Mensenquote:
dan kan het toch alsnog gewoon kloppen dat het iemand opvalt dat het je daar niet zo bevalt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb nooit de intentie gehad hier langer te blijven dan tijdens mn studie.
maar t slaat nergens op, omdat t niet zo isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
dan kan het toch alsnog gewoon kloppen dat het iemand opvalt dat het je daar niet zo bevalt?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb zin in een lang bad, bier erbij, muziekje en een boek.
Naar de Randstadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mensenmaar CL
nee maar echt t onbegrip ook, je gaat toch niet weg uit Maastricht, zo'n mooie stad
WTF heb ik hier te zoeken NA m'n studie? geen ene moeren de banenmarkt is hier ook niet fantastisch ofzo
Ik las een bad met bierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb zin in een lang bad, bier erbij, muziekje en een boek.
Jij mag vodka natuurlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zonder dat vieze bier dan he.
Jeuj!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
Waarom luister ik iets met de tekst "You play the secretary, I'm the boss tonight"?
Met wie heb jij afgesproken vanavond?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
Waarom luister ik iets met de tekst "You play the secretary, I'm the boss tonight"?
Ik moet ook nog boodschappen doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Goed, net thuis van werk-action-schoenenreus-readers kopen en nu moet ik nog naar de supermarkt, dus schop mezelf er nu ff heen, kan ik straks relaxen (met mn nieuwe pantoffels)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |