ik vind jou geen leuke trollquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef RinaOki het volgende:
Weekend: een irritante onderbreking van de werkweek.
precies, mensen die uitkijken naar het weekendquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef RinaOki het volgende:
Weekend: een irritante onderbreking van de werkweek.
quote:
handig zo'n verwijder reactie knopquote:
`machtsmisbruik, ik kan het haast proeven`quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef leeell het volgende:
[..]
handig zo'n verwijder reactie knop
well, joe ken trai it bickos its funni!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohh jonguhh dat spiek ik toch nietttt
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat is ROO SC?
Edit:
Ach, ik heb het al: Rokers SC.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Tering het lijkt tong wel.Ga dood ofzo.
Ten eerste: die toon, 'meisjes blabla'quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef Dastan het volgende:
Meisjes en gevoelens.Wat nu weer dan?
Kortom: Dastanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ten eerste: die toon, 'meisjes blabla'
Ten tweede: emo.gif
Ten derde: mij verwaarlozen
Ten vierde: deze sc inruilen voor roo sc
1 okquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ten eerste: die toon, 'meisjes blabla'
Ten tweede: emo.gif
Ten derde: mij verwaarlozen
Ten vierde: deze sc inruilen voor roo sc
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
1 ok
2 ach
3 ben druk aan het leren
4 ik plaats in beide
Had je eerder moeten beginnen, Sjef.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:04 schreef Dastan het volgende:
Tevens ga ik het niet meer in mijn hoofd krijgen voor morgen.
Jup.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je eerder moeten beginnen, Sjef.
iler.quote:
Ja, sorry, daar heb ik dan maar weer één smiley voor:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:06 schreef Dastan het volgende:
Vandaag al genuttigd. Daarom lukt het ook niet meer.
Ja, niet zo slim. Ik dacht: eentje. Maar ja, je weet hoe dat gaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, sorry, daar heb ik dan maar weer één smiley voor:
Zit je alleen thuis? Zo ja, dan snap ik niet hoe het gaat. Ik ga niet in m'n eentje kats pils zitten te drinken. Hooguit eentje dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, niet zo slim. Ik dacht: eentje. Maar ja, je weet hoe dat gaat.
Vanmiddag heel even in het café gezeten. En nog bij en na het eten. Tja. Niet alleen hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zit je alleen thuis? Zo ja, dan snap ik niet hoe het gaat. Ik ga niet in m'n eentje kats pils zitten te drinken. Hooguit eentje dan.
Ja, dan moet je ook niet zeiken dat je het niet meer in je hoofd gaat krijgen. Beetje discipline mag je ondertussen wel hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vanmiddag heel even in het café gezeten. En nog bij en na het eten. Tja. Niet alleen hoor.
Ja pfff. Kom nou.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dan moet je ook niet zeiken dat je het niet meer in je hoofd gaat krijgen. Beetje discipline mag je ondertussen wel hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, niks. Gewoon een beetje je logische verstand gebruiken.quote:
quote:
Ik, zo, waarschijnlijk.quote:
jeetje jeetje gekkie mallerdquote:
cadeautje voor jequote:
quote:
quote:
Onwetende.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat doet het inderdoad. Alleun dan ''hoort'' het naar gravel
Ik ben wel een autoriteit op dit gebied ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh. Okdan. Als jij het zegt.
1 goed nummer van m'n lievelingsband voor jou:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eén ballade voor je onwetendheid.
Boeiend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
1 goed nummer van m'n lievelingsband voor jou:
Die commentsquote:
quote:im 19. im a college student. im sitting in my apartment. just got done masturbating. im listening to this song and im loving it
birum18 1 week geleden
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo, nu lig ik in m'n nest, maar ik ga maar meteen slapen, muug.
Trusten.
Even een kijkje nemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:48 schreef Kutstudent het volgende:
René die leelll belachelijk maakt in ROO.
Ewoks zijn baaaaaasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
?
Ah, sterrenoorlogen.. I see
Wie plant er dan ook om 10 uur nabesprekingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:19 schreef yosander het volgende:
Ik heb al een dag weekend. Op een halfuurtje nabespreking morgen na dan
De assistentequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ewoks zijn baaaaaas
[..]
Wie plant er dan ook om 10 uur nabespreking
Ga je 's avonds terug?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:23 schreef yosander het volgende:
[..]
