quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok. zoals jij dat nu typt vink nogal eng.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Rez.. Jij weet niet hoe je koffie moet zetten?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef Rezania het volgende:
[..]Nee eigenlijk niet.
Maar die TT was voor Zweetteef.
Gewoon één schepje per kopje en dan kijken op de zijkant hoeveel water erbij moet, toch?quote:
een schepje per kopje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon één schepje per kopje en dan kijken op de zijkant hoeveel water erbij moet, toch?
Weet ik veel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
een schepje per kopje?Dus als jij een hele pot zet, doe jij er 10 schepjes bij? Dat is echt teveel man. Voor een hele pot, doe ik max. 3 schepjes.
Trouwens een keer met een meisje op vakantie gegaan die dat ook deedquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Trouwens een keer met een meisje op vakantie gegaan die dat ook deed. Die filter was zo vol met koffie dat ie overstroomde en alle koffie kwam in de pot eronder terecht. Zat je gewoon half koffie met korrels te zuipen
. Achteraf bleek ook nog dat ze een halve pak koffie in 1 keer in dat apparaat had gedaan.
![]()
En ja, ze was echt dom.
Was een vriendin van een ex van mij. Zij was echt dom, maar dan echt dom. Kon ook totaal niet rijden. In de eerste 2 weken van haar rijbewijs, had ze al 3 auto's in de prak geredenquote:
DOegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:53 schreef Rezania het volgende:
Nou, ik ga maar eens naar biologie, later.
Mensen die niet met kakkende monoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:50 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die niet met 2 mannenin een kamerdinggeval zitten in Rotterdam
Mensen die welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mensen die niet met kakkende mono
ik hoopte op een ninjaedit maar neequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:15 schreef Nectar het volgende:
FkTwsGs2012 is een baas
hoppa de hjele naam in 1x goed
Eens, gewoon triest ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het is trouwens fucking bedroevend wat bejaarden kopen in de supermarkt. allemaal prefab meuk. echt, teleurstellend.
Zitten jullie in dezelfde klas?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:11 schreef speedking het volgende:
[..]
ja 2 FOK!kers in 1 klas met laptop, mijn school is gek!
Ik ben nog nieuw.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:13 schreef speedking het volgende:
heey ik heb een 8,4 voor mijn toets informatica, jij ov?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |