Het doordrukpapier is niet van belang.quote:Disclaimer
De gegevens in deze database zijn ontleend aan de Tekstenbundel voor misdrijven, overtredingen en Mulder-gedragingen van het ministerie van Veiligheid en Justitie. De bedragen zijn richtbedragen. Ze geven aan welke sanctie de politie of het Openbaar Ministerie als regel in eerste instantie oplegt. In bijzondere gevallen gelden andere bedragen. Bovendien kan, als een zaak eventueel voor de rechter komt, de rechter anders beslissen. Dat betekent dat in voorkomende gevallen aan de gegevens uit deze database geen rechten kunnen worden ontleend.
Bedankt, dan mogen wij allemaal weer een extra belastingcentje afdragen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:04 schreef gers het volgende:
Zowiizo in bezwaar door de middel van de wob , mischien was de agent niet bevoegd . Kleine kans maar misschien heb je geluk
Dat bedoel ik veel te laag, maar wie weet komt er openbare dronkenschap bijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:04 schreef DJKoster het volgende:
http://www.om.nl/onderwerpen/boetes/?boete_tree=13751,3116#keuzes
¤ 180,- Tenzij de OvJ anders beslist.
[..]
Het doordrukpapier is niet van belang.
Dat is dan spijtig, maar vanuit moreel perspectief kan ik er niet bij dat dit een boete waard is. Als dit daadwerkelijk niet mocht, hadden die paupers in blauw mij hier ook gewoon op kunnen wijzen zonder mij te intimideren met dergelijke boetes. Het was maar een container, ik heb niemand schade toegebracht. Waar deze wereld heen moet begrijp ik af en toe echt niet meer...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Bedankt, dan mogen wij allemaal weer een extra belastingcentje afdragen..
Hoe werkt die WOB dan precies?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:04 schreef gers het volgende:
Zowiizo in bezwaar door de middel van de wob , mischien was de agent niet bevoegd . Kleine kans maar misschien heb je geluk
Maar ik lees ook dingen over 180 euro voor het laten omvallen van een fiets. Ik schijt hem nu wel even, weet je...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:16 schreef sirhc1 het volgende:
3 jaar geleden heb ik er ook zo 1 gehad (+ nachtje cel)... 4 weken later een acceptgiro a ¤55,- ..
Je moet niet zo veel zuipen als je er niet tegen kan, scheelt knaken!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:15 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Dat is dan spijtig, maar vanuit moreel perspectief kan ik er niet bij dat dit een boete waard is. Als dit daadwerkelijk niet mocht, hadden die paupers in blauw mij hier ook gewoon op kunnen wijzen zonder mij te intimideren met dergelijke boetes. Het was maar een container, ik heb niemand schade toegebracht. Waar deze wereld heen moet begrijp ik af en toe echt niet meer...
Dat staat hier volkomen los van, ik ben van mening dat wat ik deed in geen enkele wijze schade of wat dan ook aan wie dan ook had kunnen toebrengen. Eerder zie ik hier simpelweg intimiderend en onnodig optreden van de politie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:21 schreef GJonline het volgende:
[..]
Je moet niet zo veel zuipen als je er niet tegen kan, scheelt knaken!
Dat is gewoon het eerste probleem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:15 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Dat is dan spijtig, maar vanuit moreel perspectief kan ik er niet bij dat dit een boete waard is. Als dit daadwerkelijk niet mocht, hadden die paupers in blauw mij hier ook gewoon op kunnen wijzen zonder mij te intimideren met dergelijke boetes. Het was maar een container, ik heb niemand schade toegebracht. Waar deze wereld heen moet begrijp ik af en toe echt niet meer...
Dat is jouw perceptie. En zoals ik al eerder heb aangekaart hoef ik geen moreel advies.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:30 schreef klipper het volgende:
[..]
Dat is gewoon het eerste probleem.
Het was maar, alsof het dan opeens minder erg is.
Was het jouw container?, nee blijf er dan ook vanaf.
Of zet je thuis ook je voordeur open zodat iedereen maar kan pakken wat hij of zij wilt?
Je had een slok teveel op zoals jezelf zegt, en in het algemeen valt er met dat soort mensen niet te praten.
Een betere wereld heb je overigens zelf in de hand.
En aangezien het soms niet goedschiks kan dan maar kwaadschiks.
Zie het als de boete, die wilde je ook niet maar kreeg je wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:32 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Dat is jouw perceptie. En zoals ik al eerder heb aangekaart hoef ik geen moreel advies.
Als je geen moreel advies wilt ga dan ook niet hier lopen zeuren. Jij hebt iets gedaan wat volgens de wet niet mag en ik ben het volkomen eens met meneer agent. Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven punt. Nu je dat niet hebt gedaan mag je ook opdraaien voor de consequenties dus betalen die boete....pauper.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:32 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Dat is jouw perceptie. En zoals ik al eerder heb aangekaart hoef ik geen moreel advies.
Ik heb fucking nergens de wet overtreden aangezien ik godverdomme toch geen problemen met de rechtmatige eigenaren van die container had?! Zij vroegen mij onder gemoedelijke omstandigheden om die container wel weer even terug te zetten en oom agent had hier gewoon niets mee te maken. Leer eens lezen, analfabetische pauper dat je zelf bent. Daarnaast, als ik wel een moreel advies wilde hebben, dan had ik dit wel bij F&L geplaatst. Ik word hier echt strontchagrijnig van. Ik heb niets verkeerds gedaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:01 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Als je geen moreel advies wilt ga dan ook niet hier lopen zeuren. Jij hebt iets gedaan wat volgens de wet niet mag en ik ben het volkomen eens met meneer agent. Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven punt. Nu je dat niet hebt gedaan mag je ook opdraaien voor de consequenties dus betalen die boete....pauper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |