abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104429215
Ik zou gewoon de achternaam in je referentielijst plaatsen die gebruikt werd op het moment dat het artikel werd gepubliceerd.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:20:03 #52
319308 Tink89
To live is to dance
pi_104429664
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:05 schreef Operc het volgende:
Ik zou gewoon de achternaam in je referentielijst plaatsen die gebruikt werd op het moment dat het artikel werd gepubliceerd.
Daar gokte ik ook op, anders kun je het niet meer terug vinden.. Het is mijn thesis-begeleidster, maar bedacht me net ook dat je, als je die persoon niet kent, uberhaupt niet weet dat die achternaam veranderd is. Beetje domme vraag dus, sorry!

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_104429858
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:05 schreef Operc het volgende:
Ik zie dat je in Nijmegen studeert. In welk jaar zit je?
pi_104430366
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:20 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Daar gokte ik ook op, anders kun je het niet meer terug vinden.. Het is mijn thesis-begeleidster, maar bedacht me net ook dat je, als je die persoon niet kent, uberhaupt niet weet dat die achternaam veranderd is. Beetje domme vraag dus, sorry!

Xx
Geen domme vraag, ik vroeg me laatst ook af of veel wetenschappers hun achternaam aan zouden passen (bij trouwen etc.) gezien hun carričre en dergelijke.

@ Lennart, Masterjaar ;) (wist je waarschijnlijk al)
pi_104430634
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:41 schreef Operc het volgende:

[..]

Geen domme vraag, ik vroeg me laatst ook af of veel wetenschappers hun achternaam aan zouden passen (bij trouwen etc.) gezien hun carričre en dergelijke.

Wie ben je ook alweer?

Zit eraan te denken om volgend jaar ook die kant op te komen.
pi_104430817
quote:
11s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wie ben je ook alweer?

Zit eraan te denken om volgend jaar ook die kant op te komen.
Waar zit je nu dan?
  woensdag 16 november 2011 @ 12:32:55 #57
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_104431878
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:41 schreef Operc het volgende:

[..]

Veel mensen in de wetenschap houden bij publicaties en op hun werk hun oude naam vast, of plaatsen de naam van de partner er achter, zodat de "stam" van de naam hetzelfde blijft.
pi_104432249
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:55 schreef Operc het volgende:

[..]

Waar zit je nu dan?
Tilburg. De master Arbeid, Organisatie en Gezondheid lijkt me wel wat. Doe je die ook of zit je op een andere track?
pi_104433319
Ik doe de master Gedragsverandering, wel de sociale richting dus, maar niet AOG. :)
  woensdag 16 november 2011 @ 17:52:57 #60
319308 Tink89
To live is to dance
pi_104443556
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:22 schreef Operc het volgende:
Ik doe de master Gedragsverandering, wel de sociale richting dus, maar niet AOG. :)
Valt AOG onder de Sociale richting? Klinkt zo onlogisch, omdat er Gezondheid in zit.

Is het een soort Work and Organisational Psychology of denk ik dan verkeerd?

Gedragsverandering is denk ik ongeveer wat bij ons de track Social Psychology is. Gaat vooral om het positief beďnvloeden van mensen... Moesten voor vorig blok ook een interventie ontwerpen enzo.

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_104485243
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:52 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Valt AOG onder de Sociale richting? Klinkt zo onlogisch, omdat er Gezondheid in zit.

Is het een soort Work and Organisational Psychology of denk ik dan verkeerd?

Gedragsverandering is denk ik ongeveer wat bij ons de track Social Psychology is. Gaat vooral om het positief beďnvloeden van mensen... Moesten voor vorig blok ook een interventie ontwerpen enzo.

Xx
We hebben in Nijmegen de onderverdeling: 'Brein', 'Persoon' en 'Gedrag'.
Halverwege het 3e jaar kies je een van deze richtingen, waarbij Brein zich vooral richt op biologische en fysieke aspecten, Persoon zich richt op Ontwikkelingspsychologie en Klinische Psychologie. Bij gedrag horen Sociale Psychologie en Arbeids- en Organisatie psychologie.
De AOG master hoort daarom in principe bij de Gedragrichting. :)
(Sociale richting was dus niet helemaal juist, sorry voor de onduidelijkheid. ;) )
pi_104803920
Eerste tentamencijfer terug, een 8 voor persoonlijkheidsleer. *O*
pi_104804319
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:19 schreef Operc het volgende:

[..]

We hebben in Nijmegen de onderverdeling: 'Brein', 'Persoon' en 'Gedrag'.
Halverwege het 3e jaar kies je een van deze richtingen, waarbij Brein zich vooral richt op biologische en fysieke aspecten, Persoon zich richt op Ontwikkelingspsychologie en Klinische Psychologie. Bij gedrag horen Sociale Psychologie en Arbeids- en Organisatie psychologie.
De AOG master hoort daarom in principe bij de Gedragrichting. :)
(Sociale richting was dus niet helemaal juist, sorry voor de onduidelijkheid. ;) )
Maar die richtingen maken bij de Radboud toch niet veel uit die je in de derde kiest? In principe blijven alle deuren tot de verschillende masters toch nog open? Of heb ik dat verkeerd opgevangen?
pi_104807824
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Maar die richtingen maken bij de Radboud toch niet veel uit die je in de derde kiest? In principe blijven alle deuren tot de verschillende masters toch nog open? Of heb ik dat verkeerd opgevangen?
Klopt helemaal, maar extra voorkennis hebben in de richting waarin de master zit, is natuurlijk niet verkeerd. Maar na je bachelor staan alle mastervarianten nog tot je beschikking :)
pi_104807844
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Netjes! Gefeliciteerd! *O*
pi_104811641
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:44 schreef Operc het volgende:

[..]

Klopt helemaal, maar extra voorkennis hebben in de richting waarin de master zit, is natuurlijk niet verkeerd. Maar na je bachelor staan alle mastervarianten nog tot je beschikking :)
Mooi. Wanneer is het bij jullie trouwens gebruikelijk om een stage te zoeken? Ik lees dat er een intern stagebureau oid is waar je heen kunt gaan voor stages? In Tilburg is het gebruikelijk om rond januari al te beginnen met het zoeken naar een stage voor het jaar daarna. Is die norm bij jullie hetzelfde of komt dat allemaal wat later?
  vrijdag 25 november 2011 @ 19:25:33 #67
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_104814271
quote:
En wat zegt dat cijfer over jouw persoonlijkheid? ;) ^O^
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_104817517
Je kan niet vroeg genoeg beginnen met een stageplaats zoeken is mijn ervaring :)
pi_104831308
quote:
Gefeliciteerd :P Heb zelf het jaar geopend met een 8.9 gemiddeld, dus mag zelf ook niet klagen :)
pi_104933769
Hier nog een eerstejaars Psychologiestudent! Zit in Leiden, tot nu toe met wat gemengde gevoelens. Ik weet dat Psychologie mij echt interesseert, maar de meeste vakken weten het tot nu toe er nog niet uit te halen.. Gelukkig wel meteen twee van de drie tentamens gehaald, onvoldoende voor geschiedenis van de psychologie dus die doen we in januari even over. Wel een 8 voor zowel Inleiding Psychologie als Inleiding M&T dus kon stukken erger. :D
pi_104935151
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:22 schreef Alopex het volgende:
Ik weet dat Psychologie mij echt interesseert, (...)
Wat vind je er interessant aan dan?
pi_104936773
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:22 schreef Alopex het volgende:
Hier nog een eerstejaars Psychologiestudent! Zit in Leiden, tot nu toe met wat gemengde gevoelens. Ik weet dat Psychologie mij echt interesseert, maar de meeste vakken weten het tot nu toe er nog niet uit te halen.. Gelukkig wel meteen twee van de drie tentamens gehaald, onvoldoende voor geschiedenis van de psychologie dus die doen we in januari even over. Wel een 8 voor zowel Inleiding Psychologie als Inleiding M&T dus kon stukken erger. :D
Vond je dan in ieder geval inleiding psychologie wel een leuk vak?
  maandag 28 november 2011 @ 20:33:46 #73
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_104938571
Ik vond Inleiding / Geschiedenis vreselijk :P
Wij kregen dat tegelijk met Functieleer O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_104950646
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:33 schreef automatic_ het volgende:
Ik vond Inleiding / Geschiedenis vreselijk :P
Wij kregen dat tegelijk met Functieleer O+
Hoe kun je inleiding nou vreselijk vinden, daar komen bijna alle onderwerpen aan bod (inclusief veel interessante). :9
  dinsdag 29 november 2011 @ 08:41:47 #75
319308 Tink89
To live is to dance
pi_104956610
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe kun je inleiding nou vreselijk vinden, daar komen bijna alle onderwerpen aan bod (inclusief veel interessante). :9
Ik vond het ook vreselijk! "Alles" komt wel aan bod, maar zo oppervlakkig dat je helemaal niks kunt met de kennis die je daar opdoet. Bovendien is het heel erg "Freud dacht dit, maar dat klopt niet" en "Jung deed dat, maar dat was eigenlijk dom, want..." Als ik terug kijk op m'n bachelor, denk ik dat Social Cognition (hoewel slecht gegeven) en Attitudes & Communication (want goed gegeven) bij de favorieten zitten :) Uit jaar 1 was functieleer favoriet, samen met sociale psychologie (niet raar, doe nu de master Social Psychology).

Xx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')