Ik doe dit niet wekelijks ofzo hoor, hopelijk was het 1maligquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Het zijn wel mooie verhalen dat geef ik toe, maar als ik zulke shit deed wanneer ik dronken was zou ik denk ik zijn gestopt met drinken.
Ik stop ook altijd met drinken na zulke avonden. Om de volgende dag weer te beginnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Het zijn wel mooie verhalen dat geef ik toe, maar als ik zulke shit deed wanneer ik dronken was zou ik denk ik zijn gestopt met drinken.
Nee moet er niet aan denken dat ik zulke rare dingen ga doen. Op zich wil ik best een keer een paar biertjes drinken op een avond maar steeds houden dit soort verhalen mij tegen. Ben toch een beetje bang voor de gevolgen.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb netjes al mijn kleren inclussief telefoon en portemonee met inhoud netjes op een stapeltje buiten gelaten.
Zo konden mijn kleren lekker drogen in de regen en kon ik lekker opdrogen in mijn vers ondergekotste bed
Alle spullen lagen nog wel netjes buiten de volgende dag
Ik heb al mijn spullen toch nog?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:43 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Nee moet er niet aan denken dat ik zulke rare dingen ga doen. Op zich wil ik best een keer een paar biertjes drinken op een avond maar steeds houden dit soort verhalen mij tegen. Ben toch een beetje bang voor de gevolgen.
Ja maar je had jezelf niet meer in de hand en misschien had je wel veel ergere dingen gedaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb al mijn spullen toch nog?
Had alleen wat uitslag op mijn armen omdat ik via brandnetels de sloot uit moest
Nog erger dan ditquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:44 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Ja maar je had jezelf niet meer in de hand en misschien had je wel veel ergere dingen gedaan
Ik snap niet dat je zo trots bent hieropquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog erger dan dit
Godsamme ben blij dat ik nog leef man
Ja ik drink zelf helemaal niet hoor, heb dat niet nodig maar ik vind verhalen van anderen altijd wel grappigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:43 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Nee moet er niet aan denken dat ik zulke rare dingen ga doen. Op zich wil ik best een keer een paar biertjes drinken op een avond maar steeds houden dit soort verhalen mij tegen. Ben toch een beetje bang voor de gevolgen.
Ik snap niet dat jij mij nog steeds dm stuurt over hoe tof je mij eigelijk vindtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:46 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zo trots bent hierop
Hahaha ja dat wel maar vind het ook wel onverantwoordelijk van die personen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:47 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja ik drink zelf helemaal niet hoor, heb dat niet nodig maar ik vind verhalen van anderen altijd wel grappig
Dat doe ik helemaal nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij mij nog steeds dm stuurt over hoe tof je mij eigelijk vindt
Neger moet ik ze posten ofzo?quote:
Dat heb ik helemaal niet gezegdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Kloonscanner stevenmac26
Ik vind je echt best wel tof eigelijk
Nog ontkennen ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:50 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd
Ja maakt mij niks uit, dat zijn toch de zwakkeren van de samenleving. Die vallen als eerste afquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:48 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Hahaha ja dat wel maar vind het ook wel onverantwoordelijk van die personen hoor
que?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja maakt mij niks uit, dat zijn toch de zwakkeren van de samenleving. Die vallen als eerste af
Nou ik drink vrij veel (niet vaak maar als je het doet moet je het goed doen zeg ik altijd) en ik heb eigenlijk nooit hele stomme dingen gedaan. Des te leuker om anderen het wel te zien doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:43 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
waarom doe jij zo?quote:
Is toch geniaal. Je kunt het geen vriendengroep noemen als je elkaar niet minstens één keer hebt zien kotsenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik drink vrij veel (niet vaak maar als je het doet moet je het goed doen zeg ik altijd) en ik heb eigenlijk nooit hele stomme dingen gedaan. Des te leuker om anderen het wel te zien doen.
Dit dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Is toch geniaal. Je kunt het geen vriendengroep noemen als je elkaar niet minstens één keer hebt zien kotsen
Eens. En tevens is er niks broederlijker dan schouder aan schouder staan te nekkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Is toch geniaal. Je kunt het geen vriendengroep noemen als je elkaar niet minstens één keer hebt zien kotsen
Nou ja kotsen moet je toch wel proberen te vermijden, maar shit happens inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik kots eigenlijk alleen maar door adten tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik kots me een ongeluk in mijn leven![]()
Kan er meteen weer veel meer in / word ik minder brak wakker
Irritant inderdaad. Of als je al ergens zwaar veel hebt gezopen en je komt bij van die homo's die pas bij het uitgaan beginnen met drinken (00:00) en zij ultra snel de ene na de andere opzuipen en je de hele tijd ook bier gaan aanbieden terwijl je zelf al om 18:00 bent begonnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:54 schreef Nikmans het volgende:
Drank doet mij altijd de nek om, zit je lekker te pinteren wil opeens iemand tequila gaan halen 'doe me er ook maar een' en voordat je het weet heb je er zeven op en dan weet je het alweer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |