abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104152459
Ik vier het hier elk jaar in Ierland. O+
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_104155880
Ierland is daarin een superleuk land, veel van de oude feesten worden daar nogsteeds gevierd!
Ik wil heel graag nog een keer met beltane naar Ierland en daar beltane dan meevieren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 10 november 2011 @ 20:57:31 #28
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_104219055
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:49 schreef erodome het volgende:
Ierland is daarin een superleuk land, veel van de oude feesten worden daar nogsteeds gevierd!
Ik wil heel graag nog een keer met beltane naar Ierland en daar beltane dan meevieren.
Stoer, ik ook! Indien het eten daar (naar mijn mening) niet zo matig was zou ik er
waarschijnlijk graag willen wonen. Of in Schotland.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_104290849
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:49 schreef erodome het volgende:
Beltane-meet in Dublin, volgend jaar? :D
pi_118655301
Zo, alweer een jaar voorbij.
Ik schop gewoon maar even, want jaarlijks een nieuw topic aanmaken is ook weer een beetje overdreven.

Het jaar is snel voorbij geschoten, de doelen die ik had gesteld zijn voor een groot deel gelukt, anderen zijn wat veranderd en ook in werking, het plan voor volgend jaar heb ik grotendeels al liggen.
Straks, na de voorbereidingen voor het koken, trek ik me even terug om mijn voorouders bewust te eren, daarna is het tijd voor feest!

Ik wens iedereen alvast een gezegend nieuw jaar, maak er wat moois van!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_118672539
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 08:33 schreef erodome het volgende:
Ik schop gewoon maar even, want jaarlijks een nieuw topic aanmaken is ook weer een beetje overdreven.

Het jaar is snel voorbij geschoten, de doelen die ik had gesteld zijn voor een groot deel gelukt, anderen zijn wat veranderd en ook in werking, het plan voor volgend jaar heb ik grotendeels al liggen.
Straks, na de voorbereidingen voor het koken, trek ik me even terug om mijn voorouders bewust te eren, daarna is het tijd voor feest!

Dank je wel! Veel heil, zegen en voorspoed, jij :*
En alle anderen ook, natuurlijk. :)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 19:32:43 #32
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_118679134
Mooie OP idd :)
Had er nog nooit van gehoord. Het klinkt als een viering met een diepere betekenis. Niet 'gewoon wat feesten', zeg maar.

Ik vier geen Halloween, maar ik kijk wel uit naar de 'donkere dagen'. Vind het heerlijk dat het zo snel donker is en dat de temperatuur omlaag gaat. Het klinkt waarschijnlijk vreemd voor veel mensen, maar in plaats van een winterdip heb ik juist het tegenovergestelde: ik fleur op. En wie weet dat ik met die energie ook wat mensen die 't wel kunnen gebruiken, wat vrolijker maak.
(Un)masking for the greater good.
pi_118680287
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:32 schreef Natalie het volgende:
Mooie OP idd :)
Had er nog nooit van gehoord. Het klinkt als een viering met een diepere betekenis. Niet 'gewoon wat feesten', zeg maar.

Ik vier geen Halloween, maar ik kijk wel uit naar de 'donkere dagen'. Vind het heerlijk dat het zo snel donker is en dat de temperatuur omlaag gaat. Het klinkt waarschijnlijk vreemd voor veel mensen, maar in plaats van een winterdip heb ik juist het tegenovergestelde: ik fleur op. En wie weet dat ik met die energie ook wat mensen die 't wel kunnen gebruiken, wat vrolijker maak.
Ik had dit jaar een herftstdipje.. Normaal heb ik daar weinig last van. Nu de dagen echt donkerder worden is dat opeens over en vind ik het gezellig.
Vaak heb ik dat ik in het voorjaar weer aan al dat licht moet wennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 01-11-2012 09:02:14 ]
pi_118682438
quote:

Blessed be! >:)

Ik heb nu net de spirits verwelkomd met een bordje eten buiten en een jack-o-lantern. Verder ga ik vanavond nog een meditatie doen op het Samhain thema. Ik hou het simpel want komende zaterdag vier ik Samhain nogmaals maar dan als ritueel met mijn coven.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 20:36:12 #35
341900 Atmosphere82
pi_118682778
Gaaf hoor!
pi_118687982
quote:

En ik wens jou hetzelfde. Geniet van het feest ;)
pi_118695311
Ik heb aan de overledenen gedacht terwijl ik feestte in Oostende ;)
Werewolf
  zaterdag 3 november 2012 @ 23:07:54 #38
341900 Atmosphere82
pi_118790959
Ierland is tof.
pi_132591191
Het is bijna Samhain, halloween, Allerzielen hoe je het noemen wil.
Gaan jullie nog feestvieren? Verkleed over straat en snoepjes aftroggelen door mensen bang te maken, of misschien herdenk je wel je overleden dierbaren..
pi_132591257
Ik steek dit jaar letterlijk het kanaal over (Ik emigreer namelijk per 3 november naar Engeland) en hou het dus simpel met Samhain zelf. Wordt gewoon lekker pompoensoep maken en een meditatie later op de avond :)
pi_132609560
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 20:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het is bijna Samhain, halloween, Allerzielen hoe je het noemen wil.
Gaan jullie nog feestvieren? Verkleed over straat en snoepjes aftroggelen door mensen bang te maken, of misschien herdenk je wel je overleden dierbaren..
ik ga met Halloween naar de kermis in Oostende. die is dan heerlijk Halloween-aangekleed.
Werewolf
  zondag 27 oktober 2013 @ 10:44:00 #42
277627 Seven.
We are Borg.
pi_132609772
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 20:11 schreef Selestha het volgende:
Ik steek dit jaar letterlijk het kanaal over (Ik emigreer namelijk per 3 november naar Engeland) en hou het dus simpel met Samhain zelf. Wordt gewoon lekker pompoensoep maken en een meditatie later op de avond :)
Hoe gaat dat in zijn werk eigenlijk, kun je je in de UK zomaar bij een andere coven aansluiten?

Ik ga ook pompoensoep maken, maar ik ben geen heks. :P
Resistance is futile.
pi_132610584
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2013 10:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoe gaat dat in zijn werk eigenlijk, kun je je in de UK zomaar bij een andere coven aansluiten?

Pompoensoep is een goed idee!
pi_132611409
ik ben ook geen heks maar wel grote interesse in de feesten enz...
Werewolf
pi_132613284
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2013 10:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ga via-via naar een nieuwe groep ja :) Contact is al gelegd. Ik ga daar dus gewoon verder :)
pi_132613299
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 11:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Pompoensoep is een goed idee!
En zeker met het huidige weer :9
pi_132619255
quote:
12s.gif Op zondag 27 oktober 2013 12:50 schreef Selestha het volgende:

[..]

En zeker met het huidige weer :9
En maskers maken van de schillen, natuurlijk :P
pi_132619275
quote:
7s.gif Op zondag 27 oktober 2013 12:50 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik ga via-via naar een nieuwe groep ja :) Contact is al gelegd. Ik ga daar dus gewoon verder :)
Het leek me idd ook wel dat je altijd wel contact kunt zoeken met een plaatselijke coven, toch?
pi_132619345
pompoensoep :9~ :9
Werewolf
pi_132620209
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het leek me idd ook wel dat je altijd wel contact kunt zoeken met een plaatselijke coven, toch?
Als je contacten hebt met mensen binnen dat wereldje is het sowieso makkelijk, de meeste Nederlandse Wicca stamt immers af van de Britse traditie :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')