abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103709851
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:01 schreef Argento het volgende:

[..]

De politie is geen incassobureau.
Flauwe opmerking en onder de maat...opnieuw dan maar: politie spoort de dader op en houdt hem aan...incasseert geen geld. Dat zijn 2 verschillende soorten juridische akties dus
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:27:40 #52
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103710155
Zijn er cijfers van bekend dan?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_103712239
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:18 schreef cempexo het volgende:

[..]

Flauwe opmerking en onder de maat...opnieuw dan maar: politie spoort de dader op en houdt hem aan...incasseert geen geld. Dat zijn 2 verschillende soorten juridische akties dus
En waarom zou de politie wél betrokken moeten zijn bij de opsporing van iemand niet betaalt bij het tanken, en niet bij een factuur van bol.com die niet betaald wordt?
pi_103714071
er hangen op zo'n tankstation toch al 75 camera's. haal er eentje weg en zet een nieuwe neer die alle nummerborden opslaat.
niet betalen? nummerbordje op n lijst. lijstje doorgeven aan alle tankstations, zodra iemand met dat nummerbord probeert te tanken, pomp tijdelijk blokeren tot ie betaald.

en voila, geen enkel probleem meer, de mensen zullen wel moeten betalen, anders dan komen ze niet meer bij 't pompstation weg :D
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:24:49 #55
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_103717403
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 18:47 schreef Asphias het volgende:
er hangen op zo'n tankstation toch al 75 camera's. haal er eentje weg en zet een nieuwe neer die alle nummerborden opslaat.
niet betalen? nummerbordje op n lijst. lijstje doorgeven aan alle tankstations, zodra iemand met dat nummerbord probeert te tanken, pomp tijdelijk blokeren tot ie betaald.

en voila, geen enkel probleem meer, de mensen zullen wel moeten betalen, anders dan komen ze niet meer bij 't pompstation weg :D
Twee woorden: Valse nummerborden.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_103717885
Wat dachten jullie van eerst betalen dan tanken :)
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:00:08 #57
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_103718749
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 20:38 schreef revolutionarymen het volgende:
Wat dachten jullie van eerst betalen dan tanken :)
Of zoals die onbemande tankstations, tanken met je pinpas.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:11:27 #58
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_103721246
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:00 schreef Perrin het volgende:

[..]

Of zoals die onbemande tankstations, tanken met je pinpas.
Willen ze niet. Ze willen je in die shop hebben voor de impulsaankopen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_103727276
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:18 schreef cempexo het volgende:

[..]

Als je een dienst afneemt en deze vervolgens niet betaalt, krijg je niet de politie maar een incassobureau of deurwaarder aan je deur. Ik zie werkelijk niet in waarom pomphouders terzake niet betalende klanten een beroep op de overheid zouden mogen doen. Laat ze lekker zelf zorgen er maatregelen worden getroffen die het (praktisch) onmogelijk maken om het tankstation te verlaten zonder eerst betaald te hebben (zoals dat in parkeergarages gebruikelijk is). En als ze daar te belazerd voor zijn, dan mogen ze zelf zorgen dat hun nota's betaald worden. Zoals dat voor iedere private aanbieder van goederen of diensten geldt.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 30 oktober 2011 @ 02:20:11 #60
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_103729997
Benzine op de bon een optie, net als in 1973?

Iedere burger kan van te voren gewoon met contant geld (pinbetalingen kan je beter ontmoedigen gezien de Nieuwe Wereld Orde en hun datamining-project) bonnen aanschaffen bij overheidskantoren, waarvoor men enkele liters in Nederland (en Fryslan als de overheid bij ons ook meedoet) kan tanken.

Eerst je bon inleveren bij een bemand loket, voordat je het benzinepompterrein oprijdt. Dan kan je bijvoorbeeld 30 liter tanken per bon. Je hebt al betaald, dus je kan zo wegrijden na het tanken.

En op zondag lekker autoloze zondagen en met z'n allen fietsen op de A73 als extraatje van de overheid om de bevolking wat gelukkiger te maken. *O* :D
pi_103732964
In Amerika moest ik dikwijls eerst betalen aan de pomp, dan pas tanken.
pi_103732969
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 00:52 schreef Argento het volgende:

[..]

Als je een dienst afneemt en deze vervolgens niet betaalt, krijg je niet de politie maar een incassobureau of deurwaarder aan je deur. Ik zie werkelijk niet in waarom pomphouders terzake niet betalende klanten een beroep op de overheid zouden mogen doen. Laat ze lekker zelf zorgen er maatregelen worden getroffen die het (praktisch) onmogelijk maken om het tankstation te verlaten zonder eerst betaald te hebben (zoals dat in parkeergarages gebruikelijk is). En als ze daar te belazerd voor zijn, dan mogen ze zelf zorgen dat hun nota's betaald worden. Zoals dat voor iedere private aanbieder van goederen of diensten geldt.
Het is geen dienst maar een produkt.

Het is een vooropgezette diefstal.

Dat is wat anders dan een besteld of gekocht produkt niet betalen.

De daad is het verschil.
pi_103733328
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En waarom zou de politie wél betrokken moeten zijn bij de opsporing van iemand niet betaalt bij het tanken, en niet bij een factuur van bol.com die niet betaald wordt?
Als jij niet betaalt komt uiteindelijk ook oom agent samen met een gerechtsdeurwaarder aan je deur hoor.
En bij winkeldiefstal wordt ook vaak de politie ingeschakeld.

Het theoretische prietpraat gedraai van jullie om deze arme dieven te beschermen slaat echt totaal nergens op en is weer een fraai staaltje de boel omdraaien waar jullie zo goed in zijn.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_103733440
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 07:17 schreef cempexo het volgende:

[..]

Het is geen dienst maar een produkt.

Het is een vooropgezette diefstal.

Dat is wat anders dan een besteld of gekocht produkt niet betalen.

De daad is het verschil.
Wat als je je portemonnee vergeet of gewoon domweg vergeet te betalen?

Gelijk de popo achter je aan, A7 afgezet en 4 doden. Terwijl ze je gewoon een acceptgiro hadden kunnen sturen en eventueel een incassobaas als je weigert.

Door de politie zo constant met van die insignificante zaken in te laten zorg je er vanzelf wel voor dat ze geen echt politiewerk meer kunnen doen. Daar gaat de kwaliteit.
pi_103733555
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 09:00 schreef boyv het volgende:

[..]

Gelijk de popo achter je aan, A7 afgezet en 4 doden. Terwijl ze je gewoon een acceptgiro hadden kunnen sturen en eventueel een incassobaas als je weigert.

Door de politie zo constant met van die insignificante zaken in te laten zorg je er vanzelf wel voor dat ze geen echt politiewerk meer kunnen doen. Daar gaat de kwaliteit.
Ja domweg vergeten te betalen. Vandaar de gejatte nummerborden, het meermalen stoptekens van de politie negeren, autos rammen etc
:')

Wat is dat toch voor belachelijke neiging het op te nemen voor de gene die fout zit? Soort Stockholm-syndroom of zo?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_103733603
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 09:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja domweg vergeten te betalen. Vandaar de gejatte nummerborden, het meermalen stoptekens van de politie negeren, autos rammen etc
:')

Wat is dat toch voor belachelijke neiging het op te nemen voor de gene die fout zit? Soort Stockholm-syndroom of zo?
Ik neem het op voor de onschuldige weggebruiker die nu de dupe is omdat tankstations hun klanten laten wegrijden zonder te betalen.
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:18:54 #67
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103733621
quote:

[..]

Ik ben een keer vergeten te betalen, ik had getankt kocht iets uit de winkel en betaalde alleen het product uit de winkel. (Texaco bij de Liempdse Barrière aan de A2)
Probleem werd gewoon opgelost met een factuur.
pi_103733675
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 09:17 schreef boyv het volgende:

[..]

Ik neem het op voor de onschuldige weggebruiker die nu de dupe is omdat tankstations hun klanten laten wegrijden zonder te betalen.criminelen die door hun criminele gedrag doden hebben laten vallen.
pi_103733688
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 09:18 schreef betyar het volgende:

[..]

Ik ben een keer vergeten te betalen, ik had getankt kocht iets uit de winkel en betaalde alleen het product uit de winkel. (Texaco bij de Liempdse Barrière aan de A2)
Probleem werd gewoon opgelost met een factuur.
Iets zegt mij dat je geen valse nummerplaten had, niet stoptekens van de politie negeerde, autos ramde etc
pi_103736091
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 07:12 schreef cempexo het volgende:
In Amerika moest ik dikwijls eerst betalen aan de pomp, dan pas tanken.
Heb ik deze zomer in Zweden ook een aantal keren meegemaakt. Credit card invoeren en dan tanken. Vervelend was wel dat de pomp stopte bij een x-bedrag. Vervolgens weer creditcard invoeren en de rest tanken.
-
pi_103736226
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 00:52 schreef Argento het volgende:

[..]

Als je een dienst afneemt en deze vervolgens niet betaalt, krijg je niet de politie maar een incassobureau of deurwaarder aan je deur.
Is benzine een dienst? Dus als ik met een product de winkel uitloop, vergeet te betalen, moeten ze me ook maar een rekening thuissturen?
Oh, and that's a bad miss!
pi_103736250
quote:

[..]

Je denkt toch niet serieus dat de politie direct de snelweg afgezet heeft nadat ze een telefoontje kregen.
pi_103737784
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:30 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Dus als ik met een product de winkel uitloop, vergeet te betalen, moeten ze me ook maar een rekening thuissturen?
Ja. Of ze lopen achter je aan om daar de afwikkeling van de koopovereenkomst te regelen.

Wat ze ook zouden kunnen doen, is de kassa bij de uitgang zetten, zodat mensen het niet vergeten. En de heel erg zelfstandige burgers die ondernemer zijn, maken zelfs wel eens poortjes die een signaal afgeven wanneer iemand met een onbetaald product naar buiten loopt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_103737998
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja. Of ze lopen achter je aan om daar de afwikkeling van de koopovereenkomst te regelen.

Wat ze ook zouden kunnen doen, is de kassa bij de uitgang zetten, zodat mensen het niet vergeten. En de heel erg zelfstandige burgers die ondernemer zijn, maken zelfs wel eens poortjes die een signaal afgeven wanneer iemand met een onbetaald product naar buiten loopt.
Goh ga jij eens de politie zeggen dat ze voortaan niet meer komen bij winkeldiefstal.
En laten we het vooraf betalen en poortjes installeren ook maar eens bij restaurants en de kroeg gaan doen.
pi_103738024
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hetzelfde, maar nu ren ik de winkel uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')