''Ja, nu ik je toch spreek, had je gehoord dat je dochter het met mijn buurman heeft gedaan?''quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:16 schreef Swomp het volgende:
Altijd hopen dat er gênante verhalen langskomen.
Heeft u het wel is met een neger gedaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
''Ja, nu ik je toch spreek, had je gehoord dat je dochter het met mijn buurman heeft gedaan?''
Lekker op tijd erbij merk ik.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
''Ja, nu ik je toch spreek, had je gehoord dat je dochter het met mijn buurman heeft gedaan?''
quote:
Ik bedoel nu dit livequote:
Volgens mij zijn er van die youtubers die vanalles online gooien. En anders komt het vast in de compilatiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef Swomp het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel nu dit live![]()
*Is iemand dit op aan het nemen
Hoe lang gaat die compilatie van deze nacht eigenlijk worden... Speelfilm-lengte?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er van die youtubers die vanalles online gooien. En anders komt het vast in de compilatie
http://www.youtube.com/user/3FMVid
TwitWouter en 3FMVid gooien zo'n beetje alles online terwijl het bezig is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef Swomp het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel nu dit live![]()
*Is iemand dit op aan het nemen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
TwitWouter en 3FMVid gooien zo'n beetje alles online terwijl het bezig is.
Ah nvm, heb al een mooie gevondenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er van die youtubers die vanalles online gooien. En anders komt het vast in de compilatie
http://www.youtube.com/user/3FMVid
Joh, dit wordt op TIG plekken opgenomen, bij zowel 3FM zelf als bij enkele fanboys. Komt vast goed.quote:
Gewoon op DVD uitbrengen, tegen kleine betaling?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe lang gaat die compilatie van deze nacht eigenlijk worden... Speelfilm-lengte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |