SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op @ pastebin![]()
Hoeveel Engelsen vandaag?!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:46 schreef Banaanensuiker het volgende:
Zit maar een 1 Fransman in de XI van Arsenal, en die heeft ook nog eens dubbele nationaliteit![]()
Die sopcasts tegenwoordig trouwens.![]()
Everton speelt ook goed, die 1-1 kan niet uitblijven zou je zeggen.![]()
Bloodzeed!?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:47 schreef De_kromme het volgende:
Die sopcasts tegenwoordig trouwens.![]()
Everton speelt ook goed, die 1-1 kan niet uitblijven zou je zeggen.![]()
![]()
Torresquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik bekijk nu pas de OP voor het eerst.
55 miljoen_!
![]()
Streamsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:58 schreef buishuis het volgende:
wtf, duurde bijna 1 minuut voordat ik dat zag.. dikke vertraging.nl
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Balletje is rond. Wedstrijd duurt 90 minuten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:00 schreef inZanity het volgende:
Tja als je vergeet te scoren valt ie aan de andere kant..VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Alle ballen over rechts lijkt me voor Chelsea wel de juiste tactiek
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Over links werkt ook prima. Sowieso die backs van Arsenalquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:03 schreef Caland het volgende:
Alle ballen over rechts lijkt me voor Chelsea wel de juiste tactiek![]()
![]()
Het is wel te kijken, maar het loopt niet helemaal soepel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:04 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Heb je 56k ofzo?
Anyway, RvP is een overgewaardeerde voetballert!![]()
Gaat beter nu.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:04 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Heb je 56k ofzo?
Inderdaad. Zelfs Manolev is beterquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Over links werkt ook prima. Sowieso die backs van Arsenal
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ah, dan wordt het zo dus 2-0.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:04 schreef inZanity het volgende:
Duurt niet lang voor de 1-1 valt lijkt meVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:04 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:04 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:11 schreef Stevenzenl het volgende:
Dat voorhoofd van die Gervinho ook, daar ga je echt niet beter van voetballen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:11 schreef Stevenzenl het volgende:
Dat haar van die Gervinho ook, daar ga je echt niet beter van voetballen.![]()
![]()
Leek mij ook absoluut geen buitenspel...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:17 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Geen herhaling betekent over het algemeen arbitrale misser in de PL.![]()
Hoewel hij wel wat nauwkeuriger mag worden met passenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:22 schreef De_kromme het volgende:
Wat een goal!![]()
Die Santos is aanvallend trouwens wel oke, verdedigend zwaar onder de maat.![]()
Uiteraard. Doordat RvP een goede clubvoetballer is, voor het Nederlandse elftal totaal overbodig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:23 schreef inZanity het volgende:
Zijn er serieus mensen die Huntelaar boven van Persie verkiezen?![]()
RVP is in elk aspect beter dan Huntelaar. Case closed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:25 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Uiteraard. Doordat RvP een goede clubvoetballer is, voor het Nederlandse elftal totaal overbodig.![]()
Huppa, Vermaelen erin tweede helft. Alhoewel ik dat ook een onbegrijpelijke aankoop vond toendertijd, alles beter dan die Santos.![]()
Vermaelen een onbegrijpelijke aankoop?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:25 schreef De_kromme het volgende:
Huppa, Vermaelen erin tweede helft. Alhoewel ik dat ook een onbegrijpelijke aankoop vond toendertijd, alles beter dan die Santos.![]()
Klopt, behalve het feit dat Huntelaar een garantie voor goals is, RvP niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
RVP is in elk aspect beter dan Huntelaar. Case closed.
En dan heb ik het over Oranje, niet bij hun clubs.![]()
Ja, zeker voor dat geld. 14 miljoen ofzo? Vermaelen kon redelijk meekomen bij Ajax, hoef je nog geen 14 miljoen voor hem neer te leggen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:26 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Vermaelen een onbegrijpelijke aankoop?![]()
![]()
Maar dat hoeft niet per se aan de speler te liggen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:28 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Klopt, behalve het feit dat Huntelaar een garantie voor goals is, RvP niet.
En dan heb ik het over Oranje, niet bij hun clubs.![]()
Waaraan dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:30 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet per se aan de speler te liggen, natuurlijk.![]()
Eigen doelpunt MertesackerWaarom stond daar niemand aan die 1e paal. Die had de bal zo weg kunnen trappen.
![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:31 schreef TheArt het volgende:
Eigen doelpunt MertesackerWaarom stond daar niemand aan die 1e paal. Die had de bal zo weg kunnen trappen.
![]()
Tjezus, wat simpel beredeneertquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:32 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Die zijn in Oranje beter dan bij Arsenal, zou dat hem beletten in Oranje beter te voetballen?
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Terry in de herhaling: "Fuck you all".
Lekker wedstrijdje, jammer dat die verdediging van Arsenal zo zwak is, spelen veel beter..![]()
Van Persie geen garantie voor goals?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:28 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Klopt, behalve het feit dat Huntelaar een garantie voor goals is, RvP niet.
En dan heb ik het over Oranje, niet bij hun clubs.
Serieus hé. Hoe kan je een zwaar beperkte spits als Huntelaar boven één van de beste aanvallers ter wereld verkiezen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:32 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Die zijn in Oranje beter dan bij Arsenal, zou dat hem beletten in Oranje beter te voetballen?Meen je dit?
![]()
Ik zeg toch in Oranje jongen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Van Persie geen garantie voor goals?
Serieus hé. Hoe kan je een zwaar beperkte spits als Huntelaar boven één van de beste aanvallers ter wereld verkiezen?![]()
Bij Oranje niet nee, daar moet ik hem gelijk in geven. Van Persie maakt het op de een of andere manier nooit waar in de spits bij Oranje..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Van Persie geen garantie voor goals?
Serieus hé. Hoe kan je een zwaar beperkte spits als Huntelaar boven één van de beste aanvallers ter wereld verkiezen?Stak ook niet in een wereldvorm toen he, maargoed als Robben terugkomt staat van Persie gewoon weer in de spits hoor. Die wordt echt wel boven Huntelaar verkozen door Bertje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:33 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Heb je het WK niet gezien? Toen speelden we vaker met 10 man
Daarnaast werd van Persie amper bediend, de tactiek van van Marwijk werkte niet in zijn voordeel.![]()
We vergelijken toch Huntelaar en RVP bij Oranje? De spelers van Oranje geven vaak niet de bal die rvp wil.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:32 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Die zijn in Oranje beter dan bij Arsenal, zou dat hem beletten in Oranje beter te voetballen?![]()
Dat is al jaren zo. Arsenal is een garantie voor leuk voetbal, met veel (tegen)goals.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:32 schreef De_kromme het volgende:
jammer dat die verdediging van Arsenal zo zwak is, spelen veel beter..![]()
Klopt, dus je doelt op het feit dat RvP slechter speelt met goede spelers om zich heen, en Huntelaar juist beter ofwat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:33 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
We vergelijken toch Huntelaar en RVP bij Oranje?![]()
Huntelaar is veel meer een afmaker. Kansen gaat er bij hem (bijna) altijd in, daar waar Van Persie de bal nog wel eens wild hoog wil overschieten. Ik zeg niet dat Huntelaar een betere voetballer is dan Van Persie, absoluut niet, maar Huntelaar maakt wel veel vaker zijn kansen af. Van Persie moet je dus ook niet in de spits zetten bij het Nederlands Elftal, maar in een vrije rol erachter. Helaas heeft Sneijder die positie ook. Luxeprobleem.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:32 schreef inZanity het volgende:
Nee, Huntelaar krijgt betere service van de spelers in oranje, tov van RVP. En ik moet ook eerlijk toegeven, RVP presteert ondermaats in oranje. Hij ziet er vaak erg gefrustreerd uit, en dat komt denk ik ook omdat oranje gewoon heel anders speelt en men vaak zijn acties niet snappen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:35 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Klopt, dus je doelt op het feit dat RvP slechter speelt met goede spelers om zich heen, en Huntelaar juist beter ofwat?![]()
Nou, dan is dat dus Huntelaars verdienste.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:35 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nee, Huntelaar krijgt betere service van de spelers in oranje, tov van RVP.![]()
Komt dit ook niet gewoon doordat ze erg aanvallend beizg zijn altijd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:34 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Arsenal is een garantie voor leuk voetbal, met veel (tegen)goals.![]()
Nee, de verdediging is gewoon niet goed genoeg. Santosquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:38 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Komt dit ook niet gewoon doordat ze erg aanvallend beizg zijn altijd?Djourou
Mertesacker
etc.
![]()
Verdediging is momenteel natuurlijk gewoon waardeloos, maar ik bedoel een aantal jaar geleden..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee, de verdediging is gewoon niet goed genoeg. SantosDjourou
Mertesacker
etc.
![]()
Aantal jaar geleden speelde we in een traditionele 4-4-2, met gewoon betere spelers. Gilberto Silva, Fabregas, Sagna, Clichy, Flamini.![]()
Dus? Zo ken ik er ook nog wel een paar. Feit blijft dat van Persie kwalitatief vele malen beter is dan Huntelaar. En de beste moet altijd spelen. Dat van Marwijk hem niet aan het scoren krijgt verandert daar niks aan, het blijft maar een beperkte trainer natuurlijk.quote:![]()
Tuurlijk, want een garantie voor goals hoort altijd op de bank te zitten als je op die plek een meer "begaafde" voetballer kan neerzettenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus? Zo ken ik er ook nog wel een paar. Feit blijft dat van Persie kwalitatief vele malen beter is dan Huntelaar. En de beste moet altijd spelen. Dat van Marwijk hem niet aan het scoren krijgt verandert daar niks aan, het blijft maar een beperkte trainer natuurlijk.![]()
![]()
Nee, integendeel. Door op de juiste plek te staan zal hij er misschien wel eens eentje inleggen. Echter zal hij zelden tot nooit zelf iets creëren itt van Persie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:36 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nou, dan is dat dus Huntelaars verdienste.![]()
Inderdaad. Ik vind je dat garantie voor goals een beetje overtrekt. Scoren doet hij, maar creëren of aan het spel bijdragen - ho maar. Voor een aanvaller is er meer te doen dan alleen scoren.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus? Zo ken ik er ook nog wel een paar. Feit blijft dat van Persie kwalitatief vele malen beter is dan Huntelaar. En de beste moet altijd spelen. Dat van Marwijk hem niet aan het scoren krijgt verandert daar niks aan, het blijft maar een beperkte trainer natuurlijk.beperkte trainers komen niet in een finale terecht.. behalve als de kwaliteit zo overweldigend is...
![]()
Ik zeg niet dat hij op de bank moet zitten ik zeg alleen dat van Persie veel beter is en dat de beste altijd moet spelen waardoor er dus automatisch geen plek meer is voor een beperkte voetballer als Huntelaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:43 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Tuurlijk, want een garantie voor goals hoort altijd op de bank te zitten als je op die plek een meer "begaafde" voetballer kan neerzetten![]()
Hier gaan we niet uit komenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij op de bank moet zitten ik zeg alleen dat van Persie veel beter is en dat de beste altijd moet spelen waardoor er dus automatisch geen plek meer is voor een beperkte voetballer als Huntelaar.
Ik vind RvP ook een betere voetballer dan Huntelaar, alleen niet in Oranje. RvP vind ik altijd zo machteloos op een eilandje staan, waarna hij heel geforceert gaat voetballen en het middenveld in de weg lopen. Huntelaar heeft dan meer discipline om gewoon zijn kansje af te wachten.![]()
Nog 5 minuten bij Everton - Manchester United (0-1)Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Wat vindt jij er dan van? Als leek, en niet alleen naar uiterlijk kijken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:49 schreef sylvietjoo het volgende:
OMG is alweer de Huntelaar/Van Persie discussie aan de gang![]()
Van Marwijk is echt geen geweldenaar hoor en zo ehb ik er ook altijd al over gedacht ook toen hij trainer van Feyenoord was. Ik voorspelde echter wel al meteen bij zijn aanstelling dat Van Marwijk nog weleens heel ver kon komen met het Nederlands elftal, van Marwijk is namelijk een échte toernooitrainerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:45 schreef NLGooner het volgende:
[..]beperkte trainers komen niet in een finale terecht.. behalve als de kwaliteit zo overweldigend is...
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat vindt jij er dan van? Als leek, en niet alleen naar uiterlijk kijken.
all your heroes are whores![]()
laatste kans voor evertonNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Deze wedstrijd doet me denken aan de 4-4 op Anfield. Ook een aanvallende wedstrijd met veel verdedigende fouten.![]()
FT: Everton 0 - Manchester United 1Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Gelukkig niet neequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Helaas geen herhaling van vorig jaar
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
bedoel je Chelsea - Liverp**l?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:54 schreef Banaanensuiker het volgende:
Deze wedstrijd doet me denken aan de 4-4 op Anfield. Ook een aanvallende wedstrijd met veel verdedigende fouten.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
dat weet ik niet meerquote:
Barts Padawan
Heitinga wel, Ricky was geschorst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:57 schreef YazooW het volgende:
Had Heitinga een basisplaats? En Royston Ricky?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat wordt er enorm slecht verdedigd aan beide kanten. Maakt het wel leuk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Commentator zegt het net ook, verdedigers durven niet veel te tackelen. Er konden al lang 7-8 goals gemaakt zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:00 schreef Caland het volgende:
Wat wordt er enorm slecht verdedigd aan beide kanten. Maakt het wel leuk.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Arsenal had al lang met 10 man moeten staan, kutscheids![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:02 schreef Zorro het volgende:
Arsenal had al lang met 10 man moeten staan, kutscheids![]()
Wie had er af gemoeten?
![]()
Keeper voor neerhalen doorgebroken man.Un dann rettet kein Kavallerie,
Speler had geen scoringskans, dus geen rood.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:03 schreef Zorro het volgende:
Keeper voor neerhalen doorgebroken man.![]()
Wat mij betreft ook wel rood ja. Als de keeper hem niet aanraakt heeft hij wel degelijk een 100% scoringskans.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Speler had geen scoringskans, dus geen rood.
Maargoed, wel netjes Engels gefloten
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Arsenal brilquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Speler had geen scoringskans, dus geen rood.
Ik moet eerlijk bekennen dat je hier een goed punt hebtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook wel rood ja. Als de keeper hem niet aanraakt heeft hij wel degelijk een 100% scoringskans.
Maargoed, wel netjes Engels gefloten![]()
Wat is die bloedvlek op de Chelsea shirts tussen het Chelsea logo en het Adidas logo?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Dat heet een bobby volgens mij. Weet niet waarom ze het vandaag dragen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:07 schreef JaimyLee het volgende:
Wat is die bloedvlek op de Chelsea shirts tussen het Chelsea logo en het Adidas logo?![]()
waarvoor is zo'n bobby normaal?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dat heet een bobby volgens mij. Weet niet waarom ze het vandaag dragen.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Om iets te vieren meestal. Arsenal heeft ze een keer gedragen om de shirts + bobby daarna voor een goed doel te verkopen.quote:
En het is tijd voor een wissel bij Arsenal.![]()
Ik wil de gelijkmaker en de winnende van Torres.
