Dan kan je alle kanten op. En welk deel van het land wil je dan gaan wonen? Noord, Zuid, Oost of West?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik heb geen idee, ik wil een nieuwe baan graag combineren met uit huis gaan en in een andere deel van het land gaan wonen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef pl4kkie het volgende:
Ohh ik had de Lapo kunnen nemen. Heul niet gezien
was er bijna wél een gewordenquote:
Meer richting a'dam. Me beste vriend woont in Roelofarendsveen. Ik zie mezelf daar ook wel wonen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan kan je alle kanten op. En wel deel van het land wil je dan gaan wonen? Noord, Zuid, Oost of West?
Zou ik als ik jou was eerst uitzoeken waar je wilt wonen, en kijken hoe het daar met wachtlijsten voor woningen staat. Amsterdam bijv. kom je via woningbouw niet binnen 10 jaar aan een huurwoning als je van buiten de stad komt. En dat geldt voor veel plaatsen in de randstad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Meer richting a'dam. Me beste vriend woont in Roelofarendsveen. Ik zie mezelf daar ook wel wonen.
Particulier hurenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou ik als ik jou was eerst uitzoeken waar je wilt wonen, en kijken hoe het daar met wachtlijsten voor woningen staat. Amsterdam bijv. kom je via woningbouw niet binnen 10 jaar aan een huurwoning als je van buiten de stad komt. En dat geldt voor veel plaatsen in de randstad.
Nu alquote:
Vaak helpt het wel om iets totaal anders te gaan doen en ook fysiek te verhuizenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:26 schreef pl4kkie het volgende:
Kan ik gelijk een nieuwe start maken met mn leven. Heb te veel narigheid hier zitten. Al hoewel ik moet leren om dingen los te laten. Omdat ik mezelf er alleen maar mee heb
Zolang het niet een vlucht is, kan het zeker helpen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vaak helpt het wel om iets totaal anders te gaan doen en ook fysiek te verhuizen![]()
Beste wat mij is overkomen was mijn verhuizing naar de USA, heb daar door de fysieke afstand van heel wat dingen afstand kunnen nemen.
ben trots op jequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]hard gewerkt, en morgen een lange dag
Hup je bed in. Ik kom je zo wel instoppen en een bedtime story vertellenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]hard gewerkt, en morgen een lange dag
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hup je bed in. Ik kom je zo wel instoppen en een bedtime story vertellen
Idd. Heb hier eigenlijk vrijwel niemand. Behalve me moeder en zus en een aantal stap vrienden. Verder is er niks te doen hier qua uitgaan enzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vaak helpt het wel om iets totaal anders te gaan doen en ook fysiek te verhuizen![]()
Beste wat mij is overkomen was mijn verhuizing naar de USA, heb daar door de fysieke afstand van heel wat dingen afstand kunnen nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |