SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu heb ik een gloeikopje![]()
Telefoneren hoezee, moest denken aan dat stripje van the Oatmeal over thuiswerkenden met 'degenerating social skills'.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Rustig aan V1z0R. Hier. ┬──┬ ノ( ゜-゜ノ)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou, mijn tweede telefoongesprek van de dag ging al minder dramatisch
Oh, nou. Dat is al positief danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je onbetaalde stageplaatsen aan het overwegen?
70 euro is wel veel geld.. moet eigenlijk nog opmeten of het wel pastquote:
Tenkjoequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Knap van je Maria om te bellen!! Brrr
Nou helemaal onbetaald liever niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, nou. Dat is al positief danBen je onbetaalde stageplaatsen aan het overwegen?
Heb je gelijk in! Ik belde vooral om de mogelijkheden te peilen. Die zijn er dus wel, maar het houdt niet over als je eigenlijk een betaalde baan zoektquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:39 schreef Perruche het volgende:
Thanks Coco!!
Goed dat je hebt gebeld Maria! Ik zou toch even verder kijken, tenzij het goed betaalt of het je aan contacten in de insutrie kan helpen.
^^ juist. Want minder stof. En ziet er opgeruimder uit. En minder kans op viezigheid van vliegjes?quote:
quote:
Was te verwachten denk ikquote:Qua ervaring sluit je echter onvoldoende aan bij de wensen van onze opdrachtgever.
Noes!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay en een afwijzing.
[..]
Was te verwachten denk ik![]()
Knor.
Gelukkig heb ik een ascii-konijn van V1z0Rmans.
Haha zal je net zien dat ik dan weer vrij wil zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Noes!
Zal wel net als Vik lopen, op een dag ook volop in de weer![]()
Haha, het is inderdaad nooit goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha zal je net zien dat ik dan weer vrij wil zijnHerinner me er dan maar aan dat 24/7 thuis zitten ook niet zo leuk is
![]()
Ascii-nijn vereeuwigd in sig
Ik heb uit betrouwbare bron (lees: Aurum en Tink o.a.) vernomen dat oefenen met bellen geen slecht plan is. Dat probeer ik dan maar veelalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:08 schreef Lago het volgende:
[..]
Haha, het is inderdaad nooit goed.Jammer van die reacties Maria, maar het wel goed dat je ook verder kijkt naar stage's e.d.! En knap dat je belt, ik ben zelf zo'n watje met die dingen.
En gefelciteeeerd Perruche!
Goed bezig!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:20 schreef Nallie het volgende:
Bedankt voor t hardloopadvies V1z0r!
Net terug, heb m iets anders gedaan, dus gewoon half uur, maar dan elke 2 minuten ff een halve minuut versnellen. Geen sprint, durf ik nog niet ivm knieblessure in t recente verleden. Maar dit was al heel erg lekker! Was veel moeier na afloop + rood hoofd
Neptaxi, een sapje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:11 schreef Muks het volgende:
Ik vraag mij al een paar dagen af : wat is djoezz ?
Thank youuuuu!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed bezig!*schouderklopje*
Good for you!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron (lees: Aurum en Tink o.a.) vernomen dat oefenen met bellen geen slecht plan is. Dat probeer ik dan maar veelalDit wil uiteraard niet zeggen dat ik ontwatjest ben
![]()
Nog wel wat leuke vacatures gevonden, daar zondag/maandag achteraanMorgen moet ik naar verweggistan, ivm housewarming zuslief. Zin om zus te zien: oui. Zin in feestje met allemaal onbekenden en ver treinen en treinkaartje kopen: not so much
Maar dat kan ook te maken hebben met mijn bui
Kapot ben ik als ik dagen achtereen zo weinig te doen heb dat ik wél ga fokken. Dat heb ik ook een paar jaar gedaan, ik heb m'n ontslag ingediendquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Enorm productief, maar ik zou het niet volhouden. Het is ook nog eens werk waarbij je je ontzettend moet concentreren, ben je niet helemaal kapot na zo'n dag?
Bij testen moet ik ook nogal veel communiceren, maar ik denk dat ik in een baan als de jouwe na 4 uur doodop zou zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:18 schreef Perruche het volgende:
Ha, ben blij dat ik een baan heb waarbij ik vooral moet communicerenook wel veel dingen doen/opzetten/doorgeven enzo, en moet ook veel weten, maar zo 8 uur per dag achter de PC, elke dag, zou ik niet trekken, en de hele dag testen al helemaal niet
Nein! Die moet voorbereiden op een gametoernooitje zondag. Dus helaasch! Misschien kan ik de treintijd nuttig besteden met wat werk / brieven schrijvenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
Good for you!
Gaat vriendje wel mee naar verweggistan? Wat schattig jouw nijn, ik moest wel even goed kijken om hem te ontwaren
Dankjoe! Ik heb alleen ook nog een dagkaartje. Ik twijfelde om die te gebruiken ivm blijven slapen en maar 1 dag geldig en dan alsnog een enkeltje kopen de dag erna, maar ik zit er nu over te denken om dezelfde dag weer terug te gaan, dan kan ik dat kaartje gewoon gebruiken. Scheelt centjes en dan kan ik zondag tenminste even rustdag inlassen met vriendje. Enige nadeel: het daadwerkelijke feestje is 's avonds en die mis ik dan grotendeels. Maar de mensen die ik ken komen toch eerder al, begreep ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maria, in de categorie treinkaartjes: de kruidvat kaartjes zijn volgens mij nog steeds te krijgen. Is allicht goedkoper dan een retour.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha zal je net zien dat ik dan weer vrij wil zijnHerinner me er dan maar aan dat 24/7 thuis zitten ook niet zo leuk is
![]()
Ascii-nijn vereeuwigd in sig
Ik denk dat ik uitleg nodig hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef V1z0R het volgende:
Sig! Tedtalks heb je volgens mij ook als podcasts, ideetje?
Je kent Ted? > http://www.ted.com/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ja die valt weg op de één of andere manier!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Je mist een backslash in het linkeroor trouwens
Sig! Tedtalks heb je volgens mij ook als podcasts, ideetje?
Zie je volgens mij wel vaker Anna, mensen die normaal altijd druk zijn en in de vakantie ziek worden
dubbele proberen? backslash is normaal ook een escape-teken \n is bijvoorbeeld nieuwe regelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja die valt weg op de één of andere manier!Had hem gewoon van jou gekopieerd
En zelfs daarna nog een \ toegevoegd maar hij pakt niet ofzo?
TedTalks zijn tofDie van J.K. Rowling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |