Hahaha, Amsterdamsche eindbaasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was alleen en moest via een brandnetbosje er weer uit klimmen
Zitten ook dikke barsten in mijn telefoon omdat ik mijn huissleutel niet uit mijn broekzak kreeg en toen maar mijn broek uittrok en ging rammen op de grond om ze eruit te krijgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, Amsterdamsche eindbaas [ afbeelding ]
Okéquote:
jij?quote:
Ik weet niet man, ik zie hem woensdag weerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:26 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Waar is buffalosoljah?
fobowaardigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:26 schreef Splutje het volgende:
Stevenmac28Wat een faalhaas, beetje proberen te lijken op maarschalk stevenmac26
deze manquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:27 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
ik ben skonk btw en ik ga nu naar osso het is bijna jonko tym
Damn geef die broeder een boks dan van Nikmansquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niet man, ik zie hem woensdag weer![]()
Zal ik doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Damn geef die broeder een boks dan van Nikmans
Op zulke momenten moet je jezelf afvragen of je eigenlijk wel alcohol zou moeten drinken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zitten ook dikke barsten in mijn telefoon omdat ik mijn huissleutel niet uit mijn broekzak kreeg en toen maar mijn broek uittrok en ging rammen op de grond om ze eruit te krijgen
Ja lekker laat dan ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Op zulke momenten moet je jezelf afvragen of je eigenlijk wel alcohol zou moeten drinken.
Onzin. Goed verhaal tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:23 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Ja moet je ook niet zo veel drinken. Sommige mensen kennen hun grenzen niet.
Beter laat dan nooit. Ik begrijp dat je naar binnen moest. Ik begrijp niet hoe je tot de conclusie komt dat het wel een goed idee is om je broek uit te trekken en er mee te gaan staan wapperen om zo makkelijker bij je sleutels te komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja lekker laat dan ook
Ik moest toch naar binnen of niet
Sterker nog, ik heb netjes al mijn kleren inclussief telefoon en portemonee met inhoud netjes op een stapeltje buiten gelaten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit. Ik begrijp dat je naar binnen moest. Ik begrijp niet hoe je tot de conclusie komt dat het wel een goed idee is om je broek uit te trekken en er mee te gaan staan wapperen om zo makkelijker bij je sleutels te komen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb netjes al mijn kleren inclussief telefoon en portemonee met inhoud netjes op een stapeltje buiten gelaten.
Zo konden mijn kleren lekker drogen in de regen en kon ik lekker opdrogen in mijn vers ondergekotste bed
Alle spullen lagen nog wel netjes buiten de volgende dag
[..]
Sterker nog, ik heb netjes al mijn kleren inclussief telefoon en portemonee met inhoud netjes op een stapeltje buiten gelaten.
Zo konden mijn kleren lekker drogen in de regen en kon ik lekker opdrogen in mijn vers ondergekotste bed
[..]
Ik doe dit niet wekelijks ofzo hoor, hopelijk was het 1maligquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Het zijn wel mooie verhalen dat geef ik toe, maar als ik zulke shit deed wanneer ik dronken was zou ik denk ik zijn gestopt met drinken.
Ik stop ook altijd met drinken na zulke avonden. Om de volgende dag weer te beginnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Het zijn wel mooie verhalen dat geef ik toe, maar als ik zulke shit deed wanneer ik dronken was zou ik denk ik zijn gestopt met drinken.
Nee moet er niet aan denken dat ik zulke rare dingen ga doen. Op zich wil ik best een keer een paar biertjes drinken op een avond maar steeds houden dit soort verhalen mij tegen. Ben toch een beetje bang voor de gevolgen.quote:
[..]
Ik heb al mijn spullen toch nog?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:43 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Nee moet er niet aan denken dat ik zulke rare dingen ga doen. Op zich wil ik best een keer een paar biertjes drinken op een avond maar steeds houden dit soort verhalen mij tegen. Ben toch een beetje bang voor de gevolgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |