Buurman!quote:
Uit de hand gelopen nieuwbouwdorp.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mijn buurdorp dus.
Nouja, dorp... zo klein is 't niet.
Dat is het dus preciesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik zeg het iedere keer: kutplaat, maar ik word er blij van!
je hebt ook rare tatoeage op je lichaam?quote:
Ik moet vooral aan DE clip denken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
JAAAAAAAAAAA! Hot Chelle Rae!
ik zeg het iedere keer: kutplaat, maar ik word er blij van!
en met Amy Whinehousequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:22 schreef Droopie het volgende:
Roosmarijn is perfect voor herdenkingsradio. De nacht van het overlijden van michael jackson was ze perfect, goede stem en sfeer voor dat soort gelegenheden.
Laten we hopen dat er dan niet al te snel weer mensen doodgaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:22 schreef Droopie het volgende:
Roosmarijn is perfect voor herdenkingsradio. De nacht van het overlijden van michael jackson was ze perfect, goede stem en sfeer voor dat soort gelegenheden.
ja, die is echt episch. heb alleen de hele versie nog niet op yt kunnen vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik moet vooral aan DE clip denken.
Is ervan afgehaald door de uploader.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die is echt episch. heb alleen de hele versie nog niet op yt kunnen vinden
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Is ervan afgehaald door de uploader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |