De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee dat is espresso wat je daarmee zet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef stevenmac26 het volgende:
koffie zet je met een nepsresso apparaat
Das toch een kofiesoort?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee dat is espresso wat je daarmee zet.
je hebt ook koffie varianten qua cupsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee dat is espresso wat je daarmee zet.
Schrijven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:57 schreef Zweetteef het volgende:
Nou moest ik ook nog iets printen is de inkt op![]()
![]()
mja het is overpriced espresso maar goed te drinken. ga je er koffie mee zetten dan ben je gewoon vaag bezig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je hebt ook koffie varianten qua cups
Ik drink alleen de ristretto dus wel espresso maarja hij is zo lekkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja het is overpriced espresso maar goed te drinken. ga je er koffie mee zetten dan ben je gewoon vaag bezig.
wat print je, wat gaat er precies mis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:01 schreef Zweetteef het volgende:
HOE KAN DIT SOMMIGE PAGINAS PRINT DE GOED ANDERE NIET
een verslag sommige paginas zijn de letter mooi zwart en bij de andere wazig zwart of helemaal niet daar!!!???quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat print je, wat gaat er precies mis.
toner op? printer aan het kaduuk gaan? of is het steeds op dezelfde plekken hetzelfde vaags als je 2 x afdruktquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:02 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
een verslag sommige paginas zijn de letter mooi zwart en bij de andere wazig zwart of helemaal niet daar!!!???
INB4: Het is niet te zuipen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef Zweetteef het volgende:
Tevens is me koffie klaar nu kijken of het gelukt is
wat is een toner printer is niet kapot denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
toner op? printer aan het kaduuk gaan? of is het steeds op dezelfde plekken hetzelfde vaags als je 2 x afdrukt
quote:
print het 2 x. als het 2 x vaag is maar op exact dezelfde pagina's en sommige pagina's wel perfect zijn, dan is het iig niet de printer en ook niet de toner.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:05 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
wat is een toner printer is niet kapot denk ik.
Doe eens wat aan die UI van je manquote:
oke zal ik nu ff proberenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
print het 2 x. als het 2 x vaag is maar op exact dezelfde pagina's en sommige pagina's wel perfect zijn, dan is het iig niet de printer en ook niet de toner.
b je voor printer? merk / type. gewoon, omdak nieuwsgierig ben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:10 schreef Zweetteef het volgende:
nu doet hij wel goed ik deed maaar 1 pagina
weet ik toch allemaal niet hp staat er op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat he
[..]
b je voor printer? merk / type. gewoon, omdak nieuwsgierig ben.
Geweldig meid, ik ben zo trots op je.quote:
En dan dat werkstuk inleveren en weer naar huis? Dat zuigt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:20 schreef Zweetteef het volgende:
ik moet zo helemaal naar Groningen rijden
met de beamer x5?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:20 schreef Zweetteef het volgende:
ik moet zo helemaal naar Groningen rijden
ja kloptquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan dat werkstuk inleveren en weer naar huis? Dat zuigt.
ja was niet slecht kan beterquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:32 schreef Rezania het volgende:
Maar Zweetteef, hoe was je koffie nou?
Maar toch wel goed voor je eerste keer dus?quote:
Meid toch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
A7 allemaal wegwerkzaamheden kan je niet scheuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |