abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104546516
Ik weet het niet. Het lijkt wel of de Nederlandse kiezer grosso modo zo masochistisch als de nete is.
pi_104546675
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het zou de VVD sieren dat ze iedereen dan aanpakken ipv onderkant.
Absoluut! Ik pleit ook voor een veel strengere controle op uitkeringsfraude, want als ik om me heen kijk zijn er maar barweinig mensen die ik ken met een uitkering en niet kunnen werken. Praktisch iedereen in de bijstajnd zou kunnen werken, praktisch iedereen met langer dan 2 maanden WW heeft het aan zichzelf te wijten en er zitten ondanks de strengere controle nog een hoop mensen met zogenaamd rugklachten thuis. Die moeten ook aangepakt worden. Maar de occupy'ers geven zichzelf op een presenteerblaadje aan. Ik bedoel, als je weken lang op een plein kan liggen kun je werken of in ieder geval werk zoeken. Doe je dat niet dan dient je uitkering gewoon afgepakt te worden.

Het zou de PvdA, GL, D66, SP, PVV en CDA dan ook sieren als ze zich ook eens uit durven spreken over deze lamballen.
pi_104546691
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet het niet. Het lijkt wel of de Nederlandse kiezer grosso modo zo masochistisch als de nete is.
Masochisme is een logische reactie op sadisme toch? Want dat is de kern van de PVV/VVD ideologie. Je hebt een misbruiker en een die gebruikt wordt. En die reageren zich dan naar beneden af op kansarmen en alles wat minder sterk is dan zijzelf, zoals uit de commentaren op de Telegraaf en GS blijkt.
  zaterdag 19 november 2011 @ 12:12:07 #254
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_104546803
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:08 schreef Simpel-Zat het volgende:

praktisch iedereen met langer dan 2 maanden WW heeft het aan zichzelf te wijten
:').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_104546848
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:12 schreef Ringo het volgende:

[..]

:').
De MACdonalds neemt iedereen aan zonder sollicitatieprocedure.
  zaterdag 19 november 2011 @ 12:15:42 #256
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_104546927
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:13 schreef Simpel-Zat het volgende:

De MACdonalds neemt iedereen aan zonder sollicitatieprocedure.
Ah, ja. Jij bewijst de kenniseconomie een dienst. :').

Penny wise, pound foolish.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 19 november 2011 @ 12:18:10 #257
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_104547014
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:51 schreef Simpel-Zat het volgende:

Hoog tijd om die luie, linkse stinkers van die pleinen af te vegen, ze verplicht al die rotzooi van ze op te laten ruimen en met terugwerkende kracht hun uitkering af te nemen.
En demonstranten met baan, onmiddellijk ontslaan! :( AOW-ers euthanaseren! :(
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_104547389
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:32 schreef Ringo het volgende:
Een uitkeringstrekker die fulltime kan demonstreren, behoort overigens gewoon tot de vermaledijde 1%.
Toch nog iemand die het ziet. Het zijn door de overheid betaalde demonstranten die voorzieningen van multinationals en kapitalisten nodig hebben om hun strijd voort te zetten. Hoe grappig _O- _O- . En dan zeggen dat ze tegen diezelfde lui zijn...te grappig.
  zaterdag 19 november 2011 @ 12:31:39 #259
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_104547449
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Toch nog iemand die het ziet. Het zijn door de overheid betaalde demonstranten die voorzieningen van multinationals en kapitalisten nodig hebben om hun strijd voort te zetten. Hoe grappig _O- _O- . En dan zeggen dat ze tegen diezelfde lui zijn...te grappig.
Nou en? De politie infiltreert toch ook in demo's?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_104547670
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:32 schreef Ringo het volgende:
Een uitkeringstrekker die fulltime kan demonstreren, behoort overigens gewoon tot de vermaledijde 1%.
_O_

"Occupy" zou vergezeld moeten gaan van grootschalige stakingen en een uitgebreide koopstop op "luxe goederen" van de consument. Alleen protesteren op pleinen kan toch nooit de echte macht van de 99% aantonen? Het aloude "wanneer uw machtigen arm het wil, staat gansch het raderwerk stil" geldt in de 21ste eeuw nl. ook nog gewoon...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_104547972
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nou en? De politie infiltreert toch ook in demo's?
Maar die zijn aan het werk....occupygekkies niet..die zijn tegen kapitalisten maar komen er inmiddels achter dat ze zonder gas licht en water al niet echt ver komen. Dus gaan ze bedelen...hey...we hebben geen schijthuis..nou ja...even bedelen. En ga zo maar door. Ze willen een bepaalde manier van zaken doen..namelijk ruilhandel. Nu wel, die bestaat al heel lang en dat noemen we geld voor diensten/producten. Maar als je geen geld hebt....dan heb je een probleem. Dus moet je zorgen dat je aan geld komt, hetgeen niet lukt door te blijven stinken op een plein.

Wat nou als "jullie" regels wel doorgaan en je krijgt bijvoorbeeld ruilhandel. Wat doe je dan op het moment dat je geen schaap hebt om tegen een brood te ruilen....demonstreren dat de schapen verkeerd verdeeld zijn??????
  zaterdag 19 november 2011 @ 12:55:03 #262
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_104548261
Veel van die demonstranten zijn werkloos en hebben geen zin om te werken (zeggen ze zelf ook 8)7 ) en dan de maatschappij de schuld geven...

Zelf nooit iets bereikt en dan maar gaan demonstreren, jaja. Ga eerst werken en kom dan maar terug..

En dan lopen er ook van die figuren bij die wel werken maar in de "ziektewet"zitten en uit verveling maar alle demonstraties afgaan.

VVD heeft wel een punt om ze te korten als het nog langer duurt met die demonstraties
pi_104548721
The view from nowhere.
pi_104549149
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat zag je ook in de strijdt tegen de slavernij. Slaven protesteerden, terwijl ze werden gevoed door de slavenhouders. Wat dom van die slaven.
The view from nowhere.
pi_104549360
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat zag je ook in de strijdt tegen de slavernij. Slaven protesteerden, terwijl ze werden gevoed door de slavenhouders. Wat dom van die slaven.
Als je maar erkent dat ze 'fout' zitten. Dat slaven dat vroeger ook deden vind ik dan weer van minder belang. Wel knap dat je het erkent, daar begint het namelijk.
pi_104549683
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 november 2011 13:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Als je maar erkent dat ze 'fout' zitten. Dat slaven dat vroeger ook deden vind ik dan weer van minder belang. Wel knap dat je het erkent, daar begint het namelijk.
Wat is het leven waard, als je er niet als God in kunt rondstappen? Je hebt van die klojo's die hun rol niet willen spelen. Mensen die niet op hun knieen willen rondkruipen, en daarmee verhinderen dat een ander voor God speelt. Spelbedervers zijn het. Er moet een heropvoedingkamp komen, waarin de gewone man het kruipen weer leert waarderen.
The view from nowhere.
  † In Memoriam † zaterdag 19 november 2011 @ 14:16:05 #267
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_104550530
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Maar die zijn aan het werk....occupygekkies niet..die zijn tegen kapitalisten maar komen er inmiddels achter dat ze zonder gas licht en water al niet echt ver komen. Dus gaan ze bedelen...hey...we hebben geen schijthuis..nou ja...even bedelen. En ga zo maar door. Ze willen een bepaalde manier van zaken doen..namelijk ruilhandel. Nu wel, die bestaat al heel lang en dat noemen we geld voor diensten/producten. Maar als je geen geld hebt....dan heb je een probleem. Dus moet je zorgen dat je aan geld komt, hetgeen niet lukt door te blijven stinken op een plein.

Wat nou als "jullie" regels wel doorgaan en je krijgt bijvoorbeeld ruilhandel. Wat doe je dan op het moment dat je geen schaap hebt om tegen een brood te ruilen....demonstreren dat de schapen verkeerd verdeeld zijn??????
Exactly.
Het is hier ook niet om een nobel doel te doen. Ze hebben geen zin een flikker uit te voeren en proberen dat op te lossen door op het gevoel in te spelen van linkse hippies die van alles geloven zodra de troefkaart "leed" wordt getrokken.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_104550671
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 14:16 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Exactly.
Het is hier ook niet om een nobel doel te doen. Ze hebben geen zin een flikker uit te voeren en proberen dat op te lossen door op het gevoel in te spelen van linkse hippies die van alles geloven zodra de troefkaart "leed" wordt getrokken.
Precies. Met deze probleemstelling is iedere ander probleem een vorm van gezeik.
The view from nowhere.
pi_104552632
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:08 schreef Simpel-Zat het volgende:

Het zou de PvdA, GL, D66, SP, PVV en CDA dan ook sieren als ze zich ook eens uit durven spreken over deze lamballen.
Laat me niet lachen over het nep liberalisme van de VVD.... die lamballen durven geen enkele maatregel te nemen die hun achterban niet zint. Neem nu eens de HRA.... een gedrocht waarvan je op basis van het liberalisme direct afstand zou willen nemen maar wat blijkt? Meneer Rutte zou hem zelfs invoeren als ze niet bestond 8)7
"Want de belastingdruk is te hoog en dat moet dus gecompenseerd worden".... nou zou ik verwachten dat je dan gewoon de belastingen verlaagd? Nee... natuurlijk niet.... want dankzij de HRA kan de VVD achterban zich schaamteloos verrijken. Zo zie je maar dat het in de politiek niet draait om idealen, het draait om het belang van de achterban en elk principe wat men heeft word daaraan ondergeschikt gemaakt.... want principes kosten geld.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  zaterdag 19 november 2011 @ 15:21:57 #270
111528 Viajero
Who dares wins
pi_104552671
Het is beangstigend te zien hoe succesvol PVV en VVD kennelijk zijn in het afleiden van de aandacht van de echte dieven. De bankiers die ons in deze crisis getort hebben hebben miljarden gestolen, en de mensen die daartegen protesteren worden neergezet als het probleem.

Hier in het VK beginnen politici, kerkleiders en zelfs, heel voorzichtig, bankiers de Occupyers steeds serieuzer te nemen. Ook onder de bevolking in het algemeen wordt alom geaccepteerd dat we door de bankiers en de politici bestolen zijn.

Ik werk hard, wordt goed betaald en betaal veel belasting, en juist daarom sta ik achter de Occupyers. Ik heb de tentenkampen hier in London bezocht, met veel mensen gepraat en geld en voedsel gedoneerd.

Politici zeggen dat we niet kunnen lenen om de economie te stimuleren, maar we kunnen wel belachelijke bedragen lenen om de bankiers te redden.

Politici zeggen dat we allemaal moeten inleveren. Allemaal, behalve de bankiers die dit veroorzaakt hebben en nog steeds stijgende salarissen en bonussen pakken.

Het is tijd voor een verandering.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_104552690
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Een hoop mensen hebben zich laten slaven door een lening of hypotheek te nemen, deze mensen zitten in de pocket van de banksters.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  zaterdag 19 november 2011 @ 16:47:43 #272
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_104555124
Ik kwam nog deze 2 veelzeggende foto's tegen bij protesten elders.

http://www.observer.com/2(...)-lewis-arrested-ows/

Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_104556231
Doen ze goed.... overnemen zeg ik!
pi_104556582
Occupy bereikt een ongekende grootte:

klik
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_104560261
Ja, mooi he , dat praten, dat kunnen we nog wel honderd jaar doen. Onee, dan zijn we allemaal al dood.
Schandalig hoe hier gepraat wordt, het gaat er toch om dat er iets helemaal mis is of heb ik het verkeerd begrepen??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')