En meteen de hoofdprijs in de staatsloterij, nu ik toch bezig ben
vanwege veterans day.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:07 schreef JaimyLee het volgende:
Wat is die bloedvlek op de Chelsea shirts tussen het Chelsea logo en het Adidas logo?
Is een roos![]()
Denk dat Barcelona hem nu gelijk haalt. Eerst voor de schwalbe gaan, maar dan toch niet.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
Wat speelt Arsenal dat slecht uit. Ruimte zat geakkkk..![]()
Een poppy. Het is veteranendag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Dat heet een bobby volgens mij. Weet niet waarom ze het vandaag dragen.![]()
nee bij barca moet je blijven liggen en gaan zeurenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Barcelona hem nu gelijk haalt. Eerst voor de schwalbe gaan, maar dan toch niet.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Vind het wel bijzonder hoe Chelsea getransformeerd is. Paar jaar geleden was het bijna onmogelijk om op SB te scoren, en moet je nu zien.![]()
Excuses.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:14 schreef DeZoektocht het volgende:
Het is overigens een poppy geen bobby![]()
wat is deze?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:12 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
fap fap fap
een bewegende .jpg, the fuckstaat arse voor bij chelsea? ik ben niet thuis helaas, dus kan het niet echt volgen...
know'm sayin?
word? word.![]()
Vooral het eerste kwartier was dramatisch. Daarna eigenlijk amper in de problemen geweest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:17 schreef Caland het volgende:
Het falen van Djourou viel vandaag ook wel mee trouwen.![]()
jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:18 schreef alors het volgende:
[..]
wat is deze?staat arse voor bij chelsea? ik ben niet thuis helaas, dus kan het niet echt volgen...
![]()
![]()
winnen ze een keer een belangrijke wedstrijd kan jij hem niet zienquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:18 schreef alors het volgende:
[..]
wat is deze?staat arse voor bij chelsea? ik ben niet thuis helaas, dus kan het niet echt volgen...
![]()
![]()
Ging prima vandaag. Wereldspeler, voor 40 miljoen naar Real.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:17 schreef Caland het volgende:
Het falen van Djourou viel vandaag ook wel mee trouwen.![]()
![]()
ivanovic wtf
Barts Padawan
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:21 schreef DeMessias het volgende:
Waarom staat Lukaku op de rechterflank? Zet 'm op de bank als je er nut van wil hebben...VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nou iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
winnen ze een keer een belangrijke wedstrijd kan jij hem niet zienik ga hem wel downloaden ofzo, dat gifje smaakt naar meer
know'm sayin?
word? word.![]()
Waarom kreeg arsenal daar geen vrije trap?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
quote:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:22 schreef Intronic het volgende:
Oh shit, Arsenal staat voor wat is dit.
Barts Padawan
![]()
van der Sar had die gestopt.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Hier kan het gewoon niet bij blijven, zo'n wedstrijd is het nietNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Net als die 1-6.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:25 schreef JaimyLee het volgende:
Hier kan het gewoon niet bij blijven, zo'n wedstrijd is het niet
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
oh juist wel, dat was juist zo'n wedstrijd. United speelde bagger en City speelde geweldigquote:
Barts Padawan
HAHHAHAHAHHAHAANooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
3 minuten + extra tijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:30 schreef alors het volgende:
Omg Robin wat een baas is het ook
hoelang nog?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
2 minuten + extra tijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:30 schreef alors het volgende:
hoelang nog?Noot noot.![]()
nu @ 88:00quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:30 schreef alors het volgende:
hoelang nog?![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan mag je hier eigenlijk niet posten.![]()
![]()
PERSIEEEEENooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een kutvoetballer blijft van Persie toch.
Barts Padawan
Why always him?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
nog 1,5 minuut het kan nog
Barts Padawan
YA SALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arabisch commentaar kan bijna niet meer ademen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
kijk dan gewoon engels commentaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arabisch commentaar kan bijna niet meer ademen.
Barts Padawan
Legende van FOK! in de maak.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: