit, de laser helpt alleen om accurater te schieten vanuit de hip, dus wanneer je niet zoomt.
Ach, beetje verslaafd maar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef SoldMayor het volgende:
Multiplayer Score
assault
64 357
engineer
91 300
support
78 368
recon
26 387
Vehicles
32 413
Combat
292 825
Award
+156 700
Unlocks
+19 000
Total
468 525
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:46 schreef Morgen- het volgende:
Bij mij klopt ie hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.. maar heb vandaag maar 1.5 uur gespeeld.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En aangezien over 2 uur en 10 minuten de vakantie voorbij is begint het normale leven weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |