Dat is wel heel ver terug. En volgens mij heb ik eerder vandaag al een beetje gelezen wat daar allemaal gebeurd isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
Als je zin hebt om te lezen dan moet je even het topic terug lezen van afgelopen nacht
Mwah dat wel, maar aan de andere kant geloof ik wel dat het goed is voor je persoonlijkheid en vertrouwen om geliefd te zijn en te beseffen dat je wel iets meer waard bent dan enkel 4 muren om je heen. (daarmee zeg ik dus niet dat dit de goede oplossing is)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wacht maar tot deze knul liefdesverdriet kent/gedumpt wordt
Geluk dat ik besloot om nog even welterusten te zeggen in dit topic danquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was vanaf half twee bezig met een toets, zat in een trein zonder internet, en was aan het werk
Nu mis ik hem best wel
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Mwah dat wel, maar aan de andere kant geloof ik wel dat het goed is voor je persoonlijkheid en vertrouwen om geliefd te zijn
Die komt hard aan.quote:en te beseffen dat je wel iets meer waard bent dan enkel 4 muren om je heen.
Dat zie je toch niet als een aanval?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
[..]
Die komt hard aan.
Je kunt ook geliefd worden door vrienden. Door samen te lachen en te ouwehoeren etc..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mwah dat wel, maar aan de andere kant geloof ik wel dat het goed is voor je persoonlijkheid en vertrouwen om geliefd te zijn en te beseffen dat je wel iets meer waard bent dan enkel 4 muren om je heen. (daarmee zeg ik dus niet dat dit de goede oplossing is)
Dat hebben wij ook gehad hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:14 schreef mrk.n het volgende:
Mijn vriendin is hier en is werkelijk in slaap gevallen, niks kroelen enzovoort.Ik ga d'r zo ook maar naast liggen slapen dan.
Over die discussie dat je niet altijd samen moet zijn binnen een relatie ben ik het mee eens aangezien je ook je eigen dingen hebt. Ik denk ook dat altijd samen zijn gaat vervelen en je je dan aan sneller elkaar gaat ergeren.
Wel heb ik nu aangezien ik nét in een relatie zit, ik simpelweg zo vaak mogelijk samen wil zijn met haar. Ieder moment wanneer het mogelijk is als het ware, vandaar soms ook de nachten inhalen als we elkaar overdag niet hebben gezien (zoals nu de bedoeling was). Als we niet bij elkaar zijn smsen/pingen en/of bellen we elkaar ook heel vaak maar dat gaat allemaal wel weer minderen in de toekomst vermoed ik.
Je hoeft mij niet te overtuigen hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je kunt ook geliefd worden door vrienden. Door samen te lachen en te ouwehoeren etc..
En wat dan als je én geen relatie én geen vrienden hebt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je kunt ook geliefd worden door vrienden. Door samen te lachen en te ouwehoeren etc..
Uiteraard, was ook meer voor benzin bedoeldquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor
Eerst beginnen met vrienden dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
En wat dan als je én geen relatie én geen vrienden hebt?
Is volgens mij ook wel normaal, al is het tussen haar en mij misschien wel wat overdreven voor de omgeving dat kleffe gedoe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook gehad hoorMijn vriend woonde in amsterdam en ik tijdelijk thuis, en ik ben vanaf het begin elke avond in Amsterdam geweest, om om 1 uur terug naar huis te rijden, tot we maar zijn gaan samenwonen
Zoals ik zeg, de kans op een vriendin lijkt gewoon groter. Ik zoek de makkelijkste weg naar geluk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het ligt bij mij gewoon heel gevoelig. Neem het jou niet kwalijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet als een aanval?
Toch ken ik een stel van in de twintig die allebei van die lelijke onsociale mensen zijn (hard maar de waarheid), geen vrienden/sociaal leven hebben (alleen maar werk) maar toch al een stuk of zes jaar gelukkig zijn met elkaar. Wonen nu samen, zij is nu in verwachting en alles. Het is mogelijk, kans is alleen groot dat wanneer het uitgaat, jij niemand hebt behalve mogelijke familie.quote:
Misschien. Er zijn denk ik wel een paar vrouwelijke benzin's op de wereld. Maar bij de gemiddelde vrouw zul je dan geen kans hebben vrees ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, de kans op een vriendin lijkt gewoon groter. Ik zoek de makkelijkste weg naar geluk.
[..]
Het ligt bij mij gewoon heel gevoelig. Neem het jou niet kwalijk.
Waarom niet? Waarom eisen vrouwen dat je vrienden hebt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Misschien. Er zijn denk ik wel een paar vrouwelijke benzin's op de wereld. Maar bij de gemiddelde vrouw zul je dan geen kans hebben vrees ik.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom eisen vrouwen dat je vrienden hebt?
Je wordt trouwens niet per definitie gelukkig van een vrouw en een relatie. Ik weet niet waar je dat beeld vandaan haalt, je wil namelijk je geluk laten afhangen van een relatie. Maar goed, dit is je al zo vaak verteld en je blijft die domme opmerkingen herhalen. Zodra jij niet aan jezelf werkt, krijg je ook geen vriendin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Toch ken ik een stel van in de twintig die allebei van die lelijke onsociale mensen zijn (hard maar de waarheid), geen vrienden/sociaal leven hebben (alleen maar werk) maar toch al een stuk of zes jaar gelukkig zijn met elkaar. Wonen nu samen, zij is nu in verwachting en alles. Het is mogelijk, kans is alleen groot dat wanneer het uitgaat, jij niemand hebt behalve mogelijke familie.
Ik lijk heel erg op jou.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mja, al zal dat op mijn leeftijd natuurlijk ook wel een stuk lastiger zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |