Dat doe jij toch altijd al?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik wou dat ik Patje was, de hele dag een beetje met mijn grote hengst spelen en vrouwen oneerbare voorstellen doen.
Jij hebt anders niets te klagen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik wou dat ik Patje was, de hele dag een beetje met mijn grote hengst spelen en vrouwen oneerbare voorstellen doen.
Moet je bij hem in de leer gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar niet met de finesse zoals patje dat kan.
Lekker aan het kakken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar niet met de finesse zoals patje dat kan.
Ik kan goed pauwen imiteren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:48 schreef internal het volgende:
Hoe ging dit topic over patjen als voorbeeld naar pauwengeluiden
Ok dan is dat ook weer duidelijk.quote:
Uh we zijn wel eckte FOK!kers he! Dat doen we natuurlijk digitaal hier op het forum...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:31 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Zwolle bezetten (waar Danny woont/fok huist) is net zoiets als een verkiezing van de grootste dwerg. Beetje kansloos in het grotere geheel..
Ik heb morgen nog een afspraak eigenlijk man maar ik ga die proberen te verzetten. Dan kom ik morgen gewoon langs denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je zou het moederneukende WK pauwengeluiden zo winnen.
Hard. We hebben je nodig morgen. Mijn huispauw is net doodgegaan. Je zal zijn verlies mooi kunnen opvangenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog een afspraak eigenlijk man maar ik ga die proberen te verzetten. Dan kom ik morgen gewoon langs denk ik.
Neger wat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hard. We hebben je nodig morgen. Mijn huispauw is net doodgegaan. Je zal zijn verlies mooi kunnen opvangen
Mensen die geen huispauw hebbenquote:
Heb je nog pics van schaars geklede gnoes?quote:
Ja thuis in mijn privé map, ik stuur wel een mailtjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heb je nog pics van schaars geklede gnoes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |