Google is dus niet zo goed als ik dacht...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ging googlen op blozend rokje, maar vond nikssorry
hier ook geen joewtoebquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]kan hier geen jouwtube filmpjes zien en het nummer zegt me ook niks
Een eend in een rokje is idd vreemd...quote:
ik heb ook allstars, de gelijkenis was schrikbarendquote:
ik zal mijn rokje wel even goed laten blozenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Google is dus niet zo goed als ik dacht...![]()
![]()
maar misschien moet je er dan maar een keer een foto van maken... kan je me verassen
nou zegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
hier ook geen joewtoebsmartfilter to the resque!
gekku eentjuhquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een eend in een rokje is idd vreemd...
Dankjewel voor je UI nu kan ik weer de halve middag kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb ook allstars, de gelijkenis was schrikbarend
Ik ook maar ik heb ze nooit aan, krijg er blaren vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb ook allstars, de gelijkenis was schrikbarend
Vergeet dan niet om een foto te maken...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal mijn rokje wel even goed laten blozen
[..]
nou zeg
[..]
gekku eentjuh
No all stars for mequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ook maar ik heb ze nooit aan, krijg er blaren van
Oh ik dacht dat het door je zwemvliezen kwam.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
No all stars for me
te grote pote voor...
sst.. te grote pote klinkt stoerderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het door je zwemvliezen kwam.
deze danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dankjewel voor je UI nu kan ik weer de halve middag kijken
mohhhquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ook maar ik heb ze nooit aan, krijg er blaren van
zal ik doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vergeet dan niet om een foto te maken...
Erg normaal ben ik niet nee
Jep, uniek zijn is veel leukerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
deze dan
[..]
mohhh![]()
nja ik heb ook wel laarsjes, maar daar hou ik het dan weer niet de hele dag op vol
[..]
zal ik doen
normaal zijn is dan ook overrated
ontspoord zijn heeft ook wel z'n charmes van tijd tot tijdquote:
ja, of tegen het verkeer in gaan ook wel jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ontspoord zijn heeft ook wel z'n charmes van tijd tot tijd![]()
Je bent uniek, net als ieder ander.quote:
met m'n harley trapsonquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, of tegen het verkeer in gaan ook wel ja![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat is er met me aan de hand
gisteren zat ik al de hele dag met de datum in m'n hoofd.. alsof er wat was.. MAAR ER WAS NIKS!!
en da's een jaarlijks terugkomend fenomeen op 27 oktober
en.. en.. nu het topicnr.. 1493
WAT IS OPPP MET MIJJJJJJJJJJJJJJJ O.o
Niks hoor, cijfertjes zijn cool... zou niet kunnen leven zonder...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat is er met me aan de hand
gisteren zat ik al de hele dag met de datum in m'n hoofd.. alsof er wat was.. MAAR ER WAS NIKS!!
en da's een jaarlijks terugkomend fenomeen op 27 oktober
en.. en.. nu het topicnr.. 1493
WAT IS OPPP MET MIJJJJJJJJJJJJJJJ O.o
sjezen dat ik doe, wejowwwwquote:
ja nee ok.. maar.. waarom heb ik er associaties bijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niks hoor, cijfertjes zijn cool... zou niet kunnen leven zonder...
omdat cijfers ook gevoel hebben...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja nee ok.. maar.. waarom heb ik er associaties bij
dat maakt een hoop duidelijk iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
omdat cijfers ook gevoel hebben...
Dat zijn er 5, je hebt er nog 2...quote:
Dat was JITquote:
mooi, ben blij dat ik je heb kunnen helpenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat maakt een hoop duidelijk idd
je bent een wijze eend, nu moet je zo'n speciaal wijze-eenden-snorretjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi, ben blij dat ik je heb kunnen helpen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je bent een wijze eend, nu moet je zo'n speciaal wijze-eenden-snorretje
Tuurlijk inmiddels zou mn fobo niet compleet zijn zonder een quote van jouquote:
dat vind ik superliefquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk inmiddels zou mn fobo niet compleet zijn zonder een quote van jou
het is niet voor niks lazy fridayquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat vind ik superlief.. ik moet mijn fobo ook nog gaan aanpassen, maar ik ben even lui nu
![]()
nu zit ik met rebecca black in m'n hoofdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het is niet voor niks lazy friday
Ow... sorry... mijn fout... moet je mij ook maar even kastijden...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nu zit ik met rebecca black in m'n hoofd
even mezelf kastijden, momentje
lekker dat je nog maar even moet werken...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
* Prof_Hoax is zo blij zo blij, moet nog 4 uur werken dan weekeind en vriendin komt eten, dan vanavond ernstige kroelsessie (is nodig), optijd slapen (lepeltjelepeltje kruipen) en morgenvroeg naar r'dam om te shoppen (winterkledingggg!)
ga maar even kromstaan u_uquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... sorry... mijn fout... moet je mij ook maar even kastijden...
[..]
lekker dat je nog maar even moet werken...
...
....
...
....
en veel plezier met shoppen morgen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga maar even kromstaan u_u
vertaling : nog 4 uur slavernij dan naar de Mac aansluitend de opblaaspop volblaffen en te lui om daarna die pop schoon te maken. morgenochtend naar de Roteb om te vissen naar nieuwe vodden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
* Prof_Hoax is zo blij zo blij, moet nog 4 uur werken dan weekeind en vriendin komt eten, dan vanavond ernstige kroelsessie (is nodig), optijd slapen (lepeltjelepeltje kruipen) en morgenvroeg naar r'dam om te shoppen (winterkledingggg!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ik deed zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
* MaleDuck gaat meteen weer recht staan...
* MaleDuck is blij met zn 21000ste post op fok
Feliiiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
* MaleDuck gaat meteen weer recht staan...
* MaleDuck is blij met zn 21000ste post op fok
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik deed zo [ afbeelding ]
hihihi
dank jequote:
en u ook bedanktquote:
HET WAS REBECCA'S SCHULDquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]op vrijdagmiddag uitgelachen worden... dat is pas een rotgevoel
[..]
dank je
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
wat een dag voor een cijfertjesgeek als ik vandaag...
eerst 4.000ste view in fobo
en toen 21.000ste post
sorry... ik ga me al schamen...
to blame a popstar is to blame yourself...quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
vertaling : nog 4 uur slavernij dan naar de Mac aansluitend de opblaaspop volblaffen en te lui om daarna die pop schoon te maken. morgenochtend naar de Roteb om te vissen naar nieuwe vodden.Slavernij doe ik niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mac is ranzig (ben ex kok dus kan zelf wel wat maken)
Opblaaspop is lek (heb een onwijs lekkere vriendin, lekkerder dan MK en rokje bij elkaar
Schoonmaken niet van toepassing gezien vriendin prima in staat is om te douchen!
Ja, goede omschrijving, behalve dat het in Rotterdam is (weet niet wat Roteb is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben een popsterquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
to blame a popstar is to blame yourself...
dus... eigen schuld, dikke bult...
Hoax, onmogelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
lekkerder dan MK en rokje bij elkaar
quote:
Nee serieusquote:
Dat vraagt gewoon om pics... anders gaat niemand dat geloven, omdat het gewoon zo goed als onmogelijk is...quote:
zo, netjes 20 min... daar kunnen veel vrouwen nog een puntje aan zuigenquote:
nouuuquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En ook dat plaatje kan ik niet ziengeblokt door werkgever.
quote:
het kan idd dat ze voor jou perfect is.. en dat is mooi, heel mooiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee serieussorry misschien ook omdat ze precies mijn smaak is (qua haarkleur, tieten, lichaam, kont, gezicht e.d.
)
mijn 21.000ste postquote:
eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat vraagt gewoon om pics... anders gaat niemand dat geloven, omdat het gewoon zo goed als onmogelijk is...
mij?quote:
Rokje, wat ben je toch geweldig, een bloosje en een knuffel met liefde in 1 postquote:
jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eigenlijk wel he
[..]
mij?
ik zit er vol meequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rokje, wat ben je toch geweldig, een bloosje en een knuffel met liefde in 1 post
ik jou ook sgatjuhquote:
Tja, hij negeert structureel de posts die vragen om een pic...quote:
Goed om te wetenquote:
ik ben vrijwel altijd liefdevol uhhu uhhuquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
heb een onwijs lekkere vriendin, lekkerder dan MK en rokje bij elkaar
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee serieussorry misschien ook omdat ze precies mijn smaak is (qua haarkleur, tieten, lichaam, kont, gezicht e.d.
)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het kan idd dat ze voor jou perfect is.. en dat is mooi, heel mooi
waarom nu direct weer over je bollende broek beginnen dan.. zonder dat was het zo romantisch geweestquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
oh de gedachte alleen al, krijg ik een bobbel in men broek en vlinders in mijn buik. Zelfs na bijna 3 jaar nog..
![]()
(andersom ook
)
zie je wel dat je de posts over picas ontwijkt...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
oh de gedachte alleen al, krijg ik een bobbel in men broek en vlinders in mijn buik. Zelfs na bijna 3 jaar nog..
![]()
(andersom ook
)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
MD. heb hier IE 8 dat refreshed niet zo snel
Maar, nee ga geen pics posten van mijn meisjePost nog geen eens pics van mezelf
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zie je wel dat je de posts over picas ontwijkt...
het is een hoax, van hoax
bobbel = van aantrekkelijkheidquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarom nu direct weer over je bollende broek beginnen dan.. zonder dat was het zo romantisch geweest
bobbels zijn niet aantrekkelijk, behalve die 2 boven de gordelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
bobbel = van aantrekkelijkheid
vlinders = van verliefdheid.. is nog steeds romantisch !
![]()
Oh, ff mobiel gekeken.
HARRY POTTER REFERENCEEEEEEE![]()
![]()
i love HP
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bobbels zijn niet aantrekkelijk, behalve die 2 boven de gordel
ik denk dat je zonder sigaretten gaat zittenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
mijn mama moet opschieten met winkelen, want ik heb geen sigaretten meer
en ik wou niet mee, omdat m'n schoonzus meeging.. dan weet ik t wel![]()
waar?quote:
Ik zeg ook, die bobbel komt door HAAR aantrekkelijkheid, dus haar 2 bobbels en heerlijke kont lichaam gezicht ditdatalles!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bobbels zijn niet aantrekkelijk, behalve die 2 boven de gordel
HP is![]()
waarschijnlijk, aangezien mijn schoonzus er altijd uren over doetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik denk dat je zonder sigaretten gaat zitten
en heb je je aansteker alweer te pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |