Ongetwijfeld een stuk vrolijkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:49 schreef smegmanus het volgende:
Hoe zou de wereld eruitzien zonder TS?
Ja maar je hebt wel zetmeel nodig inderdaad voor [kraneborg]de binding[/kranenborg]quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:49 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
ow kut, dat maak je van paneermeel
Precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:50 schreef Leipo666 het volgende:
hoe zou mijn wereld eruitzien zonder LSD?
(ik durf het niet te proberen)
inderdaadquote:
hij schept een lepel groente op z'n bord?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:53 schreef Rezania het volgende:
TS heeft vandaag scheikunde gehad en wil even opscheppen?
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:53 schreef Rezania het volgende:
TS heeft vandaag scheikunde gehad en wil even opscheppen?
Vind ik ook, het kost me wel veel moeite trouwens maar ja soms leer je eens wat en dan is het belangrijk om het vers te houden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Knap hoor dat je dit allemaal weet.
Een beetje lichtbruinquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hou zou de wereld eruit zien zonder FOK!?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Je kunt trouwens zetmeel aantonen met jood
[ afbeelding ]
30quote:
Ja, het is goed met je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
30
en vanaf dinsdag is dat dr. TS voor jou!
Ik ben anders bloedserieus.quote:
hij vertelt de waarheidquote:
quote:
quote:
Bij deze dan mijn excuses TS.quote:
quote:
Goed bindmiddel in ieder geval. Ik heb nog nooit een kind uit elkaar zien vallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:09 schreef smegmanus het volgende:
Zaad (sperma) is een goede vervanger.
Hey dat wilde ik postenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Goed bindmiddel in ieder geval. Ik heb nog nooit een kind uit elkaar zien vallen.
Zit er zetmeel in bier?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Meer zetmeel eten, wordt je sneller.
Weetiknie. Ik doe het er altijd zelf in om er zeker van te zijn dat er zetmeel in mijn bier zit.quote:
Volgens mij zit het in bockbierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Weetiknie. Ik doe het er altijd zelf in om er zeker van te zijn dat er zetmeel in mijn bier zit.
dat doe elke bakkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:20 schreef ELnacho het volgende:
Ik ejaculeer wel eens in zetmeel dan wordt het een klomp en dan heb ik van die koekjesfiguren zoals een ster.... Dan bak ik het in de oven en deel de koekjes uit op school
doe bakker dit datquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |