Ok, zo laag zal ik niet gaan inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het ARG niveau is een niveau wat je nooit zult bereiken jongeman sorry
Jij gaat voor het geringste op je knieën smeerpaapquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ok, zo laag zal ik niet gaan inderdaad.
Niemand meer hier op jullie na. Zijn we dan nu eindelijk klaar met dat gezeik over dat het vroeger beter was.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het ARG niveau is een niveau wat je nooit zult bereiken jongeman sorry
Bloempje ook nog vaak zat hier hoor. En Cosmo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niemand meer hier op jullie na. Zijn we dan nu eindelijk klaar met dat gezeik over dat het vroeger beter was.
Neen. Ik heb Patrick zeg maar uit een ander topic gehaald en getrokken.quote:
JAquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neen. Ik heb Patrick zeg maar uit een ander topic gehaald en getrokken.
Was het maar Urk, kwam je tenminste (JIJ!) aan je trekkenquote:
Ben jij familie van mij dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was het maar Urk, kwam je tenminste (JIJ!) aan je trekken!
In deze topic zijn wij tenminste een grote familie. Als je het daar niet mee eens bent kan je beter weg gaanquote:
Neuh. Ik blijf lekker hier, hoe jullie happen is leuk vermaak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
In deze topic zijn wij tenminste een grote familie. Als je het daar niet mee eens bent kan je beter weg gaan! Dit is hoe wij rollen!
Als jij denkt dat ik hap dan moet je er eens bij zijn als ik écht hap.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Neuh. Ik blijf lekker hier, hoe jullie happen is leuk vermaak.
Is dit een bedreiging?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik hap dan moet je er eens bij zijn als ik écht hap.
Ultimate TL;DR ervaring.
verkapte doodsverwensing, tr gemachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik hap dan moet je er eens bij zijn als ik écht hap.
Ultimate TL;DR ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |