Hoe dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:51 schreef Legwieh het volgende:
Tevens een Imperiaal gesponsord gekregen.
Ontheffing nog niet, maar desnoods rijden we pas in duitsland met zwaaibalk.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:32 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Whoa vet!Je hebt die ontheffing dus gekregen?
[..]
Hoe dan?
Al opgeschoten met je politiewagen?quote:
En al een auto op het oog?quote:
We hebben wel wat ideeën, maar het punt is dat veel auto's niet echt handig zijn voor zo'n trip. Ze zijn óf te klein, óf te kwetsbaar. De Voyagers uit die tijd staan erom bekend dat ze om de haverklap kapot gaan, en de onderdelen zijn gewoon duur. En we willen liever geen Volvo, omdat daar het halve deelnemersveld al in rijdtquote:
Ja, The Cannonball run..quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:18 schreef Len93 het volgende:
Helaas dat ik m'n rijbewijs nog niet lang genoeg heb - anders had ik hier zeker aan mee willen doen. Eventueel nog andere gelijksoortige evenementen?
Das een mooie, had dit jaar toch al vakantieplannen dus dan volgende zomer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, The Cannonball run..http://www.thecannonballrun.nl/
Carbagerun ''2''quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, The Cannonball run..http://www.thecannonballrun.nl/
30-40k..?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:51 schreef YoshiBignose het volgende:
MasterbakPas wel op het M40 blok heeft gewoon een distributieriem, iedere 30/40 dkm vervangen. Niet het meest betrouwbare blok dat BMW ooit gemaakt heeft (misschien wel minste), maar bij goed onderhoud kunnen ze het heel lang volhouden. Goede olie erin doen is een PRE.
Thanks voor de tips.quote:
Inmiddels heb ik het hele plafond er al uitgehaald.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:52 schreef Turquaz52 het volgende:
En de hemel kun je fixxen met Bison-Tix Gel en de ruitenwisser moet een foutje zitten bij een relais die vasthangt of je schakelaar.
Ja ach, ik kon niet langer meer wachten.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:43 schreef Mikkie het volgende:
Geinige bak wel, en voor twee man meer dan voldoende ruimte. Wel vroeg aangeschaft. Wij gaan echt pas in mei ofzo op pad voor zo'n unit, enkel omdat het ding anders de komende maanden alleen maar geld staat te kosten.
Ja, dat scheelt. Bij ons hebben er twee al een auto en de andere twee hebben geen auto nodig, dus dat schiet niet opquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ja ach, ik kon niet langer meer wachten.Maar de auto wordt nu ook voor bijna dagelijks verkeer gebruikt.
De sirene bestaat uit een kastje waarmee je de sirene aanzet en de luidspreker zelf, welke in de grill van de auto moet komen. De hoornluidspreker (van dat plaatje hierboven) komt op het dak, en wordt op de 27mc aangesloten. Deze heeft namelijk ook een PA functie, dus als ik een schakelaartje omzet en in die microfoon van de zender ga bleeren dan hoor je dat over de luidspreker op het dak. Zender en omroepsysteem in één dus eigenlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:20 schreef Mikkie het volgende:
Goed man!
Zo'n bakkie hebben we al. Die sirenes zijn geinig, is wel een idee. Maar op die sirene zit toch ook al een microfoon? Waarom dan nog zo'n hoorn bovenop?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:41 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Kick
Kleine wijziging in de plannen: Er blijkt meer herrie gemaakt te kunnen worden wanneer ik het sirene kastje op de hoornluidspreker aansluit i.p.v. de standaard speaker die erbij zat.![]()
Inmiddels ook schakelaars gefixt op de middenconsole naast de handrem en de zwaailampen op de dakdragers gemonteerd.
Vet! Bepaalde plannen mee?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:44 schreef Paladijn het volgende:
Whoa, een CR topic op fok
Wij rijden dit jaar ook weer mee, binnenkort maar eens bezig met het restylen van onderstaande:
[ afbeelding ]
quote:Goed geschuurd --> schoongemaakt met Terpentine --> Grondlaag aan gebracht (was bij ons wit, hele goedkope verf voor genomen) --> Klein beetje opschuren (uiteraard eerst laten drogen) --> Weer schoonmaken met Terpentine en tot slot de kleur erop. Even kijken of het volgende week weer moet... Helaas moesten wij dat buiten doen, levert ook leuke situaties op met mensen die toekijken. Binnen ben je wel wat makkelijker bezig ivm weer etc.
Absoluut, dat moet gewoon gezellig worden! Hoop wel dat er stroom is, anders hebben we een probleem met onze koelkastjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:01 schreef Dingest het volgende:
Ik ben benieuwd naar die Carbage Run campings die ze gaan opzetten
Ah so, dat klinkt inderdaad minder. Primitief kamperen is op z'n tijd leuk, maar als je niet normaal kan schijten wordt het inderdaad minder. Wij nemen sowieso een aggregaat mee dus stroom is er altijd wel. Maar stromend water vind ik ook wel een pre, maar goed we zullen het zien. 5euro is natuurlijk ook 3x niks.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:36 schreef Dingest het volgende:
Nee, maar vorig jaar hadden ze bij de start 3 porta potti-hokkjes neergezet voor 250 teams + bezoekers, en dat was toch behoorlijk erg al naar 2 uurtjesDus ik ben vooral benieuwd hoe ze dat (en stromend water) gaan oplossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |