Ik was gisteren bij de kapper. Nou ja, ze was bij mij. Ik dacht: doe eens iets andersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:14 schreef Maes het volgende:
Er gaat wel een stuk af, maar kort en rood? DAT NOOIT
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de kapper. Nou ja, ze was bij mij. Ik dacht: doe eens iets anders
* morgen even naar de pruikenwinkel gaat
Stinkerdquote:
Ja zeg, jij viel vorige week in slaap terwijl ik de hele avond voor jou zat te fokkenquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de kapper. Nou ja, ze was bij mij. Ik dacht: doe eens iets anders
* morgen even naar de pruikenwinkel gaat
Hè verdorie, op zo'n cruciaal moment kan ik mijn cam weer eens niet vinden. Wat vervelend zegquote:
Nou meid, wat een dwaamaaaaaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hè verdorie, op zo'n cruciaal moment kan ik mijn cam weer eens niet vinden. Wat vervelend zeg
Stuur Sjefke op 'm afquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Waarom bijt mijn kitten in vingersEcht HEEL HEEL hard ook
HONGERRRRRRRRquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Ben jij helemaal gestopt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef Maes het volgende:
Ik zocht een foto van mezelf met sigaret. Moest gelukkig goed zoeken
Zo lekker met 1 tandje net onder je nagel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Jij bent al een mooi poosje gestopt toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef Maes het volgende:
Ik zocht een foto van mezelf met sigaret. Moest gelukkig goed zoeken
Lafs joe toetoetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dát bedoel ik dus. Jij snapt me heIk hou van je
We konden wel trouwen. Hoewel... ik denk dat ik dat officieel niet nog een keer magquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |