Er zijn studies waarbij je geen tentamens hebt... en nee, dat zijn niet per definitie pret-studiesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik keek net even terug bij een topic en zag dat ie om 1:30 was geopend en 3:00 was gesloten, toch typisch.
Wat voor studie doe je eigenlijk, dat een tentamenweek ook als vakantie kan worden gezien?
Ik snap nu waarom al die Fokmeets in Utrecht zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik lees hier dat ze vaak geen partner kunnen vinden... lol... wie gaan er een keer mee in Utrecht stappen?
Nou... de laatste was in Enschede; en a.s. in Eindhoven... als je ergens niet moet zijn wat betreft leuke dames, dan zijn het wel die steden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom al die Fokmeets in Utrecht zijn
Bedoelde meer dat ik vorige week tentamenweek had waarin het een keer wat later werd, en deze week vakantie. Volgende week trouwens weer tentamens. Maar goed het is meer een leer/werk-vakantie dan dat de tentamenweken op een vakantie lijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik keek net even terug bij een topic en zag dat ie om 1:30 was geopend en 3:00 was gesloten, toch typisch.
Wat voor studie doe je eigenlijk, dat een tentamenweek ook als vakantie kan worden gezien?
Ik ga mee! Woon er tegenaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik lees hier dat ze vaak geen partner kunnen vinden... lol... wie gaan er een keer mee in Utrecht stappen?
T was een soort van geintje, was voornamelijk benieuwd wat ze voor studie deed maar dat kom ik dan weer net niet te wetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Er zijn studies waarbij je geen tentamens hebt... en nee, dat zijn niet per definitie pret-studies.
Vrouwen hebben moeite met subtiele hints....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef Westerling het volgende:
[..]
T was een soort van geintje, was voornamelijk benieuwd wat ze voor studie deed maar dat kom ik dan weer net niet te weten
Of het gaat hem niks aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben moeite met subtiele hints....
Ik slaap prima hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef formerjellybean het volgende:
Hmmm heel serieus vraagje waarom slapen mensen in dit topic niet ????
Lag de hele nacht aan dat ene meisje te denken, waardoor mijn hartslag te hoog was om te kunnen slapenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef formerjellybean het volgende:
Hmmm heel serieus vraagje waarom slapen mensen in dit topic niet ????
D'awwww.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lag de hele nacht aan dat ene meisje te denken, waardoor mijn hartslag te hoog was om te kunnen slapen.
Die van afgelopen vrijdag?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lag de hele nacht aan dat ene meisje te denken, waardoor mijn hartslag te hoog was om te kunnen slapen.
Ik zat er ook nog zo laat, tja komt omdat er discussie is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ff serieus , ik zie hier soms in de vorige verslagen mensen om 4 uur nog zitten, ik vind internet heel leuk hoor maar om er voor op te blijven vind ik toch wel weer een beetje extreem.
Ach, wat de rest 's nachts doet maakt me niet uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ff serieus , ik zie hier soms in de vorige verslagen mensen om 4 uur nog zitten, ik vind internet heel leuk hoor maar om er voor op te blijven vind ik toch wel weer een beetje extreem.
Ander ritme. Ik werk vaak tot begin van de nacht; en daarna ben ik nog niet echt moe. Ik moet eerst ff relaxen; vrijetijdsbesteding; voordat ik naar bed ga... zelfde dan dat jij niet om 18:00 naar bed gaat als je terug komt van je werk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:41 schreef formerjellybean het volgende:
Mij lukt 's avonds doorwerken heel slecht. Ook omdat ik vaak andere dingen doe. Dus eigenlijk is het wel funest...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ander ritme. Ik werk vaak tot begin van de nacht; en daarna ben ik nog niet echt moe. Ik moet eerst ff relaxen; vrijetijdsbesteding; voordat ik naar bed ga... zelfde dan dat jij niet om 18:00 naar bed gaat als je terug komt van je werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |