quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 19:19 schreef Fee-nix het volgende:Goed idee van die geboortetens NTS. Ik ben benieuwd hoe dat bevalt. Heb er ook wel veelbelovende dingen over gelezen. Ik hoop dat je uitslagen gewoon goed zijn, maar ik ga er inderdaad ook wel vanuit dat als er iets mis was dat je dan allang gebeld was!
TJ hoe is het met jou? De kleine vandaag nog goed gevoeld?
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2011 19:35 schreef bitterend het volgende:NTS Als er echt wat was had ze denk ik allang gebeld!
Gelukkig voel je je goed!
Nog nooit van geboorteTENS gehoord...zal zo even lezen!
Ben ook benieuwd hoe het met TJ is! en Poezebeest! mag je maandag naar huis?

Ja ben ik weer
Toch naar het ziekenhuis geweest voor een hartfilmpje van de baby.
Had ik weer op internet zitten lezen over te weinig vruchtwater, niet doen

en kwam daar ook tegen dat je de baby ook "te goed" kunt voelen.
En dat was aardig het geval, gisteren, eergisteren en vandaag. Het doet gewoon soms echt zeer als die draait.
Dus wij naar het ziekenhuis want we moesten toch nog een rondleiding bij de verloskamers krijgen en daarna gelijk zo'n filmpje gevraagd.
Ik moet zeggen zonder verder moeilijk gedoe deden ze dat.
En gelukkig was dat goed, dus iets geruster tot maandag. En dan eens horen wat de gyn zegt.
Die verloskamers op zich vallen me erg mee in het ziekenhuis. Baby word verzorgd en gewogen en nagekeken in dezelfde kamer, dus hij blijft zeker in de buurt.
Je hebt de beschikking over een douche en zelfs een bad, en ook kan je je lekker parkeren op een baarkruk
Toen ze over het "beweegbare" bed begon en demonstreerde, handig voor inknippen

heb ik effe laten weten dat ik zoooo wel genoeggg info had
Goh geboorteTENS nog nooit van gehoord, maar nu ik het zo lees. Lijkt op een soort vervanger van de ruggeprik.
Ik zou het weleens willen proberen.
En ben inderdaad benieuwd naar Poezebeest, die zal weer blij zijn dat ze weer naar huis mag, ik help het haar hopen.
Ik zit al heel de zwangerschap aan de ijzerpillen. Je **** gaat er ontzettend van stinken