abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103701576
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:30 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Watje :{w
Idd. Je kan wel allerlei dingen emotioneel gaan lopen beschrijven met in elkaars armen liggen blablabla maar al die dingen die worden beschreven zijn imo simpelweg kroelen en dan heb je nog het uiterste en dat is neuken. Kroelen of neuken dus. Dat bedoelde ik, magnetron, dat begreep Loka dan weer wel. :)
pi_103701614
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:35 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Idd. Je kan wel allerlei dingen emotioneel gaan lopen beschrijven met in elkaars armen liggen blablabla maar al die dingen die worden beschreven zijn imo simpelweg kroelen en dan heb je nog het uiterste en dat is neuken. Kroelen of neuken dus. Dat bedoelde ik, magnetron, dat begreep Loka dan weer wel. :)
Niet dus, neuken is geen uiterste van kroelen, net zoals wurgen niet een uiterste is van masseren ;)
Ik denk dat jij Loka verkeerd begrepen hebt, niet ik :)
pi_103701638
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Niet dus, neuken is geen uiterste van kroelen, net zoals wurgen niet een uiterste is van masseren ;)
Maar... je begrijpt niet wat ik ermee wilde zeggen?
pi_103701680
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:38 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Maar... je begrijpt niet wat ik ermee wilde zeggen?
Loka beschrijft kroelen en jouw antwoord is "kroelen of neuken", wat dus niet klopt want neuken is geen uiterste van kroelen.
Dat is wat ik wilde zeggen EN waarom straw zo :? op je reageerde (wat je dus niet begreep)
pi_103701705
la la la la
pi_103701728
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Loka beschrijft kroelen en jouw antwoord is "kroelen of neuken", wat dus niet klopt want neuken is geen uiterste van kroelen.
Dat is wat ik wilde zeggen EN waarom straw zo :? op je reageerde (wat je dus niet begreep)
Hmm. Wat zij beschreef vind ik kroelen en ze zegt beter dan seks dus ik zeg kroelen of neuken dus.. maar goed, wat jij wilt ook.
pi_103701740
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:41 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Wat zij beschreef vind ik kroelen en ze zegt beter dan seks dus ik zeg kroelen of neuken dus.. maar goed, wat jij wilt ook.
Straw begreep je ook niet. Das wat ik wilde zeggen
pi_103701761
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:40 schreef formerjellybean het volgende:
la la la la
Die is vrolijk :P
pi_103701815
is er nou over mijn hele verhaal heengelezen ??? Ja ben ik ook wel loop de hele tijd met nummer van move like jagger in mijn hoofd . Ik sta er alleen een beetje versteld van dat ik al weer wakker ben want ik was pas rond 7 thuis . ik slaap als ik uit ben geweest vaak zo bizar kort.
pi_103701877
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:44 schreef formerjellybean het volgende:
is er nou over mijn hele verhaal heengelezen ??? Ja ben ik ook wel loop de hele tijd met nummer van move like jagger in mijn hoofd . Ik sta er alleen een beetje versteld van dat ik al weer wakker ben want ik was pas rond 7 thuis . ik slaap als ik uit ben geweest vaak zo bizar kort.
Nee hoor, helemaal niet overheen gelezen :)

Ik heb jaren terug iemand in mijn therapiegroep leren kennen en ben daar nog steeds bevriend mee.
We hebben 't eigenlijk nooit meer over die therapiegroep
Dat Martin zich ongemakkelijk voelde kan ik me op zich wel voorstellen

Wel gek. Ik ben later wel een paar keer iemand tegengekomen uit m'n oude therapiegroep en toen een kletspraatje mee gehad, maar had nooit behoefde om weer in contact te komen met die personen
pi_103701988
Ja op zich ook wel hoor ben eigenlijk verbaast dat we hebben staan praten sinds die met het meisje was . Het was namelijk zo hij stond buiten op een hoekje te rommelen waar iedereen het kon zien en ik als geintje niet wetende dat hij het was goh je moet een beter plekje vinden en toen zag ik dat het Martin was en ben toen even staan praten en hij vergat eigenlijk een beetje het meisje.
pi_103702015
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ja op zich ook wel hoor ben eigenlijk verbaast dat we hebben staan praten sinds die met het meisje was . Het was namelijk zo hij stond buiten op een hoekje te rommelen waar iedereen het kon zien en ik als geintje niet wetende dat hij het was goh je moet een beter plekje vinden en toen zag ik dat het Martin was en ben toen even staan praten en hij vergat eigenlijk een beetje het meisje.
_O-
Auw haha!
pi_103702073
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee hoor, helemaal niet overheen gelezen :)

Ik heb jaren terug iemand in mijn therapiegroep leren kennen en ben daar nog steeds bevriend mee.
We hebben 't eigenlijk nooit meer over die therapiegroep
Dat Martin zich ongemakkelijk voelde kan ik me op zich wel voorstellen

Wel gek. Ik ben later wel een paar keer iemand tegengekomen uit m'n oude therapiegroep en toen een kletspraatje mee gehad, maar had nooit behoefde om weer in contact te komen met die personen
Ik heb eerst een paar contacten die over waren gebleven van de therapie maar ik merkte dat het uiteindelijk steeds over problemen ging en ze ook steeds terugvielen en toen heb ik voor mezelf gekozen omdat ik juist belangrijk vond weer gewone contacten te zien te vinden en mijn leven moest opbouwen en achteraf ben ik er blij mee dat ik dat heb gedaan.
Anders bleef ik in zo'n kringetje zitten
pi_103702124
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

_O-
Auw haha!
Ik snapte hem ook niet helemaal hoor , ik zou eigenlijk het gesprek niet aangaan in zo'n situatie en martin kan heel bot zijn wat die dus totaal niet was. Het meisje vond het geloof ik wel minder , maar daar kan ik niets aan doen.
pi_103702360
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:55 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik heb eerst een paar contacten die over waren gebleven van de therapie maar ik merkte dat het uiteindelijk steeds over problemen ging en ze ook steeds terugvielen en toen heb ik voor mezelf gekozen omdat ik juist belangrijk vond weer gewone contacten te zien te vinden en mijn leven moest opbouwen en achteraf ben ik er blij mee dat ik dat heb gedaan.
Anders bleef ik in zo'n kringetje zitten
Dan heb je er niks aan idd.
Zulke mensen noem ik altijd kling-ons (klingons :P).
Ze gebruiken je vooral om (op tactloze manier) hun klachten en hun leed bij je te dumpen en klampen zich aan je been vast

Dat heb ik met die vriend totaal niet, we hebben 't gewoon over hier en nu en zo
pi_103702498
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan heb je er niks aan idd.
Zulke mensen noem ik altijd kling-ons.
Ze gebruiken je vooral om (op tactloze manier) hun klachten en hun leed bij je te dumpen en klampen zich aan je been vast

Dat heb ik met die vriend totaal niet, we hebben 't gewoon over hier en nu en zo
Ja dat is ook veel beter en ik merk ook gewoon dat ik met andere over luchtige dingen kan praten en leuke dingen en dat vind ik heel belangrijk, tuurlijk heb je ook weleens mindere dingen maar ik vind meer dat de prettige dingen moeten overheersen niet de problemen
pi_103702629
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:11 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja dat is ook veel beter en ik merk ook gewoon dat ik met andere over luchtige dingen kan praten en leuke dingen en dat vind ik heel belangrijk, tuurlijk heb je ook weleens mindere dingen maar ik vind meer dat de prettige dingen moeten overheersen niet de problemen
Klopt.

Vogig jaar zat ik in een praatgroep en er was 1 kerel die wel meer contact met me wou. Aardige kerel verder maar wel 1tje die wanhopig op zoek was naar contact. Ik heb er maar voor bedankt want, ook al is hij best aardig en zo, zo iemand zuigt je helemaal leeg
pi_103702757
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt.

Vogig jaar zat ik in een praatgroep en er was 1 kerel die wel meer contact met me wou. Aardige kerel verder maar wel 1tje die wanhopig op zoek was naar contact. Ik heb er maar voor bedankt want, ook al is hij best aardig en zo, zo iemand zuigt je helemaal leeg
Ja of ze blijven in de therapiewereldje en dat is ook niet zo handig. Kijk als ik ze tegenkom leuk gewoon praten maar daar blijft het ook bij .
pi_103702814
huh wat is het stil verder iedereen weg ??
pi_103702880
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:23 schreef formerjellybean het volgende:
huh wat is het stil verder iedereen weg ??
Yep, we hebben nu ons kleine privé forum hehe :P
pi_103703027
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Yep, we hebben nu ons kleine privé forum hehe :P
Ik snap het niet altijd als ik bizar laat thuis kom dus was zoiets van 7 uur dan slaap ik maar heel weinig en ik moet gewoon weer verder vanavond
pi_103703074
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:31 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik snap het niet altijd als ik bizar laat thuis kom dus was zoiets van 7 uur dan slaap ik maar heel weinig en ik moet gewoon weer verder vanavond
Heb je misschien zo weinig slaap nodig? Of haal je het later weer in?
pi_103703151
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb je misschien zo weinig slaap nodig? Of haal je het later weer in?
Haal het later wel in O-) Morgen is het lekker zondag en blijf dus dus dan kan het
pi_103703313
Ik word straks opgehaald om m'n moeder te helpen met haar printer. Ze kon alleen maar een handleiding in 't Chinees vinden en is toch maar aan de slag gegaan!! _O-
Ach, moedertje toch O+
pi_103703402
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik word straks opgehaald om m'n moeder te helpen met haar printer. Ze kon alleen maar een handleiding in 't Chinees vinden en is toch maar aan de slag gegaan!! _O-
Ach, moedertje toch O+
ah dat is ook wel weer leuk even prutsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')