De assistente
Maar morgenavond Groningen onveilig maken
Betekent wel drie uur treinen morgen in totaal![]()
![]()
Nee, gaan door tot de eerste trein 's ochtends want we gaan met de hele gang uit Zwolle (ook die niet studeren in Grunn dus)quote:
Ja, ik bedoelde meer dat je niet ergens bleef slapen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, gaan door tot de eerste trein 's ochtends want we gaan met de hele gang uit Zwolle (ook die niet studeren in Grunn dus)
Ben ik niet van planquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde meer dat je niet ergens bleef slapen.
Hij komt tussen kwart over 12 en kwart over 2 ofzo. Maar ik ben beetje ziek dus ik slaap 1. heel lang 2. heel kort.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:27 schreef yosander het volgende:
Gewoon heel lang uitslapen, want als je slaapt gaat de tijd sneller enzo jeweets
Ooh, gewoon klokje rond slapenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij komt tussen kwart over 12 en kwart over 2 ofzo. Maar ik ben beetje ziek dus ik slaap 1. heel lang 2. heel kort.
Haha ja en bijbetalen, dus het is wel handig als ik uit m'n bed kom.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, gewoon klokje rond slapen. Of moet je tekenen shit voor ontvangst
?
Op zich wel jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha ja en bijbetalen, dus het is wel handig als ik uit m'n bed kom.
Geen gespeel met je aiFoon morgen dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:29 schreef Heroinjunk het volgende:
En ik moet morgen mijn vader gaan uitleggen hoe mijn Legend werkt en hoe hij internet moet gebruiken.Oh jeej.
Jawel, m'n vader moet gewoon werken, dus hij is pas 's avonds thuis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Geen gespeel met je aiFoon morgen dus.
G'night.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:35 schreef yosander het volgende:
Jij blij.
Maar ik ga slapen, morgen lange dag en shizzle
Mods onder elkaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:48 schreef Kutstudent het volgende:
René die leelll belachelijk maakt in ROO.
Crewbash, twee weken. Houdoe.quote:
Mods die niet naar een pi kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Crewbash, twee weken. Houdoe.
Snel je pi veranderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mods die niet naar een pi kijken.
Niet waar, kijk maar in de post van R_R.quote:
Doen ze inderdaad niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mods die niet naar een pi kijken.
neejohquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je iedereen een ban aan probeert te smeren wordt het wel heel ongezellig hier in de SC.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef leeell het volgende:
was even aan het lobbyen voor een kutstudent-ban
ThaTim?quote:
Wat heb je gedaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn practicumhandleiding stinkt naar hondshaai
Voelt goed man.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Moederneukend snel internet op m'n mobiel gek!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Moederneukend snel internet op m'n mobiel gek!
quote:
iPhonequote:
Valt wel mee man.quote:
Terechte klacht.quote:
Ik heb een in formaline gefixeerde hondshaai samen met mijn practicumpartner met handschoenen aan opengesneden. Maar ik moest ondertussen nog steeds blaadjes omslaan in m'n practicumhandleiding en dingen opschrijven en daarna weer verder snijden. Dus met m'n handschoenen zo voorzichtig mogelijk geprobeerd de blz. om te slaan.. niet echt geluktquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Mijn voorlopige cijfer voor biochemie practicum is een 7
Dankje!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb een in formaline gefixeerde hondshaai samen met mijn practicumpartner met handschoenen aan opengesneden. Maar ik moest ondertussen nog steeds blaadjes omslaan in m'n practicumhandleiding en dingen opschrijven en daarna weer verder snijden. Dus met m'n handschoenen zo voorzichtig mogelijk geprobeerd de blz. om te slaan.. niet echt gelukt.
Haaien waren overigens ook rot van binnen ..
Gefeliciteerd met je practicum cijfer jongen!
auto-updates uitzetten en de icons vastzettenquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef leeell het volgende:
was even aan het lobbyen voor een kutstudent-ban
iddquote:
Ja, is ook echt lekker . Achja, altijd beter dan sponzenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje!
Klinkt lekker haha, rotte vis.
Ja, bedankt gek, zo krijg ik er ook zin in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef Kutstudent het volgende:
Wel zin in carnaval vandaag trouwens.![]()
Genot.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, bedankt gek, zo krijg ik er ook zin in.
quote:
Het is vrijdag, gewoon lekker niets doen. Morgen weer een nieuwe dag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:25 schreef Beatles het volgende:
Eigenlijk moet ik huiswerk maken maar ik ben nog te moe door stage.
Maar ik heb het zoooo drukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is vrijdag, gewoon lekker niets doen. Morgen weer een nieuwe dag.
Oh, oke, wtf, je hebt het inderdaad best druk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:29 schreef Beatles het volgende:
[..]
Maar ik heb het zoooo druk
Moet een woordenschatles in elkaar zetten voor maandag. Moet nog een betoog schrijven voor 3 november en daarbij echte boeken gebruiken. Moet nog een verslag maken (ja nog steeds die ene) en de ander verbeteren. Moet leervragen en doelen en shit bedenken en alles mwehhh. Moet ook nog een soort presentatie voor dinsdag maken.IK HEB HET NOG NOOIT ZO DRUK GEHAD
Behalve die ene keren dan.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:13 schreef Splutje het volgende:
Ik heb het anders ook zwaar. Voel me nog totaal niet vers van gisteren en de volgende avond begint alweer
Bedankt voor je droevige PI. Nu weet ik dat je echt medelijden hebtquote:
ga vuurwerk afstekenquote:
Ik moet iedere keer weer lachen en huilen tegelijk als ik dat filmpje zie.quote:
Indedaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet iedere keer weer lachen en huilen tegelijk als ik dat filmpje zie.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef Beatles het volgende:
Wie zwijgt stemt toe, het is al een uur stil geweest hier. DUS IEDEREEN DENKT DAT JIJ EEN OF ANDERE BOSMONGOOL BENT.
Hehe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef Beatles het volgende:
Wie zwijgt stemt toe, het is al een uur stil geweest hier. DUS IEDEREEN DENKT DAT JIJ EEN OF ANDERE BOSMONGOOL BENT.
Niemand heeft het nog ontkent tot nu toe nee zo'n 2,5 uur laterquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef Beatles het volgende:
nu zei je het weerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:39 schreef Beatles het volgende:
Hemeltje, ik zei grutjes.![]()
Sla me maar.
Verdorie nog aan toe!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Living is easy with eyes closed
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:44 schreef Beatles het volgende:
[..]
Verdorie nog aan toe!![]()
Gelukkig ben ik niet vies van SM.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
Hmm, ja, dat is inderdaad wel zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef Beatles het volgende:
Iedereen is er stil van. Ze verwachten niet zulke dingen van zo'n rustig, stil, verlegen, lief, schattig meisje als ik.
Ik ben het inmiddels al wel gewendquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef Beatles het volgende:
Iedereen is er stil van. Ze verwachten niet zulke dingen van zo'n rustig, stil, verlegen, lief, schattig meisje als ik.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat is inderdaad wel zo.
Stille wateren hebben diepe gronden he, zeggen ze altijd.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels al wel gewend
juist welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef Beatles het volgende:
Ze verwachten niet zulke dingen van zo'n rustig, stil, verlegen, lief, schattig meisje als ik.
Jouw brein is dan ook echt fucked up.quote:
Zijn jouw ervaringen anders dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jouw brein is dan ook echt fucked up.
Geen commentaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zijn jouw ervaringen anders dan?
Hallee.quote:
Sryquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rr wat doe je man die was voor mij
Ik lag tot voor 10 minuten geleden nog in bed..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijna middag en ik lig nog in bed, maar eens opstaan.
KB.quote:
quote:
Was het helemaal niet. Je zit gewoon in de ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn adoratie was een grapje.
[..]
zie geen verschilquote:
Alleenrecht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:22 schreef Etsu het volgende:
R_R wat voor recht studeer je eigenlijk?
Hij is niet links hij is niet rechts, hij is rechtdoorzee !quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:22 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:41 schreef GlowMouse het volgende:
16:41:28 - JanPiraat plaatst een reactie bij Fotoboek van Beatles
Ik doe rechtsgeleerdheid, de algemene studie dus, geen recht in het bijzonder. Als vakken heb ik nu bijvoorbeeld staatsrecht, strafrecht en privaatrecht, later krijg ik nog fiscaal recht en weet ik het allemaal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:22 schreef Etsu het volgende:
Van Jou op mij of wat.quote:
geen idee, klonk wel stoerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Jou op mij of wat.
Opzich.quote:
Ik heb ook een prachtavondje gehadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:09 schreef Splutje het volgende:
Wat een avondjewel 100 ekkers uitgegeven
Dat een topavond vinden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:09 schreef Splutje het volgende:
Wat een avondjewel 100 ekkers uitgegeven
Dat klinkt al een stuk beter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb ook een prachtavondje gehad
Gratis fusten ftw
Gierig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat een topavond vinden.Ik ben veel blijer als ik zo weinig mogelijk spendeer op een goeie uitgaansavond.
[..]
Dat klinkt al een stuk beter.
Ik zeg toch ook niet dat ik blij ben dat ik zoveel heb uitgegevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat een topavond vinden.Ik ben veel blijer als ik zo weinig mogelijk spendeer op een goeie uitgaansavond.
Achteraf mag je best minder blij zijn dat je weer eens zo´n pak geld hebt uitgegeven.quote:
True. Maar ja geld moet rollenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Achteraf mag je best minder blij zijn dat je weer eens zo´n pak geld hebt uitgegeven.
Anders zou het wel vierkant zijn!!!!1!!1!!quote:
lol so grappg xDquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Anders zou het wel vierkant zijn!!!!1!!1!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof wel, ik ga kijken voor Fiscaal recht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik doe rechtsgeleerdheid, de algemene studie dus, geen recht in het bijzonder. Als vakken heb ik nu bijvoorbeeld staatsrecht, strafrecht en privaatrecht, later krijg ik nog fiscaal recht en weet ik het allemaal.
Tilburg kan ik je afraden in ieder geval.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tof wel, ik ga kijken voor Fiscaal recht.
In Rotterdam uiteraard.
Ik was ook niet echt van plan om in Brabant te gaan studeren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tilburg kan ik je afraden in ieder geval.
Ja, nee, zou ook apart zijn als je in Zuid-Holland woont.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt van plan om in Brabant te gaan studeren.
Waarom? De opleiding Fiscaal Recht in Tilburg is juist erg goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tilburg kan ik je afraden in ieder geval.
In Tilburg hoef je pas na het eerste jaar te kiezen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tof wel, ik ga kijken voor Fiscaal recht.
In Rotterdam uiteraard.
Alles is veranderd in Tilburg hè. De rechtenfaculteit was blijkbaar de beste faculteit van Nederland, zal allemaal wel, maar ik heb nu zoveel meer colleges dan de jaren voor mij dat ik soms geen tijd meer heb voor mijn studie, gaat de uiteindelijke resultaten niet bevorderen. Dus, over een paar jaar zal Tilburg wel niet meer goed aangeschreven staan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Waarom? De opleiding Fiscaal Recht in Tilburg is juist erg goed.
[..]
In Tilburg hoef je pas na het eerste jaar te kiezen.
watquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik heb nu zoveel meer colleges dan de jaren voor mij dat ik soms geen tijd meer heb voor mijn studie
Ja, jongen, academisering en intensivering, de twee nieuwe toverwoorden in Tilburg. Meer colleges, het liefst op absurde tijdstippen en na een jaar zien we wel hoe het is gegaan.quote:
Wat?quote:
dat niet, maar rustig had ik het ook niet altijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb jij trouwens ooit 8 uur gehad tussen twee colleges? Ik wel.
Wat dan?quote:
Oké, dat ziet er niet tof uit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat niet, maar rustig had ik het ook niet altijd
[ afbeelding ]
Walgelijke impliciete insinuatie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het is een fokker, tuurlijk heeft hij geen leven
Ja, wel leuk op zich. Gisteren naar Southside Johnny geweest.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hebt intussen wel een leven gekregen inderdaad, leuk weekeinde?
Praat mij even bij, wat mag dat zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, wel leuk op zich. Gisteren naar Southside Johnny geweest.
Dat is een muzikant. Man wat een concert.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Praat mij even bij, wat mag dat zijn?
Ah so. Mooi dat het leuk was!quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is een muzikant. Man wat een concert.Die man kan het nog zeg.
Digibeten for life.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:56 schreef Dastan het volgende:
Deze avond alleen maar vloekend geprobeerd een of ander computerspel aan de praat te krijgen, wat jammerlijk is mislukt.
Oh. Ik wel, enigszins.quote:
Haha, welke vloekwoorden eh welk spel ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:56 schreef Dastan het volgende:
Deze avond alleen maar vloekend geprobeerd een of ander computerspel aan de praat te krijgen, wat jammerlijk is mislukt.
Daarom gewoon downloaden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:59 schreef Dastan het volgende:
Het zit zo: ik had vandaag ineens de opwelling om GTA te spelen. Game eigenlijk nooit meer, maar ja, dat heb je wel eens. Dus ik naar de winkel, koop zo'n spel en ga naar huis. Ik was vergeten dat mijn cd-romspeler kaduuk is.
Ik installeer het spel op een andere computer op m'n externe harde schijf en maak een `image` van de cd-rom die via zo'n programma te `mounten` is, maar dat slikt de beveiliging van het spel niet. Die ziet het als een `back-upcd-rom`. Nou, stik erin, dacht ik, koop morgen wel een nieuwe speler.
Dat is dus ook niet mogelijk. Dit spel heeft een waterdichte beveiliging.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom gewoon downloaden.
Over welke GTA hebben we het eigenlijk?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is dus ook niet mogelijk. Dit spel heeft een waterdichte beveiliging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |