Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
TheGreatHooD - The_Great_HooD
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
TheGreatHooD - The Great HooD
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360:
PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2011 14:33:32 ]
Mijne van TheHut is zojuist met de reguliere post bezorgd, dus vrees t niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
PostNL is net langsgeweest, maar geen spel te zien.
Of wordt het door iemand anders bezorgd?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
PostNL is net langsgeweest, maar geen spel te zien.
Of wordt het door iemand anders bezorgd?
Dingen verzonden met Royal Mail (van Zavvi, en The Hut) worden verspreid onder verschillende bezorgers, dus je weet nooit van wie het komt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Mijne van TheHut is zojuist met de reguliere post bezorgd, dus vrees t niet.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241004109841/quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:39 schreef Catkiller het volgende:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240998156820/
Dit is die van de Xbox. Die voor de PS3 is er volgens mij niet. Bestaat er wel één maar die gast waar het van is staat niet in de lijst en het is volgens mij ook geen Nederlander maar een Spanjaard ofzo
Sterretjes?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:55 schreef Catkiller het volgende:
Aah, komt door die klote sterretjes dat het onvindbaar is
quote:
Dat is de naam, als je dan op FOK zoekt kom je hem niet tegen.quote:**FOK! PS3 SOLDIERS**
Dan moeten we de eigenaar er maar eens op wijzen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Dat is de naam, als je dan op FOK zoekt komt je hem niet tegen.
Waarom heb je het spel niet in de winkel gekocht? Is het online veel goedkoper?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:06 schreef DrNick het volgende:
WAAR BLIJF JE LIEVE POSTVROUW?
En wie over de duivel spreekt...
Ja, als ik de prijs van de onderbroeken eraf haal kom ik uit op ¤28 voor het spel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:07 schreef Suc het volgende:
[..]
Waarom heb je het spel niet in de winkel gekocht? Is het online veel goedkoper?
Tering. De helft van wat ik ervoor heb uitgegeven. Waar heb je het besteld?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, als ik de prijs van de onderbroeken eraf haal kom ik uit op ¤28 voor het spel.
Zavvi, als je die onderbroeken eraf liet was het zelfs 2 pond uurder dan met.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:13 schreef Suc het volgende:
[..]
Tering. De helft van wat ik ervoor heb uitgegeven. Waar heb je het besteld?
Ik ook zavvi en uiteraard ook nog niet binnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zavvi, als je die onderbroeken eraf liet was het zelfs 2 pond uurder dan met.
Is de PostNL al wel geweest of ook niet? Anders komt ie denk ik maandag. Of dinsdag. Of woensdag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:16 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Ik ook zavvi en uiteraard ook nog niet binnen
Ja, hoop ook. Beter heeft de PostNL hem, anders gaan er klappen vallen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kameraad kreeg het spel gister binnen via zavvi, en ik vandaag.
Dus ga er maar van uit dat je het spel binnen enkele dagen binnen hebt
Ik hoorde net iets zwaars vallen op de deurmatquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:24 schreef Pierrre het volgende:
Ik heb vandaag ook echt al 3 keer naar de brievenbus gelopen
Hir ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik hoorde net iets zwaars vallen op de deurmat
Is de PostNL al langsgeweest? Bij mij wer hij volgens mij era gebracht, toen dacht ik: kut, hij zit er niet bij, en 5 seconden later: BF3 op de matquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godver de godver. Nergens meer een LE te krijgen, dus ik kan lekker wachten op zavvi.
Doe ik ook niet nog een keer.
Iemandquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:53 schreef RBWO het volgende:
Waarom kan ik niet gewoon inloggen op battlelog.battlefield.com ? Ik ben online.. heb me aangemeld op gunclub maar krijg steeds dat ik niet kan inloggen O_o.
Ik wil nl mijn m911 silenced + shotgun hebben!
Ja PostNL is al geweest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is de PostNL al langsgeweest? Bij mij wer hij volgens mij era gebracht, toen dacht ik: kut, hij zit er niet bij, en 5 seconden later: BF3 op de matDoor wie weet ik niet.
Ik op de PS3 ook regelmatig, maar moet zeggen dat ik me daar tot nu toe niet al te veel aan stoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:37 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
Beetje te vaak 'The connection with EA Online was lost.' gehad. Iemand anders last van?
ja ik ook, of dat er 23/24 op een server zitten en dan zegtie dat hij vol zit :/quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:37 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
Beetje te vaak 'The connection with EA Online was lost.' gehad. Iemand anders last van?
chick er uit! Het is BF of BEFFEN!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Verkapte TVP
Vriendin hier van het weekend, dus geen BF3!
OK de gast van de op gat dit feranderen, ff gedult ajbquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:19 schreef mar456 het volgende:
FF voor die gast van de op tis eig gewoon mrpluym.. Ik had mar456 dervoor gezet als mijn fok naamdus tis psn: mrpluym. :p
Vaag verhaal!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:53 schreef Die4iT het volgende:
Na 5 min spelen op elke twee xboxen zijn ze allebei DEUD... RROD... heb het er dus helemaal mee gehad
Nu wil ik het spel doorverkopen, maar het spel staat geregistreerd op mijn account.. hoe haal ik dit er af? weet iemand de procedure voor dit?
Jup.. maar xbox kon me er natuurlijk niet bij helpenquote:
Bij mij thuis, sealed en al. Had hetzelfde als jij alleen kwam mijn order wel vanochtend al binnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heeft iemand nog ergens een LE gezien in de randstad?
heey daar woon ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Bij mij thuis, sealed en al. Had hetzelfde als jij alleen kwam mijn order wel vanochtend al binnen.
45,- kun je t spel direct op pikken (Rdam Zuid).
Straks is het dus voor nog meer mensen verneuktquote:Hopefully resolve some of the issues
Zo goed ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:51 schreef Roces18 het volgende:
Munn1x staat net zoals in de beta weer bijna overal als topscore
En ik alleen als Jet Pilot terwijl ik daarin al zuig
heheh, wat speel je dan? rush of conquest?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:05 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet hoor, maar het viel me wel op
Ik ook nog als helicopter pilotquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:51 schreef Roces18 het volgende:
Munn1x staat net zoals in de beta weer bijna overal als topscore
En ik alleen als Jet Pilot terwijl ik daarin al zuig
ah wij domineren de luchtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik ook nog als helicopter pilot
Heb je gepmd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Bij mij thuis, sealed en al. Had hetzelfde als jij alleen kwam mijn order wel vanochtend al binnen.
45,- kun je t spel direct op pikken (Rdam Zuid).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij gebeurde dit ook in modern warfare
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:05 schreef pugehenis het volgende:
Single player is ook leuk trouwens, alleen niet echt origineel. Heb het gevoel alsof ik Cod 4 zit te spelen. Na een tijdje lijkt het verhaal gewoon hetzelfde te zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij gebeurde dit ook in modern warfareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
Lijkt me ook niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:29 schreef TheGloaming het volgende:
Elke keer als ik iemand neerschiet ga ik automatisch liggen. Een maat van mij zegt dat dit bij hem niet is? Dit is fucking irritant omdat je dan compleet de oriëntatie kwijt bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |