 
		 
			 
			
			
			Biezen:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:53 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Biezen?
De kleur van de wielen wet ik nog niet, even afwachten en kijken hoe de auto eruit ziet wanneer ie klaar is.
[..]
 
			 
			
			
			Tsja, da's een afweging. Wij hebben meer doorsnee puur door een gebrek aan technische kennis. Dan kun je vooraf en onderweg weinig zelf repareren. Hoe exclusiever de auto, hoe duurder eventuele reparaties...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is een bijkomend risico als je op zoek gaat naar een specifiek modelWe hadden ook via de vader van mijn teamgenoot een random probleemloze auto voor een paar honderd euro kunnen vinden, maar we wilden liever zelf iets echt unieks zoeken
 
			 
			
			
			 Nou ja, misschien wel wat exclusief op Nederlandse bodem, maar technisch is-ie nagenoeg gelijk aan de oude 500 en daar hebben we er hier nog genoeg van
 Nou ja, misschien wel wat exclusief op Nederlandse bodem, maar technisch is-ie nagenoeg gelijk aan de oude 500 en daar hebben we er hier nog genoeg van   Onderdelen op zich zijn dus extreem goed verkrijgbaar en spotgoedkoop. Setje wiellagers per hoek is 25e, van de Panda weet ik dat je daar 75-120 euro voor neer mag tellen omdat je de hele naaf mag vervangen. Uurloon zal hier meer even de kosten voor zijn. Overigens zijn wij bij pech in het voormalig oostblok dan weer erg goed af
 Onderdelen op zich zijn dus extreem goed verkrijgbaar en spotgoedkoop. Setje wiellagers per hoek is 25e, van de Panda weet ik dat je daar 75-120 euro voor neer mag tellen omdat je de hele naaf mag vervangen. Uurloon zal hier meer even de kosten voor zijn. Overigens zijn wij bij pech in het voormalig oostblok dan weer erg goed af   
  
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 Alleen probeer ik het gewoon graag. Zo ben ik ook niet zo heel erg goed in het exact vaststellen van een probleem.
 Alleen probeer ik het gewoon graag. Zo ben ik ook niet zo heel erg goed in het exact vaststellen van een probleem. 
											 
			 
			
			
			Ik!11!quote:Op maandag 21 mei 2012 12:48 schreef Dingest het volgende:
We komen er eigenlijk naar de introductiedag?
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Sponsorsquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:57 schreef Dingest het volgende:
Ik denk dat wij versiering en zo misschien maar moeten laten zitten. Onderhoud kost al genoeg en mijn eigen auto komt pas na veel centjes door de APK
 
  
											 
			 
			
			
			 En voor de rest; als het geld op is, is het op
 En voor de rest; als het geld op is, is het op   
											 
			 
			
			
			Thanks. Met de finelinetape zijn de lijnen vrij goed gelukt nu!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:24 schreef JerryLee het volgende:
[..]
de verf kruipt er minder onder dan bij afplaktape,en je kan je radius korter houden dan met 19mm
 Ik geloof dat dit blanke lak moet zijn, iemand nog een advies hiervoor?
 Ik geloof dat dit blanke lak moet zijn, iemand nog een advies hiervoor?  
											 
			 
			
			
			Advies/ Niet doen !quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:55 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Thanks. Met de finelinetape zijn de lijnen vrij goed gelukt nu!
Het verven is trouwens zo goed als klaar nu, echter moet er nu nog een beschermlaag overheen zodat niet alles met een hagelbui eraf ligt.Ik geloof dat dit blanke lak moet zijn, iemand nog een advies hiervoor?
 
			 
			
			
			Thanks voor je antwoord, maar ik kan nu met m'n nagel alles eraf halen. Dat is toch niet de bedoeling?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:27 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Advies/ Niet doen !
Aangezien je het synthetische 1 componenten aflak gebruikt,die moet zeker afdoende zijn voor de tijd dat jullie op de weg zitten .
Het probleem met blanke 1 componenten aflak of vernis is dat hij niet glashelder is .
open maar een blik en kijk naar de bodem ,dan zal je zien dat de vloeistof bruin is.
Je krijgt dus een hele vieze laag over je geel en aangezien het transparant is ,is het ook bijna onmogelijk om een egaal geheel te verkrijgen .
tevens veroudert blanke 1 componentenlak (vergeelt) ,nou al dat in jullie geval niet zo snel gebeuren gezien de tijdspanne ,maar toch niet gewenst .
Lekker zo houden ,
 
											 
			 
			
			
			Nee,maar als je een buitenkozijn verft gaat er toch ook geen blank over ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:48 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Thanks voor je antwoord, maar ik kan nu met m'n nagel alles eraf halen. Dat is toch niet de bedoeling?

 
			 
			
			
			 De garage mag de wiellagers nog doen. Dan zit er nog een backfire in de carburateur, maar er werd ons geadviseerd er eerst eens een lange rit mee te doen. Zou zomaar aanslag kunnen zijn die weggebrand moet worden
  De garage mag de wiellagers nog doen. Dan zit er nog een backfire in de carburateur, maar er werd ons geadviseerd er eerst eens een lange rit mee te doen. Zou zomaar aanslag kunnen zijn die weggebrand moet worden En we willen toch niet kaal aan de start verschijnen. Mijn teamgenoot heeft de auto voor het eerst gezien en uitgeprobeerd en vond hem ook erg gaaf, ondanks het onvoorziene onderhoud is hij erg blij met de keuze. Ik krijg er al positieve reacties op als hij gewoon op de oprit staat, schijnt dat we straks in Polen/Slowakije/Hongarije/Slovenië daar ook erg veel aandacht van kunnen krijgen vanwege nostalgie
 En we willen toch niet kaal aan de start verschijnen. Mijn teamgenoot heeft de auto voor het eerst gezien en uitgeprobeerd en vond hem ook erg gaaf, ondanks het onvoorziene onderhoud is hij erg blij met de keuze. Ik krijg er al positieve reacties op als hij gewoon op de oprit staat, schijnt dat we straks in Polen/Slowakije/Hongarije/Slovenië daar ook erg veel aandacht van kunnen krijgen vanwege nostalgie  
 
											 
			 
			
			
			Goed gedacht, heb net het topic doorgelezen en er is "ontvet" met terpentinequote:
 
			 
			
			
			 
   
											 
			 
			
			
			 Ik hou het kort, want ik hoor eigenlijk met iets heel anders bezig te zijn. Ik doe ook mee, en wel met een Subaru Impreza Station. Hoop zaterdag bij de introductie te kunnen zijn, maar dat is jammer genoeg nog niet zeker.
 Ik hou het kort, want ik hoor eigenlijk met iets heel anders bezig te zijn. Ik doe ook mee, en wel met een Subaru Impreza Station. Hoop zaterdag bij de introductie te kunnen zijn, maar dat is jammer genoeg nog niet zeker.
											 
			 
			
			
			 
    
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Ik kreeg dat handboek pas binnen nadat ik de campings al had geboektquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:19 schreef Dingest het volgende:
Na de onthulling van het handboek daalt het enthousiasme voor de CR-campings wel meteen tot een 0-punt volgens mij
 . Leek mij wel handig: finishen, parkeren en met een biertje in de hand de tent opzetten
. Leek mij wel handig: finishen, parkeren en met een biertje in de hand de tent opzetten
											
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |