SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu heb ik een gloeikopje![]()
Telefoneren hoezee, moest denken aan dat stripje van the Oatmeal over thuiswerkenden met 'degenerating social skills'.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Rustig aan V1z0R. Hier. ┬──┬ ノ( ゜-゜ノ)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou, mijn tweede telefoongesprek van de dag ging al minder dramatisch
Oh, nou. Dat is al positief danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je onbetaalde stageplaatsen aan het overwegen?
70 euro is wel veel geld.. moet eigenlijk nog opmeten of het wel pastquote:
Tenkjoequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Knap van je Maria om te bellen!! Brrr
Nou helemaal onbetaald liever niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, nou. Dat is al positief danBen je onbetaalde stageplaatsen aan het overwegen?
Heb je gelijk in! Ik belde vooral om de mogelijkheden te peilen. Die zijn er dus wel, maar het houdt niet over als je eigenlijk een betaalde baan zoektquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:39 schreef Perruche het volgende:
Thanks Coco!!
Goed dat je hebt gebeld Maria! Ik zou toch even verder kijken, tenzij het goed betaalt of het je aan contacten in de insutrie kan helpen.
^^ juist. Want minder stof. En ziet er opgeruimder uit. En minder kans op viezigheid van vliegjes?quote:
quote:
Was te verwachten denk ikquote:Qua ervaring sluit je echter onvoldoende aan bij de wensen van onze opdrachtgever.
Noes!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay en een afwijzing.
[..]
Was te verwachten denk ik![]()
Knor.
Gelukkig heb ik een ascii-konijn van V1z0Rmans.
Haha zal je net zien dat ik dan weer vrij wil zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Noes!
Zal wel net als Vik lopen, op een dag ook volop in de weer![]()
Haha, het is inderdaad nooit goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha zal je net zien dat ik dan weer vrij wil zijnHerinner me er dan maar aan dat 24/7 thuis zitten ook niet zo leuk is
![]()
Ascii-nijn vereeuwigd in sig
Ik heb uit betrouwbare bron (lees: Aurum en Tink o.a.) vernomen dat oefenen met bellen geen slecht plan is. Dat probeer ik dan maar veelalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:08 schreef Lago het volgende:
[..]
Haha, het is inderdaad nooit goed.Jammer van die reacties Maria, maar het wel goed dat je ook verder kijkt naar stage's e.d.! En knap dat je belt, ik ben zelf zo'n watje met die dingen.
En gefelciteeeerd Perruche!
Goed bezig!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:20 schreef Nallie het volgende:
Bedankt voor t hardloopadvies V1z0r!
Net terug, heb m iets anders gedaan, dus gewoon half uur, maar dan elke 2 minuten ff een halve minuut versnellen. Geen sprint, durf ik nog niet ivm knieblessure in t recente verleden. Maar dit was al heel erg lekker! Was veel moeier na afloop + rood hoofd
Neptaxi, een sapje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:11 schreef Muks het volgende:
Ik vraag mij al een paar dagen af : wat is djoezz ?
Thank youuuuu!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed bezig!*schouderklopje*
Good for you!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron (lees: Aurum en Tink o.a.) vernomen dat oefenen met bellen geen slecht plan is. Dat probeer ik dan maar veelalDit wil uiteraard niet zeggen dat ik ontwatjest ben
![]()
Nog wel wat leuke vacatures gevonden, daar zondag/maandag achteraanMorgen moet ik naar verweggistan, ivm housewarming zuslief. Zin om zus te zien: oui. Zin in feestje met allemaal onbekenden en ver treinen en treinkaartje kopen: not so much
Maar dat kan ook te maken hebben met mijn bui
Kapot ben ik als ik dagen achtereen zo weinig te doen heb dat ik wél ga fokken. Dat heb ik ook een paar jaar gedaan, ik heb m'n ontslag ingediendquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Enorm productief, maar ik zou het niet volhouden. Het is ook nog eens werk waarbij je je ontzettend moet concentreren, ben je niet helemaal kapot na zo'n dag?
Bij testen moet ik ook nogal veel communiceren, maar ik denk dat ik in een baan als de jouwe na 4 uur doodop zou zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:18 schreef Perruche het volgende:
Ha, ben blij dat ik een baan heb waarbij ik vooral moet communicerenook wel veel dingen doen/opzetten/doorgeven enzo, en moet ook veel weten, maar zo 8 uur per dag achter de PC, elke dag, zou ik niet trekken, en de hele dag testen al helemaal niet
Nein! Die moet voorbereiden op een gametoernooitje zondag. Dus helaasch! Misschien kan ik de treintijd nuttig besteden met wat werk / brieven schrijvenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
Good for you!
Gaat vriendje wel mee naar verweggistan? Wat schattig jouw nijn, ik moest wel even goed kijken om hem te ontwaren
Dankjoe! Ik heb alleen ook nog een dagkaartje. Ik twijfelde om die te gebruiken ivm blijven slapen en maar 1 dag geldig en dan alsnog een enkeltje kopen de dag erna, maar ik zit er nu over te denken om dezelfde dag weer terug te gaan, dan kan ik dat kaartje gewoon gebruiken. Scheelt centjes en dan kan ik zondag tenminste even rustdag inlassen met vriendje. Enige nadeel: het daadwerkelijke feestje is 's avonds en die mis ik dan grotendeels. Maar de mensen die ik ken komen toch eerder al, begreep ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maria, in de categorie treinkaartjes: de kruidvat kaartjes zijn volgens mij nog steeds te krijgen. Is allicht goedkoper dan een retour.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha zal je net zien dat ik dan weer vrij wil zijnHerinner me er dan maar aan dat 24/7 thuis zitten ook niet zo leuk is
![]()
Ascii-nijn vereeuwigd in sig
Ik denk dat ik uitleg nodig hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef V1z0R het volgende:
Sig! Tedtalks heb je volgens mij ook als podcasts, ideetje?
Je kent Ted? > http://www.ted.com/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ja die valt weg op de één of andere manier!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Je mist een backslash in het linkeroor trouwens
Sig! Tedtalks heb je volgens mij ook als podcasts, ideetje?
Zie je volgens mij wel vaker Anna, mensen die normaal altijd druk zijn en in de vakantie ziek worden
dubbele proberen? backslash is normaal ook een escape-teken \n is bijvoorbeeld nieuwe regelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja die valt weg op de één of andere manier!Had hem gewoon van jou gekopieerd
En zelfs daarna nog een \ toegevoegd maar hij pakt niet ofzo?
TedTalks zijn tofDie van J.K. Rowling
Ik heb psychologie gestudeerd en kwam daarna ook niet aan de bak op mijn niveau. Het ging echt totaal tegen mijn gevoel in, want ging er vanuit de wereld op mij zat te wachten en ik na mijn studie eindelijk niet meer iedere cent zou moeten omdraaien, maar heb toch een werkervaringsplaats gezocht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay en een afwijzing.
[..]
Was te verwachten denk ik![]()
Knor.
Gelukkig heb ik een ascii-konijn van V1z0Rmans.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je kent Ted? > http://www.ted.com/
Ik dacht dat je daar ergens ook gewoon de audio van kunt dloaden, dan kun je die in je auto draaien
Dus niet alleen filosofisch gemekkerHahaha, dank je! Het is overigens dezelfde foto hoor, maar dan met een badge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak, gaaf![b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Denk het ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:53 schreef Ml-etje het volgende:
vanaf werk
had beter naar de Frank010 borrel kunnen gaan..
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je kent Ted? > http://www.ted.com/
Ik dacht dat je daar ergens ook gewoon de audio van kunt dloaden, dan kun je die in je auto draaien
Dus niet alleen filosofisch gemekker
Tot ik weg mag van mezelfquote:
I knowquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hahaha, dank je! Het is overigens dezelfde foto hoor, maar dan met een badge.
Kwak, gaaf!
Mocht je ooit zin krijgen in een luchtig toetje, weet je het te vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Maar ik denk dat ik liever naar Nederlandstalige vertelsels over dooie filosofen luister.
Geen idee hoe dat voelt, dus neequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef V1z0R het volgende:
Nice kwak!
op je knie loveli, toch geen last van band en of meniscus?
Lijkt mij wel gezelligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mo, jouwe scannen, foto en naam vervangen en uitprinten met excuus 'kwijt maar wel kopie op laptop staan' oid?Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef V1z0R het volgende:
Rit van de meet terug was een uur, was 2 uur niets geplaatst door mij of uniek
En het waren de bosjes!geen boom...
Meh, dan geef ik 'm nog liever mee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mo, jouwe scannen, foto en naam vervangen en uitprinten met excuus 'kwijt maar wel kopie op laptop staan' oid?
Boh, ik voel me dan echt zo'n ouwe zeikdooswant 't zijn nog echt van die jonge grietjes, die meisjes
![]()
maar boh... ja...
Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Waarom stom? Ik vind het stommer als je iets doet waar je spijt van gaat krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
Het is echt een feest van de universiteit zelf, zeg maar...maar heb al gestuurd dat ik 't niet doe..
bah, vind 't wel stom van mezelf, maar ik weet ook dat ik enorme spijt ga krijgen als ik 't wel doe en hij raakt kwijt of wat dan ook...
Voedingsleerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, wat voor cursus, Nallie?
Mooi lijstje ook!
Tof!quote:
Vooral persoonlijke interesse, maar kan zeker ook ergens bijdragen in combinatie met mn beroep (ben pedagoogquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tof!Meerrrr slankie voedingsgoeroe's
Is dat in het kader van persoonlijke ontwikkeling of als aanvulling op je beroepsperspectieven?
Heel goed dan!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Vooral persoonlijke interesse, maar kan zeker ook ergens bijdragen in combinatie met mn beroep (ben pedagoog)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Een-momentje. Ik zag het woord "ben" in de laatste post van Nallie en nu heb ik zin in ijs
Altijd doen! Ik heb nu vooral behoefte aan wat uitdaging omdat ik in mn werk momenteel niet de uitdaging vind die ik zoek. Maar een andere baan is nog even geen optie. Meer even geduld hebben nu, lang verhaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heel goed dan!Ik zou als ik werk heb ook nog graag cursusjes willen doen enzo, ontwikkeling ftw. Was al aan het lonken naar een cursus Spaans! Niveau wat opkrikken
Basiskennis is er nog wel en lezen gaat ook wel, maar verders...
[..]![]()
Awww!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Oh ik vond het altijd wel leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
Yeah, kassa draaien is hip, maar ga 't niet al te vaak doen. Alleen als de pleuris uitbreekt
Sorryquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Een-momentje. Ik zag het woord "ben" in de laatste post van Nallie en nu heb ik zin in ijs
Oh heb nog pm's van jou open staan,morgen ok?quote:
Vis een optie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:02 schreef loveli het volgende:
Honger, lege koelkast, nog geen kerstpakket en de plaatselijke Mac is in aanbouw
ik ben nieuwsgierig naar wat je nu dan doet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb psychologie gestudeerd en kwam daarna ook niet aan de bak op mijn niveau. Het ging echt totaal tegen mijn gevoel in, want ging er vanuit de wereld op mij zat te wachten en ik na mijn studie eindelijk niet meer iedere cent zou moeten omdraaien, maar heb toch een werkervaringsplaats gezocht.
Ik heb toen naast mijn werk als pedagogisch medewerker (32 uur) een jaar lang 1 dag per week gratis gewerkt als gedragswetenschapper in een gezinsvervangend tehuis. We hadden wel afgesproken dat als dit van beide kanten zou bevallen, ik daarna een vaste aanstelling zou krijgen. En zo geschiedde en gingen er deuren voor mij open.
Ik ben nu sinds 2 jaar precies waar ik wil zijn (tenminste de komende 2 jaar, want daarna begint het weer te kriebelen naar wat nieuws).
Yay een succesverhaal!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb psychologie gestudeerd en kwam daarna ook niet aan de bak op mijn niveau. Het ging echt totaal tegen mijn gevoel in, want ging er vanuit de wereld op mij zat te wachten en ik na mijn studie eindelijk niet meer iedere cent zou moeten omdraaien, maar heb toch een werkervaringsplaats gezocht.
Ik heb toen naast mijn werk als pedagogisch medewerker (32 uur) een jaar lang 1 dag per week gratis gewerkt als gedragswetenschapper in een gezinsvervangend tehuis. We hadden wel afgesproken dat als dit van beide kanten zou bevallen, ik daarna een vaste aanstelling zou krijgen. En zo geschiedde en gingen er deuren voor mij open.
Ik ben nu sinds 2 jaar precies waar ik wil zijn (tenminste de komende 2 jaar, want daarna begint het weer te kriebelen naar wat nieuws).
Nee, 3 december pasquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wanneer ga je naar London Syrena? Toch niet ook toevallig komend weekend?
Ik ga komend weekend. Ergens chic in een 4 sterren hotel overnachten, optreden in de Royal Albert Hall en verder is het nog wat onduidelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee, 3 december pasGa je komend weekend al? Vliegen of treinen?
Vandaag niet dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:44 schreef V1z0R het volgende:
Gisteren juist welAlleen beetje hyper
Toch bedankt
Veel plezier Maria!
Donderdag beetje wisselende stemming, vandaag relaxed F1 gekeken, en nu Max Payne aan het installeren omdat er een nieuwe uitkomt in maartquote:
Ik ben een half uurtje geleden uit bed gekomenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Donderdag beetje wisselende stemming, vandaag relaxed F1 gekeken, en nu Max Payne aan het installeren omdat er een nieuwe uitkomt in maartDus all is well
Jij?
Ehh stuc van de muren af voor het behang? Je hebt stuc met een werkje?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:23 schreef Syrena het volgende:
Zo, badkamer al gepoetst, en 1 was opgehangen en de tweede is bijna klaar![]()
Ik was gisteren bij Nijhof in Baarn, OMGIk heb Eijffinger behang gezien en aangeraakt
![]()
Helaas niet dik genoeg, dus moet de stuc van de muur gaan bikken op de slaapkamer, en dan kan het wel. En er was een complete afdeling met Pip Studio spullekker hysterisch zo allemaal bij elkaar.
Superlekkere handcreme gescoord, van Heathcote & Ivory, Country Blossom. Zo'n lekker geurtjeIk zag op hun site dat ze nog meer geuren hebben, dus even uitzoeken waar ze dat verkopen in Londen.
Ah dan mik ik de venkel door de aardappeltjes bij de ijsbergslaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef loveli het volgende:
Venkel fruittenen ergens doorheen doen, kiemen op het laatste moment door roerbakgroenten = lekker.
Denk dat het wel een leuk idee is om in CUL een bio groente pakket topic te openen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:31 schreef MarMar het volgende:
Venkelaardappelpuree naast een visje is ook erg lekker (of alleen venkel) en dat doe je gewoon door het te smoren (eerst fruiten, dan deksel erop en gaar laten stoven) en dan de staafmixer erop.
Door een witte soep kan het ook erg lekker zijn
Hele fijne groente vind ik het.
Ik heb koolrabi gekregen bij ons pakket deze week en een lekker recept voor een vislasagna met koolrabi
Ja een paar maar veel stamppottenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:40 schreef loveli het volgende:
Zitten er geen recepten bij? In het Odin-pakket zaten er wel een paar.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:09 schreef loveli het volgende:
Tsja, heb hard gewerkt gisteren![]()
Vaatwasser ingeruimd, was in droger gemikt, zometeen snel boodschappen doen (niet vergeten: koffiemelk, ben nu ook door m'n voorraad houdbare slagroom heen).. soms mis ik een vent huishoudster.
Ehh dat doe ik niet dan heeft zij toch niks meer te doen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:22 schreef loveli het volgende:
Ja, opruimen voor de huishoudster komt. Lijkt me ideaal.
Hmm het is wel een butklus om het er goed af te krijgen zonder putten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:36 schreef Syrena het volgende:
MI> Er zit heel lelijke structuurverf/stuc op de muren boven. Beneden ook trouwens![]()
Eigenlijk had ik alles moeten laten stuccen, maar ja, ik had nogal haast met verhuizen en het weer zat ook niet mee. Dan had ik ook alle stopcontacten lager laten maken.
Zo, drie wassen gedaan en opgehangen, bed verschoond, badkamer gekuist, voortuin ontbladerd.
Nu alleen nog stofzuigen en dweilen, maar dat doe ik morgen, na het strijken![]()
En zo ff boodschappen halen. Het is trouwens gewoon warm buitentuin gedaan in mijn sweatvest en toen scheen de zon nog niet eens.
Ik zou eerst een half jaar later een minor doen maar nu toch in februari, heb wel twee mogelijke kandidaten!quote:
Ah ok, sorry mijn voorstellingsvermogen reikt niet tot 1 dag van te voren iets niet wetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:45 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zou eerst een half jaar later een minor doen maar nu toch in februari, heb wel twee mogelijke kandidaten!
Spannend joh! Wel goed dat je bewust bent dat het daarvandaankomt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:45 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zou eerst een half jaar later een minor doen maar nu toch in februari, heb wel twee mogelijke kandidaten!
Ik zal het nog maar even duidelijk uitleggen..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ok, sorry mijn voorstellingsvermogen reikt niet tot 1 dag van te voren iets niet weten
Ik ben een planner.
Ik heb keuze tussen verdieping/verbredingquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Spannend joh! Wel goed dat je bewust bent dat het daarvandaankomt.
Maak anders een rijtje plus en minnen.
Oei, moeilijk zou niet weten hoe ik dat kan zien. Weet ook niet of een minor zwaar meeweegtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:04 schreef loveli het volgende:
Niet echt gelezen waar het over gaat, maar kies iets waarin goed werk te vinden is bij een economische crisis
Bij de vitatas zat het receptenbriefje vaak in de bodem van de tas (tussen een vouw) verstopt!Eerst bijlezen, dan postenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh stuc van de muren af voor het behang? Je hebt stuc met een werkje?trouwens pijnbankje gehad.
Vitatas gehaald..
Score: Andijvie, Boerenkool, Broccoli, Gemengd kiemen, IJsbergsla, Pastinaak, Venkel
Beurre Hardy peer, Gloster appel, Rode grapefruit, Sinaasappel
--------------------------------------------------------------------------------
Moet even zien uit te vinden wat ik kan met de kiemen,pastinaak en venkel zonder in de stamppotjes te belanden
Lijkt me minder dan je majorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Oei, moeilijk zou niet weten hoe ik dat kan zien. Weet ook niet of een minor zwaar meeweegt
In dat geval.. kiezen wat leuk is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Oei, moeilijk zou niet weten hoe ik dat kan zien. Weet ook niet of een minor zwaar meeweegt
Ja, in februari en dan moet ik hem doen! Er is later nog een keuze moment maar dan heb ik 2e keuze en dat wil ik niet..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Lijkt me minder dan je majorwanneer moet je die doen dan?
Je zit nu in het 3e?
Ik heb straks eerst major, stage dit dat, minor
Verder de mi scusi want ik lees echt niet bij enzo hopelijk gaat alles wel. Misschien zo even snel scannen.
Tja, even de kern van de minors bepalen en dan kiezen welke je wil doen? Maar je moet toch ook nog een major doen? Dat is toch meer je afstudeerrichting en "belangrijker"?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja, in februari en dan moet ik hem doen! Er is later nog een keuze moment maar dan heb ik 2e keuze en dat wil ik niet..
Uhm nee geloof het niet nog wel 2 stages!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:14 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Tja, even de kern van de minors bepalen en dan kiezen welke je wil doen? Maar je moet toch ook nog een major doen? Dat is toch meer je afstudeerrichting en "belangrijker"?
Geen verschillende afstudeerrichtingen bij je studie? Welke studie deed je ook alweer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Uhm nee geloof het niet nog wel 2 stages!
O en ik kan een minor ook gebruiken om te kijken wat ik echt niet wil, om de keuze te bevestigen
[ afbeelding ]
Maar misschien hecht ik er wel teveel waarde aanIedereen die ik spreek en al een minor heeft gedaan/afgestudeerd is , is er namelijk veel nonchalanter onder.
je hebt pmquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:20 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Geen verschillende afstudeerrichtingen bij je studie? Welke studie deed je ook alweer?
Ik ben wel afgestapt van de major die ik wilde doen vanwege slechte verhalen, minorkeuze blijft wel hetzelfde ook omdat die mij wat minder belangrijk lijkt en ik plezier in een hoog vaandel heb zitten.
Ik ben ook een planner. Alleen verander ik mijn planning 17 keer en vervolgens doe ik het toch anders.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ok, sorry mijn voorstellingsvermogen reikt niet tot 1 dag van te voren iets niet weten
Ik ben een planner.
Mijn eerste plan was een minor Zuid-Amerika inclusief een maand uitwisseling en daarna een stage in Spanje. Maar dat was in een stoere bui.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben ook een planner. Alleen verander ik mijn planning 17 keer en vervolgens doe ik het toch anders.
Zo maar eens mijn aanstaande rondreis gaan plannen. Anders heb ik geen plan om van af te wijken.
Hehe, klinkt wel heel cool en je leert er onwijs goed spaans van, dus wat dat betreft is het wel een slimme actie, wat spaans us wel een wereldtaal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn eerste plan was een minor Zuid-Amerika inclusief een maand uitwisseling en daarna een stage in Spanje. Maar dat was in een stoere bui.
Ja maar dan moet ik Chinees lerenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehe, klinkt wel heel cool en je leert er onwijs goed spaans van, dus wat dat betreft is het wel een slimme actie, wat spaans us wel een wereldtaal.
Kun je niet.iets met China doen? De Chinezen nemen de wereld over namelijk, dus dat is wel handig.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar welke studie je doet en je minor opties.
als je al iets weet van de chinese gebruiken dan ben je volgens mij al heel waardevol. Chinees leer je iig niet in een paar weken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik Chinees lerenKan wel hoor
Nee krijg dan college Chinees en tentamen Chineesquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
als je al iets weet van de chinese gebruiken dan ben je volgens mij al heel waardevol. Chinees leer je iig niet in een paar weken.
Oeh! Dan kom je naar 'mijn' opleiding. Daar wordt o.a. Chinees gegevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik Chinees lerenKan wel hoor
Suit Supply? Zara?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:39 schreef Perruche het volgende:
Murgh ik zoek een pak maar het lukt nietH&M staat me niet! Ted Baker, size 4 te groot, size 3 te klein. Dept, linkerbeen perfect, rechterbeen te groot. Benetton, te mannelijk.
AARGH!
Mangoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:39 schreef Perruche het volgende:
Murgh ik zoek een pak maar het lukt nietH&M staat me niet! Ted Baker, size 4 te groot, size 3 te klein. Dept, linkerbeen perfect, rechterbeen te groot. Benetton, te mannelijk.
AARGH!
Tijdelijk niet? Andere stad misschien?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:41 schreef Perruche het volgende:
Mango had mijn maat niet, Suit Supply te duur. Zara staat me niet, zoals H&M.
VILA ook geprobeerd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:45 schreef Perruche het volgende:
Ga denk ik bij Esprit en Mexx en Vanilia wat bestellen, en dat op kantoor laten bezorgen en dan evt retourneren
Zelfde categorie als only en veromoda; staat me niet. Echt, ik vind dat er zoveel leuke dingen hangen, maar sinds ik heupen en borsten heb past het niet meer.quote:
Ik zou willen dat het nog 6 dagen zondag wasquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:55 schreef Probability het volgende:
Ik zou willen dat ik lekker geconcentreerd was!!!
Ja, dat is echt jammer, ze hebben alleen maar jasjes...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:51 schreef Perruche het volgende:
Ik zou willen dat Steps betaalbare pakken verkocht!!
Nog 7 dagen vrij dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het nog 6 dagen zondag was
Ik weet niet hoe de cultuur op je werk is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:01 schreef Perruche het volgende:
Haha dat van River Island kan k echt niet aan
Maar het is zaterdagquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het nog 6 dagen zondag was
En ik heb de kerstlampjes aan en dacht net nog aan de kerstboom en het rendierquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik zou willen dat je niet aankwam van chocolade. cola.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:17 schreef Jagärtrut het volgende:
thuis! tomaten/groente/bonensoep staat op het vuur, ik drink een wijntje en eet wat chipjes, en ik ben afgepeigerd....
Moet je per se een pak hebben? Een net jurkje is vaak veel makkelijker te vinden. Vind ik nog een stuk mooier eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:39 schreef Perruche het volgende:
AARGH!
quote:
Ha hoi!quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:25 schreef Probability het volgende:
Ik moet mijzelf even boosmaken, geloven dat ik het kan en een motivatiebrief schrijven (of kiezen voor een makkelijke minor zonder motivatiebrief)
Of ik denk dat ik het allemaal niet kan, niet de goede punten etc. heb en ga het toch een halfjaar later doen.
Ik denk dat ik voor de eerste optie ga (zeg ik nu heel dapper) en dan vanzelf hoor of ik wel/niet ben toegelaten voor een 'moeilijke' minor. Want als ik niets kies heb ik sowieso niets.
En als ik heel realistisch kijk naar de rest van mijn jaar dan hoor ik wel bij de top maar ik heb altijd het idee dat ik verschrikkelijk slecht ben.
Je hebt pm en Maria ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik ben nieuwsgierig naar wat je nu dan doet?
prachtig die broek! (de rest ook hoor, maar die broek staat je echt mega geweldig) Misschien toch maar een keer voor een maatpak gaan...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:06 schreef sigme het volgende:
Tailormade damespak!
Helaas is de dame van het betere maatwerk van de twee uit dat topic (Die van evasuites dus) gestopt.
Die Amsterdammers zijn ook best aardig en ik vind speciaal hun broeken erg mooi (zo foto's in topic), maar mijn ervaring is niet dat ze heel snel zijn met het leveren. En het is ook geen echt maatwerk al wordt het wel naar je maat gemaakt.
Zo zijn wij ook begonnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mooi hoor dat pak![]()
We hebben sushi gemaakt (van zo'n setje) en het was lekker! Rollen en snijden viel me ook best mee.
Binnenkort eens naar de toko
Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ha hoi!!
Je hebt een baan? Een leven?
Stond niet op mijn oorspronkelijke lijstje maar goedquote:Sustainable Leadership & Entrepeneurship
Correctquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:10 schreef Syrena het volgende:
Maatschappelijk verantwoord ondernemen is nu hot, lijkt me een leuke minor Prob!
Nog even geduld dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Correct
Alleen ben ik nog zoekende naar de leidinggevende die het ook over kan brengen op de medewerkers.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:21 schreef Probability het volgende:
Ja nu ga ik weer twijfelenIk wil wel een half jaar nuttig bezig zijn..
Mwahh hoe zeer zie je tegen het uitstrijkje op? /foute vraag I knowquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:21 schreef Syrena het volgende:
Ik moet nog een uitstrijkje, mezelf belonen met een Galaxy S2 gaat wat ver zeker?
Ja is ook zo.. Maar of hij inhoudelijk wel goed is. Deze lijkt mij nog steeds interessantquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]denk dat je wel meer leert dan alleen het overbrengen van maatschappelijk verantwoord ondernemen overbrengen.
quote:Experience- en Eventmanagement
Welke sector en waar?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Correct
Alleen ben ik nog zoekende naar de leidinggevende die het ook over kan brengen op de medewerkers.
Snap dat je iets wil leren hoor begrijp e niet verkeerd maar er heeft nog nooit iemand naar mijn minors gevraagd. Dus doe iets dat je persoonlijk leuk lijkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja is ook zo.. Maar of hij inhoudelijk wel goed is. Deze lijkt mij nog steeds interessant
[..]
Ik voldoe niet aan de toelatingseisen voor Chinees..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Welke sector en waar?
@ perruche: s.oliver al geprobeerd?
@probje: leuke sector. Wel heel erg "geitenwollensok" of juist heel technisch. Moet bij je passen. Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik voor chinees gaan. Met jouw profiel biedt de chinees-minor je veel toegevoegde waarde. Met duurzaamheid weet ik het niet zo zeker. Maar dat komt misschien omdat ik zelf te fiep in deze sector zit.
Zowel profit als non profit maar het is het lastigste over te brengen op lager geschoolde medewerkers "daar komt weer zo één met mooie praatjes" het is voor hen een ver van hun bed show.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Welke sector en waar?
@ perruche: s.oliver al geprobeerd?
@probje: leuke sector. Wel heel erg "geitenwollensok" of juist heel technisch. Moet bij je passen. Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik voor chinees gaan. Met jouw profiel biedt de chinees-minor je veel toegevoegde waarde. Met duurzaamheid weet ik het niet zo zeker. Maar dat komt misschien omdat ik zelf te fiep in deze sector zit.
Dat is precies wat ik bedoel (en waar ik dagelijks mee bexig ben). Het is belangrijk inzichtelijk te maken welke voordelen duurzaam werken voor henzelf heeft en dan lukt het wel. De bonus voor de manager of een BREEAM certificaat biedt de werkvloer geen meerwaarde.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zowel profit als non profit maar het is het lastigste over te brengen op lager geschoolde medewerkers "daar komt weer zo één met mooie praatjes" het is voor hen een ver van hun bed show.
Mee eens alleen lijkt het nu ook de andere sectoren te betreden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Mvo is een hype (sorry). Vooral overheid en semi_overheid hebben er een handje van veel geld weg te spoelen met de verkeerde duurzaamheidsprojecten.
Jammer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:38 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik voldoe niet aan de toelatingseisen voor Chinees..
Het is net andersom. Het bedrijfsleven pakt het op als middel om geld te verdienen of de kosten te verlagen. Wat trouwens prima gaat met het juiste plan van aanpak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mee eens alleen lijkt het nu ook de andere sectoren te betreden.
Of om klanten te winnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is net andersom. Het bedrijfsleven pakt het op als middel om geld te verdienen of de kosten te verlagen. Wat trouwens prima gaat met het juiste plan van aanpak.
Dat zeg ik: om geld te verdienen. Overigens heb ik en heel goed netwerk in deze hoek, dus als je hulp nodig hebt..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Of om klanten te winnen
Het gaat prima inderdaad mits op de juiste manier zonder poeha gebracht.
PM je wel evenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zeg ik: om geld te verdienen. Overigens heb ik en heel goed netwerk in deze hoek, dus als je hulp nodig hebt..
Ja! Die lijkt mij stiekem het leukst!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:47 schreef Syrena het volgende:
Eventmanagement dus! Kom je fijn naar de Hotelshule waar ik werk om vakken te volgen
Waarom lijkt dit jou leuk en waarom denk je dat deze minor voor jou de beste keus is? Dat op papier zetten. Laat je enthousiasme voor xich spreken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja! Die lijkt mij stiekem het leukst!!
Dan moet ik nog snel even professioneel mijn motivatie op papier zetten!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooie lijstjes
Cali, veel carbs, wel lekker maar niet elke dag doen.
Qua calorieen valt het best mee
Omdat ik organiseren leuk vind en ik denk dat ik de feeling heb dat een evenement hét evenement wordt. Ben hier slecht in om het goed te verwoorden zonder te overdrijven of corny te wordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom lijkt dit jou leuk en waarom denk je dat deze minor voor jou de beste keus is? Dat op papier zetten. Laat je enthousiasme voor xich spreken.
Waarom vind je organiseren leuk? Welke aspecten? Waar blijkt je feeling uit? Het is niet snel te.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Omdat ik organiseren leuk vind en ik denk dat ik de feeling heb dat een evenement hét evenement wordt. Ben hier slecht in
ga er over nadenken!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom vind je organiseren leuk? Welke aspecten? Waar blijkt je feeling uit? Het is niet snel te.
Geld verdienen door duurzaam te zijn, helaas heel wat anders dan duurzaam te zijn en er geld mee te verdienen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zeg ik: om geld te verdienen. Overigens heb ik en heel goed netwerk in deze hoek, dus als je hulp nodig hebt..
En bij duurdere zaken in de uitverkoop? Type winkel waar ze Gerry Webber verkopen of Tommy Hilfiger. Die laatste maakt ook mooie pakken (Hugo Boss ook, maar daarvan vond ik de prijs echt veel te hoog).quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:41 schreef Perruche het volgende:
Mango had mijn maat niet, Suit Supply te duur. Zara staat me niet, zoals H&M.
Bedankt voor het meedenken wel. Jasje is altijd prima, maar de broek icm de bovenbenen. Maar mijn bovenbenen zijn helemaal niet zo dik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |