quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Shar![]()
Ik zat gisteren nog aan mijn ouders te vertellen hoeveel tramelant je had gehad met het kattebeest.
Wtf, lekker assertief meisje dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
Damn gister weer wat vaags meegemaakt in kroeg. Kerel word dronken, krijgt onenigheid met vriendin. Smijt hij zo maar een half glas bier over haar schoenen, we dronken voor de duidelijkheid uit 1 liter glazen. Haalt die vriendin van hem ook nog doodleuk een nieuw glas bier. Maar dat kreeg hij niet echt meer mee.
Hij was op dat moment weg gelopen. Ik had toen echt zo iets van fuck it, je wordt nooit beloond voor het weggooien van grote hoeveelheden bier in mijn buurt. Dus heb ik dat glas leeggezopen. Het moet niet gekker worden. Hij heeft er toch niks van meegekregen. Nee dat was geen lekker ventje als hij dronken is.
Game Mania.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waar heb je m besteld? Ik bij amazon en had m vandaag, vriend van me die m bij Zavvi besteld had had m vandaag ook!
Goed dat je het zegt! Heb ik morgen een uurtje langer om van alles en nog wat te doenquote:
En gare AI? en unlimited vijanden ofzo :Squote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik vind van niet, hij is wel erg linear..
Echt he, ik heb er nog wel even mee gepraat maar ik ga mij echt niet met die relatie bemoeien. Ik ken ze amper. Ik heb er wel geslapen van gisteren op vandaagquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wtf, lekker assertief meisje dan.
Is je hoofdpijn nu wel weg?quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:21 schreef Rossdale het volgende:
Morgen
Ik was gisteravond met enorme hoofdpijn in bed gaan liggen en ben zojuist, zo'n 14 uur later, pas weer ontwaakt![]()
Hoezo slaaptekort? Normaal lukt het me echt niet om langer dan 6 a 7 uur in bed te liggen.
Ik krijg juist van zo lang slapen altijd hoofdpijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:21 schreef Rossdale het volgende:
Morgen
Ik was gisteravond met enorme hoofdpijn in bed gaan liggen en ben zojuist, zo'n 14 uur later, pas weer ontwaakt![]()
Hoezo slaaptekort? Normaal lukt het me echt niet om langer dan 6 a 7 uur in bed te liggen.
Pics!quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, de TT is niet waar. Ik heb helemaal geen onderbroek aan, alleen maar m'n kamerjas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Pics!Liever pics van dat andere deel uit de TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Gewoon even je C-schijf openen danquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:05 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Liever pics van dat andere deel uit de TT
quote:
Externe harde schijf, H:quote:
ZING!!!!quote:
Goed zo!quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo eindelijk weer eens hardgelopen en gisteren al naar de sportschool geweest!
* Lotje-Plusone is trots op zichzelf!
quote:
En je kan het hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
En nu weer ongegeneerd chocolade etenmaar goed heft elkaar op zullen we maar zeggen
quote:
Hmm, mezelf nooit gezien als surrogaatFruit maar vooruitquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
You make my day! Normaal zegt fruit zulke lieve dingen tegen me maar die is er nu niet, dus thnx!
Oh maar lieve poit zo bedoel ik het ook helemaal nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, mezelf nooit gezien als surrogaatFruit maar vooruit
Omdat jij het bent!
Da's niet externquote:
Ligt er maar net aan hoe vrijpostig je er mee bentquote:
Ik neem altijd een regenjas mee als ik naar buiten gaquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe vrijpostig je er mee bent
Zelfs als het droog is?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:08 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik neem altijd een regenjas mee als ik naar buiten ga
Hij zal helaas nog veel vaker crashenquote:
Nee is pas de eerste van de volgende maandquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:36 schreef wc-eend het volgende:
Lotje, je moet fruit voortaan wel wat zakgeld geven hoor
quote:
Ik reken wel dikke rente hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee is pas de eerste van de volgende maand
Als hij zijn regenjas aan heeft, is ie altijd nat.quote:
Tsssss ik ben heel sociaal... Ik heb voor twee mensen voorgeschotenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:36 schreef Nebo het volgende:
Tim wel, maar die is blijkbaar niet zo sociaal aan tafel! Ik ben er voor het eten vandoor gegaan, ga vanavond nog langs bij vriendinnen
Mensen beginnen misbruik van je te makenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:58 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Tsssss ik ben heel sociaal... Ik heb voor twee mensen voorgeschoten
Geintjequote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:23 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gewoon koken op zondag.
[ afbeelding ]
Ik ben echt net klaar met werken en heb niet gelunched, ik vind een pizza prima kunnen..quote:
weljaaaquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt net klaar met werken en heb niet gelunched, ik vind een pizza prima kunnen..
Truste lieverd! Ik ga ook nog even douche en dan lekker het mandje in!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga zo klaarmaken en richting bedje, truste all![]()
Ik zal voor je duimen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef Nebo het volgende:
Ik ga zo ook lekker mijn bed in. Morgen hard studeren en in de middag een belangrijk telefoontje die nogal bepalend gaat zijn voor mijn verdere carrière in de psychologie. Hopelijk gaat het de goede kant op
Je roept maar eens als je online wilt.quote:
Trusten Sharquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga zo klaarmaken en richting bedje, truste all![]()
Alvast trusten en duim voor je dat het goed gaat komen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef Nebo het volgende:
Ik ga zo ook lekker mijn bed in. Morgen hard studeren en in de middag een belangrijk telefoontje die nogal bepalend gaat zijn voor mijn verdere carrière in de psychologie. Hopelijk gaat het de goede kant op
Succes kerelquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef Nebo het volgende:
lol, ik level 1quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Succes kerel! En nu wel ff genoeg BF3, lvl 18 atm
Geen dank. Ze waren lekker hè?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:22 schreef Poit het volgende:
Er zijn heerlijke pannenkoeken voor me gemaakt
Pannekoeken met extra veel liefde zijn altijd heerlijkquote:
Sharquote:
Ik had het gezien, 1 potje ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:31 schreef Poit het volgende:
[..]
lol, ik level 1![]()
Al een hele prestatie al zeg ik het zelf
Nog niet geprobeerd! Vanavond maar even doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
![]()
En nog aan de praat kunnen krijgen?
[..]
Ik had het gezien, 1 potje ofzo?
Ging het nog een beetje.
Je mag altijd joinen als ik ergens bezig ben of je gooit maar iets in de chat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:52 schreef wc-eend het volgende:
Mensen die vanavond zin hebben om samen een potje op de pc te spelen?
Zag dat het niet goed ging de eerste keer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd! Vanavond maar even doenZo eerst naar het ziekenhuis en daarna moet ik voor mijn windows 7 certificaten training volgen
Het viel me niet enorm tegen eigenlijk. Heb best wat kills kunnen maken enzo, teamplay ging ook redelijk. Had zin in nog een potje maar moest van mezelf naar bed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
![]()
En nog aan de praat kunnen krijgen?
[..]
Ik had het gezien, 1 potje ofzo?
Ging het nog een beetje.
Ja zodra ik BF3 aanklik wordt het beeld zwart en krijg gelijk error dat BF vastgelopen is, dus vanavond even wat dingen testen maar had er gister weinig zin in, was te druk bezig met andere dingenquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Je mag altijd joinen als ik ergens bezig ben of je gooit maar iets in de chat.
[..]
Zag dat het niet goed ging de eerste keer.
Controle in het zh hoop ik?
Win 7 is gelukkig niet al te lastig, hopelijk geen al te saaie stof.
teamplay hangt het wel veel van af, gelukkig op de meeste servers wel te vinden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:55 schreef Poit het volgende:
Het viel me niet enorm tegen eigenlijk. Heb best wat kills kunnen maken enzo, teamplay ging ook redelijk. Had zin in nog een potje maar moest van mezelf naar bed.
Vanavond krijg ik visite, weet niet hoe laat die vertrekt anders doe ik wel een potje mee.
Drivers updaten lost de meeste problemen opquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja zodra ik BF3 aanklik wordt het beeld zwart en krijg gelijk error dat BF vastgelopen is, dus vanavond even wat dingen testen maar had er gister weinig zin in, was te druk bezig met andere dingenZH is checkup en kijk nieuwe dokter en nieuwe onderzoeken
en Win7 rammen we zo even doorheen, maar moet natuurlijk wel certificaten hebben dus wil het wel even doen!
Zeker weten! Al heb ik hem voor de 360 dus dat wordt moeilijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:52 schreef wc-eend het volgende:
Mensen die vanavond zin hebben om samen een potje op de pc te spelen?
ach, ik heb hem helemaal niet, dus dat is nog lastiger denk ik...quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeker weten! Al heb ik hem voor de 360 dus dat wordt moeilijk
het is op een net nieuwe installatie geïnstalleerd dus alle drivers zijn al up to date enzoquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:59 schreef Solique het volgende:
[..]
teamplay hangt het wel veel van af, gelukkig op de meeste servers wel te vinden.
Ik lag zelf ook vroeg op bed dus zag dat je potje aan het spelen was.
[..]
Drivers updaten lost de meeste problemen op
En vannacht zijn er wat updates en fixes geweest.
Spannend dus in het zh maar hopelijk wel positief.
Ja, certificatenmoet er ook nog eens een zooi halen
ok, dan is het gewoon BFquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is op een net nieuwe installatie geïnstalleerd dus alle drivers zijn al up to date enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |