mijlpaal!! Niets Tje!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb de smaak te pakken gekregen van scriptie schrijven, net wat grafieken bewerkt. Eerst verkeerd, half uur van m'n leven die ik nooit meer terug zal krijgen, nu goed.
Nog wat getalletjes in tabellen proppen en dan het hoofdstukje 'resultaten' afmaken.
Dan tussen 23:00 en middernacht de discussie schrijven, nog wat referenties goed zetten en dan kan ie de post op.Mijlpaaltje.
Over Wielrennen valt niet meer te pratenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:09 schreef kaasplankje het volgende:
Gaat het nou alwéér over voetbal?
Nee, over mijn gemoedsrustquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:09 schreef kaasplankje het volgende:
Gaat het nou alwéér over voetbal?
Dat is duur.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
Loreena McKennit komt naar NL. Kaarten zijn 63-72 EUR
Wel in Carre
ik ook niet maar tegenwoordig is dat wel de gemiddelde prijs voor welk concert dan ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is duur.En ik ken haar niet eens.
Dat is waar. Al luister ik ook veel naar wat alternatievere/onbekendere muziek, dan valt het nog wel heel erg mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook niet maar tegenwoordig is dat wel de gemiddelde prijs voor welk concert dan ook
Ga maar googlen. Keltische folkmuziekquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is duur.En ik ken haar niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |