Ja dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:30 schreef invine het volgende:
[..]
Met B en lager ben je juist trager met TCS aan..
Die lijn zet je toch sowieso helemaal uit?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:24 schreef PierreTT het volgende:
En zet die lijn op Braking only, scheelt ook weer watIk krijg nu geloof ik 110% erbovenop ofzo...
Ligt eraan op welk circuit ik rij en met welke auto en in welke race.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die lijn zet je toch sowieso helemaal uit?
Credit hacksquote:Op donderdag 3 november 2011 22:53 schreef _Ollie het volgende:
Wat is dat toch met die unicorn cars? Er werden er net 8 aangeboden, allemaal door dezelfde speler. En deze is wel heel bizar! Dan ga ik er ook over denken om mijn Mazda RX 7 Spirit unicorn te verkopen.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Het was aannemelijker geweest dat een 250 GTO bijvoorbeeld unicorn was, aangezien die in het echte leven ook zeldzaam zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:26 schreef _Ollie het volgende:
Ik begrijp sowieso niet wat het nut is van die unicorns. Er is weinig bijzonders aan die auto's.
XBL poorten kun je open zetten hoor. Heb ik zelf ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:17 schreef keesos het volgende:
Zo, dik spel is forza 4, alleen jammer dat ik hier thuis nog zit met zo'n f*cking experia box, waarbij de NAT niet open te krijgen is...
het is veel makkelijker om gewoon dom op een forum te schreeuwen, dan daadwerkelijk uit te zoeken hoe het werktquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
XBL poorten kun je open zetten hoor. Heb ik zelf ook.
Staan zelfs voorgeprogrammeerd, hoef je alleen maar te activeren.
Ik heb het niet eens uit hoeven zoeken, kwam het toevallig tegen bij het eerste opstarten van m'n router omdat ik mjn telefoon en xbox eraan wou linken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het is veel makkelijker om gewoon dom op een forum te schreeuwen, dan daadwerkelijk uit te zoeken hoe het werkt
Je weet dat de Experia box een speciale Xbox Live setting ingebouwd heeft?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:17 schreef keesos het volgende:
Zo, dik spel is forza 4, alleen jammer dat ik hier thuis nog zit met zo'n f*cking experia box, waarbij de NAT niet open te krijgen is...
Mee eens. Lobby's werken net zo traag als in deel 3 en bij de start wordt je soms teruggezet in de lobby. Of eindeloze laadschermen. Heeft Turn 10 al aangegeven of ze dit gaan patchen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:58 schreef Desunoto het volgende:
De oudere Experia box kan je inderdaad met geen mogelijkheid open krijgen. De nieuwste versie kan je wel open krijgen. Is mij ook gelukt.
Maar Forza 4 werkt nog steeds ronduit KUT online. Ze moeten zich onderhand gaan schamen. Wel mensen aanmoedigen de DLC te downloaden, maar je eigen servers fatsoenlijk werkend krijgen, nee dat is te veel moeite?
Al geprobeerd een nieuwe aan te vragen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:16 schreef keesos het volgende:
Ja ik weet idd dat je in kunt loggen op dat ding (192.168.2.1) pass alles heb ik wel, ook echt al alles geprobeerd daar, maar in dit model zit ook geen voorgeprogrammeerd iets (voor xbox live niet).
Ben der iig best wel klaar mee en ga wss overstappen op een andere provider![]()
Tis btw deze bak:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |