Ja, niet dus, ssao of beter is het onspeelbaar man.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 08:24 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Grote kans op ultraIk speel zonder aa alles ultra, 50-70 fps, met aa zo"n 30-40
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:30 schreef jpjedi het volgende:
Zeg, heeft iemand een server te huur voor een weekend? 4-5-6 november.
Of een 10-tal vrije slots die we zelf in kunnen vullen.
Anders zelf een server huren voor een maand ofzo? met de hele groep doen dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:30 schreef jpjedi het volgende:
Zeg, heeft iemand een server te huur voor een weekend? 4-5-6 november.
Of een 10-tal vrije slots die we zelf in kunnen vullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt? Nergens last van, loopt net zo vloeiend...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ja, niet dus, ssao of beter is het onspeelbaar man.
Hebben wij ook gedaan.. private server om in sandbox controls van vehicles onder de knie te krijgen, public om online te fraggen.. Was 30 euro voor een maand voor deze 2 servers (32 players), als je op een lan zit (zoals hier) is dat een paar euro de man...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:37 schreef dekkered het volgende:
[..]
Anders zelf een server huren voor een maand ofzo? met de hele groep doen dan.
(ik kom waarschijnlijk trouwens niet, misschien dat ik wel van af thuis nog wat rondjes mee doe)
wordt 'm niet denk. beide zijn erg traag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Heb even advies nodig. Heb absoluut geen topsysteem en heb de beta niet kunnen testen, maar wil BF een beetje redelijk draaien op een i3 2310 + Nvidia 520m?
misschien op low, maar ik denk dat het krap word, een laptop is ook niet om mee te gamenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Heb even advies nodig. Heb absoluut geen topsysteem en heb de beta niet kunnen testen, maar wil BF een beetje redelijk draaien op een i3 2310 + Nvidia 520m?
knifen die gast.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik vind het wel irritant dat teamkilling aanstaat. Net gewoon door een c4 in een helicopter opgeblazen door een teammate.
Ik was er al bang voor. Dan maar voor de 360 halenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
misschien op low, maar ik denk dat het krap word, een laptop is ook niet om mee te gamen
'k heb een laptop met i7 en gt540m en daar draait ie 'm met moeite op low, dus die i3 en 520m kan je denk nu zelf wel invullenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. Dan maar voor de 360 halen
Nee koop h'm gewoon voor de pc en doe er dan een nieuwe pc bijquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. Dan maar voor de 360 halen
ik speel op 40 45 fps en ik vind dat voldoendequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:13 schreef andreas612 het volgende:
snap er niks van, als ik m'n res omlaag gooit draait ie helemaal niet beter/soepeler.. op 1680 draait ie rond de 50fps dus net te doen
maargoed ..
Vond het al vreemd, dacht dat ik al een compleet topic gemist hadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:06 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wordt 'm niet denk. beide zijn erg traag.
wel een beetje faal TT, 't is nrtje 41 he
Dat hangt van de serverbevolking af.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:28 schreef Ame_thyst het volgende:
Paar potjes gedaan in 32 man server ipv 64, vind dat veel beter spelen eigenlijk. Minder deaths door debiel gespray, veel beter teamwork.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |