abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:27:14 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103673852
De Slankreeks

THE CAKE IS NOT A LIE NOMNOMNOM

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_103673950
O, Hai *)

Verjaardags-Fipo :7
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:30:28 #3
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103673976
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:29 schreef Perruche het volgende:
O, Hai *)

Verjaardags-Fipo :7
In een verjaardagstopic! *O*
pi_103674015
*O* We'z be flippin' the tables up in this flippety floppety floop!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_103674179
ik heb behoefte aan weekend.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_103674214
Rustig aan V1z0R. Hier. ┬──┬ ノ( ゜-゜ノ)
pi_103674242
En happy bday!!!!! *O* *O*
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:37:54 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103674262
Nou, mijn tweede telefoongesprek van de dag ging al minder dramatisch :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu heb ik een gloeikopje :')
Telefoneren hoezee, moest denken aan dat stripje van the Oatmeal over thuiswerkenden met 'degenerating social skills'. _O-
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:38:16 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103674278
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Rustig aan V1z0R. Hier. ┬──┬ ノ( ゜-゜ノ)
_O-
pi_103674296
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou, mijn tweede telefoongesprek van de dag ging al minder dramatisch :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, nou. Dat is al positief dan :) Ben je onbetaalde stageplaatsen aan het overwegen?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:38:57 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103674306
Knap van je Maria om te bellen!! Brrr :X
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_103674313
Thanks Coco!!

Goed dat je hebt gebeld Maria! Ik zou toch even verder kijken, tenzij het goed betaalt of het je aan contacten in de insutrie kan helpen.
pi_103674358
Even een vraagje.. Ik wil mijn zomerkleding + feestkleding op zolder opbergen, daar heb ik 'ruimte'.

Ik twijfel tussen een dichte kast (¤70)

Of 1 a 2 kledingrekken met hoezen of met een grote hoes er over (12 euro voor het rek)

Ik wil er wel gewoon nog af en toe bij kunnen en in kunnen 'snuffelen' dus dozen of zo zijn geen optie..
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:40:39 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103674371
Dicht Prob
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_103674393
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Dicht Prob
70 euro is wel veel geld.. moet eigenlijk nog opmeten of het wel past :+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:42:28 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103674432
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Knap van je Maria om te bellen!! Brrr :X
Tenkjoe *;

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, nou. Dat is al positief dan :) Ben je onbetaalde stageplaatsen aan het overwegen?
Nou helemaal onbetaald liever niet. :+ Maar ik bekijk wel stageplekken idd, ivm werkervaring en netwerken ofzo. Al weet ik niet of dat slim is bij een uitgeverij, die branche zit al redelijk 'vol' en de meneer legde me ook al uit dat het dramatisch is in het boekenvak, dus dat er eigenlijk geen betaalde banen te vergeven zijn. Kan ik misschien beter een marcom stage doen ofzo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:39 schreef Perruche het volgende:
Thanks Coco!!

Goed dat je hebt gebeld Maria! Ik zou toch even verder kijken, tenzij het goed betaalt of het je aan contacten in de insutrie kan helpen.
Heb je gelijk in! Ik belde vooral om de mogelijkheden te peilen. Die zijn er dus wel, maar het houdt niet over als je eigenlijk een betaalde baan zoekt :P (zie reactie aan Cocoface).
pi_103674495
(._. ) Sorry Coco...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:47:06 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103674594
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:44 schreef V1z0R het volgende:
(._. ) Sorry Coco...
=^.^=

Mow and all that.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:48:39 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103674647
Ik hou altijd zoveel van communicatie tussen Coco en V1z O+

Heb zo'n honger, nog een uur en dan mogen we, vroeg inderdaad maar we staan de hele week al om 4.45 op dus wij zijn gewend om vroeger te eten
pi_103674649
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Dicht Prob
^^ juist. Want minder stof. En ziet er opgeruimder uit. En minder kans op viezigheid van vliegjes?

Kijk anders eens op marktplaats of ikea oid. Voor een goedkope kast ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_103674676
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

=^.^=

Mow and all that.
O+

I givez you wabs!

(\ /)
(o.0)
(")UU(")
pi_103674827
Zo, nog even en dan leg ik m'n boek aan de kant en ga ik een wijntje drinken met een collega. En ik heb in ieder geval een gedeelte van de avond het huis voor mezelf, heerlijk.

Morgen is weer een dag..
pi_103674855
Ik heb ook zin in wijn!! Maar moet nog sporten, studeren en autorijden :+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:54:36 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103674869
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

O+

I givez you wabs!

(\ /)
(o.0)
(")UU(")
Hurray! O+
Thankies!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:56:30 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103674929
Yay en een afwijzing.
quote:
Qua ervaring sluit je echter onvoldoende aan bij de wensen van onze opdrachtgever.
Was te verwachten denk ik oO<

Knor.

Gelukkig heb ik een ascii-konijn van V1z0Rmans.
pi_103675090
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay en een afwijzing.

[..]

Knor.

Noes! ;(

Zal wel net als Vik lopen, op een dag ook volop in de weer :Y ^O^

:)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:03:37 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103675180
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Noes! ;(

Zal wel net als Vik lopen, op een dag ook volop in de weer :Y ^O^

:)
Haha zal je net zien dat ik dan weer vrij wil zijn :9 Herinner me er dan maar aan dat 24/7 thuis zitten ook niet zo leuk is :+

Ascii-nijn vereeuwigd in sig O+
pi_103675347
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Haha zal je net zien dat ik dan weer vrij wil zijn :9 Herinner me er dan maar aan dat 24/7 thuis zitten ook niet zo leuk is :+

Haha, het is inderdaad nooit goed. :+ Jammer van die reacties Maria, maar het wel goed dat je ook verder kijkt naar stage's e.d.! En knap dat je belt, ik ben zelf zo'n watje met die dingen.

En gefelciteeeerd Perruche! *O*
pi_103675775
Bedankt voor t hardloopadvies V1z0r!
Net terug, heb m iets anders gedaan, dus gewoon half uur, maar dan elke 2 minuten ff een halve minuut versnellen. Geen sprint, durf ik nog niet ivm knieblessure in t recente verleden. Maar dit was al heel erg lekker! Was veel moeier na afloop + rood hoofd :)
Be someone that makes you happy
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:45:39 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103676574
O: glas djoezz, twee sneetjes met hagelslag
L: twee sneetjes brood, twee gebakken eieren met ham en kaas
T: wat nootjes
D: ? iets lekkers oO<

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:08 schreef Lago het volgende:

[..]

Haha, het is inderdaad nooit goed. :+ Jammer van die reacties Maria, maar het wel goed dat je ook verder kijkt naar stage's e.d.! En knap dat je belt, ik ben zelf zo'n watje met die dingen.

En gefelciteeeerd Perruche! *O*
Ik heb uit betrouwbare bron (lees: Aurum en Tink o.a.) vernomen dat oefenen met bellen geen slecht plan is. Dat probeer ik dan maar veelal oO< Dit wil uiteraard niet zeggen dat ik ontwatjest ben :+

Nog wel wat leuke vacatures gevonden, daar zondag/maandag achteraan w/ Morgen moet ik naar verweggistan, ivm housewarming zuslief. Zin om zus te zien: oui. Zin in feestje met allemaal onbekenden en ver treinen en treinkaartje kopen: not so much :+ Maar dat kan ook te maken hebben met mijn bui :P
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:46:01 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103676585
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:20 schreef Nallie het volgende:
Bedankt voor t hardloopadvies V1z0r!
Net terug, heb m iets anders gedaan, dus gewoon half uur, maar dan elke 2 minuten ff een halve minuut versnellen. Geen sprint, durf ik nog niet ivm knieblessure in t recente verleden. Maar dit was al heel erg lekker! Was veel moeier na afloop + rood hoofd :)
Goed bezig! *O* *schouderklopje*
  Vis een optie? vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:52:25 #32
70532 loveli
N
pi_103676787
DaD :*
crap in = crap out
pi_103677342
Ik vraag mij al een paar dagen af : wat is djoezz ?
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_103677400
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:11 schreef Muks het volgende:
Ik vraag mij al een paar dagen af : wat is djoezz ?
Neptaxi, een sapje.
pi_103677705
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Goed bezig! *O* *schouderklopje*
Thank youuuuu!! :)
pi_103677751
:* voor DaD. Ik heb niet echt advies, maar geef jezelf wat tijd.

Ha, ik dacht dat djoezz een vrije interpretatie van juice was en toen had ik zelf bedacht dat dat wel sinaasappelsap moest zijn.

Verder tikkeltje meh. Zou vriendje meeten in de stad om iets te gaan eten met vriend van hem en daarna naar de bioscoop, maar ik ben draaierig en moe dus heb ik gezegd dat ik thuis blijf en dat hij wel moet gaan. Thuiszitten zonder doel is niet mijn ding. /dag2
pi_103677810
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik heb uit betrouwbare bron (lees: Aurum en Tink o.a.) vernomen dat oefenen met bellen geen slecht plan is. Dat probeer ik dan maar veelal oO< Dit wil uiteraard niet zeggen dat ik ontwatjest ben :+

Nog wel wat leuke vacatures gevonden, daar zondag/maandag achteraan w/ Morgen moet ik naar verweggistan, ivm housewarming zuslief. Zin om zus te zien: oui. Zin in feestje met allemaal onbekenden en ver treinen en treinkaartje kopen: not so much :+ Maar dat kan ook te maken hebben met mijn bui :P
Good for you!

Gaat vriendje wel mee naar verweggistan? Wat schattig jouw nijn, ik moest wel even goed kijken om hem te ontwaren :D
pi_103677838
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef anna82 het volgende:

[..]

Enorm productief, maar ik zou het niet volhouden. Het is ook nog eens werk waarbij je je ontzettend moet concentreren, ben je niet helemaal kapot na zo'n dag?
Kapot ben ik als ik dagen achtereen zo weinig te doen heb dat ik wél ga fokken. Dat heb ik ook een paar jaar gedaan, ik heb m'n ontslag ingediend :+.

Voor mijn huidige baan moet ik 's ochtend uur uur heen en 's middags een uur terug rijden. Sinds ik in die twee uur een goed hoorcollege opzet over filosofen oid, kan ik de werkdag een stuk beter aan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_103677862
D&D: niet te lang aanzien als het je echt gaat belemmeren!
:*
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_103677909
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:18 schreef Perruche het volgende:
Ha, ben blij dat ik een baan heb waarbij ik vooral moet communiceren :P ook wel veel dingen doen/opzetten/doorgeven enzo, en moet ook veel weten, maar zo 8 uur per dag achter de PC, elke dag, zou ik niet trekken, en de hele dag testen al helemaal niet :D
Bij testen moet ik ook nogal veel communiceren, maar ik denk dat ik in een baan als de jouwe na 4 uur doodop zou zijn.
pi_103678256
Badkamers en wc's schoongemaakt :7
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:02:23 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103678885
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 18:25 schreef anna82 het volgende:

[..]

Good for you!

Gaat vriendje wel mee naar verweggistan? Wat schattig jouw nijn, ik moest wel even goed kijken om hem te ontwaren :D
Nein! Die moet voorbereiden op een gametoernooitje zondag. Dus helaasch! Misschien kan ik de treintijd nuttig besteden met wat werk / brieven schrijven :7

En jij koesje voor je moe&draai! :* Uit ervaring kan ik stellen dat je van niksen ook heel duf/moe kunt worden, dus soms is er even uit zijn dan wel prettig :Y
pi_103679176
Maria, in de categorie treinkaartjes: de kruidvat kaartjes zijn volgens mij nog steeds te krijgen. Is allicht goedkoper dan een retour. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:13:22 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103679330
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maria, in de categorie treinkaartjes: de kruidvat kaartjes zijn volgens mij nog steeds te krijgen. Is allicht goedkoper dan een retour. :)
Dankjoe! Ik heb alleen ook nog een dagkaartje. Ik twijfelde om die te gebruiken ivm blijven slapen en maar 1 dag geldig en dan alsnog een enkeltje kopen de dag erna, maar ik zit er nu over te denken om dezelfde dag weer terug te gaan, dan kan ik dat kaartje gewoon gebruiken. Scheelt centjes en dan kan ik zondag tenminste even rustdag inlassen met vriendje. Enige nadeel: het daadwerkelijke feestje is 's avonds en die mis ik dan grotendeels. Maar de mensen die ik ken komen toch eerder al, begreep ik.
pi_103679713
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:@ O+
Je mist een backslash in het linkeroor trouwens :P

Sig! Tedtalks heb je volgens mij ook als podcasts, ideetje? :)

Zie je volgens mij wel vaker Anna, mensen die normaal altijd druk zijn en in de vakantie ziek worden :D
pi_103679763
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef V1z0R het volgende:

Ik denk dat ik uitleg nodig heb :').
pi_103679852
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik denk dat ik uitleg nodig heb :').
Je kent Ted? > http://www.ted.com/
Ik dacht dat je daar ergens ook gewoon de audio van kunt dloaden, dan kun je die in je auto draaien :Y

Dus niet alleen filosofisch gemekker :P

SPOILER
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:26:30 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103679984
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:@ O+
Je mist een backslash in het linkeroor trouwens :P

Zie je volgens mij wel vaker Anna, mensen die normaal altijd druk zijn en in de vakantie ziek worden :D
Ja die valt weg op de één of andere manier! :o Had hem gewoon van jou gekopieerd :P En zelfs daarna nog een \ toegevoegd maar hij pakt niet ofzo?

TedTalks zijn tof :7 Die van J.K. Rowling O+
pi_103680027
:* voor DaD, ben niet bijgelezen, maar je verdient er gewoon een.

ik ben klaar om naar t schoolfeest te gaan (Halloween, incl. verklede docenten)
Kwak
pi_103680067
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja die valt weg op de één of andere manier! :o Had hem gewoon van jou gekopieerd :P En zelfs daarna nog een \ toegevoegd maar hij pakt niet ofzo?

TedTalks zijn tof :7 Die van J.K. Rowling O+
dubbele proberen? backslash is normaal ook een escape-teken \n is bijvoorbeeld nieuwe regel
dus \\ i.p.v. \
n.m. Hij is d'r :D O+
  Vis een optie? vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:31:39 #51
70532 loveli
N
pi_103680284
In het kader van klein leed: ik heb m'n knie overbelast door stom op en van objecten te springen en klimmen. En ik vergeet het steeds :')
crap in = crap out
pi_103680510
:D Nice kwak! O+

:* op je knie loveli, toch geen last van band en of meniscus?
pi_103680560
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay en een afwijzing.

[..]

Knor.

Ik heb psychologie gestudeerd en kwam daarna ook niet aan de bak op mijn niveau. Het ging echt totaal tegen mijn gevoel in, want ging er vanuit de wereld op mij zat te wachten en ik na mijn studie eindelijk niet meer iedere cent zou moeten omdraaien, maar heb toch een werkervaringsplaats gezocht.
Ik heb toen naast mijn werk als pedagogisch medewerker (32 uur) een jaar lang 1 dag per week gratis gewerkt als gedragswetenschapper in een gezinsvervangend tehuis. We hadden wel afgesproken dat als dit van beide kanten zou bevallen, ik daarna een vaste aanstelling zou krijgen. En zo geschiedde en gingen er deuren voor mij open.
Ik ben nu sinds 2 jaar precies waar ik wil zijn (tenminste de komende 2 jaar, want daarna begint het weer te kriebelen naar wat nieuws).
pi_103680580
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik dacht dat je daar ergens ook gewoon de audio van kunt dloaden, dan kun je die in je auto draaien :Y

SPOILER
Hahaha, dank je! Het is overigens dezelfde foto hoor, maar dan met een badge.

Kwak, gaaf!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:48:14 #55
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103681179
Kwak! O+

Nadeel van uit eten gaan zonder buffet is dat ik nu 'honger' heb :')
De pizzamevrouw: Ah, jullie hebben het alweer helemaal op.. De pizzabakkert had er al wat extra op gegooid O+
pi_103681451
:W vanaf werk :') had beter naar de Frank010 borrel kunnen gaan..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:59:01 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103681793
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:53 schreef Ml-etje het volgende:
:W vanaf werk :') had beter naar de Frank010 borrel kunnen gaan..
Denk het ook :P
Hoelang nog?
pi_103681825
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nooit van gehoord :D.
Maar ik denk dat ik liever naar Nederlandstalige vertelsels over dooie filosofen luister ;).
pi_103681930
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Denk het ook :P
Hoelang nog?
Tot ik weg mag van mezelf ;) Bo ligt hier onder een bureau te slapen O+
pi_103682164
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hahaha, dank je! Het is overigens dezelfde foto hoor, maar dan met een badge.

Kwak, gaaf!
I know :) Maar was reden om 'm te bekijken :D
:@ /busted (voel me nu echt zo'n creeper :{)

Tof Xen! Zal ook wel een goed gevoel gegeven hebben toen je die aanstelling kreeg!? ^O^

:D uniek, doet hij die mij Willem noemt ook :D Half kilo groente op een pizza wordt wel iets teveel van het goede trouwens :P

Raar... Gister helemaal in de war, en vandaag voel ik me ^O^ :?
Al helpen de complimentados van Nallie en de wabs in Maria's sig er ook aan mee natuurlijk
En Beavis & Butthead komen terug, en er komt misschien een Dumb & dumber 2 met originele cast, en m'n Jo Bonten t-shirt... /dork!

Weet niet wat Frank010 is, zal met R'dam te maken hebben, en borrel i.p.v. werk, tja, lastige keuze...

quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Nooit van gehoord :D.
Maar ik denk dat ik liever naar Nederlandstalige vertelsels over dooie filosofen luister ;).
Mocht je ooit zin krijgen in een luchtig toetje, weet je het te vinden :D

Download is klaar, filmpje kijken :W
Rare bui heb ik toch...
pi_103682414
Jompels voor V1z0r! *O*
Omdat t een beetje helpt!
pi_103682516
Correct V1z!
Ga dus maar braaf verder ipv teruglezen anders zit ik hier nog voor niks :P
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:16:47 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103682741
V1Z... jij bent zo vreselijk lief, verstanding, leuk, knap en zo vreselijk jong! maar anders (als ik 16 was :') )
Topvent ben je! :*
  Vis een optie? vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:30:17 #64
70532 loveli
N
pi_103683338
uniek & vaiz, sitting in a tree...
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:32:05 #65
70532 loveli
N
pi_103683419
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef V1z0R het volgende:
:D Nice kwak! O+

:* op je knie loveli, toch geen last van band en of meniscus?
Geen idee hoe dat voelt, dus nee ;)
crap in = crap out
pi_103683527
Hoi!

Werk was zwaar (veel nieuwe dingen, kassa draaien, mensen niet verstaan!) maar wel súper leuk weer O+ *O*

Heb meteen even raad nodig, maar dan niet over werk hoor! Als dat mag :@

Vandaag platgestalkt door het andere nederlandse meisje dat hier is: een vriendin van haar is nu hier (die ken ik opzich ook wel) en ze willen morgen naar een halloweenfeest.

Daar heb je een studentenkaart voor nodig. Maarja, die heeft dat meisje niet. Of ze even die van mij mocht lenen...

Nou ja, nu misgun ik ze dat avondje niet, maar ik sta met naam en foto op die pas en we lijken écht niet op elkaar, dat meisje en ik.. en ik ben bang dat ze daar moeilijk over gaan doen en dat ik dan ineens een ban krijg voor allerlei feestjes enzo omdat ik die kaart uitgeleend heb... Tevens is het m'n bibliotheekkaart en die is me heilig. Dus ergens denk ik "ja, nee, jammer, regel maar iemand anders", maar ik vind 't ook sneu als 't meisje niet naar dat feest kan want ze hadden zich er zo op verheugd en ik ga toch niet :')!

What to dooo? -O-
Ja doei.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:34:29 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103683547
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:30 schreef loveli het volgende:
uniek & vaiz, sitting in a tree...
Lijkt mij wel gezellig :D

Hoe is het met je blij Loveli? Vrij dit weekend?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:35:24 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103683588
Mo, ik zou er geen zin in hebben en dus niet doen :@
pi_103683606
Niet uitlenen mo. Een ban oid zul je niet krijgen, maar als jij je er niet lekker bij voelt niet doen. Het is niet alsof het jouw schuld is dat ze niet naar het feestje kunnen: dat meisje hoort er immers niet te komen.

Heeft dat meisje geen studentenkaart van een andere universiteit oid?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:35:49 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103683620
Tof van je drukke, leerzame werkdag! Geeft voldoening he?
pi_103683669
Rit van de meet terug was een uur, was 2 uur niets geplaatst door mij of uniek :{w
En het waren de bosjes! :6 geen boom...

SPOILER
Mo, jouwe scannen, foto en naam vervangen en uitprinten met excuus 'kwijt maar wel kopie op laptop staan' oid?
pi_103683701
Ja, het is zo leuk! Wel lastig soms, want vooral de oudere dametjes hebben een redelijk dik accent en die versta ik dan soms niet :') beetje het 'smile and wave' idee... _O-

maar ze waren érg tevreden over me en ze zagen ook wel dat ik eerder kassa had gedraaid enzo... :P

En de collega's zijn zķ lief! _O_ O+
Ja doei.
pi_103683858
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef V1z0R het volgende:
Rit van de meet terug was een uur, was 2 uur niets geplaatst door mij of uniek :{w
En het waren de bosjes! :6 geen boom...

SPOILER
Mo, jouwe scannen, foto en naam vervangen en uitprinten met excuus 'kwijt maar wel kopie op laptop staan' oid?
Meh, dan geef ik 'm nog liever mee..

Boh, ik voel me dan echt zo'n ouwe zeikdoos :') want 't zijn nog echt van die jonge grietjes, die meisjes O+ ;( maar boh... ja... -O-
Ja doei.
pi_103684027
Ik zou m ook niet meegeven Mo! Je kan daar gewoon eerlijk in zijn hoor.
Maar ik snap je gevoel ook wel. Je kan ook smoesje verzinnen in de trant van 'ik ben m kwijt'?
pi_103684061
Ik raak dat soort dingen niet kwijt... :@ ik ben daar erg strict in.. en dat weten ze ook wel :P
Ja doei.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:43:51 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103684109
Ik zou het niet doen. Gewoon eerlijk vertellen dat de kaart tevens bibliotheekkaart is en die erg belangrijk is voor jou. Misschien kun je ze verwijzen naar een andere student?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_103684475
Is zij wel een kaart nodig? :@
SPOILER
pi_103684550
Het is echt een feest van de universiteit zelf, zeg maar... :) maar heb al gestuurd dat ik 't niet doe.. :@ bah, vind 't wel stom van mezelf, maar ik weet ook dat ik enorme spijt ga krijgen als ik 't wel doe en hij raakt kwijt of wat dan ook...
Ja doei.
pi_103684583
Ik zou het ook niet doen. Ze verzinnen heus wel een andere oplossing, als ik afga op hoe mijn zus op die leeftijd was.

En nog is af en toe :P
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:52:06 #80
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103684610
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
Het is echt een feest van de universiteit zelf, zeg maar... :) maar heb al gestuurd dat ik 't niet doe.. :@ bah, vind 't wel stom van mezelf, maar ik weet ook dat ik enorme spijt ga krijgen als ik 't wel doe en hij raakt kwijt of wat dan ook...
Waarom stom? Ik vind het stommer als je iets doet waar je spijt van gaat krijgen.
pi_103684664
Nou ja, ik voel me nu een beetje de bejaarde misgunner :') ofzo..

maargoed, ik heb ze nog wat oplossingen aangedragen, dus ik hoop maar dat 't goed komt! O+ :P

En nu: eten! Honger!!!!!!!!!!!!!!!! :9 O+

Bedankt voor het meedenken allemaal weer O+

Oh, en een lijstje:

O: roggebrood met pindakaas (2 plakjes)
T: appel
T: 2 kleine boterhammen met kaas
L: 2 geroosterde volkorenboterhammen en een kleine boterham met kaas
D: bobotie :9
Ja doei.
pi_103685223
@Mo ik zou het ook niet hebben gedaan :*
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:09:07 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103685549
Ik snap hem Mo, ik zou het ook lastig vinden maar me er wel over opvreten als ik hem mee zou geven _O- Dus tja :+ Misschien kunnen ze iets regelen met de organisatie! Als ze het uitleggen zal 1 persoon meer of minder niet zo'n probleem zijn lijkt me? Maar ja, zoveel ervaring met uni-feestjes heb ik niet :+

Viezoor O+ Zo filosofisch altijd :D

Ik heb spareribs met salade en een paar frietjes gegeten :Y
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:11:11 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103685670
V1, wij kunnen samen heeeeeeel goed samen zijn *O*
pi_103685725
Ik heb mn definitieve lijstje, hoofdpijn en me aangemeld voor een LOI cursus :)

O: havermout met kiwi en perzik
T: koffie verkeerd, appel, cracker pindakaas
L: twee roggebroodjes met geitenkaas
T: halve komkommer met beetje hummusdip en paar cherrytomaatjes
S: 5 km hardlopen met sprints tussendoor :)
T: handje nootjes
D: tomaat/halve avocado, halve knolselderij tot frietjes gemaakt en tofuburger
T: twee blokjes choco
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:31:22 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103686708
Oe, wat voor cursus, Nallie?

Mooi lijstje ook! :Y
pi_103686965
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, wat voor cursus, Nallie?

Mooi lijstje ook! :Y
Voedingsleer :)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:40:11 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103687090
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 21:37 schreef Nallie het volgende:

[..]

Voedingsleer :)
Tof! :D Meerrrr slankie voedingsgoeroe's :9 Is dat in het kader van persoonlijke ontwikkeling of als aanvulling op je beroepsperspectieven?
pi_103687150
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Tof! :D Meerrrr slankie voedingsgoeroe's :9 Is dat in het kader van persoonlijke ontwikkeling of als aanvulling op je beroepsperspectieven?
Vooral persoonlijke interesse, maar kan zeker ook ergens bijdragen in combinatie met mn beroep (ben pedagoog :))
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:43:01 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103687226
Een :') -momentje. Ik zag het woord "ben" in de laatste post van Nallie en nu heb ik zin in ijs :')
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:48:21 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103687486
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 21:41 schreef Nallie het volgende:

[..]

Vooral persoonlijke interesse, maar kan zeker ook ergens bijdragen in combinatie met mn beroep (ben pedagoog :))
Heel goed dan! :Y Ik zou als ik werk heb ook nog graag cursusjes willen doen enzo, ontwikkeling ftw. Was al aan het lonken naar een cursus Spaans! Niveau wat opkrikken :Y Basiskennis is er nog wel en lezen gaat ook wel, maar verders...

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Een :') -momentje. Ik zag het woord "ben" in de laatste post van Nallie en nu heb ik zin in ijs :')
:D
Awww!
pi_103687761
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Heel goed dan! :Y Ik zou als ik werk heb ook nog graag cursusjes willen doen enzo, ontwikkeling ftw. Was al aan het lonken naar een cursus Spaans! Niveau wat opkrikken :Y Basiskennis is er nog wel en lezen gaat ook wel, maar verders...

[..]

Awww!
Altijd doen! Ik heb nu vooral behoefte aan wat uitdaging omdat ik in mn werk momenteel niet de uitdaging vind die ik zoek. Maar een andere baan is nog even geen optie. Meer even geduld hebben nu, lang verhaal :) Anyway, nu kan ik wat doen met mn interesse en het 'leven' voor mezelf weer wat interessanter maken.

Bedankt Tink, ik heb zin in ijs! Maar aangezien ik dat niet mag en ook niet heb, maar weer naar de chocola gegrepen :')
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:41:18 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103689950
Hoi, ik heb niet zoveel zin om te posten, maar fijn weekend iedereen :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_103690813
Jij ook!

SPOILER
SPOILER
Ja doei.
pi_103691446
:W thuis
pi_103691455
:W
Ja doei.
pi_103691551
Nu nog wakker Mo?
pi_103691579
Hoezo? :o
Ja doei.
pi_103691694
Normaal ben jij wel vroeger in bed toch?
pi_103691775
Slaap meestal niet voor 11 uur :)
Ja doei.
pi_103691844
Ah :) nu al kassa gedraaid zag ik ^O^ way to go!

Ik krijg trouwens enorme trek van die taart in de OP, kan die niet weggepoetst O-)
pi_103691914
Yeah, kassa draaien is hip, maar ga 't niet al te vaak doen. Alleen als de pleuris uitbreekt :+
Ja doei.
pi_103692162
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
Yeah, kassa draaien is hip, maar ga 't niet al te vaak doen. Alleen als de pleuris uitbreekt :+
Oh ik vond het altijd wel leuk :Y
pi_103692285
Ja, ik vind 't ook geweldig, heb 't jaren gedaan :)
Maar ik zit in Ops, niet achter de kassa. Vandaag alleen een crash course gehad! :)
Ja doei.
pi_103692421
Als het maar leuk is :Y
  Vis een optie? vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:44:43 #106
70532 loveli
N
pi_103692686
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Sorry :P
crap in = crap out
pi_103692875
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Sorry :P
Oh heb nog pm's van jou open staan,morgen ok?
  Vis een optie? vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:54:57 #108
70532 loveli
N
pi_103693175
No worries, anytime. Ben toch het hele weekend aan de slag.
crap in = crap out
pi_103693412
Werkse dan :Y :O moe,slapen.
  Vis een optie? zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:02:51 #110
70532 loveli
N
pi_103693571
Honger, lege koelkast, nog geen kerstpakket en de plaatselijke Mac is in aanbouw :')
crap in = crap out
pi_103694873
Ik kijk de villa :9!
pi_103696197
Outlet van de Perry. Hardloopschoenen voor 40 euro (origineel 100 euro, wel mijn lelijkste ooit), thermobroek 20 en relaxte op de bank broek voor 15 euro. Oh yeah O+.

Goed, morgen drukke dag, misschien moet ik maar snel gaan douchen en slapen :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_103698687
Mogge.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 06:12:26 #114
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_103698827
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 00:02 schreef loveli het volgende:
Honger, lege koelkast, nog geen kerstpakket en de plaatselijke Mac is in aanbouw :')
Vis een optie?
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
pi_103699134
Mogge :O
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 08:26:20 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103699141
Ook goedemorgen. Ben alweer een uurtje aan het werk. Nog even, en dan is het klaar *O*
pi_103699142
mogguh!

Lijstje:

O: smoothie+nootjes
T: aardappel+kip
L: rijst, kip en groente
T: kwark en nootjes
D: pasta bolo en salade
T: 2 roggebrood met pindakaas
T: kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103699188
Douchen en wegen *O*
pi_103699335
En toen was het stil :D allemaal in afwachting van?

60,4 *O* nog even en ik zit onder de magische 60 O+
pi_103699376
Goedemorgen!
pi_103699531
Goeiemorgen! Ik zit op het werk, en de to-do list groeit nog steeds...Zo maar eens hard aan de slag...
pi_103699577
Goedemorgen!

Goed bezig ML! ^O^

Spuit elf: ik had mijn kaart wel uitgeleend. Je maakt er iemand blij mee. Maar ik ben in mijn leven al zo vaak mijn studentenpas/toegangspas van bedrijven/lunchpas kwijtgeraakt, ik hecht er niet dezelfde waarde aan als Mo. Heeft me wel een innige band met portiers en beveiliging opgeleverd.
pi_103699593
Mogge

hier alweer flink wat activiteit achter de kiezen :D Zo is de lildl geplundert en ga ik nu naar de kapper, straks even huishouden rommelen, kaastaart maken en salade erbij en dan vanmiddag met de kids naar het strand even lekker uitwaaien en zo.

Lijstje:

O : 2 speltboterhammen, 1 met jam en 1 met pindakaas O+ en beker karnemelk
T1 : 2 kiwi's
T2 :1 havermoutkoekje O+
L : home made kaastaartpunt met salade (= diner vandaag)
T : smoothie met aardbeien en yoghurt en ander fruit
D: 3 speltboterhammen, 1 met ei, 1 met kaas en 1 met kipfilet (die laatste 2 samen met beetje pesto en een tomaat onder de contactgrill) en nog wat augurk/zilveruitjes voor op de kaas
T : wat blokjes kaas en 4 blokjes pure chocolade
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_103700380
Mogguh!

Netjes Ml-etje ^O^

Broodje banaan en broodje friese keukenstroop :9~
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 10:50:24 #125
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_103700643
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb psychologie gestudeerd en kwam daarna ook niet aan de bak op mijn niveau. Het ging echt totaal tegen mijn gevoel in, want ging er vanuit de wereld op mij zat te wachten en ik na mijn studie eindelijk niet meer iedere cent zou moeten omdraaien, maar heb toch een werkervaringsplaats gezocht.
Ik heb toen naast mijn werk als pedagogisch medewerker (32 uur) een jaar lang 1 dag per week gratis gewerkt als gedragswetenschapper in een gezinsvervangend tehuis. We hadden wel afgesproken dat als dit van beide kanten zou bevallen, ik daarna een vaste aanstelling zou krijgen. En zo geschiedde en gingen er deuren voor mij open.
Ik ben nu sinds 2 jaar precies waar ik wil zijn (tenminste de komende 2 jaar, want daarna begint het weer te kriebelen naar wat nieuws).
ik ben nieuwsgierig naar wat je nu dan doet?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_103701062
^O^ Ml!!!

En mogge!
2e goede nacht, hart bleef rustig, hogere dosering lijkt de truc te zijn.
we negeren maar even dat ik dit al vanaf het begin zei tegen de huisarts... "het werkt wel, maar niet genoeg, volgens mij moet ik een hogere dosering"

Wel koppijn en dizzy, maar dat komt omdat bloeddruk ook daalt van die meds en ik van mezelf al een lage bloeddruk heb (voor de kenners onder ons, mijn normale bloeddruk is 110/70) Dat zal wel wat bijtrekken/wennen. Voel je iig een stuk beter en rustiger nu.

Lijstje voor vandaag:
O: :Z
T: cappuccino, appelcake
L: 2 crackers kaas, salade, karnemelk
T: schaaltje fruit
T: komkommer, wortel
D: spinazie met cherry tomaatjes en feta, tartaartje
T: kwark met gepureerd fruit
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:16:55 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103701134
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Yay een succesverhaal! O+
Zoiets lijkt me idd prima, maar voor een volledige week (nagenoeg) gratis werken lijkt me wel lastig, ivm inkomsten en motivatie :P En ik zou dan sowieso wel een branche kiezen waar ook daadwerkelijk werk in is te vinden denk ik...
Misschien heb je momenteel ook doorgroeimogelijkheden voor over 2 jaar? :D Echt tof dat je er met zulke volharding bent gekomen :Y
pi_103701301
Zo, badkamer al gepoetst, en 1 was opgehangen en de tweede is bijna klaar 8-)

Ik was gisteren bij Nijhof in Baarn, OMG :o Ik heb Eijffinger behang gezien en aangeraakt :7
Helaas niet dik genoeg, dus moet de stuc van de muur gaan bikken op de slaapkamer, en dan kan het wel. En er was een complete afdeling met Pip Studio spul O+ lekker hysterisch zo allemaal bij elkaar.

Superlekkere handcreme gescoord, van Heathcote & Ivory, Country Blossom. Zo'n lekker geurtje :9~ Ik zag op hun site dat ze nog meer geuren hebben, dus even uitzoeken waar ze dat verkopen in Londen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_103701353
Wanneer ga je naar London Syrena? Toch niet ook toevallig komend weekend? :D
Doe wat je niet durft.
pi_103701404
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wanneer ga je naar London Syrena? Toch niet ook toevallig komend weekend? :D
Nee, 3 december pas w/ Ga je komend weekend al? Vliegen of treinen?
pi_103701611
Hai!

Gisteren met mn moeder wezen winkelen. Was gezellig O+ en 's avonds uit eten met vriendinnen (in Luna, kom je daar wel eens Syrena?). Dat was ook heel leuk :)

Mo, wat fijn trouwens dat je werk zo goed bevalt! En mooi dat het wat beter gaat Mar :)

En ik lees dat mijn favoriete lekkere kerel zich gisteren niet zo fijn voelde? Smakkerd voor V1z0R :*
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:44:18 #132
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103701795
Ik ga naar 7aar! :7 </makingitsoundcool>

Baaai! O+
pi_103701821
Gisteren juist wel :D Alleen beetje hyper :') Toch bedankt

Veel plezier Maria! :W
pi_103701882
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:28 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee, 3 december pas w/ Ga je komend weekend al? Vliegen of treinen?
Ik ga komend weekend. Ergens chic in een 4 sterren hotel overnachten, optreden in de Royal Albert Hall en verder is het nog wat onduidelijk. :P
Wij gaan met de boot overigens. :D
Doe wat je niet durft.
pi_103702038
Coco> Luna ken ik ja, 1x geweest en het was een drama :') eten was koud toen we het kregen, we bestelden drinken en het duurde een uur eer we dat kregen (en we zagen het gewoon klaar staan bij de bar, maar de bediening was zo druk aan het kleppen met elkaar en met vaste klanten....). Terwijl een vriendin er eens gelunched had en dat was prima.

HenkPiet> Kewl, met de boot O+ we wilden eerst vliegen, maar dat was even duur (of duurder) als treinen, en nu kunnen we in Maastricht opstappen en komen op 100 meter van ons hotel aan 8-)
pi_103702168
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:44 schreef V1z0R het volgende:
Gisteren juist wel :D Alleen beetje hyper :') Toch bedankt

Veel plezier Maria! :W
Vandaag niet dan? :o
pi_103702229
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vandaag niet dan? :o
Donderdag beetje wisselende stemming, vandaag relaxed F1 gekeken, en nu Max Payne aan het installeren omdat er een nieuwe uitkomt in maart :D Dus all is well :)
Jij?
pi_103702240
Ik woon bijna naast de boot, dus het is gewoon zo handig voor mij. En er was pas nog een goede groupon aktie, dus het is nog eens heel goedkoop. :D
Ons hotel zit op nog geen 10 minuten van de Royal Albert Hall. En dat is ook wel heel fijn. :D Geen idee hoe laat het concert afgelopen is, maar dan hoeven we iig niet meer de hele stad door. :)
Doe wat je niet durft.
pi_103702389
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Donderdag beetje wisselende stemming, vandaag relaxed F1 gekeken, en nu Max Payne aan het installeren omdat er een nieuwe uitkomt in maart :D Dus all is well :)
Jij?
Ik ben een half uurtje geleden uit bed gekomen :+ En nu ga ik een beetje LoL & Battlefield 3 spelen :) Vanavond verjaardag van een vriendin. Alles hier ook prima dus.

Hebben we het samen prima *;
  Vis een optie? zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:09:55 #140
70532 loveli
N
pi_103702456
*laat uit bed kruipen boks*
crap in = crap out
pi_103702484
Hehe, ik werd om 11 uur gebeld door een vriendin met een "sorry dat ik zo vroeg bel". :D
Ik zat om 8 uur (in het donker nog!) op de fiets naar de sportschool. :D
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:21:09 #142
70532 loveli
N
pi_103702754
Ach, vorige week belde ik iemand wakker om 14 uur.
crap in = crap out
pi_103702867
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:23 schreef Syrena het volgende:
Zo, badkamer al gepoetst, en 1 was opgehangen en de tweede is bijna klaar 8-)

Ik was gisteren bij Nijhof in Baarn, OMG :o Ik heb Eijffinger behang gezien en aangeraakt :7
Helaas niet dik genoeg, dus moet de stuc van de muur gaan bikken op de slaapkamer, en dan kan het wel. En er was een complete afdeling met Pip Studio spul O+ lekker hysterisch zo allemaal bij elkaar.

Superlekkere handcreme gescoord, van Heathcote & Ivory, Country Blossom. Zo'n lekker geurtje :9~ Ik zag op hun site dat ze nog meer geuren hebben, dus even uitzoeken waar ze dat verkopen in Londen.
Ehh stuc van de muren af voor het behang? Je hebt stuc met een werkje?

:W trouwens pijnbankje gehad.
Vitatas gehaald..
Score: Andijvie, Boerenkool, Broccoli, Gemengd kiemen, IJsbergsla, Pastinaak, Venkel
Beurre Hardy peer, Gloster appel, Rode grapefruit, Sinaasappel
--------------------------------------------------------------------------------
Moet even zien uit te vinden wat ik kan met de kiemen,pastinaak en venkel zonder in de stamppotjes te belanden :P
  Vis een optie? zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:27:02 #144
70532 loveli
N
pi_103702907
Venkel fruitten :9 en ergens doorheen doen, kiemen op het laatste moment door roerbakgroenten = lekker.
crap in = crap out
pi_103702942
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef loveli het volgende:
Venkel fruitten :9 en ergens doorheen doen, kiemen op het laatste moment door roerbakgroenten = lekker.
Ah dan mik ik de venkel door de aardappeltjes bij de ijsbergsla :P
pi_103703029
Venkelaardappelpuree naast een visje is ook erg lekker (of alleen venkel) en dat doe je gewoon door het te smoren (eerst fruiten, dan deksel erop en gaar laten stoven) en dan de staafmixer erop.
Door een witte soep kan het ook erg lekker zijn :)

Hele fijne groente vind ik het.

Ik heb koolrabi gekregen bij ons pakket deze week en een lekker recept voor een vislasagna met koolrabi O+
pi_103703073
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:31 schreef MarMar het volgende:
Venkelaardappelpuree naast een visje is ook erg lekker (of alleen venkel) en dat doe je gewoon door het te smoren (eerst fruiten, dan deksel erop en gaar laten stoven) en dan de staafmixer erop.
Door een witte soep kan het ook erg lekker zijn :)

Hele fijne groente vind ik het.

Ik heb koolrabi gekregen bij ons pakket deze week en een lekker recept voor een vislasagna met koolrabi O+
Denk dat het wel een leuk idee is om in CUL een bio groente pakket topic te openen?
Kunnen er recepten uitgewisseld worden.
  Vis een optie? zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:40:42 #148
70532 loveli
N
pi_103703290
Zitten er geen recepten bij? In het Odin-pakket zaten er wel een paar.
crap in = crap out
pi_103703511
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:40 schreef loveli het volgende:
Zitten er geen recepten bij? In het Odin-pakket zaten er wel een paar.
Ja een paar maar veel stamppotten ;)
  Vis een optie? zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:52:46 #150
70532 loveli
N
pi_103703648
*slaap uit ogen wrijft*
Oh ja, koffie!
crap in = crap out
pi_103703828
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:52 schreef loveli het volgende:
*slaap uit ogen wrijft*
Oh ja, koffie!
  Vis een optie? zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:09:25 #152
70532 loveli
N
pi_103704077
Tsja, heb hard gewerkt gisteren ;)
Vaatwasser ingeruimd, was in droger gemikt, zometeen snel boodschappen doen (niet vergeten: koffiemelk, ben nu ook door m'n voorraad houdbare slagroom heen).. soms mis ik een vent huishoudster.

[ Bericht 2% gewijzigd door loveli op 29-10-2011 13:18:41 ]
crap in = crap out
pi_103704408
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:09 schreef loveli het volgende:
Tsja, heb hard gewerkt gisteren ;)
Vaatwasser ingeruimd, was in droger gemikt, zometeen snel boodschappen doen (niet vergeten: koffiemelk, ben nu ook door m'n voorraad houdbare slagroom heen).. soms mis ik een vent huishoudster.
_O- al heb je een huishoudster dan nog heb je van alles te doen :P
  Vis een optie? zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:22:53 #154
70532 loveli
N
pi_103704435
Ja, opruimen voor de huishoudster komt. Lijkt me ideaal.
crap in = crap out
pi_103704469
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:22 schreef loveli het volgende:
Ja, opruimen voor de huishoudster komt. Lijkt me ideaal.
Ehh dat doe ik niet dan heeft zij toch niks meer te doen?
pi_103704617
Pfff wat heb ik veel gedronken gisteravond :@

Maar wel heerlijk geslapen en nu heerlijk niks doen O+
pi_103704813
MI> Er zit heel lelijke structuurverf/stuc op de muren boven. Beneden ook trouwens :')
Eigenlijk had ik alles moeten laten stuccen, maar ja, ik had nogal haast met verhuizen en het weer zat ook niet mee. Dan had ik ook alle stopcontacten lager laten maken.

Zo, drie wassen gedaan en opgehangen, bed verschoond, badkamer gekuist, voortuin ontbladerd.
Nu alleen nog stofzuigen en dweilen, maar dat doe ik morgen, na het strijken w/

En zo ff boodschappen halen. Het is trouwens gewoon warm buiten :') tuin gedaan in mijn sweatvest en toen scheen de zon nog niet eens.
pi_103704861
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:36 schreef Syrena het volgende:
MI> Er zit heel lelijke structuurverf/stuc op de muren boven. Beneden ook trouwens :')
Eigenlijk had ik alles moeten laten stuccen, maar ja, ik had nogal haast met verhuizen en het weer zat ook niet mee. Dan had ik ook alle stopcontacten lager laten maken.

Zo, drie wassen gedaan en opgehangen, bed verschoond, badkamer gekuist, voortuin ontbladerd.
Nu alleen nog stofzuigen en dweilen, maar dat doe ik morgen, na het strijken w/

En zo ff boodschappen halen. Het is trouwens gewoon warm buiten :') tuin gedaan in mijn sweatvest en toen scheen de zon nog niet eens.
Hmm het is wel een butklus om het er goed af te krijgen zonder putten.

Zo ook maar eens tuinieren, tuin begint te verkleuren O+
pi_103704954
Ieeh waarom reageer ik zo lichamelijk op 'lastige dingen'; vanochtend rustig wakker worden, daarna idee van 'verslapen' terwijl ik een vrij dag heb zonder afspraken(!): samengeknepen maag, hart in keel, dichtgeknepen keel.

Moet uiterlijk morgen keuze voor een minor gemaakt hebben: dichte keel, niet kunnen eten, adem onbewust inhouden, gevoel van overgeven van binnen.

Dat heb ik dan nu toevallig door en probeer dan een paar keer diep in te ademen: dan gaat dat 'paniekerige' gevoel wel weg. Maar het is gewoon stom want ik maak mij dan qua gedachten nog niet eens druk en als ik het niet meteen door heb heb ik de hele dag een slecht en opgejaagd gevoel

Ik kan heus wel een minor kiezen hoor w/ en als ik uit mag slapen moet ik niet alsnog schuldig wakker schrikken :|W
pi_103705012
Heb je nog niet gekozen dan?
pi_103705077
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:42 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je nog niet gekozen dan?
Ik zou eerst een half jaar later een minor doen maar nu toch in februari, heb wel twee mogelijke kandidaten!
pi_103705103
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:45 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik zou eerst een half jaar later een minor doen maar nu toch in februari, heb wel twee mogelijke kandidaten!
Ah ok, sorry mijn voorstellingsvermogen reikt niet tot 1 dag van te voren iets niet weten :@
Ik ben een planner.
pi_103705180
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:45 schreef Probability het volgende:

[..]

Spannend joh! Wel goed dat je bewust bent dat het daarvandaankomt.
Maak anders een rijtje plus en minnen.
pi_103705252
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:46 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ah ok, sorry mijn voorstellingsvermogen reikt niet tot 1 dag van te voren iets niet weten :@
Ik ben een planner.
Ik zal het nog maar even duidelijk uitleggen..

1. Keuze voor minor is een half jaar naar voren gehaald (niet op mijn verzoek)
2. Dit weet ik sinds 2 weken, maar heb nu belangrijkere dingen aan mijn hoofd, zoals tentamens halen, als ik deze niet haal kan ik sowieso die minor nog niet doen.
3. Inschrijving is de 25e open gegaan en sluit morgen.
4. Ben nu een maand bekend met/bewust van de keuzemogelijkheden en vind keuzes maken lastig. Iedereen in mijn omgeving vind het niet zo'n big deal dus kan ook niet zo goed mijn gedachten met iemand uitwisselen. (=studiegenoten, vrienden & ouders)

C'est tout.
pi_103705399
buh, ik wil ook weekend.

Morgen. En dan heb ik het huis ook voor mezelf.

En vrijdag gaat m'n vriendin eindelijk weg!
pi_103705413
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:49 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Spannend joh! Wel goed dat je bewust bent dat het daarvandaankomt.
Maak anders een rijtje plus en minnen.
Ik heb keuze tussen verdieping/verbreding
Buitenland kon, maar heb er voor gekozen dat niet te doen, die aanmelding is ook al voorbij
Ik kan nu ook eerst stage doen dat zie ik helemaal niet zitten
Daarnaast kan ik binnen of buiten instelling een minor doen, ik doe maar er binnen want heb geen zin/tijd in de administratie die daar bijkomt
Daarnaast zijn een aantal minors vrij goed en een aantal vallen tegen
Uit mijn omgeving ken ik dus een aantal mensen die bepaalde minoren hebben gedaan, daarvan weet ik dus of ze bevallen, de anderen zouden ook heel goed tegen kunnen vallen en niet goed aangeschreven staan
Wil ik een Engelstalige of een Nederlandstalige doen
Ennn... wil ik een die heel moeilijk is en goed staat of kies ik voor 'makkelijk' door iets te kiezen wat ik echt leuk vind (en ja ik word dan beīnvloed door buitenland reisjes haha)
pi_103705535
Alle ervaringsdeskundigen die ik ken baseren de leukheid van hun minor op de hoeveelheid college dagen en de reisjes naar het buitenland ;(

En de ervaring aan de andere kant (via coach) is ook dat interessant/moeilijk klinkende minoren ook vaak tegen vallen.

Dus stel dat ik 'verstandig' kies wil niet zeggen dat dat de beste keuze is.
  Vis een optie? zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:04:13 #168
70532 loveli
N
pi_103705656
Niet echt gelezen waar het over gaat, maar kies iets waarin goed werk te vinden is bij een economische crisis ;)
crap in = crap out
pi_103705716
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:04 schreef loveli het volgende:
Niet echt gelezen waar het over gaat, maar kies iets waarin goed werk te vinden is bij een economische crisis ;)
Oei, moeilijk zou niet weten hoe ik dat kan zien. Weet ook niet of een minor zwaar meeweegt :)
pi_103705721
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:25 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ehh stuc van de muren af voor het behang? Je hebt stuc met een werkje?

:W trouwens pijnbankje gehad.
Vitatas gehaald..
Score: Andijvie, Boerenkool, Broccoli, Gemengd kiemen, IJsbergsla, Pastinaak, Venkel
Beurre Hardy peer, Gloster appel, Rode grapefruit, Sinaasappel
--------------------------------------------------------------------------------
Moet even zien uit te vinden wat ik kan met de kiemen,pastinaak en venkel zonder in de stamppotjes te belanden :P
Bij de vitatas zat het receptenbriefje vaak in de bodem van de tas (tussen een vouw) verstopt!Eerst bijlezen, dan posten :P . Ik vond de recepten bij de vitatas vaak lekkerder dan die van odin.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_103705789
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:06 schreef Probability het volgende:

[..]

Oei, moeilijk zou niet weten hoe ik dat kan zien. Weet ook niet of een minor zwaar meeweegt :)
Lijkt me minder dan je major :? wanneer moet je die doen dan?
Je zit nu in het 3e?

Ik heb straks eerst major, stage dit dat, minor

Verder zou ik kiezen voor wat je op de langere termijn leuk lijkt om te doen in plaats van op de korte (reisjes enzo tijdens minor) wat natuurlijk niet betekent dat je een minor met veel reisjes je nu niet moet kiezen. School moet wel leuk blijven.

Verder de mi scusi want ik lees echt niet bij enzo hopelijk gaat alles wel. Misschien zo even snel scannen.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  Vis een optie? zaterdag 29 oktober 2011 @ 14:09:46 #172
70532 loveli
N
pi_103705804
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:06 schreef Probability het volgende:

[..]

In dat geval.. kiezen wat leuk is.
Maar ik heb dus neit echt goed gelezen waar het over gaat.
crap in = crap out
pi_103705885
Welke twee twijfel je over prob?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_103705887
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Lijkt me minder dan je major :? wanneer moet je die doen dan?
Je zit nu in het 3e?

Ik heb straks eerst major, stage dit dat, minor

Verder de mi scusi want ik lees echt niet bij enzo hopelijk gaat alles wel. Misschien zo even snel scannen.
Ja, in februari en dan moet ik hem doen! Er is later nog een keuze moment maar dan heb ik 2e keuze en dat wil ik niet..
pi_103705936
Goedemorgen!

Héérlijk uitgeslapen en daarna wat series gekeken met een ontbijtje !

Na doorgeven dat ik m'n studentenkaart niet uitleen niets meer gehoord, terwijl ze me eerst wel op 5 manieren wist te bereiken omdat ze iets nodig had. Altijd fijn en duidelijk! :')!

Zo lekker naar de stad! De zon schijnt! Boodschapjes doen, geld storten en lekker ergens koffie drinken! Héérlijk dagje zo! Wat kan het leven toch awesome zijn O+
Ja doei.
pi_103705939
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:12 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja, in februari en dan moet ik hem doen! Er is later nog een keuze moment maar dan heb ik 2e keuze en dat wil ik niet..
Tja, even de kern van de minors bepalen en dan kiezen welke je wil doen? Maar je moet toch ook nog een major doen? Dat is toch meer je afstudeerrichting en "belangrijker"?
pi_103706006
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:14 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Tja, even de kern van de minors bepalen en dan kiezen welke je wil doen? Maar je moet toch ook nog een major doen? Dat is toch meer je afstudeerrichting en "belangrijker"?
Uhm nee geloof het niet nog wel 2 stages!

O en ik kan een minor ook gebruiken om te kijken wat ik echt niet wil, om de keuze te bevestigen

Maar misschien hecht ik er wel teveel waarde aan :) Iedereen die ik spreek en al een minor heeft gedaan/afgestudeerd is , is er namelijk veel nonchalanter onder.
pi_103706078
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:17 schreef Probability het volgende:

[..]

Uhm nee geloof het niet nog wel 2 stages!

O en ik kan een minor ook gebruiken om te kijken wat ik echt niet wil, om de keuze te bevestigen

[ afbeelding ]

Maar misschien hecht ik er wel teveel waarde aan :) Iedereen die ik spreek en al een minor heeft gedaan/afgestudeerd is , is er namelijk veel nonchalanter onder.
Geen verschillende afstudeerrichtingen bij je studie? Welke studie deed je ook alweer?

Ik ben wel afgestapt van de major die ik wilde doen vanwege slechte verhalen, minorkeuze blijft wel hetzelfde ook omdat die mij wat minder belangrijk lijkt en ik plezier in een hoog vaandel heb zitten.
pi_103706226
Ik moet mijzelf even boosmaken, geloven dat ik het kan en een motivatiebrief schrijven (of kiezen voor een makkelijke minor zonder motivatiebrief)

Of ik denk dat ik het allemaal niet kan, niet de goede punten etc. heb en ga het toch een halfjaar later doen.

Ik denk dat ik voor de eerste optie ga (zeg ik nu heel dapper) en dan vanzelf hoor of ik wel/niet ben toegelaten voor een 'moeilijke' minor. Want als ik niets kies heb ik sowieso niets.

En als ik heel realistisch kijk naar de rest van mijn jaar dan hoor ik wel bij de top maar ik heb altijd het idee dat ik verschrikkelijk slecht ben. :|W
pi_103706282
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:20 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Geen verschillende afstudeerrichtingen bij je studie? Welke studie deed je ook alweer?

Ik ben wel afgestapt van de major die ik wilde doen vanwege slechte verhalen, minorkeuze blijft wel hetzelfde ook omdat die mij wat minder belangrijk lijkt en ik plezier in een hoog vaandel heb zitten.
je hebt pm :)
pi_103706798
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:46 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik ben een planner.
Ik ben ook een planner. Alleen verander ik mijn planning 17 keer en vervolgens doe ik het toch anders. :)
Zo maar eens mijn aanstaande rondreis gaan plannen. Anders heb ik geen plan om van af te wijken. :P
Doe wat je niet durft.
pi_103706899
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ben ook een planner. Alleen verander ik mijn planning 17 keer en vervolgens doe ik het toch anders. :)
Zo maar eens mijn aanstaande rondreis gaan plannen. Anders heb ik geen plan om van af te wijken. :P
Mijn eerste plan was een minor Zuid-Amerika inclusief een maand uitwisseling en daarna een stage in Spanje. Maar dat was in een stoere bui.

:P
pi_103707167
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:48 schreef Probability het volgende:

[..]

Mijn eerste plan was een minor Zuid-Amerika inclusief een maand uitwisseling en daarna een stage in Spanje. Maar dat was in een stoere bui.

:P
Hehe, klinkt wel heel cool en je leert er onwijs goed spaans van, dus wat dat betreft is het wel een slimme actie, wat spaans us wel een wereldtaal.
Kun je niet.iets met China doen? De Chinezen nemen de wereld over namelijk, dus dat is wel handig. :)

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar welke studie je doet en je minor opties. :)
Doe wat je niet durft.
pi_103707196
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehe, klinkt wel heel cool en je leert er onwijs goed spaans van, dus wat dat betreft is het wel een slimme actie, wat spaans us wel een wereldtaal.
Kun je niet.iets met China doen? De Chinezen nemen de wereld over namelijk, dus dat is wel handig. :)

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar welke studie je doet en je minor opties. :)
Ja maar dan moet ik Chinees leren :D Kan wel hoor :)
pi_103707288
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:57 schreef Probability het volgende:

[..]

als je al iets weet van de chinese gebruiken dan ben je volgens mij al heel waardevol. Chinees leer je iig niet in een paar weken. :)
Doe wat je niet durft.
pi_103707318
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

als je al iets weet van de chinese gebruiken dan ben je volgens mij al heel waardevol. Chinees leer je iig niet in een paar weken. :)
Nee krijg dan college Chinees en tentamen Chinees :) Die gebruiken leer ik nu in college.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:07:30 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103709515
Mijn action instapschoen met hakje heeft het begeven, nou moet ik op schoenenjacht :r

En Cas Spijkers is dood, dat is kut!

Lijstje:
O: boterham ham, 2 beschuit kaas, beker melk
T's: appel, peer, 6 dropjes
L: 2 beschuit kaas, gekookt ei
T's: blokje choco, mandarijn, cappuccino
D: Macaroni
T: cola-berenburg en nibb-it
pi_103709992
lekker lijstje uniek. Eigenlijk vind ik het niet zo veel, geloof ik.

Zo. Nog 1 artikel lezen, boodschappen doen en dan naar huis.
pi_103710007
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:57 schreef Probability het volgende:

[..]

Oeh! Dan kom je naar 'mijn' opleiding. Daar wordt o.a. Chinees gegeven :)
pi_103710024
Nomnomnomakreel :9
pi_103710374
Hier eten we buiten de deur ipv binnen kaastaart dus ik zie wel wat het wordt, voor het eerst sinds 6 mnd !!
pi_103710576
Hier wordt de tartaar vervangen door zalm, vind ik niet erg :D
pi_103711351
Ik heb nog geen idee wat ik ga eten, waarschijnlijk een samenraapsel van alles wat ik in de kast kan vinden. :+

En er zit hier onder mijn raam een man al een uur lang met zijn kinderen te spelen waarbij er non-stop gekrijst en gegild wordt en ik word er echt knettergek van. :') Zelfs met oordopjes in maken ze zo veel herrie dat ik me niet op m'n studieboek kan concentreren. Meh.
pi_103711815
Wij eten een indonesische preischotel :9
pi_103712275
Murgh ik zoek een pak maar het lukt niet :') H&M staat me niet! Ted Baker, size 4 te groot, size 3 te klein. Dept, linkerbeen perfect, rechterbeen te groot. Benetton, te mannelijk.

AARGH!
pi_103712300
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:39 schreef Perruche het volgende:
Murgh ik zoek een pak maar het lukt niet :') H&M staat me niet! Ted Baker, size 4 te groot, size 3 te klein. Dept, linkerbeen perfect, rechterbeen te groot. Benetton, te mannelijk.

AARGH!
Suit Supply? Zara?
pi_103712301
quote:

AARGH!
Mango :)?
En bij dept andere broek in zelfde maat pakken, is misschien een productiefout?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:40:58 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_103712304
Hooooooooooooooooi :W.

Wij eten spinazie :9.

En: Cas Spijkers :'(.
Niet meer actief op Fok!
pi_103712305
Lijstje:

O: havermout met rozijntjes
L: stukje appeltaart, grapefruit
B: door de stad sjouwen :')
D: denk gegrilde kip met een lekker sausje en aardappels uit de oven en groenten / salade
pi_103712315
Mango had mijn maat niet, Suit Supply te duur. Zara staat me niet, zoals H&M.

Bedankt voor het meedenken wel :). Jasje is altijd prima, maar de broek icm de bovenbenen. Maar mijn bovenbenen zijn helemaal niet zo dik :?
pi_103712332
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:41 schreef Perruche het volgende:
Tijdelijk niet? Andere stad misschien?

En anders doe je net zoals sigme..?
pi_103712340
Kun je niet een los jasje en een losse broek of rok kopen?
pi_103712344
Prob, ja dat is en goed idee gewoon andere nemen, maar ik had er al 20 gepast en had er genoeg van. :')
pi_103712368
Ik heb de boel eigenlijk voor woensdag nodig en wil er niet meer dan 200 euro aan uitgeven. Ewe, broek + jasje los doe ik al, maar moet gewoon een pak.
pi_103712380
WE al geprobeerd?
pi_103712392
Ben je al naar de Bijenkorf geweest?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:44:14 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_103712396
WE heeft geen mooie broeken. Vind ik dan.
Niet meer actief op Fok!
pi_103712429
We is echt slechte kwaliteit voor pakken, vind ik. Bijenkorf ben ik geweest prob :)
pi_103712444
Ga denk ik bij Esprit en Mexx en Vanilia wat bestellen, en dat op kantoor laten bezorgen en dan evt retourneren :D
pi_103712547
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:45 schreef Perruche het volgende:
Ga denk ik bij Esprit en Mexx en Vanilia wat bestellen, en dat op kantoor laten bezorgen en dan evt retourneren :D
VILA ook geprobeerd?
pi_103712588
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:49 schreef Ewelina het volgende:

[..]

VILA ook geprobeerd?
Zelfde categorie als only en veromoda; staat me niet. Echt, ik vind dat er zoveel leuke dingen hangen, maar sinds ik heupen en borsten heb past het niet meer.

Ze hebben overigens geen "echte" zakenkledij, geloof ik.
pi_103712610
Ik zou willen dat Steps betaalbare pakken verkocht!!
pi_103712699
Ik zou willen dat ik lekker geconcentreerd was!!!
pi_103712773
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:55 schreef Probability het volgende:
Ik zou willen dat ik lekker geconcentreerd was!!!
Ik zou willen dat het nog 6 dagen zondag was :P
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 17:59:58 #215
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_103712808
Ik zou willen dat je niet aankwam van chocolade.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_103712823
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:51 schreef Perruche het volgende:
Ik zou willen dat Steps betaalbare pakken verkocht!!
Ja, dat is echt jammer, ze hebben alleen maar jasjes...

River Island dan misschien, hoewel ik niet weet of ze complete pakken hebben...http://www.riverisland.com/Online/women/workwear?startindex=1&itemsperpage=60&sortoptions=0&category=bbcac544-75e3-488d-b1e9-e8933bf955b7&a_TYPE=Jackets&includerelatedcontent=0
pi_103712832
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:58 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nog 7 dagen vrij dan. 8-)
pi_103712846
Haha dat van River Island kan k echt niet aan :D

En eens met Muis.
pi_103712859
Ik zou willen dat we vanavond pannenkoeken gingen eten.. O+

Oh, wacht! O+ :9
Ja doei.
pi_103712868
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 18:01 schreef Perruche het volgende:
Haha dat van River Island kan k echt niet aan :D
Ik weet niet hoe de cultuur op je werk is. ;) Naar mijn werk zou dit best kunnen. Dan zou ik er netter uitzien dan mijn leidinggevenden.
pi_103713117
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:58 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar het is zaterdag ;(

Oké cadeautje van mij: je zondag duurt 1 uur langer O+!
pi_103713177
O+ wintertijd O+

_O_
Ja doei.
pi_103713185
En ik heb vandaag de eerste kerstboom gezien!
Ja doei.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:16:23 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_103713248
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik zou willen dat je niet aankwam van chocolade. cola.
En ik heb de kerstlampjes aan en dacht net nog aan de kerstboom en het rendier :'). Maar ik wacht nog tot na Sinterklaas :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_103713263
thuis! tomaten/groente/bonensoep staat op het vuur, ik drink een wijntje en eet wat chipjes, en ik ben afgepeigerd....
pi_103713269
Vandaag eet ik eierkoeken en ontbijtkoek

* rent weg
pi_103713280
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 18:17 schreef Jagärtrut het volgende:
thuis! tomaten/groente/bonensoep staat op het vuur, ik drink een wijntje en eet wat chipjes, en ik ben afgepeigerd....
:* geniet ervan!
Ja doei.
pi_103713349
quote:

AARGH!
Moet je per se een pak hebben? Een net jurkje is vaak veel makkelijker te vinden. Vind ik nog een stuk mooier eigenlijk ook. O+
Ik moet volgende week ook naar iets nets en ik denk dat ik deze ga kopen:

En dan met een colbertje er overheen.
pi_103713380
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
O+ wintertijd O+

_O_
om 4 uur donker 's middags... -O-
pi_103713400
Lago, dat vind ik ook wel mooi, maar ik loop 3 dagen rond in onbekende steden en dan vind ik een broek gewoon comfortabeler. Voor afspraken in NL heb ik wel dat soort jurkjes :)

Thanks voor je cadeautje prob!
pi_103713462
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 18:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

om 4 uur donker 's middags... -O-
:@ ik vind 't nooit zo erg, het lange donker zijn, maar weet niet hoe ik er op zou reageren als 't langer duurt en zelfs nog eerder donker is... :)
Ja doei.
pi_103713915
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Hooooooooooooooooi :W.
Ha hoi! :W!

Je hebt een baan? Een leven?
pi_103713982
Oh, en ik heb familietroubles. Veel. Kleine familie en momenteel hebben ze allemaal problemen :( }:| .

Goddank heb ikzelf momenteel alleen een beetje een vermoeiende en tikje saaie baan als grootste probleem. klopt af
pi_103713999
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:25 schreef Probability het volgende:
Ik moet mijzelf even boosmaken, geloven dat ik het kan en een motivatiebrief schrijven (of kiezen voor een makkelijke minor zonder motivatiebrief)

Of ik denk dat ik het allemaal niet kan, niet de goede punten etc. heb en ga het toch een halfjaar later doen.

Ik denk dat ik voor de eerste optie ga (zeg ik nu heel dapper) en dan vanzelf hoor of ik wel/niet ben toegelaten voor een 'moeilijke' minor. Want als ik niets kies heb ik sowieso niets.

En als ik heel realistisch kijk naar de rest van mijn jaar dan hoor ik wel bij de top maar ik heb altijd het idee dat ik verschrikkelijk slecht ben. :|W
:*.

Je kan het!
pi_103714328
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 18:45 schreef sigme het volgende:

[..]

:*.

Je kan het!
Dank u !
  Vis een optie? zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:04:07 #237
70532 loveli
N
pi_103714542
Perr, investeren in een maatpak. Sigme weet waar.
crap in = crap out
pi_103714593
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 10:50 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ik ben nieuwsgierig naar wat je nu dan doet?
Je hebt pm en Maria ook.

OT: ik heb een enorme luie dag en totaal geen trek. Mijn vriend heeft voor vanavond bij de traiteur allerlei lekkers gehaald, dus ik haal het eten wel weer in.
pi_103714611
Tailormade damespak!

Helaas is de dame van het betere maatwerk van de twee uit dat topic (Die van evasuites dus) gestopt.
Die Amsterdammers zijn ook best aardig en ik vind speciaal hun broeken erg mooi (zo foto's in topic), maar mijn ervaring is niet dat ze heel snel zijn met het leveren. En het is ook geen echt maatwerk al wordt het wel naar je maat gemaakt.
pi_103714698
Lijst:
• muesli & yoghurt
• pak spinazie
• blik sperziebonen & blik tonijn
• veel gesprekken
• wat spitwerk
pizza van slechtgerezen volkorendeeg met tomatenpuree, gehakt, ham , kaas, pesto, champignons
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:22:20 #241
277802 _Calimero_
pi_103715123
Wie is er goed in schatten van Kcal? ik ben benieuwd hoeveel ik vandaag heb gegeten namelijk..

O; 2 pistoletjes (meegranen) met kaas, kipfilet en groenvoer, grote cappuccino met magere melk
L: 1.5 pistoletje (ook meergranen) met kaas en pate
T: liga continu
T: 1 glas rode wijn, kommetje chips (van chio, ik denk 40 gr en ze zijn 500 Kcal per 100 gr)
D: pasta met creme frache light en zalm en courgette. Ong 75/80 gr pasta
pi_103715360
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 19:06 schreef sigme het volgende:
Tailormade damespak!

Helaas is de dame van het betere maatwerk van de twee uit dat topic (Die van evasuites dus) gestopt.
Die Amsterdammers zijn ook best aardig en ik vind speciaal hun broeken erg mooi (zo foto's in topic), maar mijn ervaring is niet dat ze heel snel zijn met het leveren. En het is ook geen echt maatwerk al wordt het wel naar je maat gemaakt.
prachtig die broek! (de rest ook hoor, maar die broek staat je echt mega geweldig) Misschien toch maar een keer voor een maatpak gaan...
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:47:00 #243
277802 _Calimero_
pi_103716015
Xennia, je inbox is vol!
pi_103716142
Mooi hoor dat pak O+

We hebben sushi gemaakt (van zo'n setje) en het was lekker! Rollen en snijden viel me ook best mee.
Binnenkort eens naar de toko :)
pi_103716250
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 19:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mooi hoor dat pak O+

We hebben sushi gemaakt (van zo'n setje) en het was lekker! Rollen en snijden viel me ook best mee.
Binnenkort eens naar de toko :)
Zo zijn wij ook begonnen ;) easy hč? En lekker!!!!!!!! O+ O+

^O^
Ja doei.
pi_103716654
Lijstje:

O: kwark met mango
T: half uurtje pijnbank
L: zuurdesem pompenbrood 2 dikke snedes op de bakplaat met 1 geitenkaas en 1 chocopasta
S: tuin weer een stukje veranderd, behoorlijk slepen met buxussen + zuil in de whitewas gezet
T: niks :@ een paar slokken organic citroensap
S: 10 km mountainbiken 22-25 km/h
D: Vol bord frites, frikandel, kroket, shaslick met pindasaus en mayo
T: handje physalis en een mok thee en het restje organic citroensap
pi_103716692
Ik ben chagrijnig }:| En een beetje kinderachtig want ik ben in staat een verrassing te verpesten omdat ik zo chagrijnig ben :') Maar alleen het idee is al bevredigend dat scheelt.
pi_103716792
Je spreekt in raadselen :D
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:10:31 #249
277802 _Calimero_
pi_103716922
As usual ;)
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:10:43 #250
277802 _Calimero_
pi_103716934
Ik ga was op hangen. omkleden en naar een feestje

Fijne avond!
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:47:04 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_103720382
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 18:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Ha hoi! :W!

Je hebt een baan? Een leven?
Ja :P.

Jij ook? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_103720866
Volgens mij ben ik er uit :D

quote:
Sustainable Leadership & Entrepeneurship
Stond niet op mijn oorspronkelijke lijstje maar goed *)
pi_103721199
Maatschappelijk verantwoord ondernemen is nu hot, lijkt me een leuke minor Prob!
pi_103721287
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:10 schreef Syrena het volgende:
Maatschappelijk verantwoord ondernemen is nu hot, lijkt me een leuke minor Prob!
Correct :Y

Alleen ben ik nog zoekende naar de leidinggevende die het ook over kan brengen op de medewerkers.
pi_103721502
Die mpetrn nog afstideren Ml!
pi_103721525
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Alleen ben ik nog zoekende naar de leidinggevende die het ook over kan brengen op de medewerkers.
Nog even geduld dus *)!
pi_103721560
O gelukkig probeer ik in het oude systeem in te schrijven en ontbreekt de helft van de informatie.
Fijn O+ Maar had ik kunnen verwachten. Dus nu nog eens proberen in het nieuwe systeem. Fijn van die sites met oude informatie :P
pi_103721581
Jezus, hoerentelefoon. Net in het h&m topic heel verhaal getikt, verstuur ik, verbinding weg.

En dat fkking toetsenbord......zooooo traaaaaag.
pi_103721609
Doe je best Prob :Y het is namelijk redelijk irritant als het een zeepbel is.
pi_103721652
Ja nu ga ik weer twijfelen :o Ik wil wel een half jaar nuttig bezig zijn..
pi_103721672
Ik moet nog een uitstrijkje, mezelf belonen met een Galaxy S2 gaat wat ver zeker? :')
pi_103721848
Zoiets hou je toch. Bij social work was het jarenlang demente bejaarden, en nu zijn het ineens verslaafde jongeren en staan de snoezelboeken te verstoffen.
pi_103721853
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:21 schreef Probability het volgende:
Ja nu ga ik weer twijfelen :o Ik wil wel een half jaar nuttig bezig zijn..
:D denk dat je wel meer leert dan alleen het overbrengen van maatschappelijk verantwoord ondernemen overbrengen.
pi_103721870
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:21 schreef Syrena het volgende:
Ik moet nog een uitstrijkje, mezelf belonen met een Galaxy S2 gaat wat ver zeker? :')
Mwahh hoe zeer zie je tegen het uitstrijkje op? /foute vraag I know
pi_103722049
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D denk dat je wel meer leert dan alleen het overbrengen van maatschappelijk verantwoord ondernemen overbrengen.
Ja is ook zo.. Maar of hij inhoudelijk wel goed is. Deze lijkt mij nog steeds interessant

quote:
Experience- en Eventmanagement
pi_103722172
Hai vik :*

En trusten alvast iedereen!
pi_103722248
MI> Niet zo erg. Al ligt de folder al drie weken op mijn bureau.

Prob, als je houdt van dingen organiseren moet je events doen, maar mvo lijkt me leuker.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:36:43 #268
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103722300
Trusten MarMar :* Hoop dat je wederom een goede nacht kan maken!

Vik ! O+ Hoe is het? Hoe gaat het met het eten en sporten?

Syrena, natuurlijk mag je de telefoon kopen *O*
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:36:58 #269
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103722311
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Welke sector en waar?

@ perruche: s.oliver al geprobeerd?
@probje: leuke sector. Wel heel erg "geitenwollensok" of juist heel technisch. Moet bij je passen. Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik voor chinees gaan. Met jouw profiel biedt de chinees-minor je veel toegevoegde waarde. Met duurzaamheid weet ik het niet zo zeker. Maar dat komt misschien omdat ik zelf te fiep in deze sector zit.
pi_103722348
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:31 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja is ook zo.. Maar of hij inhoudelijk wel goed is. Deze lijkt mij nog steeds interessant

[..]

Snap dat je iets wil leren hoor begrijp e niet verkeerd maar er heeft nog nooit iemand naar mijn minors gevraagd. Dus doe iets dat je persoonlijk leuk lijkt.
pi_103722396
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Welke sector en waar?

@probje: leuke sector. Wel heel erg "geitenwollensok" of juist heel technisch. Moet bij je passen. Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik voor chinees gaan. Met jouw profiel biedt de chinees-minor je veel toegevoegde waarde. Met duurzaamheid weet ik het niet zo zeker. Maar dat komt misschien omdat ik zelf te fiep in deze sector zit.
Ik voldoe niet aan de toelatingseisen voor Chinees..
pi_103722415
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Welke sector en waar?

Zowel profit als non profit maar het is het lastigste over te brengen op lager geschoolde medewerkers "daar komt weer zo één met mooie praatjes" het is voor hen een ver van hun bed show.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:41:42 #273
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103722513
Mvo is een hype (sorry). Vooral overheid en semi_overheid hebben er een handje van veel geld weg te spoelen met de verkeerde duurzaamheidsprojecten.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:45:34 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103722683
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zowel profit als non profit maar het is het lastigste over te brengen op lager geschoolde medewerkers "daar komt weer zo één met mooie praatjes" het is voor hen een ver van hun bed show.
Dat is precies wat ik bedoel (en waar ik dagelijks mee bexig ben). Het is belangrijk inzichtelijk te maken welke voordelen duurzaam werken voor henzelf heeft en dan lukt het wel. De bonus voor de manager of een BREEAM certificaat biedt de werkvloer geen meerwaarde.
pi_103722689
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Mvo is een hype (sorry). Vooral overheid en semi_overheid hebben er een handje van veel geld weg te spoelen met de verkeerde duurzaamheidsprojecten.
Mee eens alleen lijkt het nu ook de andere sectoren te betreden.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:46:52 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103722757
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:38 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik voldoe niet aan de toelatingseisen voor Chinees..
Jammer.
Waar ligt je hart trouwens?
pi_103722793
Eventmanagement dus! Kom je fijn naar de Hotelshule waar ik werk om vakken te volgen 8-)
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:48:31 #278
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103722833
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Mee eens alleen lijkt het nu ook de andere sectoren te betreden.
Het is net andersom. Het bedrijfsleven pakt het op als middel om geld te verdienen of de kosten te verlagen. Wat trouwens prima gaat met het juiste plan van aanpak.
pi_103722897
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het is net andersom. Het bedrijfsleven pakt het op als middel om geld te verdienen of de kosten te verlagen. Wat trouwens prima gaat met het juiste plan van aanpak.
Of om klanten te winnen :)

Het gaat prima inderdaad mits op de juiste manier zonder poeha gebracht.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:51:35 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103722970
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Of om klanten te winnen :)

Het gaat prima inderdaad mits op de juiste manier zonder poeha gebracht.
Dat zeg ik: om geld te verdienen. Overigens heb ik en heel goed netwerk in deze hoek, dus als je hulp nodig hebt..
pi_103723056
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat zeg ik: om geld te verdienen. Overigens heb ik en heel goed netwerk in deze hoek, dus als je hulp nodig hebt..
PM je wel even :)
pi_103723331
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:47 schreef Syrena het volgende:
Eventmanagement dus! Kom je fijn naar de Hotelshule waar ik werk om vakken te volgen 8-)
Ja! Die lijkt mij stiekem het leukst!!
Dan moet ik nog snel even professioneel mijn motivatie op papier zetten :'(!
pi_103723343
Is gelijk ook de enige met motivatiebrief }:| Meh
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:05:42 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103723538
Mooie lijstjes :P

Cali, veel carbs, wel lekker maar niet elke dag doen.
Qua calorieen valt het best mee
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:05:45 #285
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103723543
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja! Die lijkt mij stiekem het leukst!!
Dan moet ik nog snel even professioneel mijn motivatie op papier zetten :'(!
Waarom lijkt dit jou leuk en waarom denk je dat deze minor voor jou de beste keus is? Dat op papier zetten. Laat je enthousiasme voor xich spreken.
pi_103723586
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooie lijstjes :P

Cali, veel carbs, wel lekker maar niet elke dag doen.
Qua calorieen valt het best mee
:@
pi_103723613
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 23:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom lijkt dit jou leuk en waarom denk je dat deze minor voor jou de beste keus is? Dat op papier zetten. Laat je enthousiasme voor xich spreken.
Omdat ik organiseren leuk vind en ik denk dat ik de feeling heb dat een evenement hét evenement wordt. Ben hier slecht in om het goed te verwoorden zonder te overdrijven of corny te worden :+
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:10:23 #288
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103723695
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 23:08 schreef Probability het volgende:

[..]

Omdat ik organiseren leuk vind en ik denk dat ik de feeling heb dat een evenement hét evenement wordt. Ben hier slecht in :+
Waarom vind je organiseren leuk? Welke aspecten? Waar blijkt je feeling uit? Het is niet snel te.
pi_103723739
Dat is een goed basisidee, gewoon verder aankleden met wat meer details.
pi_103724064
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 23:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom vind je organiseren leuk? Welke aspecten? Waar blijkt je feeling uit? Het is niet snel te.
ga er over nadenken!

[ Bericht 21% gewijzigd door Probability op 29-10-2011 23:39:49 ]
pi_103730594
Gaan feesten blijkt niet echt een heel goed plan. Baardmans teleurgesteld. 'Ik heb nergens last van.'

Ik ga er maar vanuit dat dat de alcohol talking was.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_103731674
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 22:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Geld verdienen door duurzaam te zijn, helaas heel wat anders dan duurzaam te zijn en er geld mee te verdienen.

Wat een wereld zeg
  Vis een optie? zondag 30 oktober 2011 @ 03:14:03 #293
70532 loveli
N
pi_103731855
Zin in shoarma...
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 30 oktober 2011 @ 03:34:06 #294
70532 loveli
N
pi_103732072
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:41 schreef Perruche het volgende:

Bedankt voor het meedenken wel :). Jasje is altijd prima, maar de broek icm de bovenbenen. Maar mijn bovenbenen zijn helemaal niet zo dik :?
En bij duurdere zaken in de uitverkoop? Type winkel waar ze Gerry Webber verkopen of Tommy Hilfiger. Die laatste maakt ook mooie pakken (Hugo Boss ook, maar daarvan vond ik de prijs echt veel te hoog).
Ik heb wat dingen van Vmale, mooie kwaliteit en qua broek niet mijn pasvorm, misschien dat het jou wel goed past.
crap in = crap out
pi_103732873
Mogge.

Waarom lukt citeren weer eens niet?
pi_103732878
D&D, trek je het nog wel?

Uwe koninklijke sneuheid, wat een rake analyse :Y

Loveli, shoarma gegeten?
pi_103732987
Het lijstje van gisteren werd kwa diner een Griekse salade en daarna Gyros :9
Daar zat veel zout in, merk dat ik daar slecht tegen kan.

Lijstje voor vandaag :

Veel drinken, dat als eerste.
O : yoghurt met noten
T: iets van fruit met havermoutkoekje
L : kaastaart met salade (in de herkansing)
T: fruit (denk kiwi-smootie)
D: warme, zelfgebakken speltbroodjes met beleg
T: handje noten
pi_103733113
Goedemorgen!
Vanavond naar de chinees met de schoonfamilie.

Lijstje van gister
O: boterham hagelslag, boterham speculoos, zachtgekookt eitje
L: 2 pitabroodjes met knoflooksaus, gegrillde aubergine, falafelballetjes en beetje sla
D: sushi! Voor herhaling vatbaar :)
T: restje zoete brinta van vriendje die niet meer op kon
pi_103733172
Mogge. :z
pi_103733179
goeiemorgen...Al wakker terwijl ik me voorgenomen had om uit te slapen. Vanmiddag maar een dutje. Nu heb ik de tijd om heeeeel veel te organiseren. Ware het niet dat er iemand in m'n woonkamer ligt te slapen..
pi_103733192
vol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')