ik vind jou geen leuke trollquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef RinaOki het volgende:
Weekend: een irritante onderbreking van de werkweek.
precies, mensen die uitkijken naar het weekendquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef RinaOki het volgende:
Weekend: een irritante onderbreking van de werkweek.
quote:
handig zo'n verwijder reactie knopquote:
`machtsmisbruik, ik kan het haast proeven`quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:57 schreef leeell het volgende:
[..]
handig zo'n verwijder reactie knop
well, joe ken trai it bickos its funni!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohh jonguhh dat spiek ik toch nietttt
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat is ROO SC?
Edit:
Ach, ik heb het al: Rokers SC.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Tering het lijkt tong wel.Ga dood ofzo.
Ten eerste: die toon, 'meisjes blabla'quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef Dastan het volgende:
Meisjes en gevoelens.Wat nu weer dan?
Kortom: Dastanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ten eerste: die toon, 'meisjes blabla'
Ten tweede: emo.gif
Ten derde: mij verwaarlozen
Ten vierde: deze sc inruilen voor roo sc
1 okquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ten eerste: die toon, 'meisjes blabla'
Ten tweede: emo.gif
Ten derde: mij verwaarlozen
Ten vierde: deze sc inruilen voor roo sc
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
1 ok
2 ach
3 ben druk aan het leren
4 ik plaats in beide
Had je eerder moeten beginnen, Sjef.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:04 schreef Dastan het volgende:
Tevens ga ik het niet meer in mijn hoofd krijgen voor morgen.
Jup.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je eerder moeten beginnen, Sjef.
iler.quote:
Ja, sorry, daar heb ik dan maar weer één smiley voor:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:06 schreef Dastan het volgende:
Vandaag al genuttigd. Daarom lukt het ook niet meer.
Ja, niet zo slim. Ik dacht: eentje. Maar ja, je weet hoe dat gaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, sorry, daar heb ik dan maar weer één smiley voor:
Zit je alleen thuis? Zo ja, dan snap ik niet hoe het gaat. Ik ga niet in m'n eentje kats pils zitten te drinken. Hooguit eentje dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, niet zo slim. Ik dacht: eentje. Maar ja, je weet hoe dat gaat.
Vanmiddag heel even in het café gezeten. En nog bij en na het eten. Tja. Niet alleen hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zit je alleen thuis? Zo ja, dan snap ik niet hoe het gaat. Ik ga niet in m'n eentje kats pils zitten te drinken. Hooguit eentje dan.
Ja, dan moet je ook niet zeiken dat je het niet meer in je hoofd gaat krijgen. Beetje discipline mag je ondertussen wel hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vanmiddag heel even in het café gezeten. En nog bij en na het eten. Tja. Niet alleen hoor.
Ja pfff. Kom nou.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dan moet je ook niet zeiken dat je het niet meer in je hoofd gaat krijgen. Beetje discipline mag je ondertussen wel hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |