Stoer, ik ook! Indien het eten daar (naar mijn mening) niet zo matig was zou ik erquote:Op woensdag 9 november 2011 11:49 schreef erodome het volgende:
Ierland is daarin een superleuk land, veel van de oude feesten worden daar nogsteeds gevierd!
Ik wil heel graag nog een keer met beltane naar Ierland en daar beltane dan meevieren.
Beltane-meet in Dublin, volgend jaar?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:49 schreef erodome het volgende:
Ierland is daarin een superleuk land, veel van de oude feesten worden daar nogsteeds gevierd!
Ik wil heel graag nog een keer met beltane naar Ierland en daar beltane dan meevieren.
Dank je wel! Veel heil, zegen en voorspoed, jijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:33 schreef erodome het volgende:
Zo, alweer een jaar voorbij.
Ik schop gewoon maar even, want jaarlijks een nieuw topic aanmaken is ook weer een beetje overdreven.
Het jaar is snel voorbij geschoten, de doelen die ik had gesteld zijn voor een groot deel gelukt, anderen zijn wat veranderd en ook in werking, het plan voor volgend jaar heb ik grotendeels al liggen.
Straks, na de voorbereidingen voor het koken, trek ik me even terug om mijn voorouders bewust te eren, daarna is het tijd voor feest!
Ik wens iedereen alvast een gezegend nieuw jaar, maak er wat moois van!
Ik had dit jaar een herftstdipje.. Normaal heb ik daar weinig last van. Nu de dagen echt donkerder worden is dat opeens over en vind ik het gezellig.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef Natalie het volgende:
Mooie OP idd
Had er nog nooit van gehoord. Het klinkt als een viering met een diepere betekenis. Niet 'gewoon wat feesten', zeg maar.
Ik vier geen Halloween, maar ik kijk wel uit naar de 'donkere dagen'. Vind het heerlijk dat het zo snel donker is en dat de temperatuur omlaag gaat. Het klinkt waarschijnlijk vreemd voor veel mensen, maar in plaats van een winterdip heb ik juist het tegenovergestelde: ik fleur op. En wie weet dat ik met die energie ook wat mensen die 't wel kunnen gebruiken, wat vrolijker maak.
Blessed be!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:33 schreef erodome het volgende:
Ik schop gewoon maar even, want jaarlijks een nieuw topic aanmaken is ook weer een beetje overdreven.
Het jaar is snel voorbij geschoten, de doelen die ik had gesteld zijn voor een groot deel gelukt, anderen zijn wat veranderd en ook in werking, het plan voor volgend jaar heb ik grotendeels al liggen.
Straks, na de voorbereidingen voor het koken, trek ik me even terug om mijn voorouders bewust te eren, daarna is het tijd voor feest!
En ik wens jou hetzelfde. Geniet van het feestquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:33 schreef erodome het volgende:
ik ga met Halloween naar de kermis in Oostende. die is dan heerlijk Halloween-aangekleed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het is bijna Samhain, halloween, Allerzielen hoe je het noemen wil.
Gaan jullie nog feestvieren? Verkleed over straat en snoepjes aftroggelen door mensen bang te maken, of misschien herdenk je wel je overleden dierbaren..
Hoe gaat dat in zijn werk eigenlijk, kun je je in de UK zomaar bij een andere coven aansluiten?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:11 schreef Selestha het volgende:
Ik steek dit jaar letterlijk het kanaal over (Ik emigreer namelijk per 3 november naar Engeland) en hou het dus simpel met Samhain zelf. Wordt gewoon lekker pompoensoep maken en een meditatie later op de avond
Pompoensoep is een goed idee!quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in zijn werk eigenlijk, kun je je in de UK zomaar bij een andere coven aansluiten?
Ik ga ook pompoensoep maken, maar ik ben geen heks.
Ik ga via-via naar een nieuwe groep jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in zijn werk eigenlijk, kun je je in de UK zomaar bij een andere coven aansluiten?
Ik ga ook pompoensoep maken, maar ik ben geen heks.
En zeker met het huidige weerquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Pompoensoep is een goed idee!
Het leek me idd ook wel dat je altijd wel contact kunt zoeken met een plaatselijke coven, toch?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:50 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik ga via-via naar een nieuwe groep jaContact is al gelegd. Ik ga daar dus gewoon verder
Als je contacten hebt met mensen binnen dat wereldje is het sowieso makkelijk, de meeste Nederlandse Wicca stamt immers af van de Britse traditiequote:Op zondag 27 oktober 2013 15:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het leek me idd ook wel dat je altijd wel contact kunt zoeken met een plaatselijke coven, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |