Feliiiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
* MaleDuck gaat meteen weer recht staan...
* MaleDuck is blij met zn 21000ste post op fok
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik deed zo [ afbeelding ]
hihihi
dank jequote:
en u ook bedanktquote:
HET WAS REBECCA'S SCHULDquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]op vrijdagmiddag uitgelachen worden... dat is pas een rotgevoel
[..]
dank je
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:16 schreef MaleDuck het volgende:
wat een dag voor een cijfertjesgeek als ik vandaag...
eerst 4.000ste view in fobo
en toen 21.000ste post
sorry... ik ga me al schamen...
to blame a popstar is to blame yourself...quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
vertaling : nog 4 uur slavernij dan naar de Mac aansluitend de opblaaspop volblaffen en te lui om daarna die pop schoon te maken. morgenochtend naar de Roteb om te vissen naar nieuwe vodden.Slavernij doe ik niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mac is ranzig (ben ex kok dus kan zelf wel wat maken)
Opblaaspop is lek (heb een onwijs lekkere vriendin, lekkerder dan MK en rokje bij elkaar
Schoonmaken niet van toepassing gezien vriendin prima in staat is om te douchen!
Ja, goede omschrijving, behalve dat het in Rotterdam is (weet niet wat Roteb is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben een popsterquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
to blame a popstar is to blame yourself...
dus... eigen schuld, dikke bult...
Hoax, onmogelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
lekkerder dan MK en rokje bij elkaar
quote:
Nee serieusquote:
Dat vraagt gewoon om pics... anders gaat niemand dat geloven, omdat het gewoon zo goed als onmogelijk is...quote:
zo, netjes 20 min... daar kunnen veel vrouwen nog een puntje aan zuigenquote:
nouuuquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En ook dat plaatje kan ik niet ziengeblokt door werkgever.
quote:
het kan idd dat ze voor jou perfect is.. en dat is mooi, heel mooiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee serieussorry misschien ook omdat ze precies mijn smaak is (qua haarkleur, tieten, lichaam, kont, gezicht e.d.
)
mijn 21.000ste postquote:
eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat vraagt gewoon om pics... anders gaat niemand dat geloven, omdat het gewoon zo goed als onmogelijk is...
mij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |