En ik kan het van een 16 jarige ook snappen trouwens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Studie elektrotechniek eerstejaars, en ze vonden een keer drugs gebruiken en seks voor het huwelijk met iemand op de tweede date ontspoord genoeg om te gaan zeiken
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij woont op malta, is 38 en uit angst voor zijn gevoelens naar het buiteland gevlucht
Waar hij nu pokeren doet organiseren en elke dag op het strand zit en cocktails drinkt.
Een vrij eenzijdig leven.
Grappig dat je ook elektro doet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond dat ze zwaar overdreven. Ik was trouwens 18 en niet 16.
Oh dacht 16 destijds dat je zei.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond dat ze zwaar overdreven. Ik was trouwens 18 en niet 16.
Dan moet je het maar zelf doen.quote:
22, ICT student, java programmeerbare WoW nerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:48 schreef Tegan het volgende:
Ik voel me ook niet geroepen om mezelf voor te stellen hoor.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die heeft me al gedumpt voor die noob. Maar je zult me dus wel met Godt moeten delen
Mijn vriend is 16quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dacht 16 destijds dat je zei.
Maar goed. Ik kan het van beide wel iets bij voorstellen.
Oh! Cougar jij!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vriend is 16
Ik ook wel. Maar de volledige hysterie was naar mijn mening volkomen misplaatst.
Ik vond James Hetfield leukerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je deze gezien? Ik moet niet vaak om Gordon lachen maar deze vind ik wel komsisch
Die was ook komisch ja. Maar niet verder vertellen heb voor de rest een hekel aan die vent en ook aan Larsquote:
Denk dat hij ook nog wel een plekje voor jou heeft hoorquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh! Cougar jij!
En als het nieuwe er af is zeker naar eentje van 15!![]()
Ik heb geen tijd, ik moet zo cocktails drinkenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die was ook komisch ja. Maar niet verder vertellen heb voor de rest een hekel aan die vent en ook aan Lars![]()
![]()
![]()
Op het strand he!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd, ik moet zo cocktails drinken
Ik dacht serieus datd ie ongeveer 16/17 zou zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik ga nu pesterig doen en de naam van kree noemen
Of bier!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het went. Het is net als de eerste sigaret.
Mijn eerste bier was ook smerig idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het went. Het is net als de eerste sigaret.
Moet dat? Gisteren al gedaanquote:
'Ze' zeggen hetquote:
Wie, kree?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dacht serieus datd ie ongeveer 16/17 zou zijn.
Biertje?quote:
Iedereen is te redden. De ene met een praatje de andere met shocktherapie maar redden zullen we ze!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie, kree?
Dan was hij misschien nog te redden geweest
"Ze" kunnen me watquote:
Dit behoeft enige nadere uitlegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie, kree?
Hebben ze op Madagaskar ook bier?quote:
Wat precies?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ze" kunnen me wat
[..]
Dit behoeft enige nadere uitleg
Ik maakte een hele slechte typo, ik wilde "biertjes" neerzetten. Sorryquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie, kree?
Dat iemand schijnbaar niet meer te redden is.quote:
Godt zegt van wel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat iemand schijnbaar niet meer te redden is.
Lees het topic AVNZMG van gisternacht maar door als je het echt wil weten, ik ga niets uitleggen in elk geval.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat iemand schijnbaar niet meer te redden is.
op 1 dag 50k?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:57 schreef MissMSX het volgende:
In dit tempo ga ik de 50k nog wel redden op mijn 2e lustrum
Dat lukt je makkelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:57 schreef MissMSX het volgende:
In dit tempo ga ik de 50k nog wel redden op mijn 2e lustrum
Ja, mooi startpunt voor een goede inhoudelijke discussie/rant dